MOTO GP 2024 PRE SEASON

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Gigi Dall’Igna: “H εικόνα της Ducati δεν θα πληγωθεί εάν ο Marquez κερδίσει τον τίτλο στο MotoGP με περυσινή μοτοσυκλέτα”​

Ο γενικός διευθυντής της Ducati, Gigi Dall’Igna, πιστεύει ότι η εικόνα του κατασκευαστή δεν θα πληγωθεί καθόλου ακόμα κι αν ο Marc Marquez κερδίσει τον τίτλο του MotoGP του 2024 με μια μοτοσυκλέτα ηλικίας ενός έτους.

Αν και η Ducati έχει επανειλημμένα τονίσει ότι ο Dall’Igna δεν έχει καμία επιρροή στην επιλογή των αναβατών για τις δορυφορικές ομάδες, η μετακίνηση του Marquez στην Gresini δεν θα είχε προχωρήσει χωρίς την ευλογία της Ducati.
Πολλοί άφησαν να εννοηθεί ότι η Ducati θα έχει πρόβλημα με την άφιξη του Marquez, σε μια εποχή που απολάμβανε αρμονία μεταξύ των αναβατών της.
Αλλά ο Dall’Igna επιμένει ότι η άφιξη του Marquez δεν θα δημιουργήσει καμία τριβή.

«Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί ο Marc θα έπρεπε να είναι πρόβλημα για την Ducati», είπε ο Dall’Igna σε συνέντευξη του. «Είναι αντιπαραγωγικό αν ένας πρωταθλητής θέλει να αγωνιστεί με την μοτοσυκλέτα σας; Δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς αυτό θα μπορούσε να είναι μειονέκτημα.»
«Αναζητούμε ανταγωνιστικούς αναβάτες που θέλουν να οδηγήσουν την μοτοσυκλέτα μας, αυτός είναι ο στόχος μας».

Η Ducati θα προσπαθήσει να επαναλάβει την τεράστια επιτυχία που σημείωσε το 2023, παίρνοντας τον τίτλο των αναβατών με τον Francesco Bagnaia και τον τίτλο των κατασκευαστών, σπάζοντας παράλληλα όλα τα ρεκόρ που είχαν προηγουμένως, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των νικών: 17 σε 20 αγώνες.

Ο Dall’Igna πιστεύει ότι ο Marquez, τον οποίο πολλοί βλέπουν ως ένα από τα φαβορί για τον τίτλο το 2024, η κατάκτηση του πρωταθλήματος με περυσινή μοτοσυκλέτα δεν θα υπονομεύσει την τεχνική πρόοδο της Ducati με τη νέα μοτοσυκλέτα.
«Αν ο Marc κερδίσει το επόμενο πρωτάθλημα θα είναι επειδή ήταν ο καλύτερος και επειδή το άξιζε».
«Η εξίσωση είναι πολύ απλή. Δεν βλέπω πώς μπορεί να βλάψει την εικόνα της Ducati. Δεν έχω σκεφτεί ποτέ αν μετράει περισσότερο ο αναβάτης ή η μοτοσυκλέτα. Είναι ο συνδυασμός που κερδίζει.»


«Για μένα, κάποιος που κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα με ένα πρωτότυπο από την προηγούμενη χρονιά δεν ήταν ποτέ πρόβλημα. Αυτό συνέβη στο παρελθόν με μοτοσυκλέτες που διαχειριζόμουν. Ο Gabor Talmacsi κέρδισε τον τίτλο των 125cc σε μια Aprilia που ήταν ένα χρόνο παλαιότερη από αυτή του Hector Faubel , που ήταν ο άμεσος αντίπαλός του.»
«Ο Marco Simoncelli στέφθηκε πρωταθλητής 250cc (2008) αφού ξεκίνησε τη χρονιά με τη μοτοσυκλέτα της προηγούμενης χρονιάς και κέρδισε αγώνες με αυτήν. Στη συνέχεια, στο τέλος της σεζόν, πήρε τη νέα μοτοσυκλέτα», θυμάται ο Dall’Igna.
«Ο στόχος μου είναι να κερδίσω και πρέπει να χρησιμοποιήσω όλες τις μεθόδους που έχω στη διάθεσή μου για να το πετύχω. Τελικά, μπορεί να συμβεί το νέο πρωτότυπο να μην βελτιώσει την απόδοση του παλιού. Πού είναι το πρόβλημα;»
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
marini-polo-repsol.jpg

Luca Marini:
«Ο πρώτος άνθρωπος με τον οποίο μίλησα για τη Honda ήταν ο Βαλεντίνο»


«Νομίζω ότι είμαι ο κατάλληλος αναβάτης για την HRC και ότι είναι η ιδανική ομάδα για μένα, είναι σαν να παίζω για τη Ρεάλ Μαδρίτης ή την Μπαρτσελόνα. Μπορούμε μόνο να βελτιωθούμε, αλλά δεν πρέπει να βιαζόμαστε».
Η μετάβαση του Luca Marini από την Ducati της ομάδας VR46 στη Honda ήταν μια από τις εκπλήξεις της μεταγραφικής περιόδου του MotoGP του 2023. Αφήνοντας την ομάδα του Valentino Rossi και την πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα, για να μετακομίσει στη Honda ήταν σίγουρα μια πράξη θάρρους. Ο Λούκα το σκέφτηκε πολύ πριν αποφασίσει και συμβουλεύτηκε ένα άτομο που εμπιστεύεται.

«Ειλικρινά, το πρώτο άτομο που τηλεφώνησα ήταν ο αδερφός μου» ομολόγησε στην αποκλειστική συνέντευξη για την ιστοσελίδα Motorsport. «Πρώτα από όλα γιατί είναι ο αρχηγός της ομάδας, ο ιδιοκτήτης. Αλλά και γιατί είναι άνθρωπος με μεγάλη ευφυΐα και με μεγάλη εμπειρία. Του εξήγησα τι είχα μέσα στο μυαλό μου, τι σκεφτόμουν, ότι θα μπορούσε να είναι μια ευκαιρία για την καριέρα μου, για τη ζωή μου, και μαζί, με την Ακαδημία, με τον μάνατζέρ μου και με τη Honda, αρχίσαμε να μιλάμε και από αυτές τις συζητήσεις προέκυψαν όλα αυτά».

Για τον Μαρίνι αυτή είναι μια μεγάλη πρόκληση, αλλά ταυτόχρονα είναι αυτό που έψαχνε: να είναι σε επίσημη ομάδα και να μπορεί να αναπτύξει μόνος του μια μοτοσυκλέτα.

«Πιστεύω ότι είμαι ο κατάλληλος αναβάτης για τη Honda αυτή τη στιγμή και επίσης πιστεύω ότι, για μένα, η Honda είναι η ιδανική ομάδα, γιατί είναι ένα όνειρο, είναι σαν να πρόκειται να παίξω για τη Ρεάλ Μαδρίτης ή την Μπαρτσελόνα - ήταν η πεποίθησή του - νομίζω ότι αυτή τη στιγμή μπορούμε μόνο να βελτιωθούμε. Πρέπει να κάνουμε υπομονή και να αφιερώσουμε χρόνο, δεν πρέπει να βιαζόμαστε. Το MotoGP είναι ένα πραγματικά πολύπλοκο άθλημα, με πολύ ανταγωνισμό: δεν υπάρχει μόνο η Ducati, υπάρχουν επίσης οι KTM, Aprilia, Yamaha, που πιέζουν πολύ για να βελτιώσουν τις μοτοσυκλέτες τους. Δεν θα είναι εύκολο, αλλά πρέπει να δουλέψουμε καλύτερα από τους αντιπάλους μας. Δεν θα είναι εύκολο, αλλά πιστεύω ότι έχουμε τις δυνατότητες και τους κατάλληλους ανθρώπους για να το κάνουμε».
Σίγουρα τον περιμένει μια αλλαγή νοοτροπίας, συνηθισμένος σε έναν εξ ολοκλήρου Ιταλό κατασκευαστή και ομάδα.

«Η συνεργασία με έναν Ιάπωνα κατασκευαστή είναι πολύ διαφορετική, στην επικοινωνία, στον τρόπο σκέψης - είπε ο Luca - Η κουλτούρα είναι πολύ διαφορετική και πρέπει να έρθουμε πιο κοντά. Προσπαθώ να καταλάβω την άποψή τους όσο το δυνατόν περισσότερο και προσπαθούν να κάνουν ένα βήμα προς την Ευρώπη. Στη Honda υπάρχουν πολύ καλοί άνθρωποι που είναι Ιταλοί και Ισπανοί, πρέπει να συνεργαστούμε προς την ίδια κατεύθυνση και να προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε καλά, γιατί αυτό θα είναι θεμελιώδες. Δεν ήταν μόνο ο Valentino που μου έδωσε συμβουλές για το πώς να συνεργαστώ με τους Ιάπωνες, αλλά και με πολλούς άλλους ανθρώπους».

Ωστόσο, ο Marini θα έχει δίπλα του έναν Ιταλό: τον επικεφαλής της ομάδας των μηχανικών Giacomo Guidotti, ο οποίος μετακόμισε από το γκαράζ του Joan Mir στο δικό του.

«Τα πάω πολύ καλά με τον Giacomo, είναι Ιταλός και θα είναι πολύ εύκολο να μιλήσουμε μαζί και να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον. Όταν πρέπει να κάνουμε τις τελευταίες ρυθμίσεις για να τελειοποιήσουμε και να κερδίσουμε αυτό το επιπλέον μισό δέκατο του δευτερολέπτου, σίγουρα θα καταλάβουμε ο ένας τον άλλον πολύ καλά. Η Honda αποφάσισε να αλλάξει την ομάδα, δεν είμαι σίγουρος γιατί. Το μόνο που ξέρω είναι ότι πρέπει να δουλέψω όσο το δυνατόν περισσότερο και να έχω καλή σχέση μαζί τους γιατί τελικά είναι η δεύτερη οικογένειά μου και πρέπει να περάσουμε πολλές μέρες μαζί όλο τον χρόνο και σίγουρα θα είναι μια εξαιρετική εμπειρία».
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ειναι αξιο αποριας γιατι τουλαχιστον η Honda εμεινε ετσι πισω στην εξελιξη .... αν παλι δεν ηθελαν οι μετοχοι της να ξοδευτουν για αναβαθμιση μηπως θα ηταν καλυτερα να αποχωρησει ...! cdefghigi
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.490
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Ειναι αξιο αποριας γιατι τουλαχιστον η Honda εμεινε ετσι πισω στην εξελιξη .... αν παλι δεν ηθελαν οι μετοχοι της να ξοδευτουν για αναβαθμιση μηπως θα ηταν καλυτερα να αποχωρησει ...! cdefghigi
Ορθές σκέψεις. Giving
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP - O Fermin Aldeguer ο πρώτος μεταγραφικός στόχος της Ducati για το 2024​

Ακόμη δεν ξεκίνησε το 2024 και η μεταγραφική σεζόν έχει πάρει ήδη φωτιά
MotoGP


Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών ξεκινά στις αρχές Μαρτίου με τον αγώνα του Qatar, ωστόσο αυτό που απασχολεί άπαντες εκτός από το αν ο Marc Marquez θα είναι ανταγωνιστικός με την ομάδα της Gresini, είναι τι θα γίνει στο μεταγραφικό παζάρι καθώς πολλά συμβόλαια αναβατών του grid λήγουν στο τέλος της χρονιάς.

Ένα όνομα το οποίο μας απασχόλησε την περσινή χρονιά ήταν αυτό του Fermin Aldeguer, ειδικότερα μετά από τις τέσσερις συνεχόμενες νίκες που πέτυχε ο Ισπανός με την ομάδα της Speed Up στην Moto2 κατηγορία. Το όνομα του Aldeguer είχε προταθεί σύμφωνα με τα πηγαδάκια των paddock στις ομάδες που είχαν κενές θέσεις -Repsol Honda, Mooney VR46 Racing Team κ.α.- ώστε να κάνει το μεγάλο βήμα και να βρεθεί στην κορυφαία κατηγορία.

Αυτό τελικά δεν συνέβη ποτέ καθώς το αφεντικό της ομάδας Luca Boscuscuro δεν αποδέσμευσε τον 18χρονο αναβάτη με αποτέλεσμα και το 2024 να οδηγεί για την ομάδα της Speed Up στην Moto2 κατηγορία καθώς ο Ισπανός έχει συμβόλαιο έως το τέλος της φετινής αγωνιστικής χρονιάς.
MotoGP

Ωστόσο το όνομα του Aldeguer σύμφωνα με την ισπανική εφημερίδα El Periodico έρχεται πάλι στο προσκήνιο πριν ακόμη πάρουν μπροστά οι κινητήρες των μοτοσυκλετών του MotoGP για τη νέα σεζόν. O Ισπανός δημοσιογράφος Emilio Perez αναφέρει σε κείμενο του πως πριν από μερικές ημέρες ο Fermin Aldeguer βρέθηκε στα κεντρικά γραφεία της Ducati στην Μπολόνια ώστε να υπογράψει συμφωνία συνεργασίας με την ιταλική εταιρεία για την επόμενη χρονιά.

Προς το παρών δεν υπάρχει κάποια επιβεβαίωση από την Ducati ωστόσο ο Ισπανός αναβάτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διατηρεί είχε ανακοινώσει πως στο Qatar θα υπάρξουν εξελίξεις όσον αφορά το αγωνιστικό του μέλλον.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Παρακαλω προχωρήστε στο βάθος να χωρεσουμε όλοι στη Ducati ... στο λεωφορείο ...! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP, Αργεντινή - Το αλυσοπρίονο του Μιλέι έκοψε τον αγώνα​

Επιστροφή στην πίστα Termas de Rio Hondo το 2025 αν όλα πάνε καλά
motomag MotoGP, Αργεντινή - Το αλυσοπρίονο του Μιλέι έκοψε τον αγώνα


Είχατε διαβάσει στο MOTO πως η δημοσιονομική προσαρμογή που έχει επιβάλλει ο νέος πρόεδρος της Αργεντινής Javier Milei -που κατά την προεκλογική του εκστρατεία κράδαινε αλυσοπρίονο με το οποίο θα... έκοβε τις κρατικές δαπάνες-, είχε θέσει εν αμφιβόλω την διεξαγωγή του GP Αργεντινής με τους διοργανωτές να ψάχνουν λύσεις. Τελικά αυτές δεν βρέθηκαν με την FIM, την IRTA και την Dorna Sports να ανακοινώνουν την ακύρωση του τρίτου αγώνα της φετινής χρονιάς.

Ο στόχος των 22 Grand Prix για το 2024 που είχε θέσει η Dorna Sports τελικά δεν θα επιτευχθεί. Οι πολιτικές αλλά και οικονομικές εξελίξεις που επικρατούν αυτό το διάστημα στην Αργεντινή έφεραν την ακύρωση του ομώνυμου GP καθώς η κρατική επιχορήγηση ήταν αναγκαία για την διεξαγωγή του αγώνα. Επιπρόσθετα η FIM, η IRTA και η Dorna Sports ανακοίνωσαν πως το ακυρωθέν GP δεν θα αντικατασταθεί από κάποιο άλλο.

Οι διοργανωτές του MotoGP ωστόσο ανανέωσαν το ραντεβού τους με την πίστα Termas de Rio Hondo και το GP Αργεντινής αν όλα πάνε καλά το 2025.
MotoGP – Ακυρώθηκε το GP Αργεντινής λόγω οικονομικών περικοπών της Κυβέρνησης


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Report-Day-1-STest.jpg

Η έναρξη του MotoGP™ στη Sepang ολοκληρώνεται με τον Pedrosa πιο γρήγορο

Το MotoGP™ επιστρέφει το 2024 καθώς ο Acosta της Red Bull GASGAS Tech3 τερματίζει μόλις 0.152 δευτερόλεπτα μακριά από τον τρεις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή

Το MotoGP™ ξεκινά επίσημα το 2024, καθώς το Shakedown Test στη Sepang ξεκινά με τον δοκιμαστή αναβάτη της Red Bull KTM Factory Racing, Dani Pedrosa να βρίσκεται στην κορυφή των χρονομετρημένων γύρων με 1:59.233 δευτ., καθώς ο πρωτάρης Pedro Acosta εντυπωσίασε ξανά με τη μοτοσυκλέτα της Red Bull GASGAS Tech3 για να τερματίσει μόλις στα 0.152 δευτερόλεπτα πίσω από τον τρεις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Συνολικά, επτά αναβάτες ήταν σε καλή φόρμα την ημέρα έναρξης, καθώς είδαμε τον Pol Espargaro ξανά με πορτοκαλί, μιας και ο Ισπανός ξεκινά το νέο του ρόλο ως δοκιμαστικός αναβάτης για την Red Bull KTM Factory Racing. Ο Stefan Bradl (HRC Test Team), ο Michele Pirro (Ducati Lenovo Team), ο Cal Crutchlow (Yamaha Factory Racing) και ο Lorenzo Savadori της Aprilia Racing ήταν οι άλλοι αναβάτες που έκαναν εντυπωσιακούς χρόνους για τις αντίστοιχες ομάδες τους.

Η δεύτερη και τελευταία μέρα του Shakedown Test θα είναι όταν θα δούμε τους αστέρες του MotoGP™ της Yamaha και της Honda σε δράση, χάρη στους νέους κανόνες. Αυτό σημαίνει ότι ο Fabio Quartararo, ο συναθλητής του στη Monster Energy Yamaha στο MotoGP™ Alex Rins, ο Joan Mir, ο συναθλητής του στη Repsol Honda Team Luca Marini και οι αναβάτες της CASTROL/IDEMITSU Honda LCR, Johann Zarco και Takaaki Nakagami θα χρονομετρηθούν στο PETRONAS Sepang International Circuit την Παρασκευή και το Σάββατο.

Ποιές νέες τεχνολογίες έχουμε ήδη γνωρίσει; Η Aprilia, η Ducati, η KTM και η Honda είχαν όλα τα νέα αεροδυναμικά πακέτα προς δοκιμή, με την πίσω αεροτομή να αποτελεί ιδιαίτερο σημείο συζήτησης σε τρεις από τους τέσσερις προαναφερθέντες κατασκευαστές. Η KTM, τόσο με τον Pol Espargaro όσο και με τον Pedrosa, δοκίμασε το νεότερο πακέτο αεροδυναμικών του Αυστριακού εργοστασίου, το οποίο αποτελείται από ένα νέο κάτω φέρινγκ και τροποποιημένα φτερά.

Ο Acosta, παρόλο που αυτή ήταν μόλις η δεύτερη μέρα του σε μία καθαρόαιμη μοτοσυκλέτα MotoGP™, δοκίμαζε νέα πράγματα για την KTM/GASGAS καθώς ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2™ έκανε σημαντική δουλειά με ένα καινοτόμο μπροστινό κάτω φέρινγκ. Επιπλέον, ο Acosta δοκίμασε και το πλαίσιο από χάλυβα και ανθρακονήματα την Πέμπτη.

Πολλά περισσότερα θα μάθουμε τις επόμενες δύο ημέρες της δράσης Shakedown Test πριν ξεκινήσει η Επίσημη Δοκιμή την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου.


Τα αποτελέσματα των 7 πρώτων:
1Dani Pedrosa (Red Bull KTM Factory Racing)1:59.233
2Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3)+ 0.152
3Pol Espargaro (Red Bull KTM Factory Racing)+ 0.182
4Stefan Bradl (HRC Test Team)+ 0.627
5Michele Pirro (Ducati Lenovo Team)+ 1.633
6Cal Crutchlow (Yamaha Factory Racing)+ 1.780
7Lorenzo Savadori (Aprilia Racing)+ 2.576
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Sepang Shakedown Test ημέρα 2η – Espargaro με ΚΤΜ μπροστά, Quartararo στο κατόπι και Acosta η νέα ελπίδα!​

Τόσα διαφορετικά αεροδυναμικά πακέτα που είδαμε χάσαμε το μέτρημα
motomag MotoGP Sepang Shakedown Test ημέρα 2η – Espargaro με ΚΤΜ μπροστά, Quartararo και Acosta στο κατόπι


Η δεύτερη ημέρα του “Shakedown Test" το οποίο διεξάγεται από τη 1 έως τις 3 Φεβρουαρίου στη Sepang είχε ως πρωταγωνιστή τον δοκιμαστή της KTM και της GASGAS Pol Espargaro με τον Ισπανό να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο με την RC16, με τους πέντε πρώτους να βρίσκονται κάτω από το επίσημο ρεκόρ γύρου.

Σε αντίθεση με τη χθεσινή ημέρα στην πίστα εκτός από τους δοκιμαστές και τον rookie Pedro Acosta είδαμε και τους υπόλοιπους αναβάτες των Honda και Yamaha. Ο Fabio Quartararo και ο νέος αναβάτης της Yamaha Alex Rins είχαν στη διάθεση τους από τρεις M1 δύο προδιαγραφών 2023 και μία 2024.

Ο Γάλλος το μεγαλύτερο διάστημα έκανε συγκρίσεις μεταξύ της παλιάς και της νέας μοτοσυκλέτας ενώ στον αντίποδα ο Ισπανός πέρασε το μεγαλύτερο μέρος του τεστ με την μοτοσυκλέτα που είχε δοκιμάσει στο τεστ της Valencia.
Μπόλικη δουλειά είχε και ο δοκιμαστής της Yamaha Cal Crutchlow, με τον Βρετανό να εξελίσσει το αεροδυναμικό πακέτο το οποίο μπορεί να δούμε στον πρώτο αγώνα της χρονιάς.
MotoGP Sepang Shakedown Test ημέρα 2η – Espargaro με ΚΤΜ μπροστά, Quartararo και Acosta στο κατόπι

Στο στρατόπεδο της Honda οι Joan Mir, Luca Marini, Johann Zarco και Takaaki Nakagami μπήκαν στις δοκιμές με διαφορετική κατεύθυνση σε σχέση με τον δοκιμαστή του HRC Stefan Bradl. Ο Luca Marini προσπαθούσε να “βολευτεί" στην RC213V όπως το ίδιο συνέβαινε και με τον Johann Zarco, μην ξεχνάμε πως αμφότεροι έρχονται από την αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Ducati και αυτό τα λέει όλα.
Από την άλλη οι Mir και Nakagami οι οποίοι έχουν εμπειρία με την ιαπωνική μοτοσυκλέτα δούλεψαν στον τομέα των ηλεκτρονικών και κάποιων ρυθμίσεων στον κινητήρα, ενώ ο Bradl συνέχισε να δοκιμάζει το αεροδυναμικό πακέτο “τύπου στεγόσαυρου” το οποίο είδαμε χθες.

Στην KTM η δουλειά δεν σταμάτησε ούτε λεπτό. O Pol Espargaro έγραφε συνεχώς γύρους κάνοντας ρυθμίσεις στην RC16, με τον Dani Pedrosa να δοκιμάζει ένα νέο εμπρός φτερό το οποίο έμοιαζε σαν φτυάρι το οποίο μορφοποιεί τον αέρα στο εμπρός ελαστικό.
Στην GASGAS ο Acosta και σήμερα ήταν συνεχώς πάνω στη μοτοσυκλέτα με τον Ισπανό να εντυπωσιάζει με το στιλ οδήγησης καθώς και με την σταθερότητα των γύρων του.
MotoGP Sepang Shakedown Test ημέρα 2η – Espargaro με ΚΤΜ μπροστά, Quartararo και Acosta στο κατόπι

Στα ιταλικά αγωνιστικά στρατόπεδα των Ducati και Aprilia είδαμε τους αναβάτες εξέλιξης να εργάζονται πάνω στα νέα αεροδυναμικά πακέτα των GP24 και RS-GP αντίστοιχα.

O Michele Pirro της Ducati πέρασε το περισσότερο της ημέρας δοκιμάζοντας τα νέα πλαϊνά φαιρινγκ, ενώ ο Lorenzo Savadori δούλεψε περισσότερο με την πίσω αεροτομή της Aprilia τύπου "Batmobile" που έφεραν οι μηχανικοί του Noale.

Αναφορικά με τους χρόνους τώρα όπως και χθες στην κορυφή βρέθηκε η μοτοσυκλέτα της KTM αυτή τη φορά όμως με τον Pol Espargaro. Ο Ισπανός σημείωσε 1’58.241, σπάζοντας το ρεκόρ γύρου της Sepang κατά επτά δέκατα. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Fabio Quartarato, με τον αναβάτη της Yamaha να βρίσκεται 3 δέκατα πίσω από τον Espargaro.

Στην πρώτη τριάδα και σήμερα βρέθηκε ο rookie Pedro Acosta, με τον Ισπανό να δείχνει πως συνηθίζει όλο και πιο γρήγορα την ταχύτητα της MotoGP μοτοσυκλέτας του (αν κρίνουμε από το χθεσινό βίντεο του Ισπανού που έδειχνε στους μηχανικούς του τον τρόπο με τον οποίο επιτάχυνε η RC16).

Τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον Espargaro βρέθηκε στην τέταρτη θέση ο Alex Rins ο οποίος ψάχνει απεγνωσμένα τρόπο να ξορκίσει όλα τα κακά που συνέβησαν με την Honda την περσινή χρονιά.
MotoGP Sepang Shakedown Test ημέρα 2η – Espargaro με ΚΤΜ μπροστά, Quartararo και Acosta στο κατόπι

Ακόμη ένας αναβάτης που ήταν κάτω από το ρεκόρ γύρου ήταν ο δοκιμαστής της KTM Dani Pedrosa. O Ισπανός από την πέμπτη θέση για άκομη μία ημέρα έδειξε πως η τέχνη της οδήγησης δεν ξεχνιέται με τον “μικρό σαμουράι” να είναι ελάχιστα πίσω από τον Rins.
Στην έκτη θέση συναντάμε τον πρώτο αναβάτη της Repsol Honda, ο Joan Mir κατάφερε να μειώσει τη διαφορά από τον Espargaro στα 8 δέκατα ωστόσο η Honda έχει πολύ δρόμο να διαβεί για να γίνει ξανά ανταγωνιστική.

Πίσω από τον Ισπανό βρέθηκε ο Γάλλος Johann Zarco με τον αναβάτη της LCR Honda να είναι χαρούμενος με τον έβδομο χρόνο που πέτυχε.
Στην όγδοη θέση ολοκλήρωσε την σημερινή ημέρα του τεστ ο Luca Marini, με τους δύο αναβάτες της Honda τους Takaaki Nakagami και τον Stefan Bradl να συμπληρώνουν τη δεκάδα.
MotoGP Sepang Shakedown Test ημέρα 2η – Espargaro με ΚΤΜ μπροστά, Quartararo και Acosta στο κατόπι


Από και κάτω συναντάμε τους δοκιμαστές των Yamaha, Ducati και Aprilia. Ο Crutchlow βρέθηκε στην ενδέκατη θέση με τον Pirro να τερματίζει στην δωδέκατη. Ο Savadori ο οποίος βρέθηκε στην τελευταία θέση των χρόνων ήταν ο μοναδικός που βγήκε στην πίστα μετά την καταιγίδα που εκδηλώθηκε τις μεσημεριανές ώρες στην πίστα της Sepang.
Το τριήμερο Shakedown test ολοκληρώνεται αύριο ενώ στις 6-8 Φεβρουαρίου θα δούμε στη Sepang και τους υπόλοιπους αναβάτες των ομάδων να δοκιμάζουν τις μοτοσυκλέτες τους.
MotoGP Sepang Shakedown Test ημέρα 2η – Espargaro με ΚΤΜ μπροστά, Quartararo και Acosta στο κατόπι


Οι χρόνοι της δεύτερης ημέρας στο Shakedown τεστ της Sepang
1. Pol Espargaro (KTM & GASGAS Test Rider) 1’58.241
2. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha Factory Racing) – +0.283
3. Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) – +0.290
4. Alex Rins (Monster Energy Yamaha Factory Racing) – +0.409
5. Dani Pedrosa (KTM Test Rider) – +0.431
6. Joan Mir (Repsol Honda) – +0.846
7. Johann Zarco (LCR Honda) – +0.850
8. Luca Marini (Repsol Honda) – +0.971
9. Takaaki Nakagami (LCR Honda) – +1.028
10. Stefan Bradl (Repsol Honda Test Rider) – +1.529
11. Cal Crutchlow (Yamaha Test Rider) – +1.633
12. Michele Pirro (Ducati Lenovo Team Test Rider) – +1.951
13. Lorenzo Savadori (Aprilia Test Rider) – +2.579

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Shakedown 3η μερα: Ο Acosta στην κορυφή καθώς ολοκληρώνεται η τελευταία ημέρα των δοκιμών

Η αυλαία έπεσε στο 2024 MotoGP™ Sepang Shakedown με τον αρχάριο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) στην κορυφή, με το νούμερο 31 να συνεχίζει να γίνεται πρωτοσέλιδο.
Ένα υπέροχο 1:58.189 την τελευταία μέρα τον είδε να οδηγεί μπροστά από τον δοκιμαστικό αναβάτη Pol Espargaro (Red Bull KTM Factory Racing) με 0,066 δευτερόλεπτα και με τον νέο αναβάτη της CASTROL Honda LCR, Johann Zarco, να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.

Ο Acosta εκθαμβωτικός
Παρά τα δύο μικρά ατυχήματα την τελευταία μέρα – ένα στο στεγνό στη στροφή 11 και ένα στο βρεγμένο στη στροφή 15 – ο Acosta συνεχίζει μόνο να εντυπωσιάζει. Ο χρόνος του μπορεί να τον τοποθετήσει στην 5η θέση στη συνολική κατάταξη του Sepang Test του περασμένου έτους και απομένουν ακόμη τρεις ημέρες σε αυτή τη δοκιμαστική περίοδο μέχρι την επόμενη εβδομάδα.
Την τελευταία μέρα, ο Acosta χρησιμοποίησε το πλαίσιο από ανθρακονήματα της KTM και στις δύο μοτοσυκλέτες της GASGAS, υποδεικνύοντας ότι αυτή μπορεί κάλλιστα να είναι η κατεύθυνση προς την οποία θα κινηθούν για τη σεζόν.

Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε ποια νέα εξαρτήματα θα δοκιμάσει ο Acosta την Τρίτη, την Τετάρτη και την Πέμπτη στη Μαλαισία, καθώς μαζί του είναι ο συναθλητής του Augusto Fernandez και οι δύο αναβάτες της Red Bull KTM Factory Racing Brad Binder και Jack Miller. Και μιλώντας για την πορτοκαλί ομάδα, ο Pol Espargaro της Red Bull KTM Factory Racing δήλωσε σε ένα βίντεο που δημοσίευσε η ομάδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι αισθάνεται «πολύ καλά» στη μοτοσυκλέτα, αφού ένας χειμώνας προπόνησης βλέπει τον δοκιμαστικό αναβάτη να εισέρχεται στο 2024 πολύ καλύτερα σε φυσική κατάσταση. Ο Espargaro σχολιάζει επίσης πόσο καλά προσαρμόζεται ο Acosta στη μοτοσυκλέτα.

Η ανάπτυξη των αεροδυναμικών ενισχύθηκε πριν από το τεστ στη Sepang
Όπως είδαμε τις προηγούμενες δύο ημέρες της δράσης Shakedown, τα εργοστάσια ενίσχυσαν την επίδραση της αεροδυναμικής το 2024. Μπορούμε να δούμε το μπροστινό φτερό της KTM, το πίσω φτερό «Batmobile» της Aprilia και τις πρόσθετες αναβαθμίσεις του φέρινγκ στο πλευρικό τμήμα της Ducati που διαμορφώνουν τον διαχύτη, με τους αντίστοιχους αναβάτες να δοκιμάζουν όλες αυτές τις προσθήκες την τελευταία μέρα.
Το αναβαθμισμένο πίσω φτερό «stegosaurus» της Honda φαίνεται παρακάτω.


Honda και Yamaha:
Την 3η Ημέρα, ο Takaaki Nakagami (IDEMITSU Honda LCR) εντοπίστηκε να δοκιμάζει ένα διαφορετικό ψαλίδι και ο Joan Mir (Repsol Honda Team) επιβεβαίωσε ότι η μοτοσυκλέτα του 2023 της Honda δεν βρίσκεται στη Sepang. Η Honda επικεντρώνεται στο πακέτο που είχε στη δοκιμή της Βαλένθια και σε ένα νέο πρωτότυπο. Μια «αλλαγή κατεύθυνσης».

Ο Zarco ήταν ο ταχύτερος για τη Honda το Σάββατο, μπροστά από τον Mir και στη συνέχεια τον Luca Marini (Repsol Honda Team) και τον Nakagami, που ξεχώρισαν στην πρώτη δεκάδα. Εν τω μεταξύ, ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) ολοκλήρωσε το Shakedown στην 4η θέση, ενώ ο νέος συναθλητής του Alex Rins ήταν ένα δέκατο πίσω από αυτόν στην 7η θέση. Όσον αφορά τις καινοτομίες, ο δοκιμαστής της Yamaha Cal Crutchlow βγήκε στην πίστα με μια νέα, μεγαλύτερη εξάτμιση και ένα αναβαθμισμάνο αεροδυναμικό πακέτο.


Περισσότερα για τη συνέχεια
Για την Ducati και την Aprilia, με τους Michele Pirro και Lorenzo Savadori, αντίστοιχα, υπήρξαν οι προαναφερθείσες αναβαθμίσεις αεροδυναμικών και ήταν εμφανής, ενώ η δοκιμή είχε πολλές προετοιμασίες για τους υπόλοιπους αναβάτες που θα συμμετάσχουν στη μάχη στο τεστ της Sepang.

Αυτές θα περιλαμβάνουν τον πρωταθλητή Pecco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) που θα συναντήσει τη νέα μοτοσυκλέτα του πριν από μια άλλη εκστρατεία υπεράσπισης του τίτλου και τον αντίπαλό του το 2023, Jorge Martin (Prima Pramac Racing). Είναι επίσης μια άλλη ευκαιρία να δούμε τον Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) να βγαίνει έξω στην πίστα, αν και δεν θα είναι σε μοτοσυκλέτα προδιαγραφών του 2024...

Εν τω μεταξύ, μαζί με τους Maverick Viñales και Aleix Espargaro στην Aprilia, υπάρχει επίσης μια εντελώς νέα προσθήκη διαφορετικού είδους στο στρατόπεδο του Noale καθώς η Trackhouse Racing ετοιμάζεται να ενταχθεί στο MotoGP™, με τους Miguel Oliveira και Raul Fernandez να εμφανίζονται σύντομα με τα νέα τους χρώματα στην πίστα για πρώτη φορά.

Αυτή ήταν η πρώτη δοκιμή σε ένα από τα πιο γεμάτα με αστέρια «Shakedown» που έχουμε δει εδώ και αρκετό καιρό. Στη συνέχεια, είναι το επίσημο #SepangTest από τις 6 έως τις 8 Φεβρουαρίου, όπου θα δούμε όλους τους αναβάτες να βγαίνουν στην πίστα και να επιστρέφουν στη δράση πριν από την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν του 2024!

Τα αποτελέσματα της 3ης μέρας δοκιμών είναι στον παρακάτω πίνακα:
1 Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) 1:58.189
2 Pol Espargaro (Red Bull KTM Factory Racing) +0.066
3 Johann Zarco (CASTROL Honda LCR) +0.211
4 Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) +0.249
5 Dani Pedrosa (Red Bull KTM Factory Racing) + 0.289
6 Joan Mir (Repsol Honda Team) +0.328
7 Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP™) + 0.354
8 Luca Marini (Repsol Honda Team) +0.746
9 Cal Crutchlow (Yamaha Factory Racing) +0.794
10 Takaaki Nakagami (IDEMITSU Honda LCR) +0.883
11 Michele Pirro (Ducati Lenovo Team) +1.141
12 Lorenzo Savadori (Aprilia Racing) +1.811
13 Stefan Bradl (Honda Test Team) +2.910

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP test Sepang 1η ημέρα – O Martin το «βιολί» του​

Ταχύτερος όλων ο Ισπανός της Prima Pramac​



O δευτεραθλητής του 2023 συνεχίζει με τον ίδιο ξέφρενο ρυθμό και ήταν ο μοναδικός που γύρισε την πρώτη ημέρα των επίσημων δοκιμών στο 1.57
Το χρονόμετρο σταμάτησε στο εντυπωσιακό 1:57.951 μετά από δύο ώρες δοκιμών. Χρόνος που υπολείπεται μόλις μισό δευτερόλεπτο από τον ταχύτερο γύρο στην Sepang.

Ο Pedro Acosta της Red Bull GASGAS Tech3 εντυπωσίασε, καθώς ο πρωτοεμφανιζόμενος στην κουρφαία κατηγορία κατέγραψε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο. Μόλις 0,008 του δευτερολέπτου πίσω από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Moto2 ήταν ο Fabio Quartararo στην τρίτη θέση. Ο εργοστασιακός αναβάτης της Yamaha ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα μόλις δύο δέκατα πιο αργά από τον καλύτερο γύρο του στο Grand Prix της Μαλαισίας 2023 Επίδοση που γεμίζει αισιοδοξία την ομάδα της ιαπωνικής ομάδας.
motogp sepang test 2024 first day 15

Η μέρα ήταν δύσκολη για αυτούς που πολλοί πιστεύουν ότι είναι οι κύριοι αντίπαλοι του Martin για τον τίτλο το 2024. Tον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Pecco Bagnaia και τον Marc Marquez. Ο αναβάτης της Lenovo Ducati είχε πτώση στον πρώτο γύρο, ενώ ο Marquez αντιμετώπισε δύο τεχνικά προβλήματα. Το Νο1 του 2023 τερμάτισε 16ο και ο Marquez ολοκλήρωσε την ημέρα στην ένατη θέση.
Επτά από τους οκτώ αναβάτες της Ducati βγήκαν στην πίστα σήμερα, καθώς ο Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) συνεχίζει να αναρρώνει από την σφοδρή πτώση που είχε στο Portimao. Έξι από αυτούς κατέλαβαν θέσεις στην πρώτη δεκάδα.
motogp sepang test 2024 first day 3

Για τους Martin, Bagnaia και Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team), συνεχίστηκαν οι δοκιμές με τον κινητήρα τους του 2024, ο οποίος έλαβε διθυραμβικές κριτικές στις δοκιμές της Valencia στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου. Ωστόσο το νέο αεροδυναμικό πακέτο του Gigi Dall'Igna έμεινα στα box των ομάδων.
motogp sepang test 2024 first day 5

Ο Fabio Di Giannatonio της Pertamina Enduro VR46 Racing έκλεισε την ημέρα στην τέταρτη θέση. O team mate του Marco Bezzecchi ολοκλήρωσε στην όγδοη θέση παρά την πτώση που είχε μισή ώρα πριν το τέλος του session. Ο Alex Marquez της Gresini Racing ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω στην έβδομη θέση.

Red Bull KTM Factory Racing & Red Bull GASGAS Tech3

motogp sepang test 2024 first day 6

Ο Acosta εκπλήσσει, την στιγμή που οι Brad Binder και Jack Miller συνέχισαν την σκληρή δουλειά με την Red Bull KTM Factory Racing. Ο Miller ολοκλήρωσε 69 γύρους, τους περισσότερους απ’ όλους τους αναβάτες. Η ομάδα εστίασε στην εξέλιξη των ηλεκτρονικών, ενός νέου συστήματος εξάτμισης, καθώς και σε αναθεωρημένες αεροδυναμικές λύσεις και αλλαγές στον κινητήρα.

Aprilia & Trackhouse Racing

Η ομάδα του Noale ασχολήθηκε τον χειμώνα με νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, κινητήρα, ψαλίδια και πλαίσια τα οποία δοκιμάστηκαν από όλους τους αναβάτες. Ο Maverick Viñales ήταν ο ταχύτερος της με 1:58.470, σημειώνοντας τον έκτο καλύτερο χρόνο.
motogp sepang test 2024 first day 7

Ο Raul Fernandez (Trackhouse Racing) πραγματοποίησε μόνο 21 γύρους σήμερα, αφού ένα τρομακτικό highsiding στο πρώτο 15λεπτο της ημέρας τον έστειλε στο νοσοκομείο απόψε για εξετάσεις.

Monster Energy Yamaha

motogp sepang test 2024 first day 12

Η Yamaha είδε τον Quartararo να σημειώνει τον τρίτο καλύτερο χρόνο και τον νεοφερμένο Alex Rins να μένη οριακά εκτός δεκάδας, στην εντέκατη θέση. Η ομάδα εστίασε στην αεροδυναμική, καθώς και στην βελτίωση του νέου κινητήρα. Χρησιμοποιήθηκε επίσης νέο ουραίο τμήμα.

Repsol & LCR Honda

motogp sepang test 2024 first day 9

Το HRC έχει πολύ δουλειά μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος. Οι δοκιμές σε νέα ψαλίδια, στον ανασχεδιασμένο κινητήρα, στο πλαίσιο και στην αεροδυναμική είναι μόνο η αρχή ενός πλήρως ανανεωμένου RC213V. Οι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές με τον με τον Johann Zarco (LCR Honda CASTROL) να κατακτά την τελευταία θέση στην πρώτη δεκάδα.

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Sepang test 2: έσπασαν τα ρεκόρ, 5 κατασκευαστές σε 0.6''

Tρεις ώρες πριν τελειώσει η δεύτερη μέρα επίσημων δοκιμών στην Σεπάνγκ, οι 4 πρώτοι της κατάταξης έσπασαν το απόλυτο ρεκορ πίστας, ενώ και οι 5 κατασκευαστές βρίσκονται στις 10 πρώτες θέσεις με διαφορά μεταξύ τους μόλις 0.625 του δευτερολέπτου!

Δείτε τα αποτελέσματα και πρέπει να περιμένουμε μικρές σχετικά αλλαγές μέχρι το τέλος της ημέρας στην Μαλαισία, για να έχουμε τα τελικά.

Μετά τη χθεσινή πτώση ο Bagnaia έσπασε και αυτός το περσινό ρεκόρ του!

Μετά τη χθεσινή πτώση ο Bagnaia έσπασε και αυτός το περσινό ρεκόρ του!
Ο Jorge Martin και τη 2η μέρα ξεκίνησε δυνατά

Ο Jorge Martin και τη 2η μέρα ξεκίνησε δυνατά
Ο Aleix Espargaro ανέβασε την Aprilia στην 3η θέση

Ο Aleix Espargaro ανέβασε την Aprilia στην 3η θέση
Ξεχωρίζουν οι μοτοσυκλέτες της VR|46

Ξεχωρίζουν οι μοτοσυκλέτες της VR|46

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Sepang Test, ημέρα 3η - Ο Bagnaia διέλυσε το ρεκόρ πίστας, 6ος ο Marc Marquez​

Ηγετική εμφάνιση του Πρωταθλητή, από κοντά Martin & Bastianini, 1 sec πίσω οι Ιάπωνες
Pecco Bagnaia


Η 3η και τελευταία ημέρα του pre-season test της Sepang έλαβε τέλος. Ταχύτερος όλων αναδείχθηκε ο Πρωταθλητής του 2023 Pecco Bagnaia, που διέλυσε το ρεκόρ πίστας το μεσημέρι, γράφοντας 1:56.682, και κέρδισε και την ψυχολογική μάχη ενάντια στον Jorge Martin που είχε πρωταγωνιστήσει τις 2 προηγούμενες μέρες. Η παντοδυναμία της Ducati, αλλά και των Ευρωπαίων γενικότερα συνεχίστηκε, με 4 μοτοσυκλέτες του Borgo Panigale στις 4 πρώτες θέσεις, και με τον Marc Marquez να σημειώνει μεγάλη πρόοδο την 3η μέρα, για να βρεθεί τελικά με τον 6ο καλύτερο χρόνο.

Τα GP24 έκαναν το 1-2-3 την 3η ημέρα, με τον Alex Marquez καβάλα στο GP23 να γράφει τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο, και να παίρνει τα πρωτεία αυτή τη φορά από τον αδελφό του, που τερμάτισε 6ος. Ανάμεσα στους αδελφούς Marquez, στην 5η θέση βρέθηκε ο Aleix Espargaro της Aprilia, ο ταχύτερος εκ του στρατοπέδου του Noale που φέτος έχει τη χαρά να υποδεχθεί και τη νέα περιφερειακή -αμερικάνικη- ομάδα Trackhouse Racing. Έβδομος ταχύτερος αναβάτης την τρίτη μέρα ήταν ο Brad Binder, ο καλύτερα τοποθετημένος αναβάτης του Pierer Group.

Ο αναβάτης τον οποίο αντικατέστησε στην Gresini ο Marc Marquez (Fabio Di Giannantonio) σημείωσε τον 8ο καλύτερο χρόνο, ενώ ένατος ήταν ο εξαιρετικά ταλαντούχος και πολύ ευπροσάρμοστος Pedro Acosta με την GASGAS. Και οι Ιάπωνες; Παρουσίασαν βελτίωση, όμως θέλουν δουλειά ακόμη, καθώς πρώτος “Ιάπωνας” ήταν ο Joan Mir της Repsol Honda Team, μόλις στην 10η θέση, 0,692 χιλιοστά πίσω από τον Pecco, ενώ 11ος βρέθηκε ο Fabio Quartararo της Yamaha. Κι ο Luca Marini; Μόλις 19ος, 1,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο, με τον Ιταλό να παραδέχεται σε δηλώσεις του πως για την ώρα τα έχει βρει δύσκολα...
Pecco Bagnaia

Στο τέλος του τεστ, ο Bagnaia, αφού έγινε ο πρώτος αναβάτης που έπεσε στο 1:56 -και ο ταχύτερος όλων στις 3 ημέρες στη Sepang-, επιβεβαίωσε όσους πίστευαν πως αποτελεί το μεγάλο φαβορί και για το 2024, συνεχίζοντας στα ίδια επίπεδα ταχύτητας και ωριμότητας που του έφεραν δύο διαδοχικούς τίτλους το 2022 και το 2023.
Jorge Martin

Ελάχιστα πιο πίσω τον ακολουθεί όμως ο εσωτερικός ανταγωνισμός, με τον Jorge Martin να κάνει το 1-2-2 στις θέσεις τις τρεις ημέρες του τεστ, δείχνοντας για μια ακόμη φορά πως θα αποτελέσει εύκολα το αντίπαλο δέος του Baganaia, θέλοντας και να δείξει στην Ducati πως έκανε λάθος που δεν τον προτίμησε για την εργοστασιακή ομάδα της το 2024.
Enea Bastianini

Όμως τη χρονιά που διανύουμε ο Martin δεν θα παίζει “μόνος” ενάντια στον Pecco, καθώς απ’ ότι φαίνεται ο Bastianini έχει ξεπεράσει τις ατυχίες και τους τραυματισμούς του, και δείχνει έτοιμος να απειλήσει κι αυτός για τις πρώτες θέσεις του βάθρου. Ο Ιταλός ξεκίνησε αργά στη Sepang, με μια 5η θέση την πρώτη μέρα, όμως ήταν ταχύτερος όλων τη δεύτερη, και 3ος ταχύτερος την τρίτη.
Marc Marquez

Τα αδέλφια Marquez είναι επίσης αξιομνημόνευτοι όσον αφορά στη μάχη του τίτλου, αν και ο Alex μένει να κερδίσει τη σταθερότητα που του λείπει, ενώ ο Marc πρέπει να μάθει να… οδηγεί από την αρχή, αφήνοντας στην άκρη την τεχνική που είχε υιοθετήσει με τη Honda και να μάθει τα χούγια της Ducati. Κι όπως φαίνεται από τους χρόνους που έκανε τόσο πέρυσι στην πρώτη επαφή με την GP23 στη Valencia, όσο και φέτος στην 3η μέρα της Sepang, είμαστε έτοιμοι για πυροτεχνήματα.
Aleix Espargaro


Από το στρατόπεδο της Aprilia, ο Aleix Espargaro δείχνει πάντα ικανός για την έκπληξη, με τον Vinales περιέργως να μην καταφέρνει να ρίξει τον χρόνο του στα επίπεδα που περιμέναμε, ειδικά για έναν αναβάτη σαν κι αυτόν που αριστεύει στα τεστ.
Pedro Acosta

Το αστέρι του Pedro Acosta δείχνει έτοιμο να ανατείλει και στο MotoGP, καθώς ο αναβάτης της GASGAS μαθαίνει αστραπιαία την πανίσχυρη RC16, καταφέρνοντας να πετύχει τον 9ο ταχύτερο χρόνο στη Sepang, ελάχιστα δέκατα του δευτερολέπτου από τον “νούμερο ούνο” αγωνιζόμενο του Group, τον Brad Binder!
Joan Mir

Από το στρατόπεδο της Honda ο Mir απεδείχθη ταχύτερος όλων, με δεύτερο τον Takaaki Nakagami, τρίτο τον Johann Zarco και τέταρτο τον Luca Marini. Μην ξεχνάμε πως οι Ιάπωνες απολαμβάνουν τις νέες παραχωρήσεις του MotoGP, που τους δίνει τη δυνατότητα για πολλές περισσότερες ημέρες δοκιμών, έχοντας λάβει μέρος και στο shakedown test στην ίδια πίστα της Μαλαισίας λίγες ημέρες προηγουμένως.
Fabio Quartararo

Στη Yamaha ταχύτερος αναβάτης ήταν -αναμενόμενο- ο Fabio Quartararo, με τον Γάλλο να βρίσκεται παρόλα αυτά 0,843 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bagnaia και να δηλώνει πως “λίγο-πολύ η μοτοσυκλέτα είναι ίδια, και με αυτή τη λύση δεν είμαστε έτοιμοι για νίκες”. Ο έτερος εργοστασιακός αναβάτης της Iwata, Alex Rins, βρέθηκε ακόμα πιο κάτω, στην 15η θέση.
Aero

Σειρά τώρα έχει η συλλογή των δεδομένων του τεστ της Sepang για το επόμενο βήμα που είναι το τεστ του Qatar, στις 19-20 Φεβρουαρίου, το τελευταίο pre-season test πριν την έναρξη της σεζόν στην πίστα της Doha στις 8-10 Μαρτίου.
Ακολουθούν οι χρόνοι της 3ης ημέρας του τεστ της Sepang.
ΘΕΣΗΑΝΑΒΑΤΗΣΟΜΑΔΑXΡΟΝΟΣ
1F. BagnaiaDucati Lenovo Team1:56.682
2J. MartinPrima Pramac Racing1:56.854
3E. BastianiniDucati Lenovo Team1:56.915
4A. MarquezGresini Racing MotoGP™1:56.938
5A. EspargaroAprilia Racing1:57.091
6M. MarquezGresini Racing MotoGP™1:57.270
7B. BinderRed Bull KTM Factory Racing1:57.307
8F. Di GiannantonioPertamina Enduro VR46 Racing Team1:57.343
9P. AcostaRed Bull GASGAS Tech31:57.365
10J. MirRepsol Honda Team1:57.374
11F. QuartararoMonster Energy Yamaha MotoGP™1:57.525
12M. ViñalesAprilia Racing1:57.528
13T. NakagamiLCR Honda1:57.765
14J. MillerRed Bull KTM Factory Racing1:57.851
15A. RinsMonster Energy Yamaha MotoGP™1:57.879
16J. ZarcoLCR Honda1:57.942
17M. BezzecchiPertamina Enduro VR46 Racing Team1:57.995
18M. OliveiraTrackhouse Racing1:58.000
19L. MariniRepsol Honda Team1:58.008
20C. CrutchlowYamaha Factory Racing1:58.673
21A. FernandezRed Bull GASGAS Tech31:58.740
22L. SavadoriTrackhouse Racing1:58.814
23M. PirroPrima Pramac Racing1:58.865

Sepang Test 2024, 3η ημέρα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabio Quartararo: “Πρέπει ακόμα να βελτιωθούμε. Βήμα, βήμα θα πλησιάσουμε στη κορυφή”​


Ο Fabio Quartararo έκλεισε την τρίτη και τελευταία ημέρα των δοκιμών IRTA στην πίστα Sepang στην 11η θέση.

Μετά από τρεις έντονες ημέρες δοκιμών στο Sepang, ο αναβάτης της Yamaha αναγνωρίζει τη σημαντική πρόοδο που σημειώθηκε με τον κινητήρα του 2024 και τις βελτιώσεις που έγιναν στην αεροδυναμική, ενώ υπογραμμίζει μια κρίσιμη πρόκληση: το κράτημα.
Με στόχο τη βελτίωση του ρυθμού του σε έναν γύρο, ο Γάλλος οδηγός εστιάζει την προσοχή στο επόμενο βήμα στις δοκιμές και στο πρώτο Grand Prix. Η αποφασιστικότητα του Quartararo αναδύεται στο όραμά του να πλησιάζει σταδιακά τη κορυφή, βήμα, βήμα.

«Πρέπει ακόμα να βελτιώσουμε τον ρυθμό των γρήγορων γύρων μας, οπότε ελπίζουμε ότι μπορούμε να κάνουμε ένα βήμα μπροστά. Αυτό είναι ουσιαστικά το επόμενο βήμα για το επόμενο τεστ και τα πρώτα GP. Ο κινητήρας του 2024 είναι καλύτερος, η αεροδυναμική είναι επίσης καλύτερη, αλλά μας λείπει το ηλεκτρονικό κράτημα. Νομίζω όμως ότι βήμα βήμα θα πλησιάσουμε στην κορυφή. Στόχος μου είναι να είμαι στις δύο πρώτες σειρές των προκριματικών, τρεις το πολύ, γιατί ξέρω ότι ο ρυθμός μου είναι αρκετά γρήγορος».

Αναλυτικότερα εξήγησε: «Η τελική ταχύτητα είναι πολύ καλύτερη, ο κινητήρας είναι καλύτερος, αυτό είναι ένα βήμα. Αλλά το πώς το χρησιμοποιούμε είναι ακόμα δύσκολο. Η μοτοσυκλέτα εξακολουθεί να είναι πολύ επιθετική στη ροπή.»
«Έχουμε σίγουρα καλύτερη αεροδυναμική και καλύτερο κινητήρα, αλλά χρειαζόμαστε ακόμα χρόνο για να καταλάβουμε πώς λειτουργεί, πώς μπορούμε να το κάνουμε να λειτουργεί καλύτερα και πώς να βρούμε αυτό το κράτημα που μας λείπει από το 2019».
«Πρέπει να βελτιώσουμε την μηχανική πρόσφυση, και τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας προκειμένου να διασφαλιστεί μια πιο ομαλή κατανομή της ισχύος από τον κινητήρα.»


«Νομίζω ότι και τα δύο είναι το πρόβλημα. Πρέπει να βρούμε λύσεις για να κερδίσουμε μία θέση μέσα στην πρώτη εξάδα. Πιστεύω ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς να το βρούμε, γιατί, όπως και πέρυσι, είμαστε γρήγοροι.»
«Δεν είμαστε στην πρώτη τριάδα, αλλά έχουμε μια καλή ευκαιρία. Αν ξεκινήσετε P11 ή P12, μένεις εκεί όποιος και αν είναι ο ρυθμός σου. Αυτός είναι ο λόγος που προσπαθούμε πραγματικά να βρούμε μια λύση στο κράτημα».


«Ήμουν χαρούμενος όταν έκανα 1.57,5s, αλλά είναι το όριο. Βρήκαμε εύκολα το όριο, γιατί έκανα τέσσερις γύρους, 57,5, 57,6, 57,5, 57,6.»
«Δεν υπάρχει κανένας γύρος που να είναι πραγματικά καλύτερος από τον άλλον και αυτό είναι λίγο δύσκολο να το καταλάβω. Ξέρω πού πρέπει να βελτιωθούμε, αλλά πώς είναι το θέμα».


Πηγη https://bikerspirit.net

Φαβιο αστο να παει στο διαλο παλικαρμ τραβα σε καμια dykati ετσι και ετσι ενιαιο πρωταθλημα εγινε Yes
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Όχι Φαβιο μην ακούς τον @maik900 ... κουράγιο , βήμα βήμα ... σαν το greek dance ... syrtaki "Zalogo" ...!abcdefghgk

Y.Γ. Ducati ... όχι dykati ...!Hate
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Repsol Honda Team - Η μετά Marc Marquez εποχή​

Joan Mir και Luca Marini καβάλα στη νέα RC213V
motomag Repsol Honda Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της RC213V [VIDEO]


Η Repsol Honda ήταν αυτή που συνέχισε τον χορό των παρουσιάσεων λίγες ημέρες πριν από το διήμερο τεστ του Qatar (19-20 Φεβρουαρίου), με τους Joan Mir και Luca Marini να αποκαλύπτουν τα νέα χρώματα της RC213V.

Στη Μαδρίτη oι άνθρωποι της Honda είχαν τοποθετήσει έξω από το κτίριο όπου θα γινόταν η παρουσίαση της ομάδας για τη νέα χρονιά στο MotoGP, αγωνιστικές RC213V του παρελθόντος με αυτή του Mick Doohan να κλέβει τις εντυπώσεις. Αρχικά στην αίθουσα προβλήθηκε ένα εντυπωσιακό βίντεο στο οποίο οι δύο νέες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Honda έπαιρναν σιγά σιγά μορφή.
Honda

Αναμφίβολα σε σχέση με τις υπόλοιπες παρουσιάσεις των ομάδων οι άνθρωποι της Honda ήταν πιο ευφάνταστοι καθώς υπήρχε το στοιχείο του εντυπωσιασμού με τα νέα χρώματα των RC213V των Joan Mir και Luca Marini να αποκαλύπτονται μετά την προβολή του βίντεο.
Honda

Η μετά Marc Marquez εποχή φέρνει όπως είδαμε αλλαγές και στα αγωνιστικά χρώματα του HRC, καθώς το πορτοκαλί κόκκινο χρώμα που βλέπαμε όλα αυτά τα χρόνια πλέον θα εμπεριέχει και άλλα χρώματα. Στην RC213V του 2024 το μπλε χρώμα κυριαρχεί με το κόκκινο πορτοκαλί να βρίσκεται σε επιμέρους σημεία της μοτοσυκλέτας. Αυτό που σίγουρα θα παρατήρησαν αρκετοί είναι πως μετά την αποχώρηση της Red Bull από το HRC δεν υπάρχει κάποιος χορηγός ενεργειακών ποτών στην νέα μοτοσυκλέτα της Honda.
Honda


Αφού παρατηρήσαμε τα νέα χρώματα της RC213V, στη σκηνή ανέβηκαν ο Γενικός Διευθυντής του HRC, Tetsuhiro Kuwata και ο Marcos Fraga, Υπεύθυνος επικοινωνίας της Repsol, με τους δύο τους να αναφέρονται στα τριάντα χρόνια συνεργασίας μεταξύ Repsol και Honda. Λίγο αργότερα οι Joan Mir και Luca Marini πήραν τη θέση τους με τις νέες αγωνιστικές τους φόρμες εμπρός από τις μοτοσυκλέτες με τις οποίες θα αγωνιστούν το 2024. Τελευταίος στη σκηνή βρέθηκε ο Team Manager του HRC, Alberto Puig ο οποίος μίλησε και αυτός για τη νέα εποχή της ομάδας.
Honda

O Joan Mir δήλωσε: “Νομίζω ότι τα χρώματα για φέτος είναι πραγματικά διαφορετικά και πολύ τολμηρά, σίγουρα κάτι μοναδικό από την ομάδα. Η πρώτη δοκιμή της μοτοσυκλέτας ήταν θετική και είχαμε πέντε παραγωγικές ημέρες στη Sepang, τώρα πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά στις δοκιμές του Qatar και τον αγώνα.”
Repsol Honda Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της RC213V [VIDEO]

Ο Luca Marini ανέφερε: “H μοτοσυκλέτα φαίνεται πραγματικά όμορφη, τα χρώματα είναι ιδιαίτερα. Έχω οδηγήσει μόλις έξι ημέρες με τη μοτοσυκλέτα, οπότε θέλουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο την τελευταία δοκιμή και να ξεκινήσουμε τη χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο."

Ο Γενικός Διευθυντής του HRC, Tetsuhiro Kuwata είπε με τη σειρά του: "Το 2024 είναι μια ξεχωριστή χρονιά, καθώς γιορτάζουμε τα 30 χρόνια συνεργασίας με τη Repsol. Δουλεύουμε πολύ σκληρά προκειμένου να είμαστε ανταγωνιστικοί. Θα είναι άλλη μια σεζόν εξελίξεων, καθώς προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε."

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

VIDEO: Ο Francesco Bagnaia και ο Marc Marquez ανταλλάσσουν εντυπώσεις για την Ducati – Δείτε τι είπαν​


Το MotoGP δημοσίευσε ένα βίντεο όπου βλέπουμε τους δύο παγκόσμιους πρωταθλητές Francesco Bagnaia και Marc Marquez, να μιλούν για τη συμπεριφορά της Ducati

O Tardozzi κατά την διάρκεια των δοκίμων στο Sepang δήλωσε ότι είδε τον Marc Márquez να ανταλλάσσει εντυπώσεις με τον Bagnaia για την μοτοσυκλέτα: «Είναι αλήθεια. Είδα τον Marequez να ανταλλάσσει εντυπώσεις για την μοτοσυκλέτα με τον Bagnaia. Ωστόσο, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι, δεδομένου του ταλέντου του, ο Marc θα μπορέσει να βρει τη σωστή ισορροπία», εξήγησε ο Ιταλός.

Το MotoGP δημοσίευσε ένα βίντεο όπου βλέπουμε πράγματι τους δύο παγκόσμιους πρωταθλητές να μιλούν για τη συμπεριφορά της Ducati
Στο Video βλέπουμε τον Pecco να ρωτάει τον Marc Márquez:
Bagnaia: – «Πώς είναι η μοτοσυκλέτα; Σκληρή, ε;»
Marquez: – «Είναι δύσκολη… Αλλά είναι διαφορετική» – απαντά ο Marquez
Bagnaia: – «Βρέθηκα πίσω σου και σε είδα ότι την οδηγείς σαν Honda» – συνεχίζει ο Bagnaia
Marquez: – «Ναι, πρέπει ακόμα να καταλάβω πώς να την οδηγήσω. Σε αυτή την περίπτωση είχα 22 γύρους με αυτό το λάστιχο, ίσως το είδες. Αλλά πρέπει να καταλάβω πώς να κάνω την επίθεση χρόνου (έναν γρήγορο γύρο), γιατί με το Honda μπαίνεις σε μια στροφή και αρχίζεις αμέσως να επιταχύνεις, αλλά με αυτήν την μοτοσυκλέτα είναι διαφορετικά, γιατί η μοτοσυκλέτα δεν στρίβει.»

Μετα κάτι είπε ο Bagnaia, για τον γρήγορο γύρο και έπειτα συνεχίζει ο Marquez λέγοντας:
Marquez: – «Ναι, ο χρόνος επίθεσης είναι… Πρέπει ακόμα να το καταλάβω, με τον ρυθμό του αγώνα είναι πιο εύκολο
Ο Bagnaia συνεχίζει: – «Ναι, γιατί στο τέλος η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή.»
Marquez: – «Ναι είναι σταθερή και πάει , πάει , πάει ….».
Bagnaia: – «Ίσως είναι λίγο βαριά, αλλά είναι σταθερή.»
Marquez: – «Δεν ένοιωσα ότι είναι βαριά».
Bagnaia: – «Όταν κοίταξα τη Honda, μου φάνηκε ότι ήταν πιο γρήγορο στην αλλαγή κατεύθυνσης»
Marquez: – «Όταν βάζουν την μεγαλύτερη αεροδυναμική, όχι.»
Bagnaia: – «την τελευταία?»
Marquez: – «ναι».

Όπως βλέπουμε σε αυτό το βίντεο, είναι φανερά πως δυο παγκόσμιοι πρωταθλητές δεν προσπαθούν να κρύψουν ο ένας από τον άλλον και μάλιστα με αυτή την ανταλλαγή απόψεων, πιθανότερα να βοηθηθεί περισσότερο ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, να προσαρμοστεί γρηγορότερα στη νέα του μοτοσυκλέτα στον αγωνιστικό ρυθμό, αλλά το σίγουρο είναι ότι η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των αναβατών της Ducati είναι ανοικτή!


Κατσε να βρεθουν στη πιστα και θα σου πω τα καλοριζικα εκει να δεις τσαγια ToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Qatar Test, ημέρα 1η - Bagnaia μπροστά, Martin πίσω και στο βάθος... ο Marquez​

16 αναβάτες στο 1’52 με τον πρώτο από τον δέκατο έκτο να τους χωρίζουν 9 δέκατα
Pecco Bagnaia


Μετά το τεστ της Sepang ο θίασος του MotoGP βρίσκεται στο Qatar για το τελευταίο διήμερο τεστ πριν την έναρξη της χρονιάς. Κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας στην κορυφή είδαμε μία επανάληψη της Sepang με τον Pecco Bagnaia της Ducati Lenovo Team να είναι ταχύτερος όλων, και πίσω του να βρίσκεται o Jorge Martin της Prima Pramac Racing.

Σε αντίθεση με ότι είδαμε στη Sepang, στο Qatar η αγωνιστική δράση άργησε να ξεκινήσει καθώς οι συνθήκες δεν ήταν οι καλύτερες. Ο δυνατός άνεμος αλλά και η “βρώμικη” πίστα σήμαινε πως οι αναβάτες θα έπρεπε να πιέσουν σταδιακά ώστε να γράψουν γρήγορους χρόνους.

Στα πρώτα στάδια του τεστ οι περισσότεροι αναβάτες προσπαθούσαν να ρυθμίσουν τις μοτοσυκλέτες τους καθώς από τις 8 έως τις 10 Μαρτίου στην ίδια πίστα θα διεξαχθεί ο πρώτος γύρος της χρονιάς και δεν αποκλείεται οι ομάδες να αντιμετωπίσουν τις ίδιες συνθήκες.
Μετά το μεσημεριανό διάλλειμα η κατάσταση της πίστας είχε βελτιωθεί αισθητά -η αγωνιστική γραμμή είχε στρωθεί από γόμα ελαστικού από τις μέχρι εκείνη την ώρα προσπάθειες των αναβατών- και έτσι ξεκίνησε μία “καταιγίδα” γρήγορων γύρων από όλους.
Pecco Bagnaia

Αυτός που στο τέλος της ημέρας βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων ήταν ο Pecco Bagnaia. O αναβάτης της Ducati Lenovo Team συνέχισε στον ίδιο ρυθμό που είχε και στο τεστ της Sepang. O Ιταλός ολοκλήρωσε στη σέλα της GP24 51 γύρους γράφοντας εν τέλει 1:52.040 (με το νέο φαίρινγκ), με τον Bagnaia να επικεντρώνεται στο να τελειοποιήσει τις ρυθμίσεις του νέου κινητήρα ενώ είδαμε για ακόμη μία φορά την Ducati να δοκιμάζει διαφορετικά φαιρινγκ.
MotoGP Qatar Test, ημέρα 1η – Bagnaia μπροστά Martin πίσω και στο βάθος ο Marquez

Πίσω από τον Pecco βρέθηκε ξανά ο μεγάλος του περσινός αντίπαλος Jorge Martin της Prima Pramac Racing. O Ισπανός είχε διαφορά δύο δέκατα από τον Bagnaia ενώ συμπλήρωσε 58 γύρους με την GP24 εστιάζοντας κυρίως στο να αποφασίσουν με την ομάδα του στο πιο φαιρινγκ θα χρησιμοποιήσουν στον πρώτο αγώνα της χρονιάς.
MotoGP Qatar Test, ημέρα 1η – Bagnaia μπροστά Martin πίσω και στο βάθος ο Marquez

Το άτυπο βάθρο συμπλήρωσε ο Aleix Espargaro της Aprilia Racing Team. O Ισπανός δούλεψε με τους μηχανικούς του στο στήσιμο της RS-GP και κυρίως με το αεροδυναμικό πακέτο που βρίσκεται στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, με τον Espargaro να μένει σχεδόν τρία δέκατα μακριά από τον Bagnaia.
MotoGP Qatar Test, ημέρα 1η – Bagnaia μπροστά Martin πίσω και στο βάθος ο Marquez

Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσε το τεστ ο Brad Binder της Red Bull KTM Factory Racing. Ο Binder βρέθηκε μόλις 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Aleix, ωστόσο το σημαντικότερο είναι ότι ο ίδιος και η ομάδα του δοκίμασαν διαφορετικά αεροδυναμικά πακέτα αλλά και δύο διαφορετικές εκδόσεις του κινητήρα στην RC16.
Digia

Ο νικητής του περσινού αγώνα του Qatar Fabio Di Giannantonio της Pertamina Enduro VR46 Racing Team, βρέθηκε στην πέμπτη θέση, με τον Ιταλό να συνεχίζει να δείχνει πως βρίσκεται σε καλό φεγγάρι όσον αφορά την αγωνιστική του κατάσταση.

Συνεχιζεται....
 
Top Bottom