- Δημοσιεύσεις
- 26.672
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Η Sachs Motorcycles είναι ένας κατασκευαστής μοτοσικλετών στη Γερμανία, που ιδρύθηκε το 1886 στο Schweinfurt ως Schweinfurter Präzisions-Kugellagerwerke Fichtel & Sachs , παλαιότερα γνωστός ως Fichtel & Sachs , Mannesmann Sachs και αργότερα μόνο Sachs .
Είναι ένας από τους παλαιότερους κατασκευαστές μοτοσικλετών στον κόσμο, και κατασκευάζεται η πρώτη τους μοτοσικλέτα το 1904. Peugeot , το παλαιότερο σωζόμενο, άρχισε την παραγωγή το 1898. ινδική μοτοσικλέτα άρχισε να παράγει ποδήλατα το 1901. Triumph παράγονται ποδήλατα το 1902 και Harley-Davidson και η Husqvarna τόσο στην 1903. Η εταιρεία παρήγαγε ρουλεμάν, μοτοσικλέτες και εξαρτήματα ποδηλάτων. Η Sachs Motorcycles ήταν θυγατρική που παράγει μοτοσικλέτες , μοτοποδήλατα , μηχανοκίνητα ποδήλατα και οχήματα παντός εδάφους (ATV). Η παραγωγή μοτοσικλετών ξεπέρασε τη Sachs στην ίδια της εταιρεία και η μητρική εταιρεία που παράγει ανταλλακτικά αυτοκινήτου αγοράστηκε από την ZF Friedrichshafen AGγια το σχηματισμό του ZF Sachs .
Η Sachs ανέλαβε την Victoria , Express και DKW στη δεκαετία του 1960. Η Fichtel & Sachs έγινε ένας μεγάλος κατασκευαστής εξαρτημάτων αυτοκινήτων. Οι μηχανές μοτοποδηλάτου τους συνέχισαν να χρησιμοποιούνται από πολλές μάρκες μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '90 και οι μοτοσικλέτες μικρής χωρητικότητας με μετατόπιση μέχρι 175 cc έγιναν επίσης. Η εταιρεία άρχισε να προμηθεύει μοτοσικλέτες για τις γερμανικές ομοσπονδιακές ένοπλες δυνάμεις το 1992.
Αφού αντιμετώπισε μια σειρά οικονομικών προβλημάτων που προέκυψαν από τα θέματα συντάξεων σχετικά με τα ποδήλατα Hercules, η εταιρεία ξεκίνησε διαδικασίες αφερεγγυότητας και τελικά είδε μια επιτυχημένη εξαγορά διαχείρισης με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο Corrado Savazzi. Αυτή τη στιγμή ο Sachs μειώθηκε στην τοπική συναρμολόγηση μικρών, φτηνών σκούτερ κινέζικης προέλευσης, οι οποίες δεν έκαναν καλά. Η διακριτική Sachs MadAss ήταν η μόνη μοτοσικλέτα Sachs που κατασκευάστηκε εκείνη τη στιγμή.
Ο διαχειριστής αφερεγγυότητας κ. Wolker Boehm όχι μόνο ήταν σε θέση να συνεχίσει τις συναλλαγές, αλλά και έθεσε την εταιρεία σε θέση να αναπτύξει νέα μοντέλα, όπως το νέο XTC125 , που παρουσιάστηκε στην έκθεση Intermot στην Κολωνία της Γερμανίας τον Οκτώβριο του 2006. Το 2007 η εταιρεία μεταφέρθηκε σε νέες τοποθεσίες στη Νυρεμβέργη ( Katzwang ) και το 2008 άλλαξε το όνομά της από την SACHS Fahrzeug- und Motorentechnik GmbH στην SFM GmbH . [1] Το 2010 έχει γίνει ένας από τους ηγέτες της αγοράς στα αυτοπροωθούμενα ηλεκτρικά ποδήλατα και η ανάπτυξη νέων μοντέλων μοτοσικλετών και σκούτερ συνεχίστηκε, λαμβάνοντας το εμπορικό σήμα μακριά από την τοπική συναρμολόγηση των φτηνών σκούτερ κατά τα έτη κρίσης για την ενδεχόμενη ανοικοδόμηση της πρώην ισχυρής ταυτότητάς της.
Μοντέλα
Είναι ένας από τους παλαιότερους κατασκευαστές μοτοσικλετών στον κόσμο, και κατασκευάζεται η πρώτη τους μοτοσικλέτα το 1904. Peugeot , το παλαιότερο σωζόμενο, άρχισε την παραγωγή το 1898. ινδική μοτοσικλέτα άρχισε να παράγει ποδήλατα το 1901. Triumph παράγονται ποδήλατα το 1902 και Harley-Davidson και η Husqvarna τόσο στην 1903. Η εταιρεία παρήγαγε ρουλεμάν, μοτοσικλέτες και εξαρτήματα ποδηλάτων. Η Sachs Motorcycles ήταν θυγατρική που παράγει μοτοσικλέτες , μοτοποδήλατα , μηχανοκίνητα ποδήλατα και οχήματα παντός εδάφους (ATV). Η παραγωγή μοτοσικλετών ξεπέρασε τη Sachs στην ίδια της εταιρεία και η μητρική εταιρεία που παράγει ανταλλακτικά αυτοκινήτου αγοράστηκε από την ZF Friedrichshafen AGγια το σχηματισμό του ZF Sachs .
Η Sachs ανέλαβε την Victoria , Express και DKW στη δεκαετία του 1960. Η Fichtel & Sachs έγινε ένας μεγάλος κατασκευαστής εξαρτημάτων αυτοκινήτων. Οι μηχανές μοτοποδηλάτου τους συνέχισαν να χρησιμοποιούνται από πολλές μάρκες μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '90 και οι μοτοσικλέτες μικρής χωρητικότητας με μετατόπιση μέχρι 175 cc έγιναν επίσης. Η εταιρεία άρχισε να προμηθεύει μοτοσικλέτες για τις γερμανικές ομοσπονδιακές ένοπλες δυνάμεις το 1992.
Αφού αντιμετώπισε μια σειρά οικονομικών προβλημάτων που προέκυψαν από τα θέματα συντάξεων σχετικά με τα ποδήλατα Hercules, η εταιρεία ξεκίνησε διαδικασίες αφερεγγυότητας και τελικά είδε μια επιτυχημένη εξαγορά διαχείρισης με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο Corrado Savazzi. Αυτή τη στιγμή ο Sachs μειώθηκε στην τοπική συναρμολόγηση μικρών, φτηνών σκούτερ κινέζικης προέλευσης, οι οποίες δεν έκαναν καλά. Η διακριτική Sachs MadAss ήταν η μόνη μοτοσικλέτα Sachs που κατασκευάστηκε εκείνη τη στιγμή.
Ο διαχειριστής αφερεγγυότητας κ. Wolker Boehm όχι μόνο ήταν σε θέση να συνεχίσει τις συναλλαγές, αλλά και έθεσε την εταιρεία σε θέση να αναπτύξει νέα μοντέλα, όπως το νέο XTC125 , που παρουσιάστηκε στην έκθεση Intermot στην Κολωνία της Γερμανίας τον Οκτώβριο του 2006. Το 2007 η εταιρεία μεταφέρθηκε σε νέες τοποθεσίες στη Νυρεμβέργη ( Katzwang ) και το 2008 άλλαξε το όνομά της από την SACHS Fahrzeug- und Motorentechnik GmbH στην SFM GmbH . [1] Το 2010 έχει γίνει ένας από τους ηγέτες της αγοράς στα αυτοπροωθούμενα ηλεκτρικά ποδήλατα και η ανάπτυξη νέων μοντέλων μοτοσικλετών και σκούτερ συνεχίστηκε, λαμβάνοντας το εμπορικό σήμα μακριά από την τοπική συναρμολόγηση των φτηνών σκούτερ κατά τα έτη κρίσης για την ενδεχόμενη ανοικοδόμηση της πρώην ισχυρής ταυτότητάς της.
Μοντέλα
- 150KN (Sold in Australia as "Express")
- B-805
- Balboa
- Bee 50 and Bee 125
- Big Roadster V 3.8
- Dirty 50
- Dirty 110
- MadAss
- Prima
- Prima G3
- Roadster 650
- Hercules 125 cc
- Roadster 800
- Roadster V 1.6
- Roadster 125 V2
- Roadster 2000
- Speedjet R 50 (Air cooled)
- Speedjet RS 50 (Liquid cooled intr. 2010)
- SR 125
- SX-1
- SX-1 (Urbano Limited Edition)
- VS 125
- Westlake
- X Road
- XTC 125
- XTC-N
- XTC-R
- ZX 125
- Speedster 250cc (America Latina)
- Rsv 180cc (America Latina)