Lepanto
member
- Δημοσιεύσεις
- 847
- Ηλικία
- 63
Κάθε χειμώνα οι περισσότεροι μοτοσικλετιστές αντιμετωπίζουν το γνωστό πρόβλημα του θολώματος της ζελατίνας του
Αν βρέχει ή αν η θερμοκρασία είναι χαμηλή η ζελατίνα θαμπώνει και η οδήγηση γίνεται πολύ επικίνδυνη. Έτσι οι περισσότεροι αναγκάζονται ν΄ ανοίξουν τη ζελατίνα αλλά και πάλι δεν σώζεται η κατάσταση, γιατί αν βρέχει οι σταγόνες σε χτυπούν στο πρόσωπο ή αν απλώς κάνει κρύο, κρυώνεις.
Δες ποιες είναι οι λύσεις:
Αν βρέχει ή αν η θερμοκρασία είναι χαμηλή η ζελατίνα θαμπώνει και η οδήγηση γίνεται πολύ επικίνδυνη. Έτσι οι περισσότεροι αναγκάζονται ν΄ ανοίξουν τη ζελατίνα αλλά και πάλι δεν σώζεται η κατάσταση, γιατί αν βρέχει οι σταγόνες σε χτυπούν στο πρόσωπο ή αν απλώς κάνει κρύο, κρυώνεις.
Δες ποιες είναι οι λύσεις:
- Αφήνεις τη ζελατίνα ένα χιλιοστό ανοικτή να ανανεώνεται ο αέρας, αν όμως βρέχει πολύ αυτό είναι πρόβλημα. Πάντως αυτός είναι ο πιο συνηθισμένος και οικονομικός τρόπος.
- Το επιρρύνιο, το οποίο στέλνει τον αέρα που εκπνέετε προς τα κάτω, μακριά από τη ζελατίνα, είναι μια καλή λύση και μπορείς να το τοποθετήσεις στο κράνος σου.
- Άλλη λύση είναι οι αυτοκόλλητες ταινίες που τοποθετούνται εσωτερικά της ζελατίνας και υπόσχονται εικόνα χωρίς θολώματα.
- Το Pinlock είναι ακόμα μια λύση: Πρόκειται για μία δεύτερη μικρότερη ζελατίνα την οποία τοποθετούμε μέσα από τη ζελατίνα του κράνους μας και η οποία χρησιμοποιεί τη σύστασή της για να απομακρύνει τα χνώτα της ανάσας μας. Και μόνο του αλλά και σε συνδυασμό με επιρρύνιο.
- Αν θέλεις κάτι άλλο τότε ψάξε στο εμπόριο υγρά επικάλυψης της ζελατίνας τα οποία εφαρμόζονται από την εσωτερική πλευρά και υπόσχονται απομάκρυνση των χνώτων.