Ξέχασα να αναφέρω μερικά ακόμα πράγματα...
Σε κάποια Address ίσως βγούν και μερικά θέματα στους διακόπτες. Αυτό το παθαίνουν τυπικά απο βροχές, υγρασίες, σκόνη και άλλους παράγωντες. Οι διακόπτες που πάσχουν περισσότερο είναι των φλας, της κόρνας και ο κεντρικός διακόπτης (Ignition ON/OFF)...για τα φλας και την κόρνα με ένα λύσιμο και σπρέι επαφών το πρόβλημα θα εξαφανιστεί, αλλά αν στον κεντρικό διακόπτη τα καλώδια μέσα έχουν σαπίσει (πιάνουν μια πρασινίλα γύρω τους) τότε θα χρειαστούν αλλαγή. Ο Βόλος γενικά τον χειμώνα ιδιαίτερα είναι τίγκα στην υγρασία (θάλασσα και Πήλιο δίπλα) και οι διακόπτες την ακούν λίγο πιο εύκολα.
Αυτό βέβαια είναι κάτι που μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε μηχανάκι, αλλά μιας και το έπαθα είπα να το γράψω και εδω.
Το πίσω φανάρι έχει ένα θέμα στα δικάβαλα...οι βάσεις του σπάνε και κρέμεται λίγο. Μετά απο 1 χρόνο το παρατήρησα σε εμένα, συγκεκριμένα έχει 2 βάσεις στο πίσω μέρος του οι οποίες σπάνε (φαίνονται ως τρύπες στο κάτοπτρο του φαναριού). Ένα γνήσιο κοστίζει μεταξύ 40 και.... 90(!!!) €....στα 40 με 50€ επίσης υπάρχει και LED πίσω φανάρι με ενσωματομένα φλας το οποιο φοράω και στο δικό μου. Μέχρι στιγμής δεν έχει πάθει τίποτα.
Επίσης κάτι για τα δισκάκια συμπλέκτη...το Address ίσως ανήκει στην κατηγορία δίτροχων "που μόνο με τα γνήσια αποδίδουν σωστά". Mιας και μιλάμε για διπλοκάμπανο μοτέρ το να βάλεις κινέζικα δισκάκια θα στα φάει σε 2 μήνες περίπου ακόμα και με νορμάλ οδήγηση χωρίς σούζες και συμπλεκτάρισμα επίτηδες...υπάρχουν και της Federal, και της Aspira και της Top Choice (10000% made in China)...τα τελευταία τα έβαλα απο ανάγκη όταν δούλευα και μετά απο 3 μήνες ήθελαν αλλαγή. Με τα γνήσια το μηχανάκι πετάει.
Το μηχανάκι στον συμπλέκτη έχει μια τεχνολογία της Suzuki το PECS (Power Engagement Clutch System). Δεν είναι κάτι το σπουδαίο, απλά κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων πιο εύκολες, και δεν κλωτσάει πολύ ο πίσω τροχός όταν βάζεις ταχύτητα. Κοινώς, ομαλές αλλαγές ταχυτήτων.
Τέλος το Address έχει μετρητή θερμοκρασίας λαδιού στο μοτέρ (μηχανάρα μιλάμε, όχι αστεία). Το είδα και μόνος μου να λειτουργεί ως εξής: σε πολύ ζεστή μέρα πέρσι το καλοκαίρι είχα πάει για μπάνιο δικάβαλος στην Άφησσο. Μια απόσταση 32χλμ απο το σπίτι μου και άλλα 32 να γυρίσω πίσω. Στις 4 το απόγευμα που γυρνούσαμε πίσω είχε γύρω στους 40 βαθμούς έξω. Δικάβαλος, και το πάταγα κιόλας στον δρόμο, χωρίς στάσεις. Στον περιφερειακό σε αρκετό γκάζι το μηχανάκι μείωνε στροφές απο μόνο του και ας είχα τέρμα γκάζι μέχρι που τελικά έσβησε και αναβόσβηνε το FI. Το άφησα 15 λεπτά να κρυώσει (αναγκαστικά μέσα στον καύσωνα αλλά τι να κάναμε) και όταν το έβαλα ξανά μπρος όλα ήτανε φυσιολογικά.
Συνεπώς αν σε πάρα πολύ ζεστή μέρα, μετά απο διαδρομή με ζόρια, γκάζι, δικάβαλο και καμία στάση, το μηχανάκι κάνει το ίδιο και μετά απο 10 λεπτά είναι πάλι όλα όπως πριν ΜΗΝ τρομάξετε. Ανέβασε θερμοκρασία το μοτέρ και αναγκαστικά χαμηλώνει στροφές ο εγκέφαλος για να μην πάθει ζημιά. Το αφήνουμε 10-15 λεπτά σβηστό να κρυώσει και συνεχίζουμε την βόλτα μας.
Αυτά...ένα ένα μου έρχονται αλλά λόγο δουλειάς και κούρασης, καταλαβαίνετε πιστεύω.
@Drake Ramore λες να πάω στο mototriti για συντάκτης; :p