R.E.H
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.308
- Μοτοσυκλέτα
- Royal Enfield Himalayan
- Όνομα
- Παναγίωτης
- Περιοχή
- Νίκαια
Μιας και δεν έχω πολλές ευκαιρίες για βολτα δεν υπάρχει περίπτωση να με σταματήσει μια βροχούλα ...
Αν και από ότι έλεγαν ο Γηρυόνης δεν θα έφτανε σε εμάς πρίν το απόγευμα η το βράδυ (θα είχα γυρίσει μέχρι τότε)
Ξεκίνησα απο την Αθήνα με καλό καιρό, βέβαια στο βάθος ο καιρός φαίνονταν να κλείνει...
Οι δρόμοι δεν είχαν ιδιαίτερη κίνηση οι μηχανές λιγοστές, στα διόδια της Ελευσίνας κάποιο σκουτερ κλάμπ είχε μαζευτεί...
Μέχρι τις σήραγγες της κακιάς σκάλας όλα ήταν καλά και κινούμουν από 100-120 δείχνοντας ότι με το φίλτρο και την εξάτμιση ξύπνησε μετά τις 5000 στροφές, δείχνει να είναι πιο δυνατό και να ανεβάζει απροβλημάτιστα...
Στην ανηφόρα πρίν τις σήραγγες ήμουν με πέμπτη και 100 και ανοίγοντας το γκάζι ανέβαζε απροβλημάτιστα ...
Με το που περνάω της σήραγγες πέφτουν οι πρώτες σταγόνες, σταματάω στην άκρη και φοράω γρήγορα γρήγορα τα αδιάβροχα ενώ είχε αρχίσει να ρίχνει κανονικά ...
Πρώτο σφάλμα ενώ ήξερα ότι θα βρέξει δεν πήρα μαζί μου τα αδιάβροχα γάντια ούτε τις γκέτες που έχω ...
Σταμάτησε και ένα όχημα της εθνικής οδού να δεί αν είμαι καλά ...
Ξεκινάω ενώ πλέων έβρεχε καταρρακτωδώς, μιλάμε για πολύ νερό ...
Αποφασίζω να βγώ από την εθνική και να πάω από την παλιά, βγαίνω από την έξοδο των Αγίων Θεοδώρων (άλλο λάθος).
Η παλιά ήταν πλημμυρισμένη ένα αυτοκίνητο είχε μείνει....
Ένα αυτοκίνητο που πέρναγε απο το αντίθετο ρεύμα σήκωσε κύμα που με κουκούλωσε για μερικά δευτερόλεπτα δεν έβλεπα τίποτα μπροστά μού....
Πλησιάζω στα Ίσθμια και ενώ έχω αρχίσει να σκέφτομαι να γυρίσω πίσω ο καιρός ανοίγει ....
Συνεχίζω περνάω από τον Σολομό συνεχίζω προς Χιλιομόδι και από εκεί για Νεμέα και μέσα από διάφορα χωριά έφτασα στο Κιάτο για καφέ αφού πέρασα μια βόλτα και απο το αστεροσκοπείο το οποίο ήταν κλειστό (όχι οτι περίμενα να το βρώ ανοιχτό)....
Η βροχή πότε σταμάταγε πότε ξεκίναγε αλλά δεν είχε την πρωινή ένταση και εναλλάσσονταν με ομίχλη και ψιχάλα...
Τα χωμάτινα κομμάτια ήταν μικρά και δεν με προβλημάτισαν ιδιαίτερα αν και το πίσω λάστιχο (mitas e07) γλίστραγε αρκετά στη λάσπη και ήθελε περισσότερη προσοχή σε σχέση με το μπροστά (tkc 80)που δεν με προβλημάτισε πουθενά...
Στο αστεροσκοπείο αποφάσισα να πάω όταν είδα μια πινακίδα στο χωριό Κρυονέρι ...
Ο δρόμος που ακολούθησα ήταν χωμάτινος και είχε έναν άσπρο πηλό που γλίστραγε τρελά...
Σε μια φάση χάνω το πίσω κάνει 2-3 πιρουέτες το κράτησα αν και πίστευα ότι θα έπεφτα ...
Βέβαια σε όλο αυτό το χορό σε κάποια φάση ενώ έβαζα πόδια κάτω και προσπαθούσα να το κρατήσω μου δίνει μία στο δεξί καλάμι (του ποδιού όχι της μηχανής, πόναγα για κανα 10 λεπτο), χωρίς να έχω ιδέα το πώς, κατάφερα να σταματήσω όρθιος ...
Από το αστεροσκοπείο μέχρι το Κιάτο άσφαλτος πλέων με πάρα πολύ ομίχλη ...
Στο Κιάτο στάση για καφέ και κουβέντα με ένα φίλο απο το φόρουμ των enfield...
Η επιστροφή έγινε από την εθνική με 100-110 και από τα ίσθμια μέχρι και την Κινέτα έριχνε πάλι καρέκλες (μιλάμε για πολύ νερό) και μετά τέλος ούτε σταγόνα στην Αθήνα όταν έφτασα ήμουν ο μόνος με αδιάβροχα ...
255 χλμ σύνολο
κατανάλωση 9.5 λίτρα
μας κάνει 3,7 λίτρα για κάθε 100 χλμ.
κόστος 15 ευρώ
και άλλα 5.8 για διόδια
Αυτά ήταν τα έξοδα (o καφές ήταν κερασμένος)
Αν και από ότι έλεγαν ο Γηρυόνης δεν θα έφτανε σε εμάς πρίν το απόγευμα η το βράδυ (θα είχα γυρίσει μέχρι τότε)
Ξεκίνησα απο την Αθήνα με καλό καιρό, βέβαια στο βάθος ο καιρός φαίνονταν να κλείνει...
Οι δρόμοι δεν είχαν ιδιαίτερη κίνηση οι μηχανές λιγοστές, στα διόδια της Ελευσίνας κάποιο σκουτερ κλάμπ είχε μαζευτεί...
Μέχρι τις σήραγγες της κακιάς σκάλας όλα ήταν καλά και κινούμουν από 100-120 δείχνοντας ότι με το φίλτρο και την εξάτμιση ξύπνησε μετά τις 5000 στροφές, δείχνει να είναι πιο δυνατό και να ανεβάζει απροβλημάτιστα...
Στην ανηφόρα πρίν τις σήραγγες ήμουν με πέμπτη και 100 και ανοίγοντας το γκάζι ανέβαζε απροβλημάτιστα ...
Με το που περνάω της σήραγγες πέφτουν οι πρώτες σταγόνες, σταματάω στην άκρη και φοράω γρήγορα γρήγορα τα αδιάβροχα ενώ είχε αρχίσει να ρίχνει κανονικά ...
Πρώτο σφάλμα ενώ ήξερα ότι θα βρέξει δεν πήρα μαζί μου τα αδιάβροχα γάντια ούτε τις γκέτες που έχω ...
Σταμάτησε και ένα όχημα της εθνικής οδού να δεί αν είμαι καλά ...
Ξεκινάω ενώ πλέων έβρεχε καταρρακτωδώς, μιλάμε για πολύ νερό ...
Αποφασίζω να βγώ από την εθνική και να πάω από την παλιά, βγαίνω από την έξοδο των Αγίων Θεοδώρων (άλλο λάθος).
Η παλιά ήταν πλημμυρισμένη ένα αυτοκίνητο είχε μείνει....
Ένα αυτοκίνητο που πέρναγε απο το αντίθετο ρεύμα σήκωσε κύμα που με κουκούλωσε για μερικά δευτερόλεπτα δεν έβλεπα τίποτα μπροστά μού....
Πλησιάζω στα Ίσθμια και ενώ έχω αρχίσει να σκέφτομαι να γυρίσω πίσω ο καιρός ανοίγει ....
Συνεχίζω περνάω από τον Σολομό συνεχίζω προς Χιλιομόδι και από εκεί για Νεμέα και μέσα από διάφορα χωριά έφτασα στο Κιάτο για καφέ αφού πέρασα μια βόλτα και απο το αστεροσκοπείο το οποίο ήταν κλειστό (όχι οτι περίμενα να το βρώ ανοιχτό)....
Η βροχή πότε σταμάταγε πότε ξεκίναγε αλλά δεν είχε την πρωινή ένταση και εναλλάσσονταν με ομίχλη και ψιχάλα...
Τα χωμάτινα κομμάτια ήταν μικρά και δεν με προβλημάτισαν ιδιαίτερα αν και το πίσω λάστιχο (mitas e07) γλίστραγε αρκετά στη λάσπη και ήθελε περισσότερη προσοχή σε σχέση με το μπροστά (tkc 80)που δεν με προβλημάτισε πουθενά...
Στο αστεροσκοπείο αποφάσισα να πάω όταν είδα μια πινακίδα στο χωριό Κρυονέρι ...
Ο δρόμος που ακολούθησα ήταν χωμάτινος και είχε έναν άσπρο πηλό που γλίστραγε τρελά...
Σε μια φάση χάνω το πίσω κάνει 2-3 πιρουέτες το κράτησα αν και πίστευα ότι θα έπεφτα ...
Βέβαια σε όλο αυτό το χορό σε κάποια φάση ενώ έβαζα πόδια κάτω και προσπαθούσα να το κρατήσω μου δίνει μία στο δεξί καλάμι (του ποδιού όχι της μηχανής, πόναγα για κανα 10 λεπτο), χωρίς να έχω ιδέα το πώς, κατάφερα να σταματήσω όρθιος ...
Από το αστεροσκοπείο μέχρι το Κιάτο άσφαλτος πλέων με πάρα πολύ ομίχλη ...
Στο Κιάτο στάση για καφέ και κουβέντα με ένα φίλο απο το φόρουμ των enfield...
Η επιστροφή έγινε από την εθνική με 100-110 και από τα ίσθμια μέχρι και την Κινέτα έριχνε πάλι καρέκλες (μιλάμε για πολύ νερό) και μετά τέλος ούτε σταγόνα στην Αθήνα όταν έφτασα ήμουν ο μόνος με αδιάβροχα ...
255 χλμ σύνολο
κατανάλωση 9.5 λίτρα
μας κάνει 3,7 λίτρα για κάθε 100 χλμ.
κόστος 15 ευρώ
και άλλα 5.8 για διόδια
Αυτά ήταν τα έξοδα (o καφές ήταν κερασμένος)