duke200
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.310
- Ηλικία
- 44
- Όνομα
- Alex
Στα πλαίσια των orange days έκανα σήμερα έκανα μια καλή βολτα το νέο 390 adventure, ένα με την κανονική σέλα και ένα που φόραγε την power parts τύπου enduro.
Δε θα μακρυγορήσω, όσα γραφονται στα τεστ ισχύουν. Δεν είναι μοτοσυκλετάκι τύπου daytona Τ310, μιλάμε για μηχανάκι που τα κάνει όλα.
Ψηλό και μεγάλο, πιο μεγάλο απο CB500X (μακρύτερο και αρκετά ψηλότερο, σχεδόν στις ίδιες διαστάσεις με το TRK500) με άπειρο χώρο για οδηγό και συνεπιβάτη. Σέλα εξαιρετικά άνετη. Η power part σελα είναι λιγότερο άνετη για ταξίδια, αλλά βολευει στο χώμα. Στο δρόμο είναι κοφτερό σαν το duke, αλλά χωρίς παραχώρηση στην άνεση, οι αναρτήσεις καταπίνουν τα πάντα. Πανάλαφρο και σε αίσθηση, έψαχνα να βρώ που είναι τα 168 κιλά μαζί με υγρά. Στο χώμα δε το δοκίμασα, αλλά το μηχανάκι φωνάζει "ΘΕΛΩ ΧΩΜΑ", ξέρετε τι έννοω. Με enduro sahara ή dunlop trailmax λαστιχα θα πηγαίνεις παντού και γρήγορα σε ρυθμούς σχεδόν enduro.
Το μοτέρ φαίνεται (και ακουγεται) αρκετά φιμωμένο, ταξιδέυει με 120 χλμ και 6000 στροφές χαλάρα και μπορεί σε αυτά τα χλμ να επιταχύνει άμεσα στα 150-160 για προσπεράσεις. Ροπές έχει καλές για τα 370 κυβικά του, όπως επίσης και κραδασμους (μονοκύλινδρο), αλλά σε καμία περίπτωση ενοχλητικούς. Το παναλαφρο τιμόνι κόβει πολύ και περναει πάνω απο τους καθρέπες των αυτοκινήτων, στην κίνηση των Τρικάλων με βόλεψε σαν το δικό μου (duke 200) που είναι πιο ευέλικτο στην πόλη και απο παπί.
traction control και cornering ABS με ρυθμίσεις για χώμα στο standard εξοπλισμό. To traction δε καταλαβαίνεις οτι επεμβαίνει, είναι πολύ διακριτικό.
Νομιζω οτι είναι ένα μηχανάκι που θα θυμίσει σε πολλούς το 640 adventure, αλλά με πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά για ταξιδι.
Service στα γνωστά της KTM. Πρώτο (μεγάλο) στα 1000χλμ και μετά κάθε 15000 λάδια φίλτρο και κάθε 30000 το μεγάλο (λάδια- φίλτρο, μπουζί, υγρά φρένων, παραφλού και έλεγχος βαλβίδων, με κόστος 150-200, αναλόγως dealer). Προσωπικά θα το έκανα κάθε 30.000 το μεγάλο (ή 4 χρόνια) και κάθε 10.000 λάδια-φίλτρο.
Δε θα μακρυγορήσω, όσα γραφονται στα τεστ ισχύουν. Δεν είναι μοτοσυκλετάκι τύπου daytona Τ310, μιλάμε για μηχανάκι που τα κάνει όλα.
Ψηλό και μεγάλο, πιο μεγάλο απο CB500X (μακρύτερο και αρκετά ψηλότερο, σχεδόν στις ίδιες διαστάσεις με το TRK500) με άπειρο χώρο για οδηγό και συνεπιβάτη. Σέλα εξαιρετικά άνετη. Η power part σελα είναι λιγότερο άνετη για ταξίδια, αλλά βολευει στο χώμα. Στο δρόμο είναι κοφτερό σαν το duke, αλλά χωρίς παραχώρηση στην άνεση, οι αναρτήσεις καταπίνουν τα πάντα. Πανάλαφρο και σε αίσθηση, έψαχνα να βρώ που είναι τα 168 κιλά μαζί με υγρά. Στο χώμα δε το δοκίμασα, αλλά το μηχανάκι φωνάζει "ΘΕΛΩ ΧΩΜΑ", ξέρετε τι έννοω. Με enduro sahara ή dunlop trailmax λαστιχα θα πηγαίνεις παντού και γρήγορα σε ρυθμούς σχεδόν enduro.
Το μοτέρ φαίνεται (και ακουγεται) αρκετά φιμωμένο, ταξιδέυει με 120 χλμ και 6000 στροφές χαλάρα και μπορεί σε αυτά τα χλμ να επιταχύνει άμεσα στα 150-160 για προσπεράσεις. Ροπές έχει καλές για τα 370 κυβικά του, όπως επίσης και κραδασμους (μονοκύλινδρο), αλλά σε καμία περίπτωση ενοχλητικούς. Το παναλαφρο τιμόνι κόβει πολύ και περναει πάνω απο τους καθρέπες των αυτοκινήτων, στην κίνηση των Τρικάλων με βόλεψε σαν το δικό μου (duke 200) που είναι πιο ευέλικτο στην πόλη και απο παπί.
traction control και cornering ABS με ρυθμίσεις για χώμα στο standard εξοπλισμό. To traction δε καταλαβαίνεις οτι επεμβαίνει, είναι πολύ διακριτικό.
Νομιζω οτι είναι ένα μηχανάκι που θα θυμίσει σε πολλούς το 640 adventure, αλλά με πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά για ταξιδι.
Service στα γνωστά της KTM. Πρώτο (μεγάλο) στα 1000χλμ και μετά κάθε 15000 λάδια φίλτρο και κάθε 30000 το μεγάλο (λάδια- φίλτρο, μπουζί, υγρά φρένων, παραφλού και έλεγχος βαλβίδων, με κόστος 150-200, αναλόγως dealer). Προσωπικά θα το έκανα κάθε 30.000 το μεγάλο (ή 4 χρόνια) και κάθε 10.000 λάδια-φίλτρο.