Λοιπόν, το μεγάλο σέρβις ολοκρηρώθηκε! Στα 72.778χλμ αλλάξαμε:
- λάδια Bel-Ray παρακαλώ
- δίσκοι συμπλέκτη Suzuki
- ελατήρια συμπλέκτη σκληρά γνήσια
- φίλτρο λαδιού γνήσιο
- η βαλβίδα εισαγωγής ήτανε εντάξει, η εξαγωγής ήθελε λίγο ρεγουλάρισμα
- μπουζί NGK
Τον συμπλέκτη μου τον ρύθμισε καλά ο μάστορας. Σκληρός μεν να μην πατινάρει καθόλου, αλλά όχι να σου βγάινει και το πόδι για να βάλεις ταχύτητα. Μου έδειξε και τα ελατήρια του συμπλέκτη που ήτανε μέσα στο μοτέρ απο το 2008, ήτανε τέρμα *****ά. Καλά το φίλτρο λαδιού, πιο μαύρο και απο μαύρη τρύπα. Το πήγα και μια βόλτα στον περιφερειακό λίγο να ξεμπουκώσει (αφού έκανα λίγα χιλιόμετρα χαλαρά να πατήσουνε τα δισκάκια), και επιτέλους έγινε άλλο μηχανάκι Bike. Καλύτερη επιτάγχυνση, καλύτερες τελικές και όλα :D