Λέτε "αντιπροσωπεία" θαρρείς και είναι κάποια εταιρία ομπρέλα που πληρώνει για να βρίσκονται τα κράνη της διαθέσιμα στο κοινό προς επίδειξη και πρόβα. Κράνη πληρωμένα απο τον καταστηματάρχη να μαζεύουν σκόνη και να γίνονται δείγματα πρόβας στο τέλος.
Αν δεν βλέπεις κάτι μεμπτό στο να πηγαίνεις σε κάποιο μαγαζί που αγόρασε ένα κράνος απο την αντιπροσωπεία, το πλήρωσε, πληρώνει ρεύματα, νοίκια, υπαλλήλους , φόρους στην χώρα που ζεις, για να δοκιμάσεις το κράνος να δεις αν σου κάνει, ωστε να πας να το αγοράσεις απο μια διαδικτυακή αποθήκη, τότε λυπάμαι, βλέπουμε τα πράγματα πολύ διαφορετικά.
Η μόνη περίπτωση να ήταν όλο αυτό οκ, θα ήταν η ίδια η αντιπροσωπεία να είχε δικό της κατάστημα με δικό της υπάλληλο που θα πλήρωνε η ίδια, ώστε να πηγαίνουν οι ενδιαφερόμενοι να προβάρουν και να αγοράζουν μετά απο όποιον θέλουν. Αλλιώς απλά τρως τον χρόνο και το χρήμα του καταστήματος που πας να προβάρεις.
Και δεν το πάω μακρυά. Τα ίδια κάνουν και στην δική μου δουλειά. Έχουμε γίνει τεχνική υποστήριξη pre sales για τις μεγάλες εταιρίες, που στοκάρουμε τα προϊόντα τους (πολλές φορές αγορασμένα ακριβότερα απο ότι θα τα βρει ο τελικός καταναλωτής στο ιντερνετ επειδή είναι της επίσημης αντιπροσωπείας και όχι παραεισαγωγής, περασμένα από όλα τα κανάλια εκτελώνισης και φορολόγησης του Ελλαδιστάν) να εξηγούμε, να δείχνουμε, να δειγματίζουμε, να προτείνουμε, για να μπει μετά από μια ώρα διαδικασίας πωλήσεων ο πελάτης στο amazon και το ebay να πάρει αυτό που του προτείναμε.
Να μην παρεξηγηθώ. Δεν έχω πρόβλημα με το να αγοράζει ο καθένας από όπου θέλει. Αλλά όχι εις βάρος άλλων επιχειρήσεων, άλλου στοκαρισμένου κεφαλαίου, άλλων εργατοωρών. Είσαι γάτος και το βρήκες πιο φτηνά στο ιντερνετ. Μαγκιά σου. Πάρε τα ρίσκα σου και αγόρασε το.