Κάποιοι επιμένουν να βλέπουν τους δημόσιους δρόμους σαν πίστα....
Πολλοί από τον κόσμο των 2 τροχών ονομάζουν βλακωδώς κάτι τέτοιες διαδρομές "πιστάκια". Και τα ηλιόλουστα ΣΚ πολλοί θερμόαιμοι πάνε εκεί να στρίψουν. Πάνε την διαδρομή πάνω κάτω οπότε οι πιθανότητες στραβής αυξάνονται και για αυτούς και για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. (Κερασακι στη τούρτα είναι πως το ίδιο κάνουν και πολλοί με γρήγορα ιχ.)
Και πάνε ακόμα, που ξέρουν καλά πόσοι έχουν χαθεί τόσα χρόνια. Δε λέω πως είναι όλοι κάγκουρες αλλά όταν υπάρχει ένας δρόμος σαν της Επιδαύρου που γίνεται συνήθως χαμός δεν πας, γιατί υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ή αν τέλος πάντων δεν υπάρχει εναλλακτική πας αλλά μαζεμένα.
Επιπλέον επιλέγεις με ποια παρέα θα πας ή καλυτερα επιλέγεις ποια παρέα θα απορρίψεις.
Και φυσικά εννοείται πως πάντα θα υπάρχει ο αστάθμητος παράγοντας, όπως και η τρέλα που μας πιάνει κατά καιρούς. Εν κατακλείδι, ο καθένας μας, είναι υπεύθυνος να βρει μόνος του τις ισορροπίες που θα του επιτρέψουν να κάνει αυτό που αγαπά με μεγαλύτερη ασφάλεια. Και αυτό το χρωστάμε σε αυτούς που μας περιμένουν και στον εαυτό μας. Κι αν δεν μας "μαλώνουν" οι δικοί μας γιατί προφανώς δεν ξέρουν τι κάνουμε στο δρόμο, καλό είναι να αυτο-μαλωνόμαστε όταν καταλαβαίνουμε πως την κάναμε την παπαριά.
Η άποψή μας
Η πρόταση της Kawasaki είναι ο καλύτερος τρόπος για να συνδυάσεις την εισαγωγή στη sport οδήγηση με την καθημερινή μετακίνηση. Μπορεί να μην είναι η φθηνότερη στην κατηγορία της, είναι όμως ένα ολοκληρωμένο σύνολο με έναν κινητήρα διαμάντι που χαρίζει αξιοζήλευτες επιδόσεις, χωρίς να χάνει τον φιλικό χαρακτήρα της. Κινείται εξίσου καλά σε δρόμο και πίστα, βάζοντάς σε στην πρίζα για να πάρεις μια τσάντα πλάτης και να εξερευνήσεις μαζί της πιστάκια σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Test-Kawasaki-Ninja-400_122231_11184.asp
Eνταξει , μην φτανουμε στην αλλη ακρη της κινδυνολογιας .... ξερουμε οτι μερικες φορες ρισκαρουμε παραπανω ακομη και οταν ... περπαταμε κατω απο ενα μπαλκονι ... !
οταν σας λεω γω για τα ελαφακια δεν μακουτεfghΤελικά ο φυσιολατρικος τρόπος οδήγησης είναι ο μόνος τρόπος διασχισης των δημοσίων οδών.
Για τα υπόλοιπα υπάρχουν οι πίστες.
Τελικά ο φυσιολατρικος τρόπος οδήγησης είναι ο μόνος τρόπος διασχισης των δημοσίων οδών.
Για τα υπόλοιπα υπάρχουν οι πίστες.
Τελικά ο φυσιολατρικος τρόπος οδήγησης είναι ο μόνος τρόπος διασχισης των δημοσίων οδών.
Για τα υπόλοιπα υπάρχουν οι πίστες.
+1Δεν θεωρω οτι κινδυνολογουμε. Πρεπει να ειμαστε λιγο ρεαλιστες και να εχουμε το γνωθεις σαυτον. Γιατι μπορω καλλιστα να σου φερω ως παραδειγμα το οτι αντι να μας ερθει μια γλαστρα στο κεφαλι απο ενα μπαλκονι εκει που περπαταμε, να παθουμε ενα εμφραγματακι και τσοοοουυυπ στον ουρανο με τ'αστρα ο δικος σου. Και στο φιναλε και γλαστρα να μας ερθει θα παμε μια και καλη. Σε δυστυχημα ποτε δεν ξερει κανεις αν παμε σφαιρα προς τα πανω η μας αφησει καποιο κουσουρι που θα παρακαλαμε να πηγαιναμε μια και καλη! Γιατι ειμαι σιγουρος οτι ξερεις φιλε Στελιο τετοιες περιπτωσεις οπως ολοι μας!
+1Σπορ, πραγματικά γρήγορη οδήγηση για μένα σημαίνει πίστα.
Αν δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, μια καλή λύση είναι το εντούρο, αφού υπάρχουν πάμπολλες διαδρομές και πιστάκια στα Ελληνικά βουνά.
Άλλη μια πρόταση είναι η οδήγηση σε πιστάκια καρτ με μικρή μοτό ή σούπερ μοτό.
Στους επαρχιακούς δρόμους το ρίσκο αυξάνεται όταν οι ρυθμοί ανέβουν στο όριο. Αυτό δε σημαίνει ότι πάω σα κότα. Θέλω και γω να χαρώ τη μοτοσυκλέτα μου αλλά θα ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ να είμαι τουλάχιστον 20% μακριά από τα δικά μου όρια, με τη δική μου μοτοσυκλέτα και όταν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες.
Παίζει και η μηχανή ρόλο φυσικά. Ένα boxer πχ (για παράδειγμα και όχι boxer προ Χριστού :)) είναι πιο ευχάριστο σε ράθυμη βόλτα από ένα σκληροπυρηνικό ss.
Αυτό βέβαια δεν λέει κάτι γιατί οι μηχανές δεν πάνε μόνες τους. Όλα είναι στον αναβάτη. Κάποιος θα εκμεταλλευτεί τα πολύ καλά φρένα και αναρτήσεις να πάει γοργά αλλά με ασφάλεια και άλλος για να κατεβάσει δεκατάκια στην αγαπημένη του διαδρομή. Άρα όλα ξεκινάνε από εμάς.