Έχει ανέβει και σε άλλο θρεντ το βίντεο αυτό.
Στην είσοδο της στροφής θα το φορτίσεις το μπροστινό.
Αντίθετα στην έξοδο , θα φορτίσεις το πίσω.
Σε μια μεγάλη σε διάρκεια στροφή θα χρειαστεί να μείνεις με maintenance/neutral throttle (άνοιγμα γκαζιού τόσο ώστε να διατηρείς την ταχύτητά σου, ούτε επιταχύνεις, ούτε επιβραδύνεις). Κατά την διάρκεια του maintenance throttle το φορτίο μοιράζεται και στους δύο τροχούς.
Όπως καταλαβαίνεις,το να λέμε "στροφή" έτσι αόριστα χωρίς να αναφερόμαστε συγκεκριμένα σε φάση (είσοδος,μέσον, έξοδος) , είναι αντιπαραγωγικό και δημιουργεί σύγχυση