O καιρός γαρ εγγύς... Ζητούνται πληροφορίες για την επόμενη.

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Αν μιλαμε για 10000 μετρητα, τοτε κατ εμε δεν υπαρχει κανενας λογος για τα 5000 δανειο. Με 10.000 βρίσκεις καταπληκτικά μηχανακια, ειδικά αν είναι ενος-δυο χρονων μεταχειρισμένα το πολύ.
Είμαι μαζί του.... Άσε το φέσι Βασίλη.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Εγώ θα το πω πάλι.
Όταν κάποιος ρωτάει για μηχανάκι μέχρι 15000 ευρώ και με δάνειο, έχει κάνει τα κουμάντα του και ξέρει αν του βγαίνει.
Το να του πει κάποιος "το τάδε των 15000 δεν είναι καλό γιατί *κάτι τεχνικό*" είναι οκ. Το να του πει μην το πάρεις γιατί είναι ακριβό, είναι λίγο άκυρο.
Δεν ξέρουμε τι δυνατότητες έχει ο καθένας και μιλάμε αποκλειστικά με βάση το τι μπορεί η δική μας τσέπη και αλλά και το πόσα θέλουμε να διαθέσουμε εμείς για μηχανάκι.

Δεν είναι έτσι.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
από τρικύλινδρο που έμαθες, θα θες ξανά σπιρτόζικο κινητήρα.Δηλαδή αποκλείουμε τον ράθυμο κινητήρα δικύλινδρο του 700gs...
tiger 800 έχουμε το μπόνους των ανταλλακτικών/ον οφ χαρακτήρα/ζωντανό μοτέρ/ολοκληρωμένο-ραφιναρισμένο σύνολικά μοτό!
tiger 1050 αυστηρά το μοντέλο sport που δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ πλέον παιδική ασθένεια. Με την προυπόθεση να έχεις πάντα μπαταρία με καλή τάση( 12,5 τουλάχιστον) ,το μοτό βγάζει 100.000χλμ μόνο με ρύθμιση βαλβίδων,άνετα. Ανάρτηση ρυθμιζόμενη που απορροφά άριστα όλες τις ποιότητες ασφάλτου ( και πατημένο χωματόδρομο/δασόδρομο).Σέλα ξεκούραστη (για 250-300χλμ άνετα),κιντήρας που κάνει με τον νέο ψεκασμό και για την πόλη χωρίς να σκορτσάρει ποτέ!Ποιότητα κατασκευής αρίστη.
Μoto guzzi που θες έχω ακούσει μόνο επαίνους από κατόχους...
bmw μόνο το 700gs δικύλινδρο (μεγάλο συν, η ανέξοδη συντήρηση και αξιοπιστία) και σε πολύ καλή τιμή ως μτχ ,επειδή όλοι κυνηγάνε το αδερφάκι του 800gs...
Bcdefgh
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Εσεις μπορείτε να μη λετε τιποτα αν ο φίλος σας θελει να βαλει μεγάλο φέσι για κατι που ειναι πιθανόν να καταλήξει ως πληρωμές "αέρα". Επίσης πιστεύω δεν είναι αυτονοητο οτι καποιος κανει ορθολογικούς υπολογισμούς πριν καταλήξει σε ένα ποσο αγοράς, ειδικά αν η αγορά αφορά οχημα ΙΧ. Οι διευκρινήσεις που δόθηκαν δείχνουν οτι στη συγκεκριμένη περίπτωση κατ΄εμε εχει γίνει ορθολογικός προυπολογισμός, κατι που δε φαινονταν στο αρχικό πόστ, εξ ου και η παρέμβαση.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Μετά από πολλές κουβέντες με τη σύζυγο, καταλήξαμε στα εξής:
1) μηχανή καινούρια ή το πολύ 2ετίας/3ετίας (που η διαφορά στη τιμή σε συνδυασμό με τα όποια έξτρα να αξίζει το ρίσκο)
2) ορίζοντας παραμονής στο στάβλο για καμιά 10ετία (ναι ξέρω πως ακούγεται...)
Οπότε με αυτά και μ' αυτά αφήνω οτιδήποτε πριν το 2017 και οτιδήποτε στα 650 cc γιατί φοβάμαι ότι θα το βαρεθώ...

Εξετάζω την περίπτωση της εισαγωγής μεταχειρισμένης από την Αγγλία, αρκεί να αξίζει το κόπο η διαφορά στη τιμή ή να αποτελεί δυσεύρετο μεταχειρισμένο (και με τιμή εκτός τόπου και χρόνου)

Οπότε μένουν τα παρακάτω κατά βάση (τυχαία σειρά):

1) Motoguzzi V85TT (που είδα ότι θα παίξει test ride στα Γιάννενα, οπότε ψήνομαι για δοκιμή). Το πιο αδύναμο αλλά ίσως το πιο ιδιαίτερο από όλα.
2) Υamaha Tracer 900 GT (μόνο μεταχειρισμένο μήπως και το έχει μαζέψει ο προηγούμενος)
3) Versys 1000 2015-2018 (μόνο μεταχειρισμένο, γιατί μου αρέσει περισσότερο από το τωρινό)
4) Τriumph Tiger 900 GT & Rally (περιμένω να τα στρώσει ο αντιπρόσωπος στη Θεσ/νικη για να τα βγάλει test ride, προτιμώ το Rally Pro)
5) Honda CRF 1100 (αν φύγει το στοκ του 1000 και αρχίσουν να παίζουν τίποτα προσφορές, μια που τώρα είναι εκτός budget το Adventure Sports που με ενδιαφέρει)
6) Triumph Tiger Sport 1050 2017+ (μόνο μεταχειρισμένο)
7) ΚTM 790 Adventure

Πολλά θα κριθούν από το τι θα βρω να οδηγήσω...
 

Pan-dvs

well know member
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
15.673
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Μετά από πολλές κουβέντες με τη σύζυγο, καταλήξαμε στα εξής:
1) μηχανή καινούρια ή το πολύ 2ετίας/3ετίας (που η διαφορά στη τιμή σε συνδυασμό με τα όποια έξτρα να αξίζει το ρίσκο)
2) ορίζοντας παραμονής στο στάβλο για καμιά 10ετία (ναι ξέρω πως ακούγεται...)
Οπότε με αυτά και μ' αυτά αφήνω οτιδήποτε πριν το 2017 και οτιδήποτε στα 650 cc γιατί φοβάμαι ότι θα το βαρεθώ...

Εξετάζω την περίπτωση της εισαγωγής μεταχειρισμένης από την Αγγλία, αρκεί να αξίζει το κόπο η διαφορά στη τιμή ή να αποτελεί δυσεύρετο μεταχειρισμένο (και με τιμή εκτός τόπου και χρόνου)

Οπότε μένουν τα παρακάτω κατά βάση (τυχαία σειρά):

1) Motoguzzi V85TT (που είδα ότι θα παίξει test ride στα Γιάννενα, οπότε ψήνομαι για δοκιμή). Το πιο αδύναμο αλλά ίσως το πιο ιδιαίτερο από όλα.
2) Υamaha Tracer 900 GT (μόνο μεταχειρισμένο μήπως και το έχει μαζέψει ο προηγούμενος)
3) Versys 1000 2015-2018 (μόνο μεταχειρισμένο, γιατί μου αρέσει περισσότερο από το τωρινό)
4) Τriumph Tiger 900 GT & Rally (περιμένω να τα στρώσει ο αντιπρόσωπος στη Θεσ/νικη για να τα βγάλει test ride, προτιμώ το Rally Pro)
5) Honda CRF 1100 (αν φύγει το στοκ του 1000 και αρχίσουν να παίζουν τίποτα προσφορές, μια που τώρα είναι εκτός budget το Adventure Sports που με ενδιαφέρει)
6) Triumph Tiger Sport 1050 2017+ (μόνο μεταχειρισμένο)
7) ΚTM 790 Adventure

Πολλά θα κριθούν από το τι θα βρω να οδηγήσω...


Ολα ειναι πολυ ωραια μηχανακια,το καθενα για διαφορετικο λογο.Το v85 το κανεις οποτε σε βολευει δοκιμη.
 

esel

Μαθουσάλας member
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
17.287
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
ολα τρομερα μηχανακια...δυσκολη η επιλογή σου.....

θα κοιταγα περισσοτερο τα κουτα....ομως
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.628
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αν προερχομουνα απο το ταΐγκερ 800 ,νομιζω οτι η αναβαθμιση μου θα ηταν μονο το crf1100 ,κανενα αλλο.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Με τα νέα σου δεδομένα και τις τελικές σου αποφάσεις,δεν μπορώ να πω τι να κάνεις, αλλά τι θα έκανα εγώ αν είχα αυτά τα δεδομένα στο τραπέζι.

Motoguzzi V85TT καινούριο

  • ορίζοντας δεκαετίας, αρα όσο πιο καινούριο σήμερα, τόσο πιο καινούριο και σε δεκα χρόνια απο το να πάρεις μεταχειρισμένο τριετίας σήμερα
  • Αντιπροσωπεία και σέρβις μια ώρα μακρυά και με καλές κριτικές
  • Εγγύηση των πρώτων ετών αντιπροσωπείας που έχει την σημασία της
  • Ιδιαίτερο, αρα δεν θα το βαρεθεί το μάτι σου να το βλέπεις στους δρόμους
  • Έξτρα έτσι κι αλλιώς πάντα κάτι δίνουν οι αντιπροσωπείες και κυρίως θα βάλεις αυτά που θέλεις και όχι αυτά που χρειαζόταν ο προηγούμενος σε μεταχειρισμένο
  • Τίμια τιμή
  • Όταν έχεις αποφασίσει να κρατήσεις ένα μηχανάκι δεκαετία, το να ξέρεις τι ακριβώς έχει γίνει στο μηχανάκι και πότε, είναι μέγιστης σημασίας. Γι΄αυτό καινούριο.

Γενικά πάντα είμαι υπέρ του μεταχειρισμένου, εκτός από την περίπτωση σου, για δύο λόγους.
  • Η δεκαετία απομειώνει την όποια χασούρα από το να πάρεις ένα τριετίας μεταχειρισμένο
  • Οι χρονολογίες που θέτεις για μεταχειρισμένα οδηγούν σε σχετικά ακριβά μεταχειρισμένα όπου ουσιαστικά γλυτώνεις 2-3κ απο την τιμή, αλλά παίρνεις μοτο με κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ με όλο το ρίσκο και τις φυσιολογικές φθορές που συνεπάγεται.

Το θέμα με τα Guzzi είναι καθαρά θέμα ταιριάσματος, μιας και είναι όντως ιδιαίτερα μηχανάκια. Άλλοι ανεβαίνουν και τα ερωτεύονται και άλλοι δεν τα θέλουν καθόλου. Οδήγησε το, θα καταλάβεις αμέσως αν σου κάνει ή όχι.


Υ.Γ Αγγλίες, Γερμανίες και λοιπές εισαγωγές δεν θα ακουμπούσα. Βλέποντας τις τιμές και υπολογίζοντας τα έξοδα εκτελωνισμών και μεταφορικών νομίζω έρχεται πάνω κάτω μια η άλλη.
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Αν προερχομουνα απο το ταΐγκερ 800 ,νομιζω οτι η αναβαθμιση μου θα ηταν μονο το crf1100 ,κανενα αλλο.

Giving Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon συμφωνώ, το έχει test drive ο Δαβανόπουλος
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.536
Ηλικία
52
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.628
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Giving Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon συμφωνώ, το έχει test drive ο Δαβανόπουλος
Γιωργο μιλαω καθαρα για εμενα.
Κι εγω ειχα παρα πολυ καιρο μετα απο ατυχημα να παρω μηχανακι,αλλα με αρεσε η ιδεα να ξεκινησω παλι απο κει οπου ακριβως το αφησα.
Ο φιλος βεβαια ξερει καλυτεραYes
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Γιωργο μιλαω καθαρα για εμενα.
Κι εγω ειχα παρα πολυ καιρο μετα απο ατυχημα να παρω μηχανακι,αλλα με αρεσε η ιδεα να ξεκινησω παλι απο κει οπου ακριβως το αφησα.
Ο φιλος βεβαια ξερει καλυτεραYes

εννοείται ότι όσα ξέρει ο νοικοκύρης δέν τα ξέρει ο κόσμος όλος, συμφωνούμαι στο Africa, Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon

Μετά από πολλές κουβέντες με τη σύζυγο, καταλήξαμε στα εξής:
1) μηχανή καινούρια ή το πολύ 2ετίας/3ετίας (που η διαφορά στη τιμή σε συνδυασμό με τα όποια έξτρα να αξίζει το ρίσκο)
2) ορίζοντας παραμονής στο στάβλο για καμιά 10ετία (ναι ξέρω πως ακούγεται...)
Οπότε με αυτά και μ' αυτά αφήνω οτιδήποτε πριν το 2017 και οτιδήποτε στα 650 cc γιατί φοβάμαι ότι θα το βαρεθώ...

Εξετάζω την περίπτωση της εισαγωγής μεταχειρισμένης από την Αγγλία, αρκεί να αξίζει το κόπο η διαφορά στη τιμή ή να αποτελεί δυσεύρετο μεταχειρισμένο (και με τιμή εκτός τόπου και χρόνου)

Οπότε μένουν τα παρακάτω κατά βάση (τυχαία σειρά):

1) Motoguzzi V85TT (που είδα ότι θα παίξει test ride στα Γιάννενα, οπότε ψήνομαι για δοκιμή). Το πιο αδύναμο αλλά ίσως το πιο ιδιαίτερο από όλα.
2) Υamaha Tracer 900 GT (μόνο μεταχειρισμένο μήπως και το έχει μαζέψει ο προηγούμενος)
3) Versys 1000 2015-2018 (μόνο μεταχειρισμένο, γιατί μου αρέσει περισσότερο από το τωρινό)
4) Τriumph Tiger 900 GT & Rally (περιμένω να τα στρώσει ο αντιπρόσωπος στη Θεσ/νικη για να τα βγάλει test ride, προτιμώ το Rally Pro)
5) Honda CRF 1100 (αν φύγει το στοκ του 1000 και αρχίσουν να παίζουν τίποτα προσφορές, μια που τώρα είναι εκτός budget το Adventure Sports που με ενδιαφέρει)
6) Triumph Tiger Sport 1050 2017+ (μόνο μεταχειρισμένο)
7) ΚTM 790 Adventure

Πολλά θα κριθούν από το τι θα βρω να οδηγήσω...

εγώ διαβάζοντας την λίστα..... τα χώρισα σε 2 κατηγορίες, μόνο έτσι μπορώ να τα συγκρίνω
1) Motoguzzi V85TT, Τriumph Tiger 900 GT & Rally, Honda CRF 1100, ΚTM 790 Adventure, και
2)Υamaha Tracer 900 GT, Versys 1000 2015-2018, Triumph Tiger Sport 1050 2017+
Με τα δικά μου γούστα, αλλά και σκέψη, την 2 κατηγορία δέν την βλέπω άν ήθελα κάτι από αυτά που στα δικά μου μάτια προσφέρουν αυτά τα μηχανάκια θα πήγαινα σε streetάκι
Απο την 1η, έτσι κ, έτσι για το guzzi, σάν κάτι το διαφορετικό ενέχει ρίσκο, στο Tiger σε καινούργιο θα πήγαινα στο απλό, τα άλλα μου έρχονται ακριβά, το KTM, ναί μέν αλλά λόγω συνεργείων, και τέλος το Africa 1100 το οποίο με κέρδισε από την αρχή είναι ένα πλήρες σύχρονο μηχανάκι που για μένα τικάρει πολλά κουτάκια, και άφοβα θα το έπαιρνα για πολλά χρόνια

Η αγορά από εξωτερικό, θέλει υπομονή, ψάξιμο, χρήματα έτοιμα, για μένα υπάρχουν ευκαιρίες, που ναί μεν οι διαφορές μπορεί να μήν είναι μεγάλες πάντως διαφορές υπάρχουν και είναι ανάλογα το μοντέλο, και ίσως πιό προσεγμένα μεταχειρισμένα. Η κουβέντα περί διαφορών για μένα είναι άτοπη εάν δέν έχουμε συγκεκριμένο μηχανάκι προς σύγκριση, αλλά και γνώση των τελωνείων του.
Εύχομαι ότι καλύτερο, να ξαναβγείς στους δρόμους, και να χαρείτε την καινούργια μοτό Bike , καλές υπομονές και φώτιση στο ψάξιμο Smileys drinking beer Emoticon
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Σειρά μου να γράψω τι ΔΕΝ μ' αρέσει στο κάθε ένα:
1) Motoguzzi V85TT - Αδύναμος κινητήρας, ταχύτητα ταξιδίου 120-130, παραπάνω καίει και δυσανάλογα, ελαστικά μόνο με σαμπρέλες.
2) Υamaha Tracer 900 GT - Θέλει βελτίωση στις αναρτήσεις, φτηνά περιφερειακά (αλυσίδες κλπ), μέτρια ποιότητα πλαστικών και βαφής.
3) Versys 1000 2015-2018 - Βαρύ, μπροστινό που χρειάζεται βελτίωση.
4) Τriumph Tiger 900 GT & Rally - Ακριβό, με περίεργα επίπεδα εξοπλισμού, καινούριο που σημαίνει ότι οι πρώτοι μάλλον θα κάνουν τους beta testers (το είδα προσωπικά από τη Triumph στο Tiger 800 μου)
5) Honda CRF 1100 - (Κακός και ακριβός εισαγωγέας, το adventure sports που με ενδιαφέρει κυρίως λόγο Tubeless πάει στα 16.500-16.800 χωρίς να έχει ούτε κάγκελα ούτε διπλό σταντ, θα ψαχτώ να δω κατά πόσο αξίζει η απλή έκδοση με τις σαμπρέλες αλλά αν είναι να πέσω εκεί ίσως δω τη λύση του μεταχειρισμένου CRF1000, αχρείαστα περίπλοκος=> κακοσχεδιασμένος διακόπτης ελέγχου ρυθμίσεων, πολύ βαρύ το Αdventure Sports)
6) Triumph Tiger Sport 1050 2017+ (ναι μεν στη καλύτερη έκδοση του, αλλά πλέον έχει μείνει πίσω, μάλλον Euro 5 δεν θα δει με τη σημερινή του μορφή)
7) ΚTM 790 Adventure - (ακριβό το απλό, με χαλάει που δεν βγαίνει με tubeless σε αυτή του την έκδοση, ας κρατούσαν τα αμιγώς χωμάτινα για το R, με τα συνεργεία στη Θεσ/νικη δεν ξέρω τι παίζει μια που ο τοπικός είναι Γ.Τ.Π)
8) Suzuki V-Strom 1050 XT - (ακριβό για αυτό που είναι (Αγγλία το ίδιο στα 12.500€ περίπου) - άθλιο panel οργάνων, θα προτιμούσα του προηγούμενου από αυτό - βαρύ )
 
Τελευταία επεξεργασία:

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
εννοείται ότι όσα ξέρει ο νοικοκύρης δέν τα ξέρει ο κόσμος όλος, συμφωνούμαι στο Africa, Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon



εγώ διαβάζοντας την λίστα..... τα χώρισα σε 2 κατηγορίες, μόνο έτσι μπορώ να τα συγκρίνω
1) Motoguzzi V85TT, Τriumph Tiger 900 GT & Rally, Honda CRF 1100, ΚTM 790 Adventure, και
2)Υamaha Tracer 900 GT, Versys 1000 2015-2018, Triumph Tiger Sport 1050 2017+
Με τα δικά μου γούστα, αλλά και σκέψη, την 2 κατηγορία δέν την βλέπω άν ήθελα κάτι από αυτά που στα δικά μου μάτια προσφέρουν αυτά τα μηχανάκια θα πήγαινα σε streetάκι
Απο την 1η, έτσι κ, έτσι για το guzzi, σάν κάτι το διαφορετικό ενέχει ρίσκο, στο Tiger σε καινούργιο θα πήγαινα στο απλό, τα άλλα μου έρχονται ακριβά, το KTM, ναί μέν αλλά λόγω συνεργείων, και τέλος το Africa 1100 το οποίο με κέρδισε από την αρχή είναι ένα πλήρες σύχρονο μηχανάκι που για μένα τικάρει πολλά κουτάκια, και άφοβα θα το έπαιρνα για πολλά χρόνια

Η αγορά από εξωτερικό, θέλει υπομονή, ψάξιμο, χρήματα έτοιμα, για μένα υπάρχουν ευκαιρίες, που ναί μεν οι διαφορές μπορεί να μήν είναι μεγάλες πάντως διαφορές υπάρχουν και είναι ανάλογα το μοντέλο, και ίσως πιό προσεγμένα μεταχειρισμένα. Η κουβέντα περί διαφορών για μένα είναι άτοπη εάν δέν έχουμε συγκεκριμένο μηχανάκι προς σύγκριση, αλλά και γνώση των τελωνείων του.
Εύχομαι ότι καλύτερο, να ξαναβγείς στους δρόμους, και να χαρείτε την καινούργια μοτό Bike , καλές υπομονές και φώτιση στο ψάξιμο Smileys drinking beer Emoticon

Γιώργο ο λόγος που δεν κοιτάω street είναι πολύ απλά γιατί δεν υπάρχει κάτι σύγχρονο με όρθια θέση οδήγησης (τενοντίτιδες στο δεξί χέρι), που να έχει αυτονομία 300χλμ. και να είναι άνετο για δικάβαλο (εκτός και αν μου διαφεύγει κανένα).
Για τα Tiger, στο ασφάλτινο (GT) να πάρει κανείς το απλό στα 13.590 (μόνο το λευκό, για μαύρο ή κόκκινο + 200€....έλεος) που του λείπουν τουλάχιστον το διπλό σταντ (που είδα ότι δεν διατίθεται!) και κάτι σε προστατευτικό οπότε τα 14.000-14.200 τα πιάνεις εύκολα (μόνο χρώμα το σκοτωμένο κόκκινο + κάτω κάγκελα ίδια με του Rally πάμε στα 14.078 και σου μένει το λιγότερο το διπλό στάντ).
Για τα συνεργεία τις KTM θα ήθελα να μάθω τι παίζει Θεσ/νικη και γενικά βόρεια.
Το Africa 1100 μόνο το απλό πλησιάζεται από 14.990€ αλλά και αυτό θέλει κι άλλα λεφτά (διπλό στάντ, κάγκελα, σχάρα που δεν έχει)... Για να πας σε Tubeless θες για αρχή 16.500 + (διπλό σταντ, κάγκελα), οπότε το Tiger 900 Rally Pro στα 15.990€ με όλα πάνω μοιάζει συγκριτικά ευκαιρία...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Ας πω κι εγώ το μακρύ μου και το κοντό μου:D σε μια προσπάθεια να σε βοηθήσω (ή να σε μπερδέψω). :p


Προσωπικά λειτουργώ ως εξής:
- Αν δεν έχω τα απαραίτητα φράγκα να πάρω κάτι, απλά δεν το κοιτάω. Και δε με νοιάζει κιόλας, αλήθεια.
- Ειδικά αν είναι να βάλω και δάνειο για να πάρω (πχ καλή ώρα) ένα όχημα = πεταμένα λεφτά στο δρόμο, ούτε απ' έξω δεν το κοιτάω σαν θέμα. Ο ρυθμός οικονομικής απαξίωσής τους είναι αποκαρδιωτικός.
- Αν τα έχω, εξετάζω με προσωπικά κριτήρια μέχρι πόσα αξίζει να διαθέσω γι' αυτό που έχω σκεφτεί. Διότι άλλη περίπτωση είναι να κάνεις ένα έξοδο "επένδυσης", πχ όπως άλλαξα πέρσι τα κουφώματα σπίτι κι έβαλα μετά και συναγερμό με κάμερα-καταγραφικό-απομακρυσμένη παρακολούθηση, κι άλλο να πάω να ρίξω στο δρόμο ένα σκασμό λεφτά, συντηρώντας ουσιαστικά μια κατάσταση σκέτη τρύπια τσέπη. Τα οχήματα πάντα είναι τρύπια τσέπη. Μόνο χαλάς και χάνεις μέχρι ν' απαξιωθούν πλήρως.


Άρα, εν προκειμένω και αν ήμουν στη θέση σου:
- Θα απέκλεια ο,τιδήποτε σε ύψη πάνω από 10 χιλ., με το σκεπτικό να έχω τον έλεγχο για μια δύσκολη στιγμή (κανείς δεν ξέρει τί του ξημερώνει), αφού δεν θα είχα και δάνειο να με απασχολεί (υπόψιν ότι ποτέ δεν έχω βάλει δάνειο και για κανέναν λόγο, μέχρι εκεί που φτάνω παίρνω).
- Θα κοίταγα είτε καινούργιο στα 10 χιλ, είτε ένα μεγαλύτερο μεταχειρισμένο, ώστε να καλυφθούν οι όποιες παραπάνω απαιτήσεις. Αν έχεις άνθρωπο γνώστη να σου ελέγξει μεταχειρισμένα, μπορείς να βρεις τεφαρίκια και σε καλές τιμές. Θεωρώ ότι σ' αυτό το μπάτζετ - που δεν είναι καθόλου μικρό για μοτό - μια χαρά μπορείς να βρεις κάτι να σ' αρέσει και να σε υπερκαλύπτει.


Καλή επιλογή να έχεις. :)






Tip γενικώς και αορίστως:
Βασικότατος παράγοντας για να μπορεί κάποιος να λειτουργεί ορθολογικά και προς το συμφέρον του, ανεπηρέαστος από το τί κάνουν οι άλλοι γύρω του, είναι να μη ζηλεύει και να μην διακατέχεται από επιδειξιομανία.
Ευτυχώς, (και δόξα τω Θεό) αυτό το κουσούρι που τρώει τα σωθικά πολύ κόσμου στη σύγχρονη εποχή, δεν το έχω και είμαι πολύ ευτυχισμένος και ευγνώμων για όσα ταπεινά έχω.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Ας πω κι εγώ το μακρύ μου και το κοντό μου:D σε μια προσπάθεια να σε βοηθήσω (ή να σε μπερδέψω). :p


Προσωπικά λειτουργώ ως εξής:
- Αν δεν έχω τα απαραίτητα φράγκα να πάρω κάτι, απλά δεν το κοιτάω. Και δε με νοιάζει κιόλας, αλήθεια.
- Ειδικά αν είναι να βάλω και δάνειο για να πάρω (πχ καλή ώρα) ένα όχημα = πεταμένα λεφτά στο δρόμο, ούτε απ' έξω δεν το κοιτάω σαν θέμα. Ο ρυθμός οικονομικής απαξίωσής τους είναι αποκαρδιωτικός.
- Αν τα έχω, εξετάζω με προσωπικά κριτήρια μέχρι πόσα αξίζει να διαθέσω γι' αυτό που έχω σκεφτεί. Διότι άλλη περίπτωση είναι να κάνεις ένα έξοδο "επένδυσης", πχ όπως άλλαξα πέρσι τα κουφώματα σπίτι κι έβαλα μετά και συναγερμό με κάμερα-καταγραφικό-απομακρυσμένη παρακολούθηση, κι άλλο να πάω να ρίξω στο δρόμο ένα σκασμό λεφτά, συντηρώντας ουσιαστικά μια κατάσταση σκέτη τρύπια τσέπη. Τα οχήματα πάντα είναι τρύπια τσέπη. Μόνο χαλάς και χάνεις μέχρι ν' απαξιωθούν πλήρως.


Άρα, εν προκειμένω και αν ήμουν στη θέση σου:
- Θα απέκλεια ο,τιδήποτε σε ύψη πάνω από 10 χιλ., με το σκεπτικό να έχω τον έλεγχο για μια δύσκολη στιγμή (κανείς δεν ξέρει τί του ξημερώνει), αφού δεν θα είχα και δάνειο να με απασχολεί (υπόψιν ότι ποτέ δεν έχω βάλει δάνειο και για κανέναν λόγο, μέχρι εκεί που φτάνω παίρνω).
- Θα κοίταγα είτε καινούργιο στα 10 χιλ, είτε ένα μεγαλύτερο μεταχειρισμένο, ώστε να καλυφθούν οι όποιες παραπάνω απαιτήσεις. Αν έχεις άνθρωπο γνώστη να σου ελέγξει μεταχειρισμένα, μπορείς να βρεις τεφαρίκια και σε καλές τιμές. Θεωρώ ότι σ' αυτό το μπάτζετ - που δεν είναι καθόλου μικρό για μοτό - μια χαρά μπορείς να βρεις κάτι να σ' αρέσει και να σε υπερκαλύπτει.


Καλή επιλογή να έχεις. :)






Tip γενικώς και αορίστως:
Βασικότατος παράγοντας για να μπορεί κάποιος να λειτουργεί ορθολογικά και προς το συμφέρον του, ανεπηρέαστος από το τί κάνουν οι άλλοι γύρω του, είναι να μη ζηλεύει και να μην διακατέχεται από επιδειξιομανία.
Ευτυχώς, (και δόξα τω Θεό) αυτό το κουσούρι που τρώει τα σωθικά πολύ κόσμου στη σύγχρονη εποχή, δεν το έχω και είμαι πολύ ευτυχισμένος και ευγνώμων για όσα ταπεινά έχω.

Κώστα κατ' αρχήν σε ευχαριστώ για τη κατάθεση της άποψης σου. Η αλήθεια είναι ότι η προσωπική μου λογική δεν διαφέρει και πολύ από τη δική σου.
Απλά ξέροντας ότι όποια επιλογή και να κάνω θα μείνει (καλά να είμαστε) για καμιά 10ετία,
θέλω να μου προσφέρει χαμόγελο και να μη το βαρεθώ, να είναι δηλ. τουλάχιστον στο επίπεδο της μηχανής που τράκαρα.
Το φαίνεστε ποτέ δε με απασχόλησε, δεν έχω ανάγκη να αποδείξω τίποτα και σε κανένα.

Ιδανικά στο μυαλό μου, η όποια μηχανή θα ήθελα να είναι στα άλογα του Tiger (τα οποία μου φτάνουν και με το παραπάνω),
να έχει αναρτήσεις ικανοποιητικές που να μη χρειάζονται με το καλημέρα αναβάθμιση, φρένα θα προτιμούσα κατ' ελάχιστο ίδια
ή κατά προτίμηση καλύτερα, αυτονομία στα 300km και να μπορεί να πάει βόλτα δικάβαλο χωρίς να σιχτιρίζει η πίσω.

Το κακό είναι πως μέχρι τα 10.000€ σε καινούριο οι μηχανές είναι κατ' εμέ υποδεέστερες από το Tiger 800.
Kαι μιλάω για τα Suzuki Vstrom 650 - Honda NC750X - Kawasaki Versys 650 - Yamaha Tracer 700, που κακά τα ψέματα, είναι budget μηχανές και φαίνεται.

Οπότε αν παίξω στα 10.000€, πρέπει να πάω σε μεταχειρισμένο για να βρω κάτι αντίστοιχο.
Και εδώ είναι το ζόρι μια που Ελλάδα, πολύ λίγα ενδιαφέροντα υπάρχουν, λόγο χαμηλών πωλήσεων στα χρόνια της κρίσης.
 
Top Bottom