Σ'ένα φόρουμ μοτοσυκλέτας, φαντάζομαι υπάρχουν όλων των κατηγοριών οδηγοί, όπως και πολλών ειδών μηχανάκια(εδώ μάλλον έχει αρκετά μαστόδοντα), με την καλή διάθεση αυτών που είναι γνώστες να μοιραστούν τις γνώσεις τους, ή τις εμπειρίες τους, ίσως να είναι ένα βοήθημα σε κάποιους απο μάς τους λιγότερο γνώστες, πολλές ιντερνετικές πληροφορίες δυστυχώς είναι στα Αγγλικά, ίσως να μήν φτάνουν να καταλάβουμε τί θέλει να πεί ο ποιητής, ή να μήν ξέρουμε δέν είναι κακό, οπότε στην γλώσσα μας είναι πιό εύκολο.
Στο πώς γράφει κάποιος κάτι, και στο πώς το αντιλαμβάνεται κάποιος άλλος, υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι, οπότε η γραφή άς είναι απλή και κατανοητή, και ο καθένας μας κρίνει και πράττει.
Σκοπός αυτού του θέματος, είναι να διελευκάνουμε την χρήση του μπροστινού φρένου στις στροφές, και γενικά ίσως να γίνει φίλος μας.
Όπως ανέφερε ο απάτσι μας, υπάρχουν δύο ''σχολές'' η μία που θέλει φρένα στην ευθεία, άφημα φρένων-γυροσκοπικό-άνοιγμα γκαζιού στην έξοδο, και οι άλλη που λέει φρενάρισμα απο την είσοδο, δέν αφήνουμε την μανέτα, αλλά μειώνουμε σταδιακά την πίεση,-γυροσκοπικό, όσο πλησιάζουμε στην κορυφή της στροφής έχουμε φτάσει στην φάση της λιγότερης πίεσης στην μανέτα, βλέπουμε την έξοδο, και μεταβαίνουμε ομαλά στο γκάζι.
Άς εστιάσουμε κυρίως στην χρήση στον δρόμο, με τις συνθήκες του οδοστρώματος που έχουμε, που φαντάζομαι αφορά και τους περισσότερους.
Ο συνονόματος RaGe_RaptoR, και Kostas_RRR, εφόσον το χρησιμοποιούν μπορούν να μας μεταφέρουν γνώσεις-εμπειρίες??
Εγώ να γράψω αυτά τα λίγα που κατάλαβα, διαβάζοντας και βλέποντας βιδεάκια, ίσως να βοηθηθούν όσοι τ' Αγγλικά τους δέν είναι φρεσκαρισμένα.
Ας ξεκινήσουμε απο το όφελος αυτού,
Α)Έχουμε καλύτερη πρόσφυση στο μπροστινό, λόγων του ότι έχουμε συμπιεσμένη την μπροστινή ανάρτηση, έχουμε μεταφορά βάρους μπροστα, άρα μεγαλύτερη πρόσφυση,
Β)Με την εξάσκηση μαθαίνουμε πολύ καλύτερα τα φρένα μας, το ποσοστό της δύμαμης που χρειάζονται, ιδίως το μπροστινό που έχει και τον μεγαλύτερο ρόλο και δύναμη
Γ)Έχουμε μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας,
Δ)Είμαστε στην στροφή ήδη με χρήση φρένου οπότε εάν είναι περισσότερο κλειστή την διαχειριζόμαστε ευκολότερα, εάν δούμε ξαφνικά κάτι, χώματα, ζώο, κλπ, είμαστε με φρένο και με τις κατάλληλες κινήσεις την ''σηκώνουμε'' ευκολότερα και φρενάρουμε πιο δυνατά
Ε)Γκάζι και φρένο θέλουν *****ές κινήσεις, με την σωστή εκπαίδευση στο μπροστινό φρένο (που κακά τα ψέμματα είναι το κυρίαρχο), αποκτάμε την αυτοπεποίθηση της χρήσης - της αίσθησης - μαθαίνουμε την συνάρτηση ποσότητας-αντίδρασης αυτού, που η σωστή χρήση του θα μας σώσει σε πολλές περιπτώσεις ασχέτως στροφών.
Άν κάτι δέν το γράφω σωστά παρακαλώ διορθώστε με, ή συμπληρώστε, να πάμε παρακάτω..... να ξετυλίγουμε σιγά σιγά το κουβάρι