Magelanos
member
- Δημοσιεύσεις
- 833
- Ηλικία
- 49
- Όνομα
- ΠΑΝΟΣ
- Περιοχή
- ΙΛΙΟΝ
Meeting With John Rambo..(Vietnam-Cambodia-Laos 2016-2017)
Πρώτες σκέψεις για πότε και το πώς..
Καλοκαίρι 2016 το μυαλό ταξίδευε σε μέρη ξωτικά. Η Μόνικα βρισκόταν εκεί, εδώ και πολύ καιρό με βάση το Βιετνάμ. Το θέμα όμως είναι ότι για ένα ταξίδι οδικώς, πρέπει να γίνει μια συγκεκριμένη περίοδο για να επιτύχουμε όσο είναι εφικτό τις καλύτερες καιρικές συνθήκες για οδήγηση με μηχανή.
Με ξηρή και υγρή περίοδο σε αυτές τις χώρες και ιδιαιτέρα στο τεράστιο Βιετνάμ, θα βρούμε λίγο απ’όλα πιστεύω. Το χρονικό περιθώριο που μπορούσα να αφιερώσω ήταν ένα τρίμηνο γεμάτο. Η Μόνικα μου λέει καλό είναι να βρίσκομαι Βιετνάμ τέλος Νοεμβρίου. Θέλω και ένα μήνα περίπου για να φτάσω οπότε Σεπτέμβρη πρέπει να ξεκινήσω. Μμμμ.!!
Plan A: Τώρα με μηχανή για να φτάσω εκεί πρέπει να περάσω Τουρκία, Ιράν, Πακιστάν, Ινδία, Βιρμανία, Ταϊλανδή, Λάος και Βιετνάμ!!! Το λοιπόν δύσκολα γραφειοκρατικά και οδικά χώρες, που συγκεκριμένα προγράμματα εκεί δεν πιάνουν. Θέλω ένα εξάμηνο συνολικά για να πω ότι είδα και κάτι. Αν δεν έχω χρόνο δεν μπαίνω σε διαδικασία να περάσω χώρες που δεν θα δω τίποτα.
Plan B: Να στείλω την μηχανή καργκο Σιγκαπούρη και από εκεί οδικός Μαλαισία, Ταϊλάνδη, Λάος, Βιετνάμ. Και το Α πλάνο και το Β οικονομικά είναι τα ίδια πάνω κάτω. Και στις δυο περιπτώσεις θέλω το περιβόητο Carnet De Passage ( πολύπτυχο) από την ΕΛΠΑ και τρία χιλιάρικα πριν ξεκινήσω. Το πρώτο το απορρίπτω λόγο χρόνου, και πάω για δεύτερο. Βρήκα μια ακτοπλοϊκή καργκο όπου με άλλα τρία χιλιάρικα πάει και έρχεται η μηχανή.
Βρίσκομαι στα έξι χιλιάρικα που πρέπει να δώσω, και δεν έχω ξεκινήσει ακόμη. Βαλε και τα αεροπορικά που δεν έχω ψάξει!! Δεν πάω όμως μια ΕΛΠΑ να δω τι παίζει; Και αυτό που παίζει είναι μια κλειστή ΕΛΠΑ στις διαδικασίες μετακόμισης και δεν εκδίδουν το έγγραφο (πολύπτυχο) για την μηχανή. Το μόνο που έβγαζαν ήταν διεθνές δίπλωμα. Μάλιστα οπότε πλάνο Α+Β=Χ….
Plan C: Μιλώντας με Μόνικα για όλα αυτά, αποφασίσαμε να πάω Βιετνάμ και να αγοράσουμε η νοικιάσουμε ένα μικρό μηχανάκι εκεί, ότι κάνουν οι περισσότεροι τουρίστες και εξερευνούν την χώρα. Ωραία γιατί όχι ας δοκιμάσουμε και με αυτό τον τρόπο!!! Και το βασικότερο θα βγει πολύ ποιο οικονομικά από τις άλλες δυο περιπτώσεις..
Παραλαβή Βίζας από Πρεσβεία Βιετνάμ τρίμηνη, και αγορά αεροπορικού εισιτηρίου για Ανόι-Βιετνάμ. Μια πτήση 14ωρων συνολικά. Αθήνα-Κωνσταντινούπολη (Τουρκία)- Βιετνάμ-(Χο-Τσι-Mιν) στάση μια ώρα στο αεροπλάνο και τέλος πρωτεύουσα Ανόι. Άλλη μια ευχάριστη έκπληξη ήρθε από ένα φιλικό ζευγάρι, όπου αποφάσισαν να έρθουν και αυτοί για δυο εβδομάδες. Θα ξεκινήσω εγώ μια εβδομάδα πριν για να ψάξω με Μόνικα τι παίζει με μηχανάκια και όταν θα έρθουν οι φίλοι θα ξεκινήσουμε αμέσως το οδικό ταξίδι.
Η περιπέτεια ξεκινά…
Πρώτες σκέψεις για πότε και το πώς..
Καλοκαίρι 2016 το μυαλό ταξίδευε σε μέρη ξωτικά. Η Μόνικα βρισκόταν εκεί, εδώ και πολύ καιρό με βάση το Βιετνάμ. Το θέμα όμως είναι ότι για ένα ταξίδι οδικώς, πρέπει να γίνει μια συγκεκριμένη περίοδο για να επιτύχουμε όσο είναι εφικτό τις καλύτερες καιρικές συνθήκες για οδήγηση με μηχανή.
Με ξηρή και υγρή περίοδο σε αυτές τις χώρες και ιδιαιτέρα στο τεράστιο Βιετνάμ, θα βρούμε λίγο απ’όλα πιστεύω. Το χρονικό περιθώριο που μπορούσα να αφιερώσω ήταν ένα τρίμηνο γεμάτο. Η Μόνικα μου λέει καλό είναι να βρίσκομαι Βιετνάμ τέλος Νοεμβρίου. Θέλω και ένα μήνα περίπου για να φτάσω οπότε Σεπτέμβρη πρέπει να ξεκινήσω. Μμμμ.!!
Plan A: Τώρα με μηχανή για να φτάσω εκεί πρέπει να περάσω Τουρκία, Ιράν, Πακιστάν, Ινδία, Βιρμανία, Ταϊλανδή, Λάος και Βιετνάμ!!! Το λοιπόν δύσκολα γραφειοκρατικά και οδικά χώρες, που συγκεκριμένα προγράμματα εκεί δεν πιάνουν. Θέλω ένα εξάμηνο συνολικά για να πω ότι είδα και κάτι. Αν δεν έχω χρόνο δεν μπαίνω σε διαδικασία να περάσω χώρες που δεν θα δω τίποτα.
Plan B: Να στείλω την μηχανή καργκο Σιγκαπούρη και από εκεί οδικός Μαλαισία, Ταϊλάνδη, Λάος, Βιετνάμ. Και το Α πλάνο και το Β οικονομικά είναι τα ίδια πάνω κάτω. Και στις δυο περιπτώσεις θέλω το περιβόητο Carnet De Passage ( πολύπτυχο) από την ΕΛΠΑ και τρία χιλιάρικα πριν ξεκινήσω. Το πρώτο το απορρίπτω λόγο χρόνου, και πάω για δεύτερο. Βρήκα μια ακτοπλοϊκή καργκο όπου με άλλα τρία χιλιάρικα πάει και έρχεται η μηχανή.
Βρίσκομαι στα έξι χιλιάρικα που πρέπει να δώσω, και δεν έχω ξεκινήσει ακόμη. Βαλε και τα αεροπορικά που δεν έχω ψάξει!! Δεν πάω όμως μια ΕΛΠΑ να δω τι παίζει; Και αυτό που παίζει είναι μια κλειστή ΕΛΠΑ στις διαδικασίες μετακόμισης και δεν εκδίδουν το έγγραφο (πολύπτυχο) για την μηχανή. Το μόνο που έβγαζαν ήταν διεθνές δίπλωμα. Μάλιστα οπότε πλάνο Α+Β=Χ….
Plan C: Μιλώντας με Μόνικα για όλα αυτά, αποφασίσαμε να πάω Βιετνάμ και να αγοράσουμε η νοικιάσουμε ένα μικρό μηχανάκι εκεί, ότι κάνουν οι περισσότεροι τουρίστες και εξερευνούν την χώρα. Ωραία γιατί όχι ας δοκιμάσουμε και με αυτό τον τρόπο!!! Και το βασικότερο θα βγει πολύ ποιο οικονομικά από τις άλλες δυο περιπτώσεις..
Παραλαβή Βίζας από Πρεσβεία Βιετνάμ τρίμηνη, και αγορά αεροπορικού εισιτηρίου για Ανόι-Βιετνάμ. Μια πτήση 14ωρων συνολικά. Αθήνα-Κωνσταντινούπολη (Τουρκία)- Βιετνάμ-(Χο-Τσι-Mιν) στάση μια ώρα στο αεροπλάνο και τέλος πρωτεύουσα Ανόι. Άλλη μια ευχάριστη έκπληξη ήρθε από ένα φιλικό ζευγάρι, όπου αποφάσισαν να έρθουν και αυτοί για δυο εβδομάδες. Θα ξεκινήσω εγώ μια εβδομάδα πριν για να ψάξω με Μόνικα τι παίζει με μηχανάκια και όταν θα έρθουν οι φίλοι θα ξεκινήσουμε αμέσως το οδικό ταξίδι.
Η περιπέτεια ξεκινά…