rantanplan
member
- Δημοσιεύσεις
- 864
- Ηλικία
- 55
- Περιοχή
- φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
- Μοτοσυκλέτα
- ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
- Όνομα
- Γιώργος
- Περιοχή
- Θεσσαλονίκη
Να σου πώ τις σκέψεις μου,
Όταν ψαχνόμουν για τις αναρτήσεις στο cbfάκι μου, κατέληξα και έβαλα wilbers αμορτισέρ πίσω με υδραυλική προφόρτιση, και απόσβεση επαναφοράς, και μπροστά ελατήρια wilbers, το μηχανάκι άλλαξε πάρα πολύ στην συμπεριφορά του.
Τώρα εάν γυρνούσα τον χρόνο πίσω, θα έκανα επισκευή το μαμά με αλλαγή ελατηρίου για πίσω, και για μπροστά θα έπαιζα με ιξώδες λαδιού να μήν βουτάει πολύ.
Αυτό γιατί το τουριστικό στήσιμο που έχει το cbfάκι, σε συνδυασμό με το πλαίσιό του, δέν εκμεταλλεύεται πλήρως δέν ξεδιπλώνει τις χάρες του το wilbers, με το μαμά σωστά επισκευασμένο πίσω, στο μπροστινό άλλο ιξώδες λαδιού να μήν βουτάει πολύ, θα είχα αποτελέσματα, και με μικρότερο κοστολόγιο, τώρα που θέλω να το δώσω το cbfάκι, κλαίω τα ευρώπουλα που έδωσα.
Για μήν παρερμηνευτώ το wilbers είναι ένα πολύ καλό αμορτισέρ, ανεβαίνει το κόστος του λόγο υδραυλικής προφόρτισης, η οποία όμως είναι απαραίτητη(αναφέρομαι στο δικό μου μηχανάκι, αφού η manual ρύθμιση στο wilbers είναι επάνω και πολύ δύσκολα προσβάσιμη ) όταν έχεις εναλλαγές διπλός-μονός-φορτώματα,, καλή επιλογή η οποία όμως θα κάνει απόσβεση σε πολύ βάθος χρόνου.
Τα wilbers τα έχει το six days Σταύρος Τσολερίδης, στην Ολυμπιάδος μέτωπο δυτικά μετά την Αγίας Σοφίας, επίσης και ο Κώστας Αραμπατζής Moto styl, στην Δελφών μέτωπο ανατολικά μετά την Μαρτίου είναι αναρτησάς, για επισκευή πάντος εγώ θα το έστελνα Αθήνα, για ελατήρια κοίτα και τα Hyperpro, και πάλι αναφέρω για τη σωστή σκληρότητα ελατηρίου σε σχέση με το βάρος.
Ψάχνοντας τα συνολικά κοστολόγια θα βρείς αυτό που σου ταιριάζει, πάντος η αναβάθμιση των αναρτήσεων αξίζει κάθε ευρόπουλο.
Λάστιχα-Αναρτήσεις-Φρένα το τρίπτυχο της ασφάλειάς μας.
Όταν ψαχνόμουν για τις αναρτήσεις στο cbfάκι μου, κατέληξα και έβαλα wilbers αμορτισέρ πίσω με υδραυλική προφόρτιση, και απόσβεση επαναφοράς, και μπροστά ελατήρια wilbers, το μηχανάκι άλλαξε πάρα πολύ στην συμπεριφορά του.
Τώρα εάν γυρνούσα τον χρόνο πίσω, θα έκανα επισκευή το μαμά με αλλαγή ελατηρίου για πίσω, και για μπροστά θα έπαιζα με ιξώδες λαδιού να μήν βουτάει πολύ.
Αυτό γιατί το τουριστικό στήσιμο που έχει το cbfάκι, σε συνδυασμό με το πλαίσιό του, δέν εκμεταλλεύεται πλήρως δέν ξεδιπλώνει τις χάρες του το wilbers, με το μαμά σωστά επισκευασμένο πίσω, στο μπροστινό άλλο ιξώδες λαδιού να μήν βουτάει πολύ, θα είχα αποτελέσματα, και με μικρότερο κοστολόγιο, τώρα που θέλω να το δώσω το cbfάκι, κλαίω τα ευρώπουλα που έδωσα.
Για μήν παρερμηνευτώ το wilbers είναι ένα πολύ καλό αμορτισέρ, ανεβαίνει το κόστος του λόγο υδραυλικής προφόρτισης, η οποία όμως είναι απαραίτητη(αναφέρομαι στο δικό μου μηχανάκι, αφού η manual ρύθμιση στο wilbers είναι επάνω και πολύ δύσκολα προσβάσιμη ) όταν έχεις εναλλαγές διπλός-μονός-φορτώματα,, καλή επιλογή η οποία όμως θα κάνει απόσβεση σε πολύ βάθος χρόνου.
Τα wilbers τα έχει το six days Σταύρος Τσολερίδης, στην Ολυμπιάδος μέτωπο δυτικά μετά την Αγίας Σοφίας, επίσης και ο Κώστας Αραμπατζής Moto styl, στην Δελφών μέτωπο ανατολικά μετά την Μαρτίου είναι αναρτησάς, για επισκευή πάντος εγώ θα το έστελνα Αθήνα, για ελατήρια κοίτα και τα Hyperpro, και πάλι αναφέρω για τη σωστή σκληρότητα ελατηρίου σε σχέση με το βάρος.
Ψάχνοντας τα συνολικά κοστολόγια θα βρείς αυτό που σου ταιριάζει, πάντος η αναβάθμιση των αναρτήσεων αξίζει κάθε ευρόπουλο.
Λάστιχα-Αναρτήσεις-Φρένα το τρίπτυχο της ασφάλειάς μας.