Drake Ramore
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 10.891
- Όνομα
- .
Γιατί;Αμα εισαι στην εθνικη πλακωμενος τσιτα τα γκαζια....ναι αστη λιγο
Γιατί;Αμα εισαι στην εθνικη πλακωμενος τσιτα τα γκαζια....ναι αστη λιγο
Γιατί;
Και σε μένα CBR600F4i το ίδιο συμβαίνει με το αυτόματο Choke οπότε απλά περιμένω λίγο να φτάσει 45 βαθμούς.Καποιες μοτοσυκλετες παραδειγμα FJR, οταν βαζεις μπροστα (κρυο) δουλευει ψηλα, πολυ ψηλα.
Στις 1500 με 1600 στροφες. Θελει ενα λεπτο περιπου να πεσει σε νορμαλ στροφες.
Αν βιαζεσαι και κανεις το λαθος να κουμπωσεις πρωτη, το γκλανγκ του σασμαν και του αξονα
θα ακουστει μεχρι την Ιαπωνια. Τυχαιο?
Γιατι η τρομπα νερου θα γυριζει , τα βεντιλατερια θα δουλευουν κ θα κρυωσει πιο γρηγορα.Γιατί;
Το βεντιλατέρ στα σοβαρά μηχανάκι συνεχίζει και δουλεύει και όταν σβήσεις τον κινητήραΓιατι η τρομπα νερου θα γυριζει , τα βεντιλατερια θα δουλευουν κ θα κρυωσει πιο γρηγορα.
εγω ....ολα τα ψεκαστα πενφε που ειχα ( προ 2000) ετσι ηταν..Έχω την εντύπωση πως όλα τα injection με αισθητήρες λ και όλα τα ηλεκτρονικά τους το κάνουν αυτό.
Δεν το κάνουν τα παλιά καρμπυρατεράτα
Έχει κανείς injection που δεν ρυθμίζει μονο του τις αρχικές στροφές λειτουργίας του κινητήρα;
Όντως τα μαγνητακια αυτά δεν κάνουν τίποτα, θέλει περισσότερα, μεγαλύτερα και όχι μόνο στη βενζίνη....Πάντως τα θέματα:
-Προθέρμανση κινητήρα. Σωστό ή όχι;
-Από που σβήνουμε την μηχανή; Κλειδί/kill switch
-Ποια βενζίνη είναι καλύτερη; Θα δω διαφορά σε απόδοση ή οικονομία;
-Ποιο λάδι να βάλω στην μηχανή μου;
-Πως φορτίζουμε την μπαταρία τον χειμώνα; Κι αν είναι λιθιου;
-Ποια λάστιχα είναι τα καλύτερα για το μηχανάκι μου;
- Τα βελτιωτικά κάνουν δουλειά; (ΜΟΤΟΚΟΤΕ και συναφή...)
- Αυτά τα παπαράκια που βάζεις στο σωληνάκι βενζίνης και "τακτοποιεί τα άτομα της βενζίνης να καίγονται σε σειρά και ομοιόμορφα" (απο τα αγαπημένα μου αυτό )
και άλλα μου μου διαφεύγουν (συμπληρώστε ελεύθερα)
είναι must σε κάθε φόρουμ που σέβεται τον εαυτό του, εδώ και 20 χρόνια.
Επίσης οι απαντήσεις σε καθένα απο αυτά, δεν είναι για να βγάλεις άκρη, αλλά για να μην βγάλεις
Υ.Γ Τελικά αμα βάλω αυτό θα καίω λιγότερο;
ΜΑΓΝΗΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ , ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΙΣΗΣ Fuel Saver SP-2 2 ζεύγη (ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΕΩΣ 25%.ΛΙΓΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ - Car.gr
Έιναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος να μειώσετε την κατανάλωση καυσίμου στο αυτοκίνητο σας, στη μη...www.car.gr
έχω κατι μαγνητάκια ψυγείου...να τα περάσω με tie wrap στο σύστημα; Θα δω κατανάλωση παπιού; Όσο πιο πολλά, τόσο πιο καλά; Απαντήστε ρε!
Παλιά τεχνολογία ψεκασμού. Πάλι καλά που είχαν ψεκασμό τότε. Οι περισσότεροι ήταν με καρμπεγω ....ολα τα ψεκαστα πενφε που ειχα ( προ 2000) ετσι ηταν..
ειχανε λαμδα κ καταλυτη
δεν εχει καμια αξια ομως να δουλευει το βεντιλατερ αν δε γυριζει τα νερα η τρομπαΤο βεντιλατέρ στα σοβαρά μηχανάκι συνεχίζει και δουλεύει και όταν σβήσεις τον κινητήρα
Για μηχανές 40ετίας δεν γνωρίζω τι ισχύει...
α δεν ξερω, ωραια νερα παντως, το τραπεζι ειναι σφενταμι οτι πρεπει για οργανα!!!Όντως τα μαγνητακια αυτά δεν κάνουν τίποτα, θέλει περισσότερα, μεγαλύτερα και όχι μόνο στη βενζίνη.... View attachment 37156
και πάλι είναι περιττό όπως και να έχει. Δουλεύοντας το στο ρελαντί ενώ είναι ήδη ζεστό, για να δουλέψει το βεντιλατέρ και η αντλία νερού είναι σαν να γαμάς για την διατήρηση της παρθενιάςδεν εχει καμια αξια ομως να δουλευει το βεντιλατερ αν δε γυριζει τα νερα η τρομπα
ρε συ...αμα την εχει τελικιασει λεμε και εχει παει η θερμοκρασια λαδιου στο θεο...και πάλι είναι περιττό όπως και να έχει. Δουλεύοντας το στο ρελαντί ενώ είναι ήδη ζεστό, για να δουλέψει το βεντιλατέρ και η αντλία νερού είναι σαν να γαμάς για την διατήρηση της παρθενιάς
Πολύ απλά θα σου πω πως δουλεύοντας στο ρελαντί ανεβάζει θερμοκρασία για να ανάψει βεντιλατέρ έτσι κι αλλιώς.ρε συ...αμα την εχει τελικιασει λεμε και εχει παει η θερμοκρασια λαδιου στο θεο...
Τοτε βοηθαει...
ψαξτο στο νετ
Πάγκος εργασίας!!!α δεν ξερω, ωραια νερα παντως, το τραπεζι ειναι σφενταμι οτι πρεπει για οργανα!!!
Τι λέτε ρε παιδιά?Πολύ απλά θα σου πω πως δουλεύοντας στο ρελαντί ανεβάζει θερμοκρασία για να ανάψει βεντιλατέρ έτσι κι αλλιώς.
Πιάνει και 100 και 110 ή και παραπάνω βαθμούς.
Αρα εσυ λες πως θα πηγαίνει τόσο τελικιασμένα η μοτοσυκλέτα και στα κόκκινα, που παρά τον αέρα που θα ψύχει εν κινήσει, και το ψυγείο που θα δουλεύει, θα αναπτύξει θερμοκρασία πάνω απο 120+ βαθμούς, οπότε με το ρελαντί θα πιάσει τους 100-110 που θα ειναι χαμηλότερη θερμοκρασία. Πράγμα που μπορεί να γίνει (αν συμβει ποτέ όλο το θεωρητικό απίθανο σενάριο) με το σβησιμο της μηχανής και την λειτουργία μονο του βεντιλατέρ για 2 λεπτά
ναι η θερμοκρασια του λαδιου αυξανει με το ψηλο φορτιο και δε χρειαζεται να ειναι μεσα στα κοκκινα για να συμβει.Πολύ απλά θα σου πω πως δουλεύοντας στο ρελαντί ανεβάζει θερμοκρασία για να ανάψει βεντιλατέρ έτσι κι αλλιώς.
Πιάνει και 100 και 110 ή και παραπάνω βαθμούς.
Αρα εσυ λες πως θα πηγαίνει τόσο τελικιασμένα η μοτοσυκλέτα και στα κόκκινα, που παρά τον αέρα που θα ψύχει εν κινήσει, και το ψυγείο που θα δουλεύει, θα αναπτύξει θερμοκρασία πάνω απο 120+ βαθμούς, οπότε με το ρελαντί θα πιάσει τους 100-110 που θα ειναι χαμηλότερη θερμοκρασία. Πράγμα που μπορεί να γίνει (αν συμβει ποτέ όλο το θεωρητικό απίθανο σενάριο) με το σβησιμο της μηχανής και την λειτουργία μονο του βεντιλατέρ για 2 λεπτά
Ενα ερωτημα ακομη...
Μετα απο πολυωρη χρηση της μηχανης τη σβηνεται αμεσως οταν ξεκαβαλατε ή την αφηνετε για λιγη ωρα να δουλεψει στο ρελαντι??
άν δε βάλεις κα γύρω απο τα κολάρα του νερού,τζάμπα παιδεύεσαι!Όντως τα μαγνητακια αυτά δεν κάνουν τίποτα, θέλει περισσότερα, μεγαλύτερα και όχι μόνο στη βενζίνη.... View attachment 37156
Στο φινάλε ψάχνουμε ψύλλους στ άχυρα γιατί είμαστε μλκες σχαχαΤι λέτε ρε παιδιά?
Περισσότερη θερμοκρασία ανεβάζει σταματημένη στο ρελαντί παρά πηγαίνοντας σκαστός με τον αέρα να βαράει αλύπητα τα ψυγεία/κύλινδρα και να τα ψύχει!
Και στο φινάλε τι μας νοιάζει αν θα κρυώσει γρήγορα ή αργά? Φυσική διαδικασία αποθέρμανσης είναι,μην τρελαθούμε.Να έλεγε κάποιος να λούσουμε τον κινητήρα με παγωμένο νερό,ε ναι αυτό είναι παράταιρο.
Ο Αποστόλης το πιασε το νόημα.
πατριωτης μου αχαχαάν δε βάλεις κα γύρω απο τα κολάρα του νερού,τζάμπα παιδεύεσαι!
AIR ENERGIZER, (hello!!!) γράφει επάνω.
Το όζον που θα δημιουργήσει, βοηθάει και στη δυσκοιλιότητα 'η ουλίτιδα του αναβάτη!