Το μηχανάκι σου λοιπόν ήρθε στα μέρη μου! Τι χρώμα ήταν; Φαντάζομαι με Κοζανίτικη πινακίδα;
Κι εμένα μου λείπει η δύναμη στο Vstrom, γι' αυτό και σκέφτομαι για το Tiger.
Σε σχέση με το Vstrom, υπάρχει διαφορά βάρους που να την αισθάνεσαι είτε στατικά είτε εν κινήσει; Από κατανάλωση και αυτονομία τι γίνεται; Με ενδιαφέρει μόνο σε ρυθμούς βόλτας εκτός πόλης και με σταθερό γκάζι σε Ε.Ο.
Για συντήρηση δε σε ρωτάω, φαντάζομαι έχει να κάνει με τον κάθε μάστορα, που ως αρνητικό για το Tiger βρίσκω το γεγονός ότι πρέπει να ψάξω να βρω κάποιον, σε αντίθεση με το Vstrom που το ξέρουν οι πάντες!
Tη μηχανή μου την αγόρασε ένα παλικάρι από την Ιτέα ονόματι Δημήτρης (παραπάνω δεν γράφω για ευνόητους λόγους), ήταν λευκό 2009, με κοζανίτικη πινακίδα με τρία ίδια νούμερα ;) Μάλιστα όταν ήθελε να την αλλάξει με πήρε τηλ. για να με ρωτήσει για το Tiger και αν το πουλάω... (νομίζω κατέληξε με R1200GS)
Κατανάλωση: σίγουρα το Στρομ σε χαλαρούς ρυθμούς έκαιγε λιγότερο (περίπου 4,2-4,5 lt/100) αλλά πάνω από τα 130 κοντέρ έπινε και εκείνο, ενώ στο Tiger το κατώτερο που μπορούσες να φτάσεις ήταν 5,2 lt/100, αλλά μπορούσες να ταξιδεύεις με 140-150 κοντέρ με 6-6,5 lt/100, ενώ εκεί το Strom ήθελε παραπάνω.... Βέβαια το 22αρι τεπόζιτο σε συνδυασμό με τη μικρότερη κατανάλωση σε επαρχιακό έκανε το Strom να ανάβει ρεζέρβα μετά από 360-370 χλμ. οπότε δεν χρειάστηκε να το δουλέψω με λίγο καύσιμο παρά 1-2 φορές το πολύ... αυτονομία τα 400χλμ. τα είχε για πλάκα, χωρίς να ζορίζεις αντλία καυσίμου (που αν θυμάμαι καλά είχε μια ευπάθεια από ότι λέγανε άλλοι) και χωρίς να το σκέφτεσαι (εκτός και το έστυβες εθνική). Αντίθετα τα 19lt. του Τiger σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη ελάχιστη κατανάλωση άναβε ρεζέρβα στα 240 χλμ και καλό είναι στα 260-270 να το γεμίσεις... με αυτό έκανα 1 φορά 305 χλμ. και 1 φορά 320χλμ. με ένα τεπόζιτο από ανάγκη σε 36ωρο -βλέπε έλλειψη βενζινάδικου- και με τον υπολογιστή ταξιδίου να δείχνει "0" εναπομείναντα χιλιόμετρα στα τελευταία, αλλά δεν έμεινα (τη 2η φαντάζομαι πολύ οριακά)...
Βάρος: λόγω υψηλότερου κέντρου βάρους το Tiger το νιώθεις λίγο βαρύτερο, αλλά εγώ με ύψος 1.75m το είχα μόνιμα με τη σέλα στη ψηλή θέση χωρίς πρόβλημα. Το XC είναι πιο ψηλό...
Service: δεν έχει κάτι τραγικό από άποψη service, δεν θα δυσκολευτείς να βγάλεις άκρη με το Tiger ενώ στο κομμάτι software, ρυθμίσεις κ.λ.π υπάρχει free πρόγραμμα με το οποίο μπορείς να κάνεις τα βασικά (ρυθμίσεις σωμάτων ψεκασμού, αλλαγή χαρτών, error checking κ.λ.π) αρκεί να είναι Gen1 με ξεκλείδωτη ΟDB, στη 2η έκδοση του 800αριού νομίζω ότι υποχρεώθηκαν να τη κλειδώσουν λόγω προδιαγραφών EURO. Διαφορετικά θα πρέπει να πάει σε επίσημο για "μπρίζωμα".
Για το πρόγραμμα και πολλές άλλες πληροφορίες για το Tiger, δες το βρετανικό φόρουμ
https://www.tiger800.co.uk/index.php?action=forum