Μετα απο 2 χρονια κατοχης και 20.000χλμ κανω την κριτικη μου για το RT..
Καταρχην, ειναι μια ΠΟΛΥ ανετη μοτοσυκλετα, Απλα δεν κατεβαινεις..
Θεση οδηγησης, σελα,( φοραει την touring της bmw) και προστασια αερα ...σε κανουν να γραφεις χλμετρο..Η ρυθμιζομενη ηλ. ζελατινα ειναι ολα τα λεφτα
Στο αυτοκινητο καποια στιγμη θα σταματησω για ξεμουδιασμα....στο RT οχι.
Επισης λογω προστασιας απ το κρυο , ντυνεσαι ελαφρυτερα σε σχεση με αλλες μοτο..
Κατι σημαντικο για εμας εδω, ειναι οτι δε βγαζει καθολου ζεστη και στο ελληνικο καλοκαιρι εισαι αρχοντας!
Το κρατημα ειναι επισης πολυ καλο, και ευκολη στις χαμηλες ταχυτητες( παντα για το βαρος και τον ογκο της)
Σταθερη μεχρι και την τελικη της στα 200χλμ
Η καταναλωση ειναι...5.5-6.5 λιτρα στα 100χλμ και ταχυτητες εως 140..Μετα οσο ανοιγεις...ανεβαινει αναλογως..
Τα πλην..
Δεν εχει αδρεναλινη.
Ενω στριβει αξιοπρεπως, δεν ειναι για καγκουρηλικια..Θελει στρωτη οδηγηση, λογω αξονα,
Το κιβωτιο θελει τον τροπο του, οπως σε ολα τα παλια bmw, αλλο ενα πλην στη γρηγορη οδηγηση...Oi κατοχοι γιαπωνεζικων, , θα χρειαστουν μια περιοδο...εξοικιωσης ,
Ο μποξερ με το βαρυ βολαν, ειναι για laid back καταστασεις..
Δεν ανεβαζει γρηγορα, τουριστικος θα ελεγα
Οι κραδασμοι του ελαχιστοι κ δεν ενοχλουν, γιατι ειναι χαμηλης συχνοτητας..
Μετα τις 5000 στροφες αυξανουν, (χαρακτηριστικο του μποξερ) αλλα παλι δεν ενοχλουν...σε αντιθεση με καποια 4κυλινδρα που εχουν υψηλης συχνοτητας κ μουδιαζεις
Αν και 2κυλινδρος, δεν σκορτσαρει χαμηλα οπως πχ ενα varadero
Μπορεις να βαλεις 3η απ τις 1800 στροφες...αν εισαι γλυκος με το δεξι γκριπ..Το βαρυ βολαν δινει ροπες χαμηλα. ( γι αυτο κ δεν ανεβαζει γρηγορα)
Αυτα χωρις τσιπ...Ειναι μαμα η μηχανη
Το 5αρι σασμαν ειναι απλωμενο..
Στα 140 εχεις σκαρτες 5000στροφες
Το Telelever, αν και δεν το συμπαθησα , ειναι ταμαμ στη συγκεκριμενη μοτο..
Ολες οι touring, εχουν τεραστια φερινγκ, και πολυ βαρος εμπρος ...
Ενα συμβατικο μπροστινο, , μοιραια πρεπει να εχει πιο σκληρες ρυθμισεις για να μην βυθιζεται πολυ, και χανει σε ανεση.
Με το τελελεβερ δεν περνανε οι ανωμαλιες στο τιμονι...ενω βυθιζεται ελαχιστα στις μεταβολες της ταχυτητας
Πολυ σημαντικο, οταν εχεις να κανεις με βαριες μοτο!
Το τιμημα ειναι οτι εισαι αποκομμενος απ το τι γινεται εκει κατω..
Ενα ακομα πλην, στο θεμα αδρεναλινη
Συμπερασμα..
Μια πολυ πετυχημενη μηχανη ταξιδιου, που δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο,
Μονο για κατασταλαγμενους....ταξιδιαρηδες
Καταρχην, ειναι μια ΠΟΛΥ ανετη μοτοσυκλετα, Απλα δεν κατεβαινεις..
Θεση οδηγησης, σελα,( φοραει την touring της bmw) και προστασια αερα ...σε κανουν να γραφεις χλμετρο..Η ρυθμιζομενη ηλ. ζελατινα ειναι ολα τα λεφτα
Στο αυτοκινητο καποια στιγμη θα σταματησω για ξεμουδιασμα....στο RT οχι.
Επισης λογω προστασιας απ το κρυο , ντυνεσαι ελαφρυτερα σε σχεση με αλλες μοτο..
Κατι σημαντικο για εμας εδω, ειναι οτι δε βγαζει καθολου ζεστη και στο ελληνικο καλοκαιρι εισαι αρχοντας!
Το κρατημα ειναι επισης πολυ καλο, και ευκολη στις χαμηλες ταχυτητες( παντα για το βαρος και τον ογκο της)
Σταθερη μεχρι και την τελικη της στα 200χλμ
Η καταναλωση ειναι...5.5-6.5 λιτρα στα 100χλμ και ταχυτητες εως 140..Μετα οσο ανοιγεις...ανεβαινει αναλογως..
Τα πλην..
Δεν εχει αδρεναλινη.
Ενω στριβει αξιοπρεπως, δεν ειναι για καγκουρηλικια..Θελει στρωτη οδηγηση, λογω αξονα,
Το κιβωτιο θελει τον τροπο του, οπως σε ολα τα παλια bmw, αλλο ενα πλην στη γρηγορη οδηγηση...Oi κατοχοι γιαπωνεζικων, , θα χρειαστουν μια περιοδο...εξοικιωσης ,
Ο μποξερ με το βαρυ βολαν, ειναι για laid back καταστασεις..
Δεν ανεβαζει γρηγορα, τουριστικος θα ελεγα
Οι κραδασμοι του ελαχιστοι κ δεν ενοχλουν, γιατι ειναι χαμηλης συχνοτητας..
Μετα τις 5000 στροφες αυξανουν, (χαρακτηριστικο του μποξερ) αλλα παλι δεν ενοχλουν...σε αντιθεση με καποια 4κυλινδρα που εχουν υψηλης συχνοτητας κ μουδιαζεις
Αν και 2κυλινδρος, δεν σκορτσαρει χαμηλα οπως πχ ενα varadero
Μπορεις να βαλεις 3η απ τις 1800 στροφες...αν εισαι γλυκος με το δεξι γκριπ..Το βαρυ βολαν δινει ροπες χαμηλα. ( γι αυτο κ δεν ανεβαζει γρηγορα)
Αυτα χωρις τσιπ...Ειναι μαμα η μηχανη
Το 5αρι σασμαν ειναι απλωμενο..
Στα 140 εχεις σκαρτες 5000στροφες
Το Telelever, αν και δεν το συμπαθησα , ειναι ταμαμ στη συγκεκριμενη μοτο..
Ολες οι touring, εχουν τεραστια φερινγκ, και πολυ βαρος εμπρος ...
Ενα συμβατικο μπροστινο, , μοιραια πρεπει να εχει πιο σκληρες ρυθμισεις για να μην βυθιζεται πολυ, και χανει σε ανεση.
Με το τελελεβερ δεν περνανε οι ανωμαλιες στο τιμονι...ενω βυθιζεται ελαχιστα στις μεταβολες της ταχυτητας
Πολυ σημαντικο, οταν εχεις να κανεις με βαριες μοτο!
Το τιμημα ειναι οτι εισαι αποκομμενος απ το τι γινεται εκει κατω..
Ενα ακομα πλην, στο θεμα αδρεναλινη
Συμπερασμα..
Μια πολυ πετυχημενη μηχανη ταξιδιου, που δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο,
Μονο για κατασταλαγμενους....ταξιδιαρηδες
Τελευταία επεξεργασία: