Suzuki Address 125 - Review, κουσούρια, οδηγός αγοράς.

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Το παρακάτω θέμα είναι η συνολική μου εμπειρία που είχα απο το Address μετά απο 4 χρόνια. Το πήρα στα χέρια μου Αύγουστο του 2016 όταν έβγαλα το Α1, και τώρα έφτασε Αύγουστος του 2020. Θα το γράψω και σαν review, αλλά και σαν οδηγός αγοράς, με το τι να περιμένει, τι να προσέξει κάποιος που θέλει να αγοράσει το εν λόγω παπί αλλά και τα κουσούρια του. Επίσης θα γράψω και για το τι μπορεί να κάνει κάποιος για να το βελτιώσει, όχι μόνο σαν μοτέρ αλλά και σαν σύνολο.



Review
1)Εργονομία - Άνεση


Έχω οδηγήσει αρκετά παπάκια. Το παπί γενικά δεν φτιάχτηκε με την φιλοσοφία του να παρέχει μια άνετη βόλτα. Φυσικά και δεν είναι σαν τις σέλες - σιδερώστρες που είχανε τα GLX. Είναι ελαφρώς πιο ψηλό σε σχέση με ένα Crypton-X, τα πόδια θα πατήσουν άνετα κάτω (1.73μ αναβάτης εδω). Η θέση οδήγησης είναι ουδέτερη, σε βάζει άνετα πάνω στο μηχανάκι. Τα χέρια σχηματίζουν ξεκούραστες γωνίες και θα πάρει αρκετή ώρα για να κουραστείς. Την ίδια καλή μοίρα έχουν και τα πόδια που επίσης βρίσκονται σε εντάξει θέσεις, τόσο για τον λεβιέ ταχυτήτων, όσο και για το πεντάλ του πίσω φρένου. Η σέλα του αν και άνετη, δεν την λες και μαξιλάρι στην *****ότητα της. Μετά απο 2 χρόνια καθημερινής χρήσης θα χρειαστεί αλλαγή για τι θα αρχίζει να γλιστράει εύκολα. Ο συνοδηγός έχει καλό μερίδιο πάνω στο μηχανάκι και επίσης δεν θα κουραστεί εύκολα στην διαδρομή. Τα φώτα του απο το εργοστάσιο είναι καλά, με την μεγάλη σκάλα ωστόσο να έχει στενή δέσμη.

2) Κινητήρας - Επιδόσεις

Η κινητήρια μονάδα του Address, είναι ένας κλασσικός αερόψυκτος κινητήρας 125 κυβικών. Πρόκειται για έναν υποτετράγωνο κινητήρα με μεγαλύτερη διαδρομή απο διάμετρο (53.5mm x 55.2mm διάμετρος επι διαδρομή), βασισμένο στο παλιότερο μοτέρ του Shogun 110. Η διάμετρος έμεινε ως έχει με την διαδρομή να μεγαλώνει. Με υποτετράγωνο προφίλ η Suzuki, έδωσε έμφαση κυρίως στην ροπή σε χαμηλομεσσαίες στροφές και όχι στην δύναμη στα ψηλά. Δεν θα απογοητεύσει ούτε εκεί, αλλά απο τις 8000 και πάνω περισσότερο θόρυβος παρά ουσία. Είναι 2βαλβιδο με μονό εκκεντρόφο φυσικά (SOHC).

Η μέγιστη ιπποδύναμη του είναι 10 άλογα στις 8000RPM και η ροπή του 0.98 κιλά στις 7800RPM. Η τελική ταχύτητα σε ίσιο δρόμο είναι τα 110 km/h και σε ελαφριά κατηφόρα τα 120 όπου και έχει κόφτη. Απο μεριάς επιδόσεων τίποτα το αξιοσημείωτο, τυπικό 125αρι μοτέρ. Η τροφοδοσία καυσίμου γίνεται μέσω injection της Mikuni με σώμα ψεκασμού 24mm. Θετικό στοιχείο η καλή ροπή του στις χαμηλές. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 4 σχέσεων, χωρίς συμπλέκτη (προφανώς) και με μύλο, δηλαδή αν είσαι σταματημένος με 4η μπορείς να βάλεις αμέσως νεκρά. Θετικό στις αλλαγές γενικά, αλλά όταν είναι κρύο, το κούμπωμα της 2ας είναι σκληρό. Οι σχέσεις είναι καλά μοιρασμένες. Η πρώτη αρκετά κοντή για τράβηγμα, η 2α ανεβάζει δυνατά εως τα 70, η 3η σταθερά εως τα 100 και η 4η πιο μακρυά εκτελώντας χρέη overdrive. Η 4η βασικά, είναι ίσως λίγο πιο μακρυά απο όσο θα έπρεπε. Ο κινητήρας είναι προδιαγραφών Euro 3.

Η κατανάλωση του μοτέρ είναι περίπου 2.8L/100km. Ένα γέμισμα βγάζει σχεδόν 120χλμ κατά μέσο όρο δηλαδή. Δεν είναι οτι πιο οικονομικό υπάρχει, αλλά σε σχέση με ένα καρμπυρατέρ η κατανάλωση είναι ελαφρώς πιο χαμηλή. Η λειτουργεία του ψεκαστού μοτέρ είναι γραμμική και ήρεμη. Τον χειμώνα ακόμα και με -7 βαθμούς έξω θα κρατήσει αμέσως ρελαντί. Ένα τίμιο Ιαπωνικό μοτεράκι, λοιπόν.

Στον δρόμο - Οδήγηση

Το μικρό δίτροχο της Suzuki δίνει στιβαρή αίσθηση στον αναβάτη, χωρίς να θυσιάσει στοιχεία όπως το να είναι ευέλικτο μέσα στην πόλη. Το τιμόνι ακολουθεί πιστά κάθε μικρή κίνηση του αναβάτη κρατώντας σταθερή τροχιά σε στροφές και ελιγμούς.

Το μπροστά τηλεσκοπικό πιρούνι συνεργάζεται με ένα αρκετά δυνατό δισκόφρενο 220mm. Στο πίσω σύστημα έχουμε το κλασσικό ψαλίδι με διπλά αμορτισέρ, και ταμπούρο το οποιο δεν έχει και την καλύτερη αίσθηση που υπάρχει.

Μέσα στην πόλη θα γίνει ο καλύτερος σου φίλος. Το κόψιμο του τιμονιού είναι καλό, και θα περάσεις ανάμεσα απο την κίνηση με ευκολία. Σε διαδρομές εκτός πόλης το Address δεν θα σου πει όχι. Τα κρατήματα είναι καλά, το κέντρο βάρους χαμηλά και στην μέση. Σε γενικές γραμμές θα σου δώσει την αίσθηση ασφάλειας, ακόμα και αν θελήσεις να το πλαγιάσεις λίγο περισσότερο. Μέχρι το όριο των μαρσπιέ το Address θα παραμείνει σταθερό χωρίς ταλάντωση, χάρη στο άκαμπτο πλαίσιο του.

Τα πίσω αμορτισέρ μέτριας λειτουργείας και μετά απο 50.000χλμ περίπου χρειάζονται αλλαγή με aftermarket σε συνδιασμό με σέρβις στα μπροστινά. Σε σβέλτους ρυθμούς η Suzuki φρόντισε να κάνει το Address σταθερό και σίγουρο στον δρόμο.

Σε πολύ γρήγορη οδήγηση το μηχανάκι θα προσπαθήσει να μείνει όσο πιο σταθερό μπορεί, ωστόσο θέτει και τα όρια του, με την πληροφόρηση και το κράτημα του να μειώνεται σε βαθμό ανάλογο και του οδοστρώματος που πατάει.

Εμφάνιση - Ποιότητα Κατασκευής

Η γενική ποιότητα τόσο σε φινίρισμα και βαφή όσο και στην συναρμολόγηση είναι αρκετά άνω του μέσου όρου και σε υψηλά επίπεδα.

Τα πλαστικά μέρη, θα χάσουν το βερνίκι τους αλλά ακόμα και μετά απο 80.000χλμ μετά απο ένα καλό πλύσιμο θα γυαλίζουν σαν καινούρια. Πάρα πολύ ποιοτική δουλειά στην βαφή λοιπόν. Η συναρμολόγηση των πλαστικών ίσως λίγο πιο μπελαλίδικη σε σχέση με άλλα παπάκια αλλά προσφέρει λιγότερους τριγμούς και πιο στιβαρή κατασκευή. Στο δικό μου το μοναδικό σημείο που τρίζει η μάσκα του φαναριού μπροστά, το οποιο προκλήθηκε απο τρακάρισμα μου πριν 3 χρόνια. Αν δεν είχα τρακάρει το τρίξιμο ίσως να ήτανε και μηδενικό σχεδόν. Τρίζει, ναι, αλλά όχι σε ενοχλητικό σημείο. Το περισσότερο τρίξιμο εμφανίζεται στις 6000 με 7000 περίπου εκεί που το μοτέρ βγάζει όλη του την ροπή.

Η εμφάνιση είναι υποκειμενική. Αντικειμενικά δεν είναι καθόλου μα καθόλου άσχημο. Καταφέρνει να συνδιάσει την κλασσική εικόνα ενός παπιού απο το 2007 με σπορτίδικες και επιθετικές γραμμές στην μάσκα και στην ουρά. Ακόμα και σήμερα, εν έτει 2020 δείχνει φρέσκο. Bonus fact: η συγκεκριμένη σχεδίαση είναι του 2004 (απο το Shogun Pro SP125) και βγαίνει μέχρι και σήμερα σε κάποιες αγορές της Ασίας. Ένα τέρμα διαχρονικό σχέδιο δηλαδή.



Κουσούρια - Συνηθής θέματα
Note: Το Address έβγαινε σε δυο (2) γενιές. Τα μοντέλα του 2007 εως 2009 είναι τα κόκκινα, ασημί και μπλε, ενώ τα 2ης γενιάς τα μαύρα και τα μπλε-ασπρα. Πέρα της εμφάνισης, τα 2ης γενιάς τον αισθητήρα λ τον έχουν πίσω ενώ τα 1ης γενιάς κοντά στον κύλινδρο.

1) Σασμάν

Το πιο συνηθές θέμα στα μοντέλα πρώτης γενιάς. Συγκεκριμένα υπήρχαν 2 περιπτώσεις: ή θα κούρευε τα γρανάζια της 3ης και της 2ας ή θα έσπαγε ο άξονας που είχε τα γρανάζια πάνω. Στην δικιά μου περίπτωση στα 11.500χλμ περίπου αν θυμάμαι καλά (2μιση με 3 μήνες αφού το πήρα) δεν μπορούσα να αλλάξω ταχύτητες σχεδόν καθόλου. Για να κατεβάσω έπρεπε να πατήσω λιιιγο μπροστά τον λεβιέ και μετά να κατεβάσω. Για να ανεβάσω ήθελε κλωτσιές. Έσπασε ο άξονας σε εμένα. Η επισκευή κόστισε 70€ περίπου, και μου ταίριαξε ο μηχανικός άξονα απο Innova injection. Κανένα θέμα μέχρι σήμερα, παρά μόνο με την 3η να σφυρίζει λίγο αλλά χωρίς να προκαλεί προβλήματα. Μετά απο 70.000χλμ σχεδόν που έχουν γίνει απο τότε δεν είχα κανένα πρόβλημα και μιλάω για ένα μηχανάκι που πέρα απο άπειρες βόλτες, πέρασε και 1μιση ντελίβερι. Δεν υπάρχει πιο σκληρό τεστ αντοχής απο το ντελίβερι.

2) Ψεκασμός
Σε αρκετά Address πρώτης γενιάς πάλι, ο ψεκασμός παρουσίαζε προβλήματα. Σε παρατημένα για αρκετό καιρό Address παρατηρήθηκαν σκασίματα και σβήσιμο, κάτι το οποιο διορθώνονταν με έναν καθαρισμό injection. Σε άλλα Address η αντλία βενζίνης γύρω στα 40.000χλμ ενδέχεται να παρουσιάσει προβλήματα προακαλώντας το μηχανάκι να ρετάρει ή και να σβήνει. Τα Address 2ης γενιάς δεν είχανε τέτοια προβλήματα. Την αντλία βενζίνης την άλλαξα πρώτη φορά με μεταχειρισμένη και την δεύτερη φορά με καινούρια. Η καινούρια είναι 100% απροβλημάτιστη μετά απο 23.000χλμ που έχει πάνω της και σκληρή χρήση.

3) Βαβλίδα ρελαντί
Σε Address με πάνω απο 60.000χλμ η βαλβίδα ρελαντί θα κάνει έναν θόρυβο σαν "τικ" κάπως. Δεν είναι κάτι το σοβαρό, ωστόσο, στο δικό μου δεν προκαλέι κάποιο θέμα.

Το μοτέρ σαν μοτέρ έχει αποδειχτεί πολύ αξιόπιστο αρκεί να υπάρχει προσοχή στα λάδια του. Ανα 2000χλμ αλλαγή λαδιών και μπουζί. Λάδι βάζω 15-50 συνθετικό Repsol. Ήρεμη λειτουργεία μοτέρ, ο συμπλέκτης δεν πατινάρει και το μηχανάκι λειτουργεί τέρμα ομαλά. Απο μπουζί η Suzuki ορίζει το NGK CR6HSA το οποιο είναι αντιπαρασιτικό, για να μην υπάρχουν παρεμβολές στα ηλεκτρικά κυκλώματα. Και ένα τέρμα απλό μπουζί NGK/Denso την ακριβώς ίδια δουλειά θα κάνει, αλλά αφού ορίζει αυτό ο κατασκευαστής, καλό είναι να το χρησημοποιούμε.

"Σκέφτομαι να αγοράσω Address, τι να προσέξω;"

Καταρχάς αν πρόκειται για μοντέλο 2007 με 2009 μεγάλη προσοχή στο σασμάν. Αν το μηχανάκι έχει λίγα χλμ και δεν έχει βγάλει την βλάβη ακόμα τότε υπάρχει πιθανότητα να την βγάλει στο μέλλον. Αν έχει πάνω απο 35.000-40.000χλμ και η βλάβη έχει ήδη βγει, τότε κατά πάσα πιθανότητα έχει ήδη φτιαχτεί απο τον ιδιοκτήτη.

Κοιτάμε επίσης την λειτουργεία του ψεκασμού η οποία θα πρέπει να είναι απροβλημάτιστη. Αν παρατηρηθούν αρρυθμίες στο ρελαντί ή μπούκωμα σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού, τότε η αντλία βενζίνης είναι έτοιμη να παραδώσει πνεύμα.

(Σημείωση: στο συγκεκριμένο μηχανάκι η αντλία βενζίνης και το μπεκ ψεκασμού είναι μαζί, σε ένα εξάρτημα και ΟΧΙ ξεχωριστά...περίεργη κίνηση της Suzuki, αλλά τι να τους πεις τώρα?)

Έλεγχουμε τα πίσω αμορτισέρ. Όπως ανέφερα και πιο πάνω απο τα 50.000 και μετά χάνουν την λειτουργεία τους και επιπλέουν. Αν το μηχανάκι έχει πάνω απο 50.000χλμ στο κοντέρ του τότε σίγουρα θα χρειαστούν αλλαγή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Part 2 - Βελτίωση

Καταρχάς να ξεκινήσω με το εξής εδω: αν είσαι υποψήφιος αγοραστής του Address και το προορίζεις για κόντρες και αγωνιστική χρήση, τότε καλύτερα να το αφήσεις και να κοιτάξεις για GLX, Supra, Astrea, Crypton κλπ. Ο λόγος είναι οτι για το Address δεν βγαίνουν πολλά aftermarket. Οι αλλαγές που έχω κάνει και προτείνω είναι η εξής. Δεν θα μιλήσω μόνο για μοτέρ, αλλά και σαν σύνολο όπως είπα και πιο πάνω.

Μοτέρ

Δεν υπάρχουν πολλά που μπορούν να γίνουν εδω. Όλα αυτά τα 125cc αερόψυκτα μοτέρ 2 βαλβίδων βγήκανε με σκοπό την ευκολία στην λειτουργεία, την οικονομία καυσίμου και τέλος την φθηνή συντήρηση. Αν είναι κάτι που λείπει στο Address είναι λίγο παραπάνω δύναμη στα ψηλά. Μια πιο ελεύθερη εξάτμιση θα βελτιώσει το πρόβλημα, αφού το μοτέρ θα μπορεί να αναπνέει και να εκπνέει ευκολότερα. Η μοναδική εξάτμιση με την οποια είδα διαφορά έστω και σε έναν μικρό βαθμό είναι η ολόσωμη της Motorsport η οποία δεν θα δώσει σε καμία περίπτωση 5 άλογα, 3 κιλά ροπής και 20χλμ τελικής παραπάνω, αλλά απο τις μεσσαίες και πάνω θα καλύψει λίγο το κενό που υπάρχει με την εργοστασιακή. Και δεν βγάζει και πολύ θόρυβο.

Αποφύγετε κινέζικα τελικά του τύπου Akrapovic. Έχουν πιο μεγάλη διάμετρο μέσα στην μπούκα απο όσο πρέπει με αποτέλεσμα το μηχανάκι να κρεμάει.

Επίσης μια αλλαγή στην τελική μετάδοση (γρανάζωμα) θα βοηθούσε. Το εργοστασιακό του Address είναι 14-34. Με μια αλλαγή στο μπροστά και στο πίσω με 13-35 το μηχανάκι τραβούσε πιο καλά, αλλά στα 110 η 4η κόφταρε. Δηλαδή στα 90 με 95 οι στροφές είναι ήδη ψηλά σχετικά. Ένα 13-34 απλά θα είναι οτι πρέπει για δικάβαλα και θα φτάνει πιο εύκολα την τελική των 110 km/h χωρίς να κοφτάρει.


Φώτα

Το Address έχει το θετικό οτι απο το εργοστάσιο έρχεται με σταθερό ρεύμα στα φώτα του συνεπώς η αλλαγή σε λάμπα LED H4 θα είναι παιχνιδάκι χωρίς να χρειαστεί να γίνουν πατέντες και μετατροπές στα ρεύματα. Στο δικό μου φοράω την Novsight A500-N15. Το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ καλό. Με μια σωστή ρύθμιση λίγο πιο κάτω για να μην χτυπάει τους οδηγούς στα μάτια, το βράδυ τόσο η μικρή όσο και η μεγάλη σκάλα φωτίζουν πάρα πολύ καλά. Καλύτερη οδήγηση και πάνω απο όλα πιο ασφαλής οδήγηση.


Περιφερειακά

Αναρτήσεις: τα πίσω αμορτισέρ του Address απο το εργοστάσιο έρχονται με μέτρια λειτουργεία. Απο τα 50.000 και μετά θα αρχίζουν να γίνονται βάρκες, με το μηχανάκι να έχει ταλάντωση. Τα υγρά μέσα στα αμορτισέρ γίνονται ουσιαστικά σούπα και χάνουν μέρος της λειτουργείας τους με τον χρόνο. Άλλαξα σε YSS και παράλληλα έκανα σέρβις σε τσιμουχάκι και πιο χοντρό λάδι στα μπροστά. Παράλληλα πέρασα νεές ζάντες (οι παλιές είχανε μπάτσες απο λακούβες μετά απο τόσα χρόνια) και νέα λάστιχα. Το μηχανάκι άλλαξε ολοκρηρωτικά στον δρόμο. Στην 2η σκάλα τα αμορτισέρ, είναι άνετα σε δικάβαλο, απποροφούν τις λακούβες σαν αυτοκίνητο, στις στροφές κρατάνε το μηχανάκι σταθερό στο τέρμα και βελτιώνουν και το κράτημα. Πραγματικά ήτανε τα καλύτερα λεφτά που του έριξα, γιατί όντως είδα αισθητή διαφορά. Και φυσικά πολύ πιο ευχάριστη οδήγηση.


Τώρα για τους πιο "απαιτητικούς"...ναι το Address σηκώνει βελτίωση στον κινητήρα. Η Takegawa έβγαζε κάποτε στην Ελλάδα κιτάκι για 60mm (δηλαδή περίπου 160cc) που ερχόταν μαζί με εκκεντροφόρο. Η τιμή του ξέφευγε απο τα λογικά πλαίσια και άγγιζε τα 600 με 700€. Αν έχεις λεφτά να ρίξεις λοιπόν και όρεξη για δουλειά, μπορείς να φας τον εργοστασιακό κύλινδρο και να βάλεις πιστόνι απο FX που απο στοκ έρχεται στα 57mm. H μπιέλα του Address είναι αρκετά γερή, δεν θα χρειαστεί αλλαγή...το κόστος για αυτά τα δυο άντε να είναι στα 100 με 120...επίσης υπάρχει και ρυθμιστής μίγματος της Takegawa και εκκεντροφόρος στα 250€...δηλαδή για μια ολοκρηρωμένη δουλειά θα χρειαστείς σίγουρα 700 με 800€.

Απο επιδόσεις σε βελτιωμένα μοτερικά Address δεν γνωρίζω να σας πω την αλήθεια...λένε οτι με εξάτμιση και πρόγραμμα πάει όσο ένα Crypton-X αλλά η διαφορά ζήτημα να είναι 3 άλογα το πολύ και αν...


Αυτά λοιπόν! Όποιος έχει την οποιαδήποτε ερώτηση για το μηχανάκι μπορεί φυσικά να με ρωτήσει!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ξέχασα να αναφέρω μερικά ακόμα πράγματα...

Σε κάποια Address ίσως βγούν και μερικά θέματα στους διακόπτες. Αυτό το παθαίνουν τυπικά απο βροχές, υγρασίες, σκόνη και άλλους παράγωντες. Οι διακόπτες που πάσχουν περισσότερο είναι των φλας, της κόρνας και ο κεντρικός διακόπτης (Ignition ON/OFF)...για τα φλας και την κόρνα με ένα λύσιμο και σπρέι επαφών το πρόβλημα θα εξαφανιστεί, αλλά αν στον κεντρικό διακόπτη τα καλώδια μέσα έχουν σαπίσει (πιάνουν μια πρασινίλα γύρω τους) τότε θα χρειαστούν αλλαγή. Ο Βόλος γενικά τον χειμώνα ιδιαίτερα είναι τίγκα στην υγρασία (θάλασσα και Πήλιο δίπλα) και οι διακόπτες την ακούν λίγο πιο εύκολα.

Αυτό βέβαια είναι κάτι που μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε μηχανάκι, αλλά μιας και το έπαθα είπα να το γράψω και εδω.

Το πίσω φανάρι έχει ένα θέμα στα δικάβαλα...οι βάσεις του σπάνε και κρέμεται λίγο. Μετά απο 1 χρόνο το παρατήρησα σε εμένα, συγκεκριμένα έχει 2 βάσεις στο πίσω μέρος του οι οποίες σπάνε (φαίνονται ως τρύπες στο κάτοπτρο του φαναριού). Ένα γνήσιο κοστίζει μεταξύ 40 και.... 90(!!!) €....στα 40 με 50€ επίσης υπάρχει και LED πίσω φανάρι με ενσωματομένα φλας το οποιο φοράω και στο δικό μου. Μέχρι στιγμής δεν έχει πάθει τίποτα.

Επίσης κάτι για τα δισκάκια συμπλέκτη...το Address ίσως ανήκει στην κατηγορία δίτροχων "που μόνο με τα γνήσια αποδίδουν σωστά". Mιας και μιλάμε για διπλοκάμπανο μοτέρ το να βάλεις κινέζικα δισκάκια θα στα φάει σε 2 μήνες περίπου ακόμα και με νορμάλ οδήγηση χωρίς σούζες και συμπλεκτάρισμα επίτηδες...υπάρχουν και της Federal, και της Aspira και της Top Choice (10000% made in China)...τα τελευταία τα έβαλα απο ανάγκη όταν δούλευα και μετά απο 3 μήνες ήθελαν αλλαγή. Με τα γνήσια το μηχανάκι πετάει.

Το μηχανάκι στον συμπλέκτη έχει μια τεχνολογία της Suzuki το PECS (Power Engagement Clutch System). Δεν είναι κάτι το σπουδαίο, απλά κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων πιο εύκολες, και δεν κλωτσάει πολύ ο πίσω τροχός όταν βάζεις ταχύτητα. Κοινώς, ομαλές αλλαγές ταχυτήτων.

Τέλος το Address έχει μετρητή θερμοκρασίας λαδιού στο μοτέρ (μηχανάρα μιλάμε, όχι αστεία). Το είδα και μόνος μου να λειτουργεί ως εξής: σε πολύ ζεστή μέρα πέρσι το καλοκαίρι είχα πάει για μπάνιο δικάβαλος στην Άφησσο. Μια απόσταση 32χλμ απο το σπίτι μου και άλλα 32 να γυρίσω πίσω. Στις 4 το απόγευμα που γυρνούσαμε πίσω είχε γύρω στους 40 βαθμούς έξω. Δικάβαλος, και το πάταγα κιόλας στον δρόμο, χωρίς στάσεις. Στον περιφερειακό σε αρκετό γκάζι το μηχανάκι μείωνε στροφές απο μόνο του και ας είχα τέρμα γκάζι μέχρι που τελικά έσβησε και αναβόσβηνε το FI. Το άφησα 15 λεπτά να κρυώσει (αναγκαστικά μέσα στον καύσωνα αλλά τι να κάναμε) και όταν το έβαλα ξανά μπρος όλα ήτανε φυσιολογικά.

Συνεπώς αν σε πάρα πολύ ζεστή μέρα, μετά απο διαδρομή με ζόρια, γκάζι, δικάβαλο και καμία στάση, το μηχανάκι κάνει το ίδιο και μετά απο 10 λεπτά είναι πάλι όλα όπως πριν ΜΗΝ τρομάξετε. Ανέβασε θερμοκρασία το μοτέρ και αναγκαστικά χαμηλώνει στροφές ο εγκέφαλος για να μην πάθει ζημιά. Το αφήνουμε 10-15 λεπτά σβηστό να κρυώσει και συνεχίζουμε την βόλτα μας.

Αυτά...ένα ένα μου έρχονται αλλά λόγο δουλειάς και κούρασης, καταλαβαίνετε πιστεύω.

@Drake Ramore λες να πάω στο mototriti για συντάκτης; :pSmileys drinking beer Emoticon
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Για να γραφεις διαφημιστικές δοκιμές μοτο;
Υπερβολές,όπως και για το Μοτό....


Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kakavelos

new member
Δημοσιεύσεις
3
Ηλικία
24
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Part 2 - Βελτίωση

Καταρχάς να ξεκινήσω με το εξής εδω: αν είσαι υποψήφιος αγοραστής του Address και το προορίζεις για κόντρες και αγωνιστική χρήση, τότε καλύτερα να το αφήσεις και να κοιτάξεις για GLX, Supra, Astrea, Crypton κλπ. Ο λόγος είναι οτι για το Address δεν βγαίνουν πολλά aftermarket. Οι αλλαγές που έχω κάνει και προτείνω είναι η εξής. Δεν θα μιλήσω μόνο για μοτέρ, αλλά και σαν σύνολο όπως είπα και πιο πάνω.

Μοτέρ

Δεν υπάρχουν πολλά που μπορούν να γίνουν εδω. Όλα αυτά τα 125cc αερόψυκτα μοτέρ 2 βαλβίδων βγήκανε με σκοπό την ευκολία στην λειτουργεία, την οικονομία καυσίμου και τέλος την φθηνή συντήρηση. Αν είναι κάτι που λείπει στο Address είναι λίγο παραπάνω δύναμη στα ψηλά. Μια πιο ελεύθερη εξάτμιση θα βελτιώσει το πρόβλημα, αφού το μοτέρ θα μπορεί να αναπνέει και να εκπνέει ευκολότερα. Η μοναδική εξάτμιση με την οποια είδα διαφορά έστω και σε έναν μικρό βαθμό είναι η ολόσωμη της Motorsport η οποία δεν θα δώσει σε καμία περίπτωση 5 άλογα, 3 κιλά ροπής και 20χλμ τελικής παραπάνω, αλλά απο τις μεσσαίες και πάνω θα καλύψει λίγο το κενό που υπάρχει με την εργοστασιακή. Και δεν βγάζει και πολύ θόρυβο.

Αποφύγετε κινέζικα τελικά του τύπου Akrapovic. Έχουν πιο μεγάλη διάμετρο μέσα στην μπούκα απο όσο πρέπει με αποτέλεσμα το μηχανάκι να κρεμάει.


Επίσης μια αλλαγή στην τελική μετάδοση (γρανάζωμα) θα βοηθούσε. Το εργοστασιακό του Address είναι 14-34. Με μια αλλαγή στο μπροστά και στο πίσω με 13-35 το μηχανάκι τραβούσε πιο καλά, αλλά στα 110 η 4η κόφταρε. Δηλαδή στα 90 με 95 οι στροφές είναι ήδη ψηλά σχετικά. Ένα 13-34 απλά θα είναι οτι πρέπει για δικάβαλα και θα φτάνει πιο εύκολα την τελική των 110 km/h χωρίς να κοφτάρει.


Φώτα

Το Address έχει το θετικό οτι απο το εργοστάσιο έρχεται με σταθερό ρεύμα στα φώτα του συνεπώς η αλλαγή σε λάμπα LED H4 θα είναι παιχνιδάκι χωρίς να χρειαστεί να γίνουν πατέντες και μετατροπές στα ρεύματα. Στο δικό μου φοράω την Novsight A500-N15. Το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ καλό. Με μια σωστή ρύθμιση λίγο πιο κάτω για να μην χτυπάει τους οδηγούς στα μάτια, το βράδυ τόσο η μικρή όσο και η μεγάλη σκάλα φωτίζουν πάρα πολύ καλά. Καλύτερη οδήγηση και πάνω απο όλα πιο ασφαλής οδήγηση.


Περιφερειακά

Αναρτήσεις: τα πίσω αμορτισέρ του Address απο το εργοστάσιο έρχονται με μέτρια λειτουργεία. Απο τα 50.000 και μετά θα αρχίζουν να γίνονται βάρκες, με το μηχανάκι να έχει ταλάντωση. Τα υγρά μέσα στα αμορτισέρ γίνονται ουσιαστικά σούπα και χάνουν μέρος της λειτουργείας τους με τον χρόνο. Άλλαξα σε YSS και παράλληλα έκανα σέρβις σε τσιμουχάκι και πιο χοντρό λάδι στα μπροστά. Παράλληλα πέρασα νεές ζάντες (οι παλιές είχανε μπάτσες απο λακούβες μετά απο τόσα χρόνια) και νέα λάστιχα. Το μηχανάκι άλλαξε ολοκρηρωτικά στον δρόμο. Στην 2η σκάλα τα αμορτισέρ, είναι άνετα σε δικάβαλο, απποροφούν τις λακούβες σαν αυτοκίνητο, στις στροφές κρατάνε το μηχανάκι σταθερό στο τέρμα και βελτιώνουν και το κράτημα. Πραγματικά ήτανε τα καλύτερα λεφτά που του έριξα, γιατί όντως είδα αισθητή διαφορά. Και φυσικά πολύ πιο ευχάριστη οδήγηση.


Τώρα για τους πιο "απαιτητικούς"...ναι το Address σηκώνει βελτίωση στον κινητήρα. Η Takegawa έβγαζε κάποτε στην Ελλάδα κιτάκι για 60mm (δηλαδή περίπου 160cc) που ερχόταν μαζί με εκκεντροφόρο. Η τιμή του ξέφευγε απο τα λογικά πλαίσια και άγγιζε τα 600 με 700€. Αν έχεις λεφτά να ρίξεις λοιπόν και όρεξη για δουλειά, μπορείς να φας τον εργοστασιακό κύλινδρο και να βάλεις πιστόνι απο FX που απο στοκ έρχεται στα 57mm. H μπιέλα του Address είναι αρκετά γερή, δεν θα χρειαστεί αλλαγή...το κόστος για αυτά τα δυο άντε να είναι στα 100 με 120...επίσης υπάρχει και ρυθμιστής μίγματος της Takegawa και εκκεντροφόρος στα 250€...δηλαδή για μια ολοκρηρωμένη δουλειά θα χρειαστείς σίγουρα 700 με 800€.

Απο επιδόσεις σε βελτιωμένα μοτερικά Address δεν γνωρίζω να σας πω την αλήθεια...λένε οτι με εξάτμιση και πρόγραμμα πάει όσο ένα Crypton-X αλλά η διαφορά ζήτημα να είναι 3 άλογα το πολύ και αν...


Αυτά λοιπόν! Όποιος έχει την οποιαδήποτε ερώτηση για το μηχανάκι μπορεί φυσικά να με ρωτήσει!
Καλησπέρα..που μπορώ να βρω τον εκκεντροφόρο;
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@Kakavelos Αυτός εδω είναι: https://www.car.gr/3847552

Απλά ρώτα πρώτα αν όντως κάνει για Address. Λέει για το V125 που είναι το σκούτερ αλλά έχουν ίδια μοτέρ και μόνο η μετάδοση αλλάζει.

Κάνε μια ερώτηση όμως πρώτα...
 

Kakavelos

new member
Δημοσιεύσεις
3
Ηλικία
24
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
@Kakavelos Αυτός εδω είναι: https://www.car.gr/3847552

Απλά ρώτα πρώτα αν όντως κάνει για Address. Λέει για το V125 που είναι το σκούτερ αλλά έχουν ίδια μοτέρ και μόνο η μετάδοση αλλάζει.

Κάνε μια ερώτηση όμως πρώτα...
Τον είχα ξανά δει αυτόν αλλά θεώρησα πως επειδή το v125 ειναι σκούτερ δεν θα ταιριάζει .. ευχαριστώ πολύ θα ρωτήσω και θα ενημερώσω!
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@Kakavelos To V125 ουσιαστικά έχει ίδιο κυλινδροπίστονο και λογικά ίδια κεφαλή με το δικό μας. Κάνε όμως μια ερώτηση προφανώς...

Απλά αν όντως ταιριάζει, σκέτος εκκεντροφόρος δεν θα κάνει δουλειά...
 

kostas_366

member
Δημοσιεύσεις
788
Περιοχή
Αργολίδα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Να συμπληρώσω 2-3 πράγματα μιας και το έχω 10 χρόνια. Τα παπιά δεν ήθελα να τα βλέπω. Πήρα ένα c70 κάποτε και μόλις πάτησα φρένο και σηκώθηκε εμπρός, το πούλησα την επόμενη, δεν κάνω πλάκα. Το 2011 έδωσα το 1150 (ίσως ένα από τα καλύτερα της Ελλάδας, τα μαστόρια το έλεγαν) γιατί ένοιωθα ότι για τα επόμενα 5 χρόνια θα ήταν στο σταντ, φοβόμουν και την κλοπή (έμενα Κερατσίνι). Βόλτα στην αγορά, δοκιμές και ένοιωθα ότι όλα θα με έριχναν, ειδικά κάτι κινέζικα, που δεν συνεργαζόταν ανάρτηση λαίσιο κλπ. Το βρίσκω με 5000+κλμ ερχόταν από δρόμο στην συμπεριφορά, με ενθαρίνει και ο Σκούρτας και το πήρα 1200ε (ακριβά). Μπορεί να αλλάξουμε το γρανάζι μου είπαν, αλλά κ πάλι αξίζει. Στην Αθήνα έπειτα από το 1150 μου φάνηκε ότι χάλασαν όλοι οι δρόμοι, λογικό. Δεν το κυκλοφόρησα πολύ. Μετάθεση επαρχία, αποθήκη και το ξέχασα για κανένα χρόνο, θα είχε 10000κλμ. ερχόταν ένα παιδί και μου το ζητούσε συνέχεια, μαστοράκος στο χωριό, ήταν θαυμαστής, όταν ήταν μικρός και είχα το 636 μάλλον. Άστο ρε του έλεγα, είναι σουμιές, μπροστά είχε γίνει, θα σε ρίξει. Καλά μου λέει να στο φτιάξω? Πάρτο του λέω. Άρχισα να του λέω ότι εμπρός δεν έχει επαναφορά και με καταλάβαινε, όχι σαν κάτι άλλους μαστόρους. Μου λέει πρώτη φορά μου λέει ιδιοκτήτης για επαναφορές κ γουστάρω. Τέσπα, ανταλλακτικά, λαδάκι εμπρός, προσθήκη, μοτερ λαδάκι, μπουζί, λαστιχάκια και το φέρνει σπίτι. Αλλο πράγμα. Τπ χαιρόμουν κάθε μέρα, γιατί με 2-3ε βενζίνη, έκανα τουράκι στο χωριό. βούιζε η τρίτη, όχι καλό βάψιμο στο γρανάζι, μπορεί να σπάσει μου είπε ο μαστοράκος, μπορεί να κρατήσει και 50000κλμ. Αλλαγή με κινεζικα γρανάζι φλάντζες 120ε περίπου, 240 με μαμά. Πάμε με το 2ο τρόπο. Και μια χαρά.
Δηλ για να μην σας κουράζω άλλο
ένα φτιάξιμο στο μπροστινού (για τις δικές μου αναζητήσεις) με μικρό κόστος,
λάστιχα (σχετικό)
μία λάμπα
γρανάζι, φλάντζες
μπαταρία μετά από 10 χρόνια (15ε)
ΤΙΠΟΤΑ άλλο. Κάθε άνοιξη αλλαγή λάδια φίλτρο κ μπουζί στο τόσο.
πλαστικά καλά, δεν τρίζουν καθόλου
ακριβά ανταλλακτικά. ειδικά στα λαστικά
Θα το ξανα έπερνα, σίγουρα, άλλωστε κάθε φορά που βάζω βενζίνη με ρωτουν, το πουλάς για 1000ε?
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.493
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
@Kakavelos To V125 ουσιαστικά έχει ίδιο κυλινδροπίστονο και λογικά ίδια κεφαλή με το δικό μας. Κάνε όμως μια ερώτηση προφανώς...

Απλά αν όντως ταιριάζει, σκέτος εκκεντροφόρος δεν θα κάνει δουλειά...
Σε όλα τα ψεκαστά για καλή βελτίωση χρειάζεται εκτός από κυλινδροπίστονο σε μεγαλύτερα χιλιοστά, εκκεντροφόρος, μεγαλύτερη πεταλούδα-σώμα, άνοιγμα εισαγωγής εξαγωγής, εξάτμιση πιο ελεύθερη, φίλτρο ή φιλτροχοάνη και φυσικά πρόγραμμα φτιαχτό με βάση τα δεδομένα της βελτίωσης. Όλα αυτά μαζί με εργασία κυμαίνονται πάνω κάτω στο χιλιάρικο. Θα δουλέψει σωστά; Θέλει πολύ σκέψη αν αξίζει η μετατροπή ή με τα χρήματα που θα στοιχίσει συν την πώληση του δικού σου αγοράζεις πιο μεγάλο μηχανάκι. Π.χ. αν το παπί κάνει 1000-1300 συν 1000 μετατροπή έχουμε 2000-2300 κεφάλαιο. Με ένα έλεγχο στο car βλέπεις ότι με αυτά τα χρήματα παίρνεις αρκετές μηχανές που θα ικανοποιούν σε γκάζι και στους υπόλοιπους τομείς καλύτερα από το παπί.
 

Kakavelos

new member
Δημοσιεύσεις
3
Ηλικία
24
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Σε όλα τα ψεκαστά για καλή βελτίωση χρειάζεται εκτός από κυλινδροπίστονο σε μεγαλύτερα χιλιοστά, εκκεντροφόρος, μεγαλύτερη πεταλούδα-σώμα, άνοιγμα εισαγωγής εξαγωγής, εξάτμιση πιο ελεύθερη, φίλτρο ή φιλτροχοάνη και φυσικά πρόγραμμα φτιαχτό με βάση τα δεδομένα της βελτίωσης. Όλα αυτά μαζί με εργασία κυμαίνονται πάνω κάτω στο χιλιάρικο. Θα δουλέψει σωστά; Θέλει πολύ σκέψη αν αξίζει η μετατροπή ή με τα χρήματα που θα στοιχίσει συν την πώληση του δικού σου αγοράζεις πιο μεγάλο μηχανάκι. Π.χ. αν το παπί κάνει 1000-1300 συν 1000 μετατροπή έχουμε 2000-2300 κεφάλαιο. Με ένα έλεγχο στο car βλέπεις ότι με αυτά τα χρήματα παίρνεις αρκετές μηχανές που θα ικανοποιούν σε γκάζι και στους υπόλοιπους τομείς καλύτερα από το παπί.
Ακριβώς αυτό!
Σκεφτόμουν για λίγο παραπάνω χιλιοστά,όχι απαραίτητα για να σκυλιάζει ή κόντρες κλπ, απλώς χωρίς εκκεντροφόρο είναι σαν να κάνεις μια τρύπα στο νερό..Τώρα από θέμα βενζίνης υπάρχουν αρκετοί ρυθμιστές που μπορούν να κάνουν δουλειά
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Έχει τύχει πολλές φορές σε φανάρι να με ρωτάνε άλλοι με μηχανάκια ή αμάξια "καινούριο είναι;" ή "έβγαλε νέο η Suzuki?". Το ίδιο όταν το αφήνω παρκαρισμένο πχ έξω απο μαγαζί και όταν πάω να το πάρω με ρωτάνε αν είναι καινούριο μοντέλο. Βέβαια, οκ, το προσέχω, το καθαρίζω, το κρατάω καθαρό, δεν έχω βγαλμένες ποδιές, όλα τα πλαστικά στην θέση τους κλπ. Αλλά και σχετικά "παρατημένα" Address που έχω δει, δεν δείχνει γενικά να χάνει αξία στο μάτι. Και πάλι φαίνεται ως ένα ποιοτικό και καλοδεμένο μηχανάκι. Για την βελτίωση που είδα μετά απο αλλαγή σε αμορτισέρ, ζάντες και δισκόφρενο μπροστά δεν θα το ξαναπώ....5 φορές καλύτερο στην οδήγηση.

Απο μοτέρ και βελτίωση...γενικά δεν βγάζουν πολλά ανταλλακτικά κυρίως γιατί, όντως πέρα απο σασμάν και ψεκασμό δεν έβγαζαν και κάτι άλλο. Τώρα για παραπάνω χιλιοστά κλπ, είχα την ευκαιρία να το κάνω όταν άλλαξα κυλινδροπίστονο αλλά είπα άστο, δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει.

Καταρχάς, kit για υπερκυβισμό δεν βγαίνει...πρέπει να βρεις πιστόνι, να κάνεις ρεκτιφιέ τον κύλινδρο και ενδέχεται να πρέπει να ανοίξεις και τα κάρτερ. Γενικά όποτε η δουλειά πάει προς άνοιγμα κάρτερ, ένα υπολογίσιμο μέρος της αξιοπιστίας φεύγει απο το παράθυρο, και αυτό γιατί έχουν σχεδιαστεί και δεθεί για να δέχονται συγκεκριμένες δυνάμεις απο την στροφαλομπιέλα και το πιστόνι. Στην καλύτερη περίπτωση μπορείς να βάλεις πιστόνι απο Shogun που είναι σίγουρο 1000% οτι ταιριάζει στην μπιέλα του Address και απο 53.5mm θα γίνει 55.5mm άρα το μοτέρ συνολικά απο 125 θα γίνει 133cc....δηλαδή ούτε καν 10 κυβικά παραπάνω. Και θα αλλάξει εντελώς ο χαρακτήρας του μοτέρ γιατί απο υποτετράγωνο (53.5 χ 55.2) θα γίνει υπερτετράγωνο (55.5 χ 55.2) άρα μέρος της ροπής στα χαμηλά που θα φανεί χρήσιμο σε ανηφόρες την χάνεις.

Και εκκεντροφόρο, και πρόγραμμα κλπ να βάλεις μετά απο 1 μήνα θα το βαρεθείς και θα θες κάτι πιο δυνατό. Αν μετά κάτσεις να ασχοληθείς με ανέβασμα σε 150-160 κυβικά άστο....ο ρυθμιστής καυσίμου θα είναι προχειροδουλειά, πρέπει να πας σε μάστορα να σου φτιάξει συγκεκριμένο χάρτη για τα νέα δεδομένα, το 24αρι σώμα ψεκασμού δεν θα αρκεί, πρέπει να βρεις ένα 26-28mm Mikuni ή άλλο συμβατό σώμα ψεκασμού και πάει λέγοντας. Γενικά πολλά λεφτά για το τίποτα...οτι είπε και ο Άγγελος, στα ίδια λεφτά παίρνεις μηχανή.

Αν θες να το ζωντανεύεις πάντως, παίξε με 14-36 (ή και 14-37) γρανάζια, και μια μικρή χοάνη. Μικρή, γιατί αν βάλεις μεγάλη θα το πνίξεις στον αέρα το μοτέρ. Με την μικρή έχει μεγαλύτερη ροή μεν, αλλά όχι αρκετή για να κάνει το μείγμα φτωχό. Εξάλλου απο το εργοστάσιο έρχεται και με λίγο πιο πλούσιο μείγμα.

Στον εργοστασιακό κυβισμό ο ρυθμιστής καυσίμου αν συνδυαστεί με μια εξάτμιση και ένα φίλτρο μπορεί να καλύψει το κενό που έχει στις ψηλές στροφές. Και πάλι πάνω 2-2μιση άλογα δεν θα πάρει το μηχανάκι...εδω βλέπεις κάτι Daytona Anima μοτέρ 190 κυβικών να βγάζουν 20 άλογα μαξ, και είναι μοτέρ φτιαγμένα για αγωνιστική χρήση. Το Address έχει καθαρά ένα μοτέρ φτιαγμένο για αξιοπιστία και οικονομία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Edit: και το σημαντικότερο! Το οτι με ένα γέμισμα (4-5€ το πολύ) βγάζεις 130χλμ κατά μέσο όρο το ξεχνάς. Θα ζητάει παραπάνω βενζίνη και είναι λογικό....μανίσιο ρε μόνο...να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.493
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Ακριβώς αυτό!
Σκεφτόμουν για λίγο παραπάνω χιλιοστά,όχι απαραίτητα για να σκυλιάζει ή κόντρες κλπ, απλώς χωρίς εκκεντροφόρο είναι σαν να κάνεις μια τρύπα στο νερό..Τώρα από θέμα βενζίνης υπάρχουν αρκετοί ρυθμιστές που μπορούν να κάνουν δουλειά
Οι ρυθμιστές βενζίνης είναι για να δίνουν παραπάνω bar πίεσης στο καύσιμο επομένως πιο καλό ψεκασμό. Ακόμη και με αυτό μπορεί να χρειαστεί προγραμματισμός εκ νέου. Αν ανεβάσεις κυβικά θα χρειαστεί επιπλέον καύσιμο που μόνο με πρόγραμμα γίνεται.
 
Top Bottom