Με τα ματια της Κόρης μας...

User V

12.090
3η ημέρα
..όπου συναντήσαμε την μοναδική βροχή του ταξιδιού μας. Δυστυχώς κάποιοι από εμάς ακούσαμε την εκπληκτική συμβουλή του Κ. Κόρδα και δεν φορέσαμε ολόκληρο τον αδιάβροχο εξοπλισμό με αποτέλεσμα να υποστούμε τις συνέπειες..
Ώρε Κώσταααα @Galaher... abcdefghg
Προσπαθώ να βρώ το μέγεθος...

..που σου κάρφωσαν τα κορίτσια.. abcdefghgk

Xατζηπετροs Δημητρηs
Της Φωτεινής πως της φάνηκε γενικά Διμήτσο; Δεδομένου ότι πρώτο της ταξίδι ήταν στην Κατερίνη....
Ξετρλαθηκε Μάνο μου ζητάει συνέχεια βόλτα με την μηχανη

Mανώλης
Κορυδαλλός
Ξετρλαθηκε Μάνο μου ζητάει συνέχεια βόλτα με την μηχανη
Χαίρομαι, είστε καταπληκτική οικογένεια και πως θα μπορούσε άλλωστε με τέτοιον μπαμπά..

Galaher

ΚΩΣΤΑΣ
Αχαρναι
Ώρε Κώσταααα @Galaher... abcdefghg
Προσπαθώ να βρώ το μέγεθος...

..που σου κάρφωσαν τα κορίτσια.. abcdefghgk
Το θεμα είναι ότι εγώ ειπα από πλευρας μου δεννθα βαλω χαχαχα . Και που εβαλα εγω το πάνω μουσλεμα εγινα πάλι χαχαχα οποτε ήμουν παντου μουσκεμα

Σάββας

7.450
Αθήνα
Diesel RC90
Σάββας
Αθήνα
Δροσιστήκαμε λέμε ! ooopsRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRolling

7η μέρα

Η σημερινή ημέρα είχε το πέρασμα τον συνόρων με φορτηγίδα από τον Δούναβη (αφού χάσαμε το αλλό πέρασμα) από Tugru Magurele (Ρουμανίας) προς Nicopole (Βουλγαρίας). Η διαδρομή μέχρι το Πλεβεν ήταν καθαρά από επαρχιακούς δρόμους οπόυ σε κάποια σημεία της περάσαμε από το πυρηνικό εργοστάσιο του Κοζλοντούι. Η άφιξη στο Πλέβεν μας επιφύλαξε μια έκπληξη τον ότι όλα τα gps των κυρίων δεν έβρισκαν το ξενοδοχείο μας. Ο λόγος αυτού της ταλαιπορίας είναι ότι είχαν αλλάξει οι ονομασίες των δρόμων. Τελικά όμως ο Κύριος Γιώργος μας ξελάσπωσε αφού το είχε σώσει με συντεταγμένες ( συγχαρητήρια στον ιδιοκτήτη του γατούλη). Το Πλέβεν ήταν μια ανούσια χωρίς κάποιο ενδιαφέρον πόλη,απλά μια διανυκτέρευση στον δρόμο μας για την Ελλάδα.

8η ημέρα
Η όγδοη ημέρα ήταν η τελευταία μας μέρα στο εξωτερικό. Ήταν η μέρα όπου θα επιστρέφαμε στη πατρίδα μας. Σηκωθήκαμε νωρίς το πρωί και ξεκινήσαμε το ταξίδι μας. Μετά από πολλά χιλιόμετρα που είχαμε διανύσει σε έναν αρκετά βαρετό και ατελείωτο δρόμο φτάσαμε στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Εκεί χιλιάδες άνθρωποι περίμεναν να μπουν στην Ελλάδα σε μία ατελείωτη ουρά αυτοκινήτων 17 χιλιομέτρων (μετρημένα). Προς καλή μας τύχη ταξιδεύαμε με μηχανές οπότε μπορούσαμε να περάσουμε με ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Όταν τελικά περάσαμε στην Ελλάδα όλοι ξέραμε πως πια το ταξίδι μας έφτανε στο τέλος του.Τα δύο πράγματα που μας έκαναν μεγάλη εντύπωση ήταν ο μηδεωικός ελενχός στα σύνορα πέρι του φίλου μου του covid και ότι στα 17 χιλιόμετρα ουράς των αυτοκινήτων το βουλγαρικό κράτος είχε βάλει 2 φορτηγά που μοίραζαν δωρεάν παγωμένο νερό. Στη συνέχεια συνεχίσαμε το ταξίδι μας για την Πτολεμαΐδα όπου θα μέναμε και το τελευταίο βράδυ.Η εντύπωση που διαμορφώσαμε αποτελεί μέρος από την τρομερή φιλοξενία του Κυρίου Γιάννη με την τιρκουαζ μοτοσυκλέτα σε σημείο υποχρέωσης .Κατά τη διάρκεια της διαδρομής σταματήσαμε στην Παναγία Σουμελά. Εκεί η περιοχή ήταν ιδιαίτερα γαλήνια. Μετά από μία μεγάλη στάση στο μαγαζί του Κ. Γιάννη κατευθυνθήκαμε προς το ξενοδοχείο. Έπειτα από λίγη ώρα βγήκαμε έξω για να φάμε σε μία ταβέρνα όπου μας πρότεινε και μας πήγε ο Κ. Γιάννης κάπου καλά. Το μοναδικό αρνητικό εκείνης της ημέρας ήταν το ξενοδοχείο πού ενώ ήταν και το ακριβότερο ήταν το χειρότερο.

9η ημέρα
Η ένατη και τελευταία ημέρα του ταξιδιού ξεκίνησε ε αρκετά χιλιόμετρα μπροστά μας και με ένα αγώνα δρλομου να αποφύγουμε τις βροχές που ερχόντουσαν.

esel

17.167
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
BMW GS1200 ADV LC
Στελιος Τζιανετοπουλος
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
εδώ στο τέλος εγώ θα ήθελα να πω 3(τρία) πράγματα:
α) η παρέα ήταν σ όλο το ταξίδι άψογη και το λεω αυτό για τον λόγο οτι υπήρξαν μέερες δύσκολες με πολλά χλμ βουνίσια !!!
β) μου έκαναν εντύπωση οι Βούλγαροι σε όλη αυτή την ουρά των 17 χλμ μέσα σε συνθήκες καύσωνα είχαν βάλει 2 φορτηγά ψυγεία και μοίραζαν
δωρεάν νερό
γ) Ένα πάρα πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ απ 'ολη την παρέα για την φιλοξενεία του Γιαννη Νάκου (jtnakos) εγώ τουλάχιστον αισθάνομαι κατά υποχρεωμένος όπως πιστεύω και όλα τα υπόλοιπα παιδιά.

karad-geo

8.547
ΑΘΗΝΑ
HONDA Varadero 1000cc MK2
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Μπράβο βρε Παιδιά!!!
(Μικρές! & Μεγάλοι!).
Ευχαριστούμε πολύ, που μοιραστήκατε αυτή την ταξιδιωτική εμπειρία μαζί μας.

Πάντα όμορφα & απροβλημάτιστα ταξίδια.. για Όλους!!

Υ. Γ. Τώρα πάω στην γωνία μου να κλάψω!
Χα χα...

Υπέροχα!!!!

Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon

karad-geo

8.547
ΑΘΗΝΑ
HONDA Varadero 1000cc MK2
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
εδώ στο τέλος εγώ θα ήθελα να πω 3(τρία) πράγματα:
δωρεάν νερό
Αν μου επιτρέπετε..
Ένα μικρό σχόλιο από την Αφεντιά μου.

Α) Τα Παιδιά της 'Παρέας'.. πάντα εγγύηση.
Β) Τελικά τα πραγματικά "Βαλκάνια" με την κακή έννοια.. Είμαστε Εμείς!! - οι Άλλοι μας έχουν αφήσει πίσω.
Γ) Τι να πρωτοπεί κανείς για τον Γιάννη!..
Όλοι όσοι τον γνωρίζουμε.. Ξέρουν!!
-Να τους έχει Όλους τους ο Θεός πάντα καλά..