User V
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 12.090
Η μαγκιά της Kawasaki φάνηκε ξεκάθαρα με την παρουσίαση του Ζ1000SX πριν 9 χρόνια.
Έχεις ένα επιτυχημένο μοτέρ επάνω στο γυμνό Ζ1000. Γιατί να μην το περάσεις σε μια SPORT touring κατασκευή για τον πραγματικό κόσμο;
Εδώ το μοντέλο 10'-13'
Στο εξωτερικό το δέχτηκαν με διθυραμβικά σχόλια!! Κάτι ανάμεσα στο Ζ1000 και το ΖΧ10R με δυνατότητες για τα πάντα!!! Σίγουρα κερδίζει τα βλέμματα κι όχι μόνο σε σχέση με τον ανταγωνισμό..
10 μόνο κιλά βαρύτερο από το Z1000.. Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. .
Σχεδόν 140hp..
Ψηλά κλιπόν..
Άνετη, τουριστικά μελετημένη θέση οδήγησης..
Ρυθμιζόμενη ζελατίνα..
Παιχνιδιάρικο "χαρακτήρα" χωρίς παραχωρήσεις όταν του το ζητήσεις..
αλλά στην Ελλάδα λίγα κομμάτια. "Ξέρουμε" εμείς..
Εδώ του 14' με τις δικές του πλαϊνές!!
Για ανήσυχους τουρίστες που ψάχνουν ευέλικτο Τρένο και δεν θέλουν μπούγιο ας το έχουν στα υπόψιν τους.
Ας παρακολουθήσουν δε την εξέλιξή του καθώς και review του μιας και δεν παίζεται..
Έχεις ένα επιτυχημένο μοτέρ επάνω στο γυμνό Ζ1000. Γιατί να μην το περάσεις σε μια SPORT touring κατασκευή για τον πραγματικό κόσμο;
Εδώ το μοντέλο 10'-13'
Στο εξωτερικό το δέχτηκαν με διθυραμβικά σχόλια!! Κάτι ανάμεσα στο Ζ1000 και το ΖΧ10R με δυνατότητες για τα πάντα!!! Σίγουρα κερδίζει τα βλέμματα κι όχι μόνο σε σχέση με τον ανταγωνισμό..
10 μόνο κιλά βαρύτερο από το Z1000.. Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. .
Σχεδόν 140hp..
Ψηλά κλιπόν..
Άνετη, τουριστικά μελετημένη θέση οδήγησης..
Ρυθμιζόμενη ζελατίνα..
Παιχνιδιάρικο "χαρακτήρα" χωρίς παραχωρήσεις όταν του το ζητήσεις..
αλλά στην Ελλάδα λίγα κομμάτια. "Ξέρουμε" εμείς..
Εδώ του 14' με τις δικές του πλαϊνές!!
Για ανήσυχους τουρίστες που ψάχνουν ευέλικτο Τρένο και δεν θέλουν μπούγιο ας το έχουν στα υπόψιν τους.
Ας παρακολουθήσουν δε την εξέλιξή του καθώς και review του μιας και δεν παίζεται..
Τελευταία επεξεργασία: