Aν "μιλάμε" για τα FSK 149 & STX 46 Street...Όχι δεν είναι τόσο ακριβά και σίγουρα πολύ φθηνότερα από το Raid Kit. Άλλαξα και αμορτισέρ και ελατήρια όταν τα εργοστασιακά παρέδωσαν πνεύμα, αλλά αυτά που μου έδωσαν από την Ohlins άλλαξαν το χαρακτήρα του Honda, αφού είναι πολύ σκληρά για χρήση στο χώμα..
Υπάρχει στην παρέα κάποιος με θετικές εντυπώσεις?
Δεν ξέρω πως τις ρυθμισατε και δεν ξέρω αν είμαι και σωστός αλλά νομίζω ότι οι aftermarket δεν ρυθμίζονται ίδια με τις μαμαΤο αμορτισέρ που μου δώσανε δεν ήταν το stx 46 Street. Το αμορτισέρ ήρθε στα κιλά μου και το sag ρυθμίστηκε σύμφωνα με τις οδηγίες. Η ρύθμιση απόσβεσης είναι στο 0 τώρα ,αφού από +20 έως και - 20 η μηχανή κοπανάει και κλωτσάει σε οποιαδήποτε ανωμαλία, χαντάκι, νεροφάγωμα..
Πάω χώμα με την μηχανή και αυτό δεν αλλάζει, μπορεί όμως να αλλάξει το αμορτισέρ . Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το συγκεκριμένο αμορτισέρ της OHLINS είναι λάθος για CB500X ,όπως και οι ρυθμίσεις του μπροστινού(μάλλον θέλει λιγότερα λάδια στις μπουκάλες). Δεν ήξερα ότι της μαμάς σηκώνει επισκευή .Ξέρεις κάποιον που μπορεί να το κάνει? Ευχαριστώ πάντως για τις υποδείξεις.Εγώ θα προτείνω αυτό σαν τεστ.
Άσε το χώμα.Βαλε δεύτερο άτομο στο μηχανάκι με μπαγκάζια και βγες για ταξιδάκι.
Τότε πιστεύω θα καταλάβεις γιατί κάνει το αμορτισέρ που σου δώσανε...
Από τη μάνα τους καταρχήν σηκώνουν τη μηχανή τα περισσότερα after market ελατήρια κι αμορτισέρ.Η σκληρότητα αλλάζει έτσι κι αλλιώς κι ας έχεις "ελατήριο στα κιλά σου".
Κανένας μα κανένας δεν λέει τις "παρενέργειες" τους στη συμπεριφορά της μηχανής.Το θέμα είναι να πουλήσουν...
Λυπάμαι.
Γνώμη μου ότι μόνο η επισκευή της μαμά θα σου έδινε ότι είχες.ΧΩΡΙΣ να αλλάζες ελατήριο..
Πρέπει να βάλεις ελατήρια ανάλογα με τα κιλά σου....Πάω χώμα με την μηχανή και αυτό δεν αλλάζει, μπορεί όμως να αλλάξει το αμορτισέρ . Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το συγκεκριμένο αμορτισέρ της OHLINS είναι λάθος για CB500X ,όπως και οι ρυθμίσεις του μπροστινού(μάλλον θέλει λιγότερα λάδια στις μπουκάλες). Δεν ήξερα ότι της μαμάς σηκώνει επισκευή .Ξέρεις κάποιον που μπορεί να το κάνει? Ευχαριστώ πάντως για τις υποδείξεις.
Έχει έρθει από OHLINS για τα κιλά μου και το sag ρυθμίστηκε σύμφωνα με τις υποδείξεις τηςΠρέπει να βάλεις ελατήρια ανάλογα με τα κιλά σου....
Δυστυχώς δεν επισκευάζεται....Γνώμη μου ότι μόνο η επισκευή της μαμά θα σου έδινε ότι είχες.ΧΩΡΙΣ να αλλάζες ελατήριο...
ρεμουνδο ρωτησες?? ολα τα επισκευαζει αυτος.Δυστυχώς δεν επισκευάζεται.
Επειδή και εμένα η μηχανή φοράει ελατήρια τις hyper pro και όχι τα μαμά ψάχνω και συνομιλώ με διάφορους για τα αμορτισέρ και τις ρυθμίσεις , όλοι μου λένε ότι παιδεύονται να βρουν τις ρυθμίσεις αφότου αλλάξουν ελατήρια .
Επίσης ότι το αφρικα ή αλλά μηχανάκια χοντα που είχαν κατά καιρούς δεν δουλεύουν σωστά σύμφωνα με το SAG . Αυτο εγώ δεν έχω τήν εμπειρία και την γνώση να το ξέρω απλά το αναφέρω μήπως βοηθήσει
Εδώ το "παρεξήγησες".Πάω χώμα με την μηχανή και αυτό δεν αλλάζει,
Θέλω να πιστεύω ότι όλες οι εταιρείες που έχουν ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση ανάλογα αν είσαι μόνος διπλός χώμα σπορ και τα συναφή προς τα εκεί κλείνουν στο να μας κάνουν την ζωή μας πιο εύκολη. Η B M W δεν αποτελεί μοναδική σε αυτό το θέμα και το λέω για την τοποθέτηση σού που το τονισες ειδικά!! Σίγουρα είναι κάτι ξεχωριστό όπως ανέφερες με τα συστήματα τελελεβερ παραλεβερ αν τα λέω και σωστά αλλά και πάλι το αποτέλεσμα δεν την δικαιωνη απόλυτα σαν εταιρεία άποψη μου είναι όλες οι εταιρείες κάνουν το καλύτερο για τον καταναλωτή η κάθε μία με τον δικό της τρόπο. Το λέω χωρίς να θίξω πρόσωπα και εταιρίες έτσι για να κάνουμε διάλογο μέσα από την διαφορετική προσέγγιση του καθενός μας.οταν βρεθει ενα αμορτισερ, η μπροστινο ,που να ειναι χαλι στις λακουβες και στη γρηγορη οδηγηση να μη μεταβαλλεται η γεωμετρια της μηχανης,,,,,πειτε το να παω να παρω ενα
η πενφε τι προσπαθει να κανει τοσα χρονια με τα τελεβοπαραλεβερ εεε???