Η απάντησή μου είναι για όλους..Πλάκα μας κάνουν...
Για τις πλαϊνές πλαστικές & αλουμινίου MAX LOAD: 3kg η κάθε μια
Για τη πίσω βαλίτσα MAX LOAD:5kgr η 35lt. και 3 kgr η 55lt.
Εμπρός πίσω.... το προηγούμενο είχε 10kgr. για κάθε πλαϊνή..
https://www.globalsuzuki.com/motorcycle/products/v-strom1050_xt/
Και πως γίνεται το πένφε να έχει 465 κιλά μικτό βάρος και να πηγαίνει και στο χώμα; Να αυτά βλέπω και θα γίνω γιουσουφακι μαζί με τον τρελλογιατρο....Η απάντησή μου είναι για όλους..
Γιατί γκρινιάζετε;;;
Εσείς δε τρωγεστε κάθε τρεις και λίγο τι θεόβαρο που έβγαλαν το Χ... Που θα πάω "χώμα" με τη μαούνα Ψ... Δεν πληρώνω Κ για εκείνο
Γκρινιάζετε γιατί δεν έδωσαν άλογα εκεί...
Φωνάζετε άλλη πως θέλετε τεχνολογία επάνω...
Το θέλετε κι ελαφρύ...
Που να τα βάλουν όλα και να είναι στα μέτρα σας;; Από τι υλικό θέλετε τη μοτοσυκλέτα σας και μέχρι πόσα είσαστε διατεθειμένοι να δώσετε;;;
Σας χαλάνε τα παλιά εργαλεία επειδή είναι "τάφοι".... πίσω τεχνολογικά... Θεόβαρα κλπ.
Τα φορτώνατε όμως σαν τριαξονικά και ταξιδεύατε..
Έτσι είναι ρε παιδιά!!!
Να δωσουν δύναμη... να είναι ελαφρύ το μοτέρ... χαλάει.
Να μικρήνουν τη μίζα.. Τακτικά σέρβις.
Να ελαφρύνουν τα ψαλίδια... Κουνάνε...
Να ελαφρύνουν το πλαίσιο/υποπλαίσιο.. Δε φορτώνεται ή στην υπερφόρτωση ραγίζει/σπάει..
Με λίγα λόγια αποφασίστε τι θέλετε παίδες...
Εσάς ακούνε σε μεγάλο βαθμό οι εταιρίες,κυνηγούν και το απόλυτο και στο τέλος γίνεται η μ@λ@κί@...
Γκριιιιιιιιιινια μετααααα..
Πάρτε 3 μηχανάκια καλύτερα.Ενα για επιδόσεις... Ένα για χώμα καθαρά... & Ένα για ταξίδι..
Αν θέλετε τα πάντα σε ένα κι "adve" δε γίνεται χωρίς συμβιβασμούς..
Χτυπάτε τώρα αλύπητα..
Και όμως είσαι ολοσωστος.... Εγώ αν είχα μαρούλι θα το έπαιρνα και δεν με νοιάζει.... Ποιο πολύ με νοιάζει να μην βγάζει θέματα ο κινητήρας οπότε η suzuki είναι εγγύηση σε αυτό... Πάλι σε suzuki θα πάωΗ απάντησή μου είναι για όλους..
Γιατί γκρινιάζετε;;;
Εσείς δε τρωγεστε κάθε τρεις και λίγο τι θεόβαρο που έβγαλαν το Χ... Που θα πάω "χώμα" με τη μαούνα Ψ... Δεν πληρώνω Κ για εκείνο
Γκρινιάζετε γιατί δεν έδωσαν άλογα εκεί...
Φωνάζετε άλλη πως θέλετε τεχνολογία επάνω...
Το θέλετε κι ελαφρύ...
Που να τα βάλουν όλα και να είναι στα μέτρα σας;; Από τι υλικό θέλετε τη μοτοσυκλέτα σας και μέχρι πόσα είσαστε διατεθειμένοι να δώσετε;;;
Σας χαλάνε τα παλιά εργαλεία επειδή είναι "τάφοι".... πίσω τεχνολογικά... Θεόβαρα κλπ.
Τα φορτώνατε όμως σαν τριαξονικά και ταξιδεύατε..
Έτσι είναι ρε παιδιά!!!
Να δωσουν δύναμη... να είναι ελαφρύ το μοτέρ... χαλάει.
Να μικρήνουν τη μίζα.. Τακτικά σέρβις.
Να ελαφρύνουν τα ψαλίδια... Κουνάνε...
Να ελαφρύνουν το πλαίσιο/υποπλαίσιο.. Δε φορτώνεται ή στην υπερφόρτωση ραγίζει/σπάει..
Με λίγα λόγια αποφασίστε τι θέλετε παίδες...
Εσάς ακούνε σε μεγάλο βαθμό οι εταιρίες,κυνηγούν και το απόλυτο και στο τέλος γίνεται η μ@λ@κί@...
Γκριιιιιιιιιινια μετααααα..
Πάρτε 3 μηχανάκια καλύτερα.Ενα για επιδόσεις... Ένα για χώμα καθαρά... & Ένα για ταξίδι..
Αν θέλετε τα πάντα σε ένα κι "adve" δε γίνεται χωρίς συμβιβασμούς..
Χτυπάτε τώρα αλύπητα..
Εεεεεεεμ..Και πως γίνεται το πένφεβ να έχει 465 κιλά μικτό βάρος και να πηγαίνει και στο χώμα; Να αυτά βλέπω και θα γίνω γιουσουφακι μαζί με τον τρελλογιατρο....
Σηκώνει ατελείωτα φορτία, 465 κιλά μικτο; Είναι αλλού σε αυτό το θέμα...Εεεεεεεμ..
Έτσι είναι Μάνο.
Η BMW έχει εδώ και χρόνια κάνει τις επιλογές της... Παίζει το "μάρκετινγκ" στα δάχτυλά της..
Και πουλάει...
Μας αρέσει ή όχι.. k
Ωραίο, αν και το βλέπω να κουνιέται στα ψηλά...
Έλα να σου γνωρίσω τον Κάι.Σηκώνει ατελείωτα φορτία, 465 κιλά μικτο; Είναι αλλού σε αυτό το θέμα...
Αυτουνού που είχε έρθει στους μελισσουργούς;Έλα να σου γνωρίσω τον Κάι.
Στα 60+ Σουηδός.
Το δικό του 1200 έχει πατήσει όλα τα εδάφη.
Όπου πιστεύει ότι θα περάσει,το περνάει.Δεν θα κλάψει αν "ξαπλώσει".
Ξέρει τι πήρε.. Γιατί το πήρε.. Δεν ασχολήθηκε με τα κιλά του,έβαλε κι άλλα επάνω...
Παίρνει αν όχι το 100%,κοντά σε αυτό ΚΑΙ.... ΠΛΗΡΩΣΕ εκπαιδεύσεις για να βελτιωθεί ο ιδιος.
Και πως γίνεται το πένφε να έχει 465 κιλά μικτό βάρος και να πηγαίνει και στο χώμα; Να αυτά βλέπω και θα γίνω γιουσουφακι μαζί με τον τρελλογιατρο....
Well written....Όποιος παίρνει mega on-off για να πάει χώμα, καλά να πάθει... (κοινώς επιλέγει με λάθος κριτήρια)
Προσωπικά, καλή η νέα IMU του V-Strom 1050, αλλά θα προτιμήσω το προηγούμενης γενιάς (2017+) στη σωστή τιμή.
Αν ήθελα να πηγαίνω χώμα, θα επέλεγα είτε το Tenere 700 είτε το 790R (θέμα τσέπης η επιλογή καθαρά, αν και τα 2 τα θεωρώ ακριβά)
Ωστόσο επειδή δε με παίρνει να βάζω 10.000€++ στο χώμα, δε θα επέλεγα κανένα (ούτε το Tiger το έβαζα).
Το V-Strom 1050 -για εμένα- βάζει αυτογκόλ από τα αποδυτήρια, καταφέρνει να μην κάνει ούτε για χώμα ούτε για φόρτωμα σε ταξίδι. Ανούσιο μηχάνημα με τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ κριτήρια...
Πάρτε 3 μηχανάκια καλύτερα.Ενα για επιδόσεις... Ένα για χώμα καθαρά... & Ένα για ταξίδι..
Αν θέλετε τα πάντα σε ένα κι "adve" δε γίνεται χωρίς συμβιβασμούς..
Κακε...Αυτουνού που είχε έρθει στους μελισσουργούς;
View attachment 13334
View attachment 13335
View attachment 13336
Πές του καλορίζικα φωτό από το μηχανακι του ,δύο ετων....
Ρε πειτε τον Μαρκο @Marcopolo να 'ρθει με την ηλεκτροκολληση ,που βγαλατε σκαρτο το μηχανακι
Η απάντησή μου είναι για όλους..
Γιατί γκρινιάζετε;;;
Εσείς δε τρωγεστε κάθε τρεις και λίγο τι θεόβαρο που έβγαλαν το Χ... Που θα πάω "χώμα" με τη μαούνα Ψ... Δεν πληρώνω Κ για εκείνο
Γκρινιάζετε γιατί δεν έδωσαν άλογα εκεί...
Φωνάζετε άλλη πως θέλετε τεχνολογία επάνω...
Το θέλετε κι ελαφρύ...
Που να τα βάλουν όλα και να είναι στα μέτρα σας;; Από τι υλικό θέλετε τη μοτοσυκλέτα σας και μέχρι πόσα είσαστε διατεθειμένοι να δώσετε;;;
Σας χαλάνε τα παλιά εργαλεία επειδή είναι "τάφοι".... πίσω τεχνολογικά... Θεόβαρα κλπ.
Τα φορτώνατε όμως σαν τριαξονικά και ταξιδεύατε..
Έτσι είναι ρε παιδιά!!!
Να δωσουν δύναμη... να είναι ελαφρύ το μοτέρ... χαλάει.
Να μικρήνουν τη μίζα.. Τακτικά σέρβις.
Να ελαφρύνουν τα ψαλίδια... Κουνάνε...
Να ελαφρύνουν το πλαίσιο/υποπλαίσιο.. Δε φορτώνεται ή στην υπερφόρτωση ραγίζει/σπάει..
Με λίγα λόγια αποφασίστε τι θέλετε παίδες...
Εσάς ακούνε σε μεγάλο βαθμό οι εταιρίες,κυνηγούν και το απόλυτο και στο τέλος γίνεται η μ@λ@κί@...
Γκριιιιιιιιιινια μετααααα..
Πάρτε 3 μηχανάκια καλύτερα.Ενα για επιδόσεις... Ένα για χώμα καθαρά... & Ένα για ταξίδι..
Αν θέλετε τα πάντα σε ένα κι "adve" δε γίνεται χωρίς συμβιβασμούς..
Χτυπάτε τώρα αλύπητα..
Έχει απίστευτο ζύγισμα (μόλις ξεκινήσει είναι παπάκι) και 40 χρόνια εξέλιξη , όσο και αν θέλουν να το απαξιώσουν κάποιοι...Και πως γίνεται το πένφε να έχει 465 κιλά μικτό βάρος και να πηγαίνει και στο χώμα; Να αυτά βλέπω και θα γίνω γιουσουφακι μαζί με τον τρελλογιατρο....