Δημοσθένης Πατρώνας
new member
- Δημοσιεύσεις
- 71
- Περιοχή
- Καλαμάκι
- Μοτοσυκλέτα
- Yamaha 700 Tenere & Moto Guzzi Griso 1100
- Όνομα
- Δημοσθένης
- Περιοχή
- Καλαμάκι
Επειδή μου ζητήθηκε απο φίλους εδώ, κάνω ξεχωριστό θέμα για το καινούργιο μηχανάκι μου.
Το πήρα σε αντικατάσταση του ΚΤΜ 1190 που είχα για 6+ χρόνια, και 27.000χλμ. Όχι πολλά, αλλά όλα σε ταξίδια αφού δεν χρησιμοποιώ μηχανή στην καθημερινότητά μου. Οδηγώ μηχανάκια απ' τα 12, και ξεκίνησα με trial, ένα Bultaco Sherpa 125, έρωτας το trial και πολύ μεγάλο σχολείο για οδήγηση μοτοσυκλέτας.
Το YAMAHA T7 το πήρα σκεπτόμενος περισσότερο λογικά παρά συναισθηματικά. Η καρδιά μου έλεγε να κρατήσω το ΚΤΜ, η λογική όμως μου έλεγε να το αλλάξω. Και το T7 μου είχε γυαλίσει, κι έτσι έκανα το βήμα. Μέχρι αυτή τη στιγμή έχω κάνει μόλις 570χλμ., το στρώνω ακόμη, μέχρι 5.000 στροφές το πάω. Όμως το μηχανάκι με κέρδισε, πρίν καλά-καλά μπορέσω να το τσιτώσω, κάτι στο οποίο με είχε κακομάθει το ΚΤΜ. Καθ΄ ότι τρελό γκάζι, 150 άλογα στον τροχό, και 270 τελική, καταλαβαίνετε... Πίστευα οτι θα μου λείψει η γεωμετρία του ΚΤΜ, καθώς όταν βγήκε το μοντέλο είχε πάρει διθυράμβους σε κριτικές όπως "έτσι πρέπει να σχεδιάζονται τα ADV απο δω και πέρα". Αλλά το Τ7 είναι η ευχάριστη έκπληξη, δεν έχω νιώσει ούτε μιά στιγμή να υστερεί σε γεωμετρία. Στα κομμάτια Μάνδρα-Βίλια και Πίσια-Λουτράκι, το μηχανάκι έστριβε άψογα. Σε χώμα και κροκάλα το μηχανάκι σου δίνει αυτοπεποίθηση και σε καθιστή και σε όρθια θέση οδήγησης, με πολύ σαφές τιμόνι, και παρ' ότι τα λάστιχα είναι 50-50 δίνουν πολύ καλή αίσθηση. Στην όρθια θέση οδήγησης με ύψος 1,80 δεν χρειάζεται να σκύψω στο τιμόνι, κάτι που το είχα ανάγκη στο ΚΤΜ, ενώ παράλληλα το τιμόνι δεν το νιώθω ψηλά όταν κάθομαι. Απλό χωρίς πολλά ηλεκτρονικά συστήματα, το φοβήθηκα... μαθημένος απ' τα συστήματα του ΚΤΜ. Το ίδιο και με τις απλές αναρτήσεις, αφού το ΚΤΜ είχε ηλεκτρονικές. Όμως αποδεικνύεται οτι ένα μηχανάκι που είναι σχεδιασμένο με πολύ μεγάλη προσοχή, δεν έχει ανάγκη όλα αυτά τα συστήματα, γιατί όλα είναι στο "τόσο-όσο". Βγάζεις το ABS, μπαίνεις στο χώμα κι αρχίζει η χαρά. Το ξαναβάζεις μπαίνοντας στην άσφαλτο, κι όλα καλά, πάλι χαρούμενος. Το νιώθεις να δουλεύει στον πίσω τροχό πριν την στροφή και να σου δίνει την λίγη υπερστροφή που ούτως ή άλλως την θέλεις και την περιμένεις κατεβάζοντας 1-2 ταχύτητες πρίν μπείς καλά. Όλα άψογα. Σήμερα το βράδυ το οδήγησα και σε σκοτεινό επαρχιακό δρόμο και τα φώτα του εξαιρετικά πολύ καλά, καμμιά ανάγκη για επιπλέον προβολείς. Ταχύτητα... 110χλμ. στις 5.000 στροφές, που σημαίνει οτι στις 7-7.500 θα έχει 150+, οπότε με κόκκινο στις 10.000 στροφές, θα δώσει ήρεμο και άνετο ταξίδι ακόμη και σε Ε.Ο. Η ροπή του πάρα πολύ καλή λόγω του crossplane στροφάλου, με 6η απ' τις 3.000 στροφές σε ανηφόρα φεύγει απροβλημάτιστα. Αυτά παιδιά, αν ξέχασα κάτι ή αν θέλετε να με ρωτήσετε είμαι στη διάθεσή σας.
Το πήρα σε αντικατάσταση του ΚΤΜ 1190 που είχα για 6+ χρόνια, και 27.000χλμ. Όχι πολλά, αλλά όλα σε ταξίδια αφού δεν χρησιμοποιώ μηχανή στην καθημερινότητά μου. Οδηγώ μηχανάκια απ' τα 12, και ξεκίνησα με trial, ένα Bultaco Sherpa 125, έρωτας το trial και πολύ μεγάλο σχολείο για οδήγηση μοτοσυκλέτας.
Το YAMAHA T7 το πήρα σκεπτόμενος περισσότερο λογικά παρά συναισθηματικά. Η καρδιά μου έλεγε να κρατήσω το ΚΤΜ, η λογική όμως μου έλεγε να το αλλάξω. Και το T7 μου είχε γυαλίσει, κι έτσι έκανα το βήμα. Μέχρι αυτή τη στιγμή έχω κάνει μόλις 570χλμ., το στρώνω ακόμη, μέχρι 5.000 στροφές το πάω. Όμως το μηχανάκι με κέρδισε, πρίν καλά-καλά μπορέσω να το τσιτώσω, κάτι στο οποίο με είχε κακομάθει το ΚΤΜ. Καθ΄ ότι τρελό γκάζι, 150 άλογα στον τροχό, και 270 τελική, καταλαβαίνετε... Πίστευα οτι θα μου λείψει η γεωμετρία του ΚΤΜ, καθώς όταν βγήκε το μοντέλο είχε πάρει διθυράμβους σε κριτικές όπως "έτσι πρέπει να σχεδιάζονται τα ADV απο δω και πέρα". Αλλά το Τ7 είναι η ευχάριστη έκπληξη, δεν έχω νιώσει ούτε μιά στιγμή να υστερεί σε γεωμετρία. Στα κομμάτια Μάνδρα-Βίλια και Πίσια-Λουτράκι, το μηχανάκι έστριβε άψογα. Σε χώμα και κροκάλα το μηχανάκι σου δίνει αυτοπεποίθηση και σε καθιστή και σε όρθια θέση οδήγησης, με πολύ σαφές τιμόνι, και παρ' ότι τα λάστιχα είναι 50-50 δίνουν πολύ καλή αίσθηση. Στην όρθια θέση οδήγησης με ύψος 1,80 δεν χρειάζεται να σκύψω στο τιμόνι, κάτι που το είχα ανάγκη στο ΚΤΜ, ενώ παράλληλα το τιμόνι δεν το νιώθω ψηλά όταν κάθομαι. Απλό χωρίς πολλά ηλεκτρονικά συστήματα, το φοβήθηκα... μαθημένος απ' τα συστήματα του ΚΤΜ. Το ίδιο και με τις απλές αναρτήσεις, αφού το ΚΤΜ είχε ηλεκτρονικές. Όμως αποδεικνύεται οτι ένα μηχανάκι που είναι σχεδιασμένο με πολύ μεγάλη προσοχή, δεν έχει ανάγκη όλα αυτά τα συστήματα, γιατί όλα είναι στο "τόσο-όσο". Βγάζεις το ABS, μπαίνεις στο χώμα κι αρχίζει η χαρά. Το ξαναβάζεις μπαίνοντας στην άσφαλτο, κι όλα καλά, πάλι χαρούμενος. Το νιώθεις να δουλεύει στον πίσω τροχό πριν την στροφή και να σου δίνει την λίγη υπερστροφή που ούτως ή άλλως την θέλεις και την περιμένεις κατεβάζοντας 1-2 ταχύτητες πρίν μπείς καλά. Όλα άψογα. Σήμερα το βράδυ το οδήγησα και σε σκοτεινό επαρχιακό δρόμο και τα φώτα του εξαιρετικά πολύ καλά, καμμιά ανάγκη για επιπλέον προβολείς. Ταχύτητα... 110χλμ. στις 5.000 στροφές, που σημαίνει οτι στις 7-7.500 θα έχει 150+, οπότε με κόκκινο στις 10.000 στροφές, θα δώσει ήρεμο και άνετο ταξίδι ακόμη και σε Ε.Ο. Η ροπή του πάρα πολύ καλή λόγω του crossplane στροφάλου, με 6η απ' τις 3.000 στροφές σε ανηφόρα φεύγει απροβλημάτιστα. Αυτά παιδιά, αν ξέχασα κάτι ή αν θέλετε να με ρωτήσετε είμαι στη διάθεσή σας.