Επιβάλλεται επίσης να γράφουν επάνω I Love Sourmena,goοd morning ή κάτι τέτοιο.Όντως τα μαγνητακια αυτά δεν κάνουν τίποτα, θέλει περισσότερα, μεγαλύτερα και όχι μόνο στη βενζίνη....
Δύο κόκκινα το ένα στη βενζίνη το άλλο στο κολλαρο του νερού και το μπλε στον αέρα!!!ααα και το μικρούλι στο σωληνάκι μετά το φίλτρο από το ρεζερβουάρ!!!άν δε βάλεις κα γύρω απο τα κολάρα του νερού,τζάμπα παιδεύεσαι!
AIR ENERGIZER, (hello!!!) γράφει επάνω.
Το όζον που θα δημιουργήσει, βοηθάει και στη δυσκοιλιότητα 'η ουλίτιδα του αναβάτη!
Για θερμοκρασια λαδιου λεω
Αν το πάρεις με τις ηλικίες εδώ μέσα δεν λαχανιάζει το λάδι αλλά οι οδηγοί.Μετά από υψηλές ταχύτητες και τέρμα γκάζια, το αφήνεις να δουλέψει λίγο στο ρελαντί γιατι έχει λαχανιασει το λάδι και πρέπει να πάρει μια-δυο ανάσες!
Ένα πράμα σαν τους αθλητές που όταν τρέχουν 400 μέτρα μετά πάνε λίγο περπατώντας για να φέρουν τους παλμούς σε φυσιολογικά επίπεδα!!!
Μα όλα εγώ πχια;;;;!!!
Αν είναι turbo, την αφήνουμε στο ρελαντί για ½ με ¾ της ώραςΕνα ερωτημα ακομη...
Μετα απο πολυωρη χρηση της μηχανης τη σβηνεται αμεσως οταν ξεκαβαλατε ή την αφηνετε για λιγη ωρα να δουλεψει στο ρελαντι??
αυτο λεω και γω, αλλα που να παρουν χαμπαρι ολοι αυτοι...που τα σταδια τα βλεπουν μονο στην τηλεορασηΜετά από υψηλές ταχύτητες και τέρμα γκάζια, το αφήνεις να δουλέψει λίγο στο ρελαντί γιατι έχει λαχανιασει το λάδι και πρέπει να πάρει μια-δυο ανάσες!
Ένα πράμα σαν τους αθλητές που όταν τρέχουν 400 μέτρα μετά πάνε λίγο περπατώντας για να φέρουν τους παλμούς σε φυσιολογικά επίπεδα!!!
Μα όλα εγώ πχια;;;;!!!
Τα μοντέλα LC πριν το 1250 δηλαδή μέχρι κι το 2018, δεν το έκαναν. Κρατούσαν σταθερές στροφές από την ώρα που έβαζε μπροστά.Έχω την εντύπωση πως όλα τα injection με αισθητήρες λ και όλα τα ηλεκτρονικά τους το κάνουν αυτό.
Δεν το κάνουν τα παλιά καρμπυρατεράτα
Έχει κανείς injection που δεν ρυθμίζει μονο του τις αρχικές στροφές λειτουργίας του κινητήρα;
Πάλι καλά που έχω μεταλλικό ντεπόζιτο για να κολλάνε!!!!Επιβάλλεται επίσης να γράφουν επάνω I Love Sourmena,goοd morning ή κάτι τέτοιο.
Πες τα ρε ΜανώληΌταν ξεκινάς τα καυσαέρια έχουν 530 βαθμούς κελσίου τα οποία φτάνουν και στους 850 βαθμούς κελσίου, ρώτα τους φωστήρες πως συνάδουν αυτές οι θερμοκρασίες σε κρύα μέταλλα, εμείς στα βαπόρια που κρατάμε την μηχανή συνεχώς ζεστή είμαστε μαλάκες ε;
Πιεσομετρο και θερμομετρο λαδιου , πυρομετρα κυλινδρων , βολτομετρο , θερμοκρασια αερος επιβαλλονται ως στανταρ στο καντραν των .... καθαροαιμων εργαλειων ....!
View attachment 37194