MOTO GP 2024 PRE SEASON

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
MotoGP Qatar Test, ημέρα 1η - Bagnaia μπροστά, Martin πίσω και στο βάθος... ο Marquez

Ο δεύτερος αναβάτης της Aprilia Racing Team, Maverick Vinales ο οποίος στις πρώτες ώρες του τεστ ήταν στην πρώτη θέση ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα στην έκτη θέση.
Alex Marquez

Μία θέση πιο πίσω στην έβδομη συναντάμε τον Alex Marquez της Gresini Racing Team. Ο Ισπανός συμπλήρωσε 53 γύρους πάνω στην GP23 έχοντας διαφορά μισό δευτερόλεπτο από τον Bagnaia. Στην όγδοη θέση ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα ο Enea Bastianini ο οποίος και αυτός δοκίμασε τον νέο κινητήρα της GP24 καθώς και τα διάφορα αεροδυναμικά βοηθήματα.
MotoGP Qatar Test, ημέρα 1η – Bagnaia μπροστά Martin πίσω και στο βάθος ο Marquez

Στην ένατη θέση βρίσκουμε την πρώτη ιαπωνική μοτοσυκλέτα αυτή του Johann Zarco. Ο αναβάτης της Castrol LCR Honda συμπλήρωσε 58 γύρους στη σέλα της RC213V, με τον Γάλλο να βρίσκεται έξι δέκατα μακριά από τον Bagnaia.
MotoGP Qatar Test, ημέρα 1η – Bagnaia μπροστά Martin πίσω και στο βάθος ο Marquez

Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Fabio Quartararo της Monster Energy Yamaha Team, με τoν Γάλλο να είναι χαρούμενος καθώς όπως είπε πλέον έχουν βρει τον σωστό δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουν ώστε να είναι και πάλι ανταγωνιστικοί.
Acosta

Στην 15η θέση ολοκλήρωσε τη μέρα ο rookie Pedro Acosta, με τον αναβάτη της Red Bull GASGAS Tech3 να είναι ο πιο δουλευταράς από όλους καθώς συμπλήρωσε 73 γύρους.
MotoGP Qatar Test, ημέρα 1η – Bagnaia μπροστά Martin πίσω και στο βάθος ο Marquez

Πίσω του στην 16η θέση βρέθηκε ο Marc Marquez με τον Ισπανό να συνεχίζει να συνηθίζει την GP23. O Marquez μετά το τέλος της πρώτης ημέρας δήλωσε πως ακολουθεί διαφορετική προσέγγιση καθώς πάει βήμα βήμα και πως θα χρειαστεί χρόνος για να είναι στο επίπεδο που θέλει. Επιπρόσθετα ανέφερε πως οι οπαδοί είναι λογικό να θέλουν να τον δουν να κερδίζει αλλά και αυτός είναι άνθρωπος και όχι ρομπότ οπότε ακόμη θέλει χρόνο.
Το διήμερο τεστ στο Qatar συνεχίζεται και μένει να δούμε ποιος θα βρεθεί στην πρώτη θέση πριν το ξεκίνημα της νέας αγωνιστικής χρονιάς.
2024 Official Qatar MotoGP Test - Day 1
RiderNatTeamTimeLap
1 Francesco BagnaiaITADucati Lenovo (GP24)1m 52.04s36/51
2 Jorge MartinSPAPramac Ducati (GP24)+0.220s45/58
3 Aleix EspargaroSPAAprilia Racing (RS-GP24)+0.292s50/53
4 Brad BinderRSARed Bull KTM (RC16)+0.296s50/51
5 Fabio Di GiannantonioITAVR46 Ducati (GP23)+0.427s33/41
6 Maverick ViñalesSPAAprilia Racing (RS-GP24)+0.455s50/60
7 Alex MarquezSPAGresini Ducati (GP23)+0.516s52/53
8 Enea BastianiniITADucati Lenovo (GP24)+0.549s33/39
9 Johann ZarcoFRALCR Honda (RC213V)+0.592s50/52
10 Fabio QuartararoFRAMonster Yamaha (YZR-M1)+0.597s56/58
11 Marco BezzecchiITAVR46 Ducati (GP23)+0.759s55/62
12 Raul FernandezSPATrackhouse Aprilia (RS-GP23)+0.774s25/48
13 Joan MirSPARepsol Honda (RC213V)+0.783s50/52
14 Jack MillerAUSRed Bull KTM (RC16)+0.856s56/57
15 Pedro AcostaSPARed Bull GASGAS Tech3 (RC16)*+0.898s50/73
16 Marc MarquezSPAGresini Ducati (GP23)+0.919s46/58
17 Takaaki NakagamiJPNLCR Honda (RC213V)+1.168s39/49
18 Luca MariniITARepsol Honda (RC213V)+1.393s39/51
19 Alex RinsSPAMonster Yamaha (YZR-M1)+1.602s50/51
20 Augusto FernandezSPARed Bull GASGAS Tech3 (RC16)+1.715s50/54
21 Miguel OliveiraPORTrackhouse Aprilia (RS-GP24)+1.903s47/57
22 Michele PirroITAPramac Ducati (GP24)+2.469s37/45
23 Cal CrutchlowGBRYamaha Test Rider (YZR-M1)+2.471s53/55
MotoGP Qatar Test, ημέρα 1η – Bagnaia μπροστά Martin πίσω και στο βάθος ο Marquez


Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Περιμένετε λιγο ... να ξυπνήθει το τέραθ μεθα θτον Μαρκεθ και θα δηθ κλάμα που θα πεθει .... ...! ooops
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP test Losail 2η ημέρα – O Bagnaia έστειλε μήνυμα στους αντιπάλους του​

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής ολοκλήρωσε την δεύτερη και τελευταία ημέρα των δοκιμών στο Κατάρ με εκπληκτικό χρόνο​


Το 1:50.952 είναι ο ταχύτερος χρόνος που έχει καταγραφεί στο Losail International Circuit
Στην δεύτερη θέση ο ομόσταυλός του στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, Enea Bastianini, ενώ ο αναβάτης της Aprilia, Aleix Espargaro κατάφερε να μείνει κοντά στους «κόκκινους» σημειώνοντας τον τρίτο καλύτερο χρόνο.

Ducati Lenovo Team, Prima Pramac Racing, Pertamina Enduro VR46 Racing Team & Gresini Racing
Οι εφτά από τους δέκα πρώτους ήταν αναβάτες της Ducati, με τον Marc Marquez να είναι μέσα σε αυτούς στην τέταρτη θέση, αν και σημείωσε την πρώτη του πτώση ως αναβάτης της Gresini Racing.
qatar test day 2 2

O Jorge Martin ήταν έβδομος, ενώ πολύ θετικές ήταν οι δοκιμές για την ομάδα του Valentino Rossi.O Marco Bezzecchi ήταν ο πρώτος που κατέρριψε το ρεκόρ γύρου του Luca Marini, καταλαμβάνοντας την δέκατη θέση ενώ ο Fabio Di Giannantonio συνεχίζει να εντυπωσιάζει, σημειώνοντας την όγδοη καλύτερη επίδοση.
Aprilia Racing & Trackhouse Racing
qatar test day 2 4

Η ομάδα του Noale μπορεί να αποδειχθεί ο πιο επικίνδυνος αντίπαλος για την Ducati. O Espargaro ήταν τρίτος, ο Raul Fernandez (Trackhouse Racing) πέμπτος και ο Maverick Vinales έκτος. Ο Miguel Oliveira ήταν δωδέκατος με χρόνο όμως μέσα στο 1,51.
Red Bull KTM Factory Racing & Red Bull GASGAS Tech3
qatar test day 2 12

Brad Binder και Jack Miller γύρισαν κάτω από το ρεκόρ γύρου, με τον πρώτο να τελειώνει τις δοκιμές στην ένατη θέση και τον δεύτερο στην εντέκατη. Ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) δεν κατάφερε να συνεχίσει τις καλές του επιδόσεις, ενώ ο Augusto Fernandez (Red Bull GASGAS Tech3) δεν μπορεί να προσαρμοστεί στη νέα μοτοσυκλέτα.

Monster Energy Yamaha MotoGP
Φαίνεται ότι το εργοστάσιο της Iwata έκανε ένα βήμα μπροστά φέρνοντας ένα βελτιωμένο πακέτο για τους Fabio Quartararo και Alex Rins. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021, τερμάτισε δέκατος τέταρτος γυρίζοντας κάτω από 1.52, ενώ ο Rins ήταν δέκατος έκτος.
qatar test day 2 5

Ωστόσο, παρά τις βελτιώσεις, είναι προφανές ότι το στρατόπεδο της Yamaha δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένο με τις επιδόσεις. Τόσο ο Quartararo όσο και ο Διευθυντής της ομάδας Maio Meregalli εκφράζουν ανησυχίες για την έλλειψη επαρκούς προόδου κατά την προετοιμασία. Δίνουν έμφαση στα προβλήματα με την πίσω πρόσφυση, αν και έχουν γίνει προσπάθειες για να αντιμετωπιστεί αυτό, όπως η δοκιμή μιας νέας μακρύτερης εξάτμισης για βελτίωση της απόδοσης ισχύος, με την ελπίδα ότι θα βελτιστοποιήσει την απόδοση σε συνδυασμό με το νέο *****ό ελαστικό.

Repsol Honda Team & LCR Honda
Δύσκολο να βγουν ασφαλή συμπεράσματα για την ομάδα του HRC, καθώς οι Luca Marini και Joan Marini ταλαιπωρήθηκαν από ίωση. Ο Mir κατέβασε κατά 1,1 δευτ. τον χρόνο του σε σχέση με τις χρονομετρημένες δοκιμές του 2023, ωστόσο ήταν μόλις δέκατος ένατος, λίγο πιο μπροστά από τον Marini.
qatar test day 2 8

Οι αναβάτες της LCR, Johann Zarco και Takaaki Nakagami, ήταν ταχύτεροι από το δίδυμο του HRC, αν και πέτυχαν χρόνους που τους έδωσαν την δέκατη έβδομη και δέκατη όγδοη θέση.

Οι τελευταίες δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν τελείωσαν και όλα δείχνουν πως οι αναβάτες της Ducati θα έχουν και πάλι τον πρώτο λόγο. Ωστόσο οι ομάδες της Aprilia, ΚΤΜ και GASGAS δείχνουν αρκετά δυνατές, ικανές να αμφισβητήσουν την κυριαρχία των μοτοσυκλετών του Borgo Panigale. Η επόμενη φορά που θα δούμε σε δράση όλους τους αναβάτες θα είναι στο Grand Prix του Κατάρ στις 8 Μαρτίου.

Δείτε εδώ όλα τα αποτελέσματα

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2024, Qatar Test, 2η Μέρα - Ιταλική υπόθεση με οδηγό τον Bagnaia​



Η δεύτερη και τελευταία μέρα του έσχατου επίσημου Τεστ πριν την έναρξη της νέας σεζόν MotoGP 2024 επιβεβαίωσε πως η πρώτη δεκάδα μιλά σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα ιταλικά.

Η ολοκλήρωση της δεύτερης μέρας του MotoGP Qatar Test δεν άλλαξε σχεδόν καθόλου τα γενικά συμπεράσματα από την πρώτη μέρα, αλλά και τις προηγούμενες επίσημες δοκιμές. Η Ducati κυριαρχεί, καθώς στην πρώτη δεκάδα των ταχύτερων χρόνων που σημειώθηκαν στην πίστα Lusail International Circuit του Κατάρ οι έξι θέσεις έχουν καταληφθεί από Ducati.

Πρώτος και ταχύτερος όλων ο πρωταθλητής Pecco Bagnaia που, όχι απλώς βελτίωσε σημαντικά το 1:52.040 που του είχε χαρίσει την πρωτιά την προηγούμενη μέρα, αλλά έγινε και ο μόνος που έπεσε κάτω από το 1:51, σημειώνοντας 1:50.952 για τον ταχύτερο γύρο που έχει γραφτεί ποτέ από μοτοσυκλέτα στη συγκεκριμένη πίστα.
enea bastianini

Αυτή τη φορά δεν ήταν ο Jorge Martin αυτός που τον ακολούθησε σε χρόνο, καθώς δεύτερος ταχύτερος με διαφορά σχεδόν ενός δεκάτου ήταν ο έτερος εργοστασιακός Ιταλός της Ducati, Enea Bastianini, με 1:51.072.
Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε μια άλλη Ιταλίδα, η Aprilia του Aleix Espargaro που γύρισε λιγότερο από 2 δέκατα πιο αργά απ' τον Bastianini.
Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing Aprilia MotoGP Test Doha 2024 (Circuit Losail) 19-20.02.2024 photo: Lukasz Swiderek
 www.photoPSP.com
 @photopsp_lukasz_swiderek2024 Qatar MotoGP™ Official Test-flag

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Marc Marquez με τη Ducati GP23 της Gresini Racing φτάνοντας μια ανάσα από την τρίτη θέση (0.075 δευτερόλεπτα τον χώρισαν από τον Espargaro), αλλά και σημειώνοντας την πρώτη του πτώση με Ducati στο κλείσιμο της ημέρας, περίπου 20 λεπτά πριν το τέλος του Τεστ.
Marc Marquez SPA Gresini Racing MotoGP DucatiMotoGP Test Doha 2024 (Circuit Losail) 19-20.02.2024 photo: Lukasz Swiderek
 www.photoPSP.com
 @photopsp_lukasz_swiderek2024 Qatar MotoGP™ Official Test-flag

Ο Jorge Martin βελτίωσε μεν τον χρόνο του, όχι όμως αρκετά για να μείνει κοντά στον Bagnaia και εν γένει την κορυφή του Τεστ, γράφοντας αρκετά ταχύ γυρολόγιο για την έβδομη θέση στο Κατάρ.
Ακριβώς πίσω του ο Fabio di Giannantonio ήταν ταχύτερος του ομόσταυλού του, Marco Bezzecchi, και έγραψε τον όγδοο ταχύτερο χρόνο.
jorge martin

Πίσω από την πλειοψηφία της Ducati στην πρώτη δεκάδα, μια ακόμη ιταλική εταιρεία έκανε εξαιρετική εμφάνιση. Η Aprilia είδε τρεις από τις πέντε μοτοσυκλέτες της (συμπεριλαμβανομένου και του αναβάτη δοκιμών Lorenzo Savadori) μέσα στη δεκάδα και μάλιστα σε καλές θέσεις: τρίτος ταχύτερος ο Espargaro, πέμπτος ο Raul Fernandez που δείχνει σε διαρκή άνοδο, έκτος ο Maverick Vinales. Επιπλέον οι αναβάτες της δήλωναν πολύ ικανοποιημένοι και από τις προσομοιώσεις αγώνα που έκαναν.

Η μόνη μοτοσυκλέτα της πρώτης δεκάδας που δεν κατασκευάστηκε στην Ιταλία ήταν μια Αυστριακή, η ΚΤΜ του Brad Binder που μπήκε στην προτελευταία θέση της δεκάδας. Ίσως να μπορούσε ψηλότερα αν δεν έχανε πολύτιμο χρόνο λόγω ενός τεχνικού προβλήματος που του προέκυψε.
Brad Binder RSA Red Bull KTM Factory Racing KTM MotoGP Test Doha 2024 (Circuit Losail) 19-20.02.2024 photo: Lukasz Swiderek
 www.photoPSP.com
 @photopsp_lukasz_swiderek2024 Qatar MotoGP™ Official Test-flag

Η ΚΤΜ μπορεί να μην είχε τους ταχύτερους γύρους, έγραψε όμως πολύ γρήγορες προσομοιώσεις αγώνα και μάλιστα όχι μόνο από τους έμπειρους Binder και Jack Miller. Ο 19χρονος rookie της GASGAS, Pedro Acosta, ήταν μόλις 15ος στον τελικό πίνακα γυρολογίων, αλλά αυτό που μετρά περισσότερο είναι πως έκανε μια δοκιμή αρκετών συνεχόμενων γύρων με λάστιχα αγώνα που άφησε πολλές υποσχέσεις με σταθερά γυρολόγια μέσα στο 1:52.

Η Yamaha δε μπορεί να είναι ικανοποιημένη από τη δοκιμή του Κατάρ, με τους αναβάτες της Fabio Quartararo και Alex Rins στις θέσεις 14 και 16 αντιστοίχως.
Fabio Quartararo FRA Monster Energy Yamaha MotoGP Team Yamaha MotoGP Test Doha 2024 (Circuit Losail) 19-20.02.2024 photo: Lukasz Swiderek
 www.photoPSP.com
 @photopsp_lukasz_swiderek2024 Qatar MotoGP™ Official Test-flag

Ο Γάλλος πρωταθλητής δεν έχει κρύψει τη δυσφορία του για την έλλειψη εξέλιξης, κάτι που υπογράμμισε και ο team manager του, Maio Meregalli, καθώς οι Μ1 αντιμετωπίζουν θέματα με την πρόσφυση στο πίσω ελαστικό.
Περίπου το ίδιο πρόβλημα φαίνεται πως αντιμετωπίζουν και οι αναβάτες της Honda, καθώς ο ταχύτερος όλων ήταν ο Johan Zarco της LCR Honda στη 17η θέση και πίσω του ακολούθησαν κολλητά οι άλλοι τρεις αναβάτες της ιαπωνικής εταιρείας.
Johann Zarco FRA CASTROL <a target=
Honda LCR Honda MotoGP Test Doha 2024 (Circuit Losail) 19-20.02.2024 photo: Lukasz Swiderek
 www.photoPSP.com
 @photopsp_lukasz_swiderek2024 Qatar MotoGP™ Official Test-flag" width="1600" height="1066" />

Η Honda προσπαθεί να ρυθμίσει έναν νέο κινητήρα και νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, με αποτέλεσμα να δηλώνουν μεν ευχαριστημένοι από την πρόοδο, αλλά όχι ακόμη στο επίπεδο που πρέπει ενόψει του πρώτου αγώνα του 2024. Το γεγονός λοιπόν πως ο Joan Mir βελτίωσε κατά 1.1 δευτερόλεπτα τον χρόνο που είχε γράψει στις κατακτήριες δοκιμές του Κατάρ πέρυσι είναι μεν μια καλή βάση αισιοδοξίας, αλλά δεν ήταν αρκετή για κάτι περισσότερο από τη 19η θέση (σε σύνολο 24 αναβατών) στο Qatar Official Test 2024.

Πλέον μετράμε αντίστροφα για την έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP 2024 στις 8-10 Μαρτίου, ενώ άλλη επίσημη δοκιμή ως τότε δεν προβλέπεται. Την επόμενη φορά που οι αναβάτες του παγκοσμίου θα καβαλήσουν τις αγωνιστικές τους θα είναι για το FP1 το πρωί της Παρασκευής 8/3.
Αναλυτικά αποτελέσματα Qatar MotoGP Official Test 2024
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Davide Tardozzi: “Ο Pecco θα κερδίσει τον τρίτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα νικώντας τον Marc Marquez”​

Έχει γίνει πολύς λόγος για το τι θα μπορούσε να συνεπάγεται η άφιξη του Ισπανού 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή στη Ducati και λίγο πριν ξεκινήσει η σεζόν ο μάνατζερ της κόκκινης ομάδας είπε τη γνώμη του.

Πέρυσι, η άφιξη του Marc Marquez στο τιμόνι μιας Ducati για το 2024 φάνταζε έκπληξη και σήμερα, έχοντας ήδη φορέσει τα χρώματα της ομάδας Gresini, είναι έτοιμος να ξεκινήσει τη νέα σεζόν.
Με τόσους πολλούς ταλαντούχους αναβάτες και αρκετούς από αυτούς να οδηγούν ένα Desmosedici GP, τώρα έχουμε και τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή σε αυτό το γκρουπ. Σίγουρα ο Marquez έψαχνε για την πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα στο αρχικό grid και είναι έτοιμος να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η σεζόν, αλλά οι προσδοκίες για αυτόν είναι αρκετά υψηλές.

Ο μάνατζερ της επίσημης ομάδας Davide Tardozzi σχολίασε την άφιξή του στην “οικογένεια” της Ducati στην ιστοσελίδα της Motosan: « Πιστεύω ότι ένας αναβάτης όπως ο Marc μπορεί πάντα να δώσει χρήσιμες πληροφορίες.»

Σίγουρα πολλοί περιμένουν την αναμέτρηση με τον παγκόσμιο πρωταθλητή Francesco Bagnaia και ο Ιταλός μάνατζερ δηλώνει πεπεισμένος οτι: «Ένας πρωταθλητής σαν τον Pecco -ή σαν τον Jorge ή τον Enea- δεν πρέπει να φοβάται αλλά να θέλει να ανταγωνιστεί έναν αναβάτη σαν αυτόν με την ίδια μοτοσυκλέτα».

Ο διευθυντής της ομάδας είναι σίγουρος για τις δυνατότητες του μαθητή του ενόψει του επερχόμενου πρωταθλήματος: «Πιστεύω ότι ο Pecco μπορεί να κερδίσει τον τρίτο του τίτλο νικώντας τον Marc Márquez με την Ducati και να μπει στον πάνθεον, οπότε είναι μια πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπίσει. Κέρδισε δύο παγκόσμιο πρωτάθλημα, πόσο ωραίο θα ήταν να προσπαθήσει να κερδίσει το τρίτο κερδίζοντας τον Márquez. Έτσι το βλέπω εγώ, δεν βλέπω πρόβλημα αλλά ευκαιρία. Και για την Ducati βλέπω την πιθανότητα να έχουμε έναν πρωταθλητή που μπορεί να μας δώσει περισσότερες προτάσεις για να βελτιωθεί περισσότερο η μοτοσυκλέτα. Στο τέλος πρέπει να το δούμε ως κάτι θετικό».

https://news.google.com/publications/CAAqBwgKMOK1zwswkdHmAw?hl=el&gl=GR&ceid=GR:el
Πριν λιγες μερες αλλα ελεγες μπαγλαμα Hate
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto2 & Moto3 Jerez Test - Η τάξη του 2024 πιάνει δουλειά​

Παλιοί και νέοι αναβάτες, στο τελευταίο pre-season test, στην πίστα της Jerez, 28 Φεβροουαρίου - 1 Μαρτίου
motomag Moto2 & Moto3 Jerez Test – Η τάξη του 2024 πιάνει δουλειά


Πριν από μερικές ημέρες οι αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας του MotoGP ολοκλήρωσαν το τεστ στο Qatar, με τους αναβάτες των κατηγοριών Moto2 και Moto3 να παίρνουν σειρά για το δικό τους τελευταίο pre-season τεστ το οποίο πραγματοποιείται επί ισπανικού εδάφους και συγκεκριμένα στην πίστα της Jerez, από τις 28 Φεβρουαρίου έως και την 1η Μαρτίου.

Ξεκινώντας από την Moto2, η μετακόμιση του περσινού πρωταθλητή Pedro Acosta στην μεγάλη κατηγορία και στην Red Bull GASGAS Tech3
θα αλλάξει τα δεδομένα καθώς πλέον θα δούμε νέους πρωταγωνιστές στη μεσαία κατηγορία.

Σίγουρα ο Tony Arbolino (Elf Marc VDS Racing Team), ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση πέρυσι και ο Fermin Aldeguer (Speed Up) ο οποίος από το 2025 θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Prima Pramac Racing θα είναι αυτοί που κατά κύριο λόγο θα διεκδικήσουν τις νίκες και το Πρωτάθλημα ωστόσο υπάρχουν και άλλοι αναβάτες οι οποίοι μπορούν να πρωταγωνιστήσουν.
Moto2 & Moto3 Jerez Test – Η τάξη του 2024 πιάνει δουλειά

Ένας από αυτούς θα είναι ο Jake Dixon ο οποίος θα αγωνίζεται τη φετινή χρονιά με την ομάδα της CFMOTO Aspar Team, και ένας δεύτερος ο τέσσερις φορές νικητής σε αγώνα της Moto2 Celestino Vietti ο οποίος θα βρίσκεται φέτος στην Red Bull KTM Ajo.

Την πρώτη του νίκη στη Moto2 θα ψάξει ο Aron Canet ο οποίος μετακόμισε στην Fantic Racing, ενώ η επιστροφή του Joe Roberts με την American Racing είναι ένα σημείο αναφοράς για τη χρονιά που έρχεται. Ο Sergio Garcia ο οποίος αναδείχθηκε “rookie of the year 2023" (MT Helmets – MSI) θέλει να δείξει πως οι επιδόσεις του δεν ήταν ένα πεφταστέρι ενώ το ίδιο θέλει να κάνει ο Filip Salač, ο οποίος φέτος θα βρίσκεται κάτω από τη στέγη της Elf Marc VDS Racing Team.
Moto2 & Moto3 Jerez Test – Η τάξη του 2024 πιάνει δουλειά

Εκτός από τους “παλιούς” θα πρέπει να ρίξουμε και μια ματιά στους “νέους” που θα κάνουν την εμφάνιση τους φέτος στη Moto2. Το πιο ηχηρό όνομα είναι αυτό του Παγκόσμιου Πρωταθλητή της Moto3, Jaume Masia. O Masia ο οποίος θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Pertamina Mandalika GAS UP Team έχει ξεκαθαρίσει πως έχει ως στόχο να βρεθεί τα επόμενα χρόνια στη μεγάλη κατηγορία, οπότε τα βλέμματα πολλών ομάδων θα είναι στραμμένα πάνω του -και όχι άδικα.

Την πρώτη τους εμφάνιση στη Moto2 θα κάνουν και οι Ayumu Sasaki (Yamaha VR46 Master Camp Team), Deniz Öncü (Red Bull KTM Ajo), Diogo Moreira (Italtrans Racing Team), Xavier Artigas (KLINT Forward Factory Team) και Mario Aji (Idemitsu Honda Team Asia), οι οποίοι θα προσπαθήσουν να επιδείξουν σταθερότητα ώστε να παραμείνουν σε μία κατηγορία η οποία όσον αφορά τις μεταγραφικές κινήσεις αλλάζει με ρυθμούς MotoGP.
Moto2 & Moto3 Jerez Test – Η τάξη του 2024 πιάνει δουλειά

Πάμε τώρα στην κατηγορία της Moto3. Οι έξι από τους δέκα αναβάτες που μας απασχόλησαν με τις επιδόσεις τους πέρυσι παρέμειναν στη συγκεκριμένη κατηγορία και αυτό από μόνο του είναι ένα σημείο αναφοράς για τη φετινή χρονιά.

Ο David Alonso (CFMOTO Aspar Team), ο οποίος πάλεψε για τον περσινό τίτλο, έχει έναν και μόνο στόχο το 2024, τον τίτλο και την προαγωγή στη Moto2. Ένας αναβάτης που μπορεί να στερήσει τον τίτλο από τον Alonso είναι ο Daniel Holgado (Red Bull GASGAS Tech3). Ο Ισπανός διανύει την τρίτη του χρονιά στην Moto3 και φέτος αναμένεται να είναι πιο δυνατός. Ακόμη δύο αναβάτες οι οποίοι τερμάτισαν πέρυσι εντός επτάδας πρόκειται να βάλουν υποψηφιότητα για τον φετινό τίτλο και αυτοί δεν είναι άλλοι από τους Ivan Ortola (MT Helmets - MSI) και Collin Veijer (Liqui Moly Husqvarna Intact GP).

Οι Jose Antonio Rueda (Red Bull KTM Ajo) και David Muñoz (BOE Motorsports), οι οποίοι έχουν ανέβει στο βάθρο της Moto3, ψάχνουν τις δικές τους ευκαιρίες για να διακριθούν, ενώ και οι Joel Kelso (BOE Motorsports), Taiyo Furusato (Honda Team Asia) και Tatsuki Suzuki (Liqui Moly Husqvarna Intact GP) αναμένεται να μας απασχολήσουν με τις αγωνιστικές τους επιδόσεις.
Moto2 & Moto3 Jerez Test – Η τάξη του 2024 πιάνει δουλειά

Όσον αφορά τους νεοεισερχόμενους, ο νικητής του 2023 Red Bull MotoGP Rookies Cup και του τίτλου JuniorGP, Angel Piqueras, θα βρεθεί στη θέση του Massia στην ομάδα της Leopard Racing ωστόσο στη Jerez δεν θα τον δούμε να δοκιμάζει τη μοτοσυκλέτα του -ελέω ενός τραυματισμού. Την θέση του στην ομάδα για το τεστ της Jerez θα πάρει ο Lorenzo Dalla Porta. Ακόμη ένας αναβάτης ο οποίος πρόκειται να μας απασχολήσει είναι ο Xabi Zurutuza. Ο Zurutuza θα βρεθεί στην Jerez με την ομάδα της Red Bull KTM Ajo ωστόσο ο Ισπανός θα κάνει το ντεμπούτο του στο Πρωτάθλημα στο GP της Αμερικής, καθώς τότε θα συμπληρώσει το ελάχιστο ηλικιακό όριο των 18 ετών που ορίζει η FIM.
Ο Vicente Perez ο οποίος θα βρίσκεται στη Jerez, θα αντικαταστήσει τον Zurutuza στο Qatar και στο Portimao, ενώ αναμένουμε να δούμε τι μπορούν να καταφέρουν οι Tatchakorn Buasri (Honda Team Asia), Nicola Carraro (LEVELUP - MTA), Jacob Roulstone (Red Bull GASGAS Tech3), Noah Dettwiler (CIP Green Power) και Joel Esteban (CFMOTO Aspar Team), οι οποίοι θα βρεθούν για πρώτη φορά στη σχάρα εκκίνησης της Moto3.
Οι δοκιμές της Jerez για τις κατηγορίες Moto2 και Moto3 θα έχουν διάρκεια τριών ημερώ,ν και άπαντες ανυπομονούν να δουν ποια από τα φετινά αστέρια θα ξεχωρίσουν!
Moto2 & Moto3 Jerez Test – Η τάξη του 2024 πιάνει δουλειά


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Χρονιά σταθμός για τους Jack Miller, Maverick Vinales και Alex Rins​

Το 2024 θέλουν να καταφέρουν αυτό που δεν μπόρεσαν οι Valentino Rossi και Jorge Lorenzo
motomagMotoGP – Χρονιά σταθμός για τους Jack Miller, Maverick Vinales και Alex Rins


Οι τρεις αναβάτες θα έχουν την ευκαιρία στη φετινή σεζόν να νικήσουν έναν αγώνα με τρίτο κατασκευαστή, κάτι που δεν κατάφεραν ούτε ο Jorge Lorenzo, αλλά ούτε και ο θρύλος των MotoGP, Valentino Rossi.

Πριν καλά-καλά ξεκινήσει η σεζόν του 2024, τα MotoGP έχουν ήδη δώσει τα πρώτα δείγματα για μία χρονιά με δυνατές συγκινήσεις. Από την μία ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) έρχεται με υψηλό ηθικό μετά την κατάκτηση δύο σερί πρωταθλημάτων (2022 και 2023), με στόχο να βρεθεί και για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή. Κάτι τέτοιο έχει να συμβεί από την τετραετή κυριαρχία του Marc Marquez, η οποία τερματίστηκε το 2019, ενώ αντίστοιχο κατόρθωμα έχει καταγραφεί μόνο δύο φορές συνολικά στην ιστορία του θεσμού.
MotoGP – Χρονιά σταθμός για τους Jack Miller, Maverick Vinales και Alex Rins

Από την άλλη, ο Ισπανός πολυπρωταθλητής, Marc Marquez, που φέτος θα αγωνίζεται με την Gresini Racing, θέλει να προσπαθήσει να επιστρέψει στον θρόνο του. To 2023 o Jorge Martin (Prima Pramac Racing) βρέθηκε μία ανάσα από την κατάκτηση του Πρωταθλήματος και, όπως είναι λογικό, φέτος θέλει να ξαναγράψει την ιστορία αλλάζοντας φυσικά το τέλος. Στην περίπτωση που ένας από τους δύο Ισπανούς κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2023, τότε αυτομάτως θα γίνει και ο πρώτος που το κατάφερε με τέτοιου είδους ομάδα, στα MotoGP.
MotoGP – Χρονιά σταθμός για τους Jack Miller, Maverick Vinales και Alex Rins

Στα παραπάνω έρχονται να προστεθούν και τρεις ακόμα αναβάτες, οι οποίοι το 2024 έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν κάποιον αγώνα στην σέλα τρίτου κατασκευαστή. Οι Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing), Maverick Vinales (Aprilia Racing) και Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP), όλοι τους θέλουν να πετύχουν αυτό το μοναδικό ορόσημο. Ταυτόχρονα, αν τελικώς τα καταφέρουν, θα είναι και η πρώτη φορά που κάποιος αναβάτης έχει σημειώσει νίκη με τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές, από τότε που η κατηγορία ονομάστηκε MotoGP, αφήνοντας πίσω την δίχρονη ιστορία της.
MotoGP – Χρονιά σταθμός για τους Jack Miller, Maverick Vinales και Alex Rins

Ο Miller έχει τέσσερις νίκες στην μεγάλη κατηγορία, μοιρασμένες σε Honda και Ducati. Φέτος, είναι η δεύτερη χρονιά του με την RC16, με τον Αυστραλό να θέλει να επιστρέψει στις νίκες. Η περσινή χρονιά είδε τον Miller να ανεβαίνει στο βάθρο της Κυριακής μία φορά με την KTM, ενώ είχε την ευκαιρία να πάρει την πρώτη του νίκη με τους πορτοκαλί στο τελευταίο GP του 2023, στην Valencia. Δυστυχώς όμως η πτώση που είχε δεν του επέτρεψε την συνέχεια.
MotoGP – Χρονιά σταθμός για τους Jack Miller, Maverick Vinales και Alex Rins

O Vinales είχε επίσης αρκετές ευκαιρίες να κάνει το “hat-trick”, την χρονιά που μας πέρασε. Στην καριέρα του στην μεγάλη κατηγορία, μετρά ήδη 9 νικηφόρους αγώνες, έναν με την Suzuki και οχτώ με την Yamaha. Με την Aprilia, έχει βρεθεί έξι φορές στο βάθρο πάνω στην RS-GP του, χωρίς όμως να πατήσει στο Ν.1.: Ο “Top Gun” βρέθηκε πολύ κοντά σε αυτό, στο GP της Ινδονησίας, μένοντας μόλις τρία δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον νικητή, Bagnaia.

Οι δύο αναβάτες, Miller και Vinales, είχαν τις ευκαιρίες τους το 2023 να κάνουν αυτό που κανένας άλλος δεν έχει καταφέρει, από το 2002 και μετά, όταν η μεγάλη κατηγορία άλλαξε όνομα, από 500GP σε MotoGP. Τώρα, όμως, έρχεται να προστεθεί στους δυο τους και ο Alex Rins, ο οποίος φέτος θα αγωνίζεται με την Yamaha, φεύγοντας από την LCR Honda. Ο Ισπανός έχει βρεθεί έξι συνολικά φορές στο πρώτο σκαλί του βάθρου της μεγάλης κατηγορίας, με πιο πρόσφατη τη νίκη του στο Τέξας το 2023, μόλις στον τρίτο του GP πάνω στην Honda RC213V. Έχοντας αποδείξει ότι μπορεί να συνηθίσει γρήγορα τον τρόπο που συμπεριφέρεται μία μοτοσυκλέτα, ο Rins έχει αναμφίβολα γράψει το όνομά του στην λίστα με τους υποψήφιους να τα καταφέρουν το 2024.
MotoGP – Χρονιά σταθμός για τους Jack Miller, Maverick Vinales και Alex Rins

Μόλις τέσσερις αναβάτες έχουν καταφέρει να κερδίσουν με τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές. Πιο πρόσφατη περίπτωση είναι αυτή του Loris Capirossi, ο οποίος πήρε μία νίκη με την Yamaha (1996) και μία με την Honda (2000), στα 500 κυβικά. Τρία χρόνια αργότερα, το 2003, έχοντας πλέον περάσει στην εποχή των MotoGP θα κερδίσει και έναν ακόμα αγώνα, με Ducati. Πριν τον Capirossi, τα είχε καταφέρει ο Eddie Lawson, με τις Yamaha, Honda και το 1992 με την Cagiva, παίρνοντας την σκυτάλη από τον Randy Mamola. Ο τελευταίος νίκησε σε αγώνα τόσο με την Suzuki, όσο και με την Honda και την Yamaha, βάζοντας το 1987 το όνομά του στο κλειστό αυτό κλαμπ αναβατών.
MotoGP – Χρονιά σταθμός για τους Jack Miller, Maverick Vinales και Alex Rins

Ο πρώτος που το έκανε ήταν ο Βρετανός θρύλος, Mike Hailwood, στα 500 κυβικά, σημειώνοντας νίκες με τις Norton, MV Agusta και Honda, το 1967. Ερχόμενοι σε πιο σύγχρονες εποχές, μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του αθλήματος έχουν προσπαθήσει, χωρίς επιτυχία, να φέρουν τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές στην κορυφή του βάθρου. Πιο τρανταχτά παραδείγματα ήταν ο Valentino Rossi και ο Jorge Lorenzo.
MotoGP – Χρονιά σταθμός για τους Jack Miller, Maverick Vinales και Alex Rins

Όσον αφορά τον Rossi, τα επιτεύγματά του με τις Honda και Yamaha του είχαν ήδη εξασφαλίσει μία θέση στο πάνθεον του MotoGP. Η περίπτωση της Ducati, όμως, δεν ήταν το ίδιο επιτυχημένη. Στην διάρκεια των δύο χρόνων με το εργοστάσιο του Borgo Panigale, ο “Γιατρός” κατάφερε να βρεθεί στο βάθρο μόλις τρεις φορές, χωρίς ωστόσο να κερδίσει σε κάποιον αγώνα. Η πιο μικρή απόσταση που είχε από τον νικητή του αγώνα, στα δύο “κόκκινα” χρόνια του ήταν τα 4 δευτερόλεπτα.
MotoGP – Χρονιά σταθμός για τους Jack Miller, Maverick Vinales και Alex Rins

Από την άλλη, ο Lorenzo είχε καλύτερη πορεία με την Ducati, σημειώνοντας τρεις νίκες. Για τον Ισπανό, η Honda αποδείχθηκε ο κρυπτονίτης του. Την τελευταία του σεζόν, τη οποία πέρασε με το Big H, δεν σημείωσε κανένα αξιόλογο αποτέλεσμα, μένοντας συνεχώς εκτός δεκάδας.
Η προσπάθεια των τριών αναβατών, Rins, Miller και Vinales, ίσως να μην είναι κάτι σημαντικό από μόνο του. Ανεβάζει όμως τον ανταγωνισμό, καθώς οι τρεις τους θα δώσουν τις δικές τους μάχες, με στόχο να γράψουν το όνομά τους σε μία κλειστή ομάδα αναβατών, που έχει πάνω από 20 χρόνια να δει κάποια νέα προσθήκη στην λίστα της.
 
Top Bottom