Λοιποοοοόν....
Πρέπει να είμαι μαζόχας που κάθισα και το διάβασα Ολοοοο αυτό το νήμα
Στο ζουμί τώρα.....
Φίλε Μπάμπη..... Είχα ακριβώς τον ίδιο προβληματισμό πριν από έναν χρόνο... Ειμουν κάτοχος μίας πομόνας 1150 πεμφέ δλδ.... Και τέλος πάντων σκεφτόμουν ακριβώς τα ίδια (πρέπει να το κοιτάξουμε αυτό ε!)
Φθηνές λύσεις πολλές...transalp V-strom versys cbf κλπ κλπ κλπ .. Τελικά κατέληξα σε fazer 600..... Πενφέ ΔΕΝ είναι σε άνεση ειδικά δικαβαλο Αλλά..... Φθηνή αγορά και τα κάνει όλα.... Άλλα καλύτερα άλλα όχι και τόσο... Αλλά ΌΛΑ...
Πήγα σε αυτό γιατί βαρέθηκα πεταλούδες άξονες τσοκ κλπ κλπ... Ήθελα κάτι αξιόπιστο ΚΑΙ οικονομικό....
Να βάζω δλδ το κλειδί χωρίς να ασχολουμαι με ΤΠΤ και γενικά να μην δίνω τον κωλο μου σε μπιτζίνες και μαστορια που νομίζουν ότι παρέχουν ανταλλακτικά Ferrari και υπηρεσίες Dr Yiakoump σε χειρουργείο.....
Οπότε fazer ή ένα αντίστοιχης κατηγορίας δλδ ψεκαστό... 600-650 cc.. Τα κάνει όλα και συμφέρει....
Λίγα τέλη
Φθηνή αγορά
Φθηνά ασφάλιστρα
Μικρή κατανάλωση
Φθηνά ανταλλακτικά
Κλπ κλπ κλπ
Το πήρα αρχές Σεπτεμβρίου του 21 με 12500χλμ.... Πλέον έχω 25000+....απροβληματιστα σε ότι αφορά μηχανικά μέρη Και το πιο βασικό πλέον με κατανάλωση 4.5—5.5 λίτρα..... Και τα κάνω ΌΛΑ με αυτό.... Πόλη.. Δουλειά... Βόλτες... Ψιλοταξιδακια θάλασσες βουνά κλπ κλπ κλπ....
Όλα αυτά με μόλις 2500 ευρώ συνολικό κόστος..... Δεν με πολυτρελενει ως μηχανή (δεν πάει χώμα το μπουρδελο
) αλλά για τα λεφτά του την τεχνολογία του και αυτά που μου δίνει είναι σούπερ.... Άσε που έχω ξεχάσει τι θα πει συνεργείο Πενφε ή κάθε ΣΚ να φτιάξω και κάτι στην Πομόνα...
Οπότε δες κάτι τέτοιο ΨΕΚΑΣΤΟ και ότι σου μένει από μπιτζίνες ασφάλειες τέλη και συνεργεία (που θα δεις είναι αρκετά) ξόδεψέ τα σε βόλτες.....
Αυτά!!!
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk