Kawasaki Z1000SX 2010-.... Ο Ινδιάνος των sport touring.

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.462
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Προσωπικά επειδή το είδα φορεμένο... εν κινήσει... κι από όλες τις μεριές...

Θα το έβαζα και σε Tracer αν είχα ή σε όποιο sport touring.


Παρακαλώ κάποιον Mod να μεταφέρει από την αρχική μου παράθεση "Ένα ενδιαφέρον..." σε νέο θέμα με τίτλο "Πρόσθετος λασπωτήρας για Sport Touring Kawasaki Z1000-Z1000SX" ώστε να μείνει μόνο το θέμα παρουσίασης του μοντέλου.

Δικό μου λάθος η παράθεση εδώ.Συγνώμη παιδιά κι ευχαριστώ...
Smileys drinking beer Emoticon
Αν ξεψυγει το θεμα θα μεταφερθουν Μητσο
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Περαν του αν ειναι ομορφο ,η θεση του εκει ειναι για να μη σηκωνει η ροδα τα νερα της βροχης ψηλα και να γινεσαι μουσκεμα απο πισω.
Δεν ειναι τυχαια η θεση του εκει
Με το ημιπεριπτερο που έχεις, τί θα έλεγες?

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.462
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Με το ημιπεριπτερο που έχεις, τί θα έλεγες?

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα ελεγα οτι η πεμφε για να το βαζει εκει ,χρειαζεται.
Και ναι ,οταν αλλαξα τακακια πισω και βαλβολινες ,το εβγαλα για να κανω τις εργασιες ,αλλα το ξαναβαλα κανονικα στη θεση του
Τωρα αν εσυ δεν γουσταρεις ,αλλη δουλεια.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Θα ελεγα οτι η πεμφε για να το βαζει εκει ,χρειαζεται.
Και ναι ,οταν αλλαξα τακακια πισω και βαλβολινες ,το εβγαλα για να κανω τις εργασιες ,αλλα το ξαναβαλα κανονικα στη θεση του
Τωρα αν εσυ δεν γουσταρεις ,αλλη δουλεια.

Της bmw είναι ομορφότερο από τη γκουμούτσα που δείχνει ο ω....Joy
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Αν το δεις από όλες τις μεριές.. με τα μάτια μου... Θα σ' αρέσει.. abc

:)
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.336
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
..... απορια ψαλτη ...... αυτα τα εργοστασιακα κομματακια φτερου οχι μονο στον πισω αλλα και ειδικα στον μπροστινο τροχο γιατι μπαινουν ?
Αν ειναι εκλεπτυσμενη καλλιτεχνικη ......πινελια ....... να το δεχτω. Hammer Smash
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.180
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Θα ελεγα οτι η πεμφε για να το βαζει εκει ,χρειαζεται.
Και ναι ,οταν αλλαξα τακακια πισω και βαλβολινες ,το εβγαλα για να κανω τις εργασιες ,αλλα το ξαναβαλα κανονικα στη θεση του
Τωρα αν εσυ δεν γουσταρεις ,αλλη δουλεια.
Καλά εσύ γιατί τρελλάθηκες; "Οταν τα έβαζαν τα Ducatia τα κράζαμε όλοι και ξαφνικά για να τα βάζει η Πενφέ χρειάζεται; Πρωτοτυπήσατε πάλι Γερμανοτσολιάδες....abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.672
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Test – Kawasaki Ninja 1000SX 2020 – Αποστολή στην Ισπανία

Μία μοτοσυκλέτα για τα πάντα

Από τη στιγμή που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2011, η Kawasaki Ζ1000SX έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στην sport touring κατηγορία που κάθε χρόνο μοιάζει να μικραίνει σε πληθυσμό. Στη νέα της αυτή εμφάνιση δεν έχουμε απλά και μόνο μια αλλαγή του ονόματος από Ζ σε Ninja, καθώς αυτή συνοδεύεται από σπουδαίες βελτιώσεις. Θα μπορούσε άραγε αυτή η Ninja να φέρει μια νέα πνοή στην υπέροχη αυτή κατηγορία;




Νέος κινητήρας, νέο όνομα

Σε όσα χρόνια οι σπορ μοτοσυκλέτες αποτελούν την κορυφή της αγοράς, οι έξυπνοι μοτοσυκλετιστές συχνά προτιμούσαν τις sport touring εκδόσεις. Αυτές μπορούν να καταφέρουν περισσότερα στους δημόσιους δρόμους από τις τυπικές σπορ μοτοσυκλέτες επιδόσεων και γι’ αυτό αποδείχθηκαν τόσο έξυπνες επιλογές, όσο και δημοφιλείς.

Πλέον μόνο το πρώτο παραμένει ακριβές, καθώς ο ρόλος των sport touring έχει καλυφθεί σημαντικά από τις μεγάλες μοτοσυκλέτες διπλής χρήσης (on-off/adventure).

Παρότι η Kawasaki διαθέτει έναν σημαντικό παίκτη στην κατηγορία αυτή, Versys 1000, αυτό δεν την εμπόδισε απ’ το να ανανεώσει σε βάθος τη Ζ1000SX και να την εντάξει στην οικογένεια των Ninja.


Ας δούμε εν συντομία τις φέρνει η τέταρτη γενιά της sport touring της Kawasaki:

- TFT οθόνη
- LED φώτα
- Νέα, πιο κοφτερή εμφάνιση Ninja
- Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας
- Traction control
- Cruise control
- 4 riding modes
- Νέο μονό τελικό εξάτμισης
- Ανανεωμένος κινητήρας
- Συνδεσιμότητα με έξυπνα τηλέφωνα
- Comfort σέλα στον βασικό εξοπλισμό
- Διαστήματα συντήρησης ανά 12,000 χιλιόμετρα
- Συμπλέκτης assist & slipper (ολίσθησης με υποβοήθηση)
- Δύο πακέτα εξοπλισμού, Performance και Touring
- Λάστιχα Bridgestone Battlax S22 εξελιγμένα για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.


Επιστροφή στο σπίτι


Η Kawasaki παρουσίασε το νέο Ninja στον Ευρωπαϊκό Τύπο στην ευρύτερη περιοχή μέσα και γύρω από τον πανέμορφη Cordoba.

Είναι όντως περίεργο να βρίσκεσαι τόσο μακριά από το σπίτι σου και να νιώθεις σαν στο σπίτι σου. Γιατί αυτό ακριβώς συμβαίνει μόλις περάσεις πόδι πάνω από τη σέλα του νέου Ninja 1000SX. Πολύ λίγες μοτοσυκλέτες σου δίνουν από την πρώτη στιγμή πως όλα πάνω τους είναι σωστά.


Για την ακρίβεια χρειάζεσαι μόλις μερικά μέτρα με τη μοτοσυκλέτα για αντιληφθείς τι να περιμένεις. Και, όσο πιέζεις τον κινητήρα, τόσο αυτές οι προσδοκίες σου επιβεβαιώνονται και ξεπερνιούνται.

Παρά τα 235 κιλά της (έτοιμη για οδήγηση) αυτή η Kawasaki είναι αναπάντεχα ευέλικτη, χάρη στο αναβαθμισμένο μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm και τα λάστιχα Battlax S22 που η Bridgestone εξέλιξε ειδικά για αυτή τη μοτοσυκλέτα.

Η νέα Ninja είναι άψογη, σταθερότατη στις υψηλές ταχύτητες. Στις αργές στροφές δείχνει ελαφρύτερη απ’ όσο υπονοούν τα νούμερά της στη ζυγαριά. Το αποτέλεσμα είναι πως η μοτοσυκλέτα, εκτός από ικανότατη στις σπορ και τουριστικές της αρμοδιότητες, έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει και καθημερινές ανάγκες μετακίνησης.

Όσοι δεν θεωρούν ως προφανές ότι θα χρησιμοποιείς μια μοτοσυκλέτα 1,000 κυβικών εκατοστών για να πηγαίνεις κάθε μέρα στη δουλειά μέσα από πυκνή κίνηση, απλά ας μετρήσουν πόσες μεγάλες Adventure βρίσκονται τριγύρω τους στο μποτιλιάρισμα.



Φυσικότητα

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η νέα Ninja μας κέρδιζε ολοένα και περισσότερο, όχι μόνο επειδή έβγαλε έναν υπέροχο σπορ χαρακτήρα στους Ισπανικούς δρόμους, αλλά και γιατί κατεβήκαμε από τη σέλα της μετά από 7 ώρες νιώθοντας εντυπωσιακά φρέσκιοι.

Πρωταγωνιστικό στοιχείο εδώ είναι η ευκολία και φυσικότητα με την οποία όλα πάνω της λειτουργούν. Τα ηλεκτρονικά είναι απλούστατα στη χρήση τους. Riding modes και cruise control; Ο χειρισμός τους είναι παιχνίδι. Traction control; Δεν αντιλαμβάνεσαι καν ότι είναι σε λειτουργία.

Ο κινητήρας με απόδοση 142 ίππων είναι μια βελτιωμένη έκδοση του προκατόχου του, ένας τετρακύλινδρος σε σειρά που χαρακτηρίζεται από βελούδινη απόκριση χαμηλά, δύναμη στις μεσαίες και καυτή απόδοση ψηλά. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα που ανταποκρίνεται όπως ακριβώς θέλεις σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Γρήγορες αλλαγές σχέσεων (short shifting) και υψηλές ταχύτητες με 5η και 6η; Είναι εφικτό και εξίσου απολαυστικό με το να γεμίζεις την 3η πάνω από τα 160 km/h.

Σε αυτές τις ταχύτητες αντιλαμβάνεσαι πως η Kawasaki προτίμησε τον σπορ χαρακτήρα επιλέγοντας αυτή τη ζελατίνα. Ρυθμίζεται πανεύκολα καθ’ ύψος, αλλά δουλεύει καλύτερα για όσους αρέσκονται να ταμπουρώνονται πίσω της σε σπορ οδήγηση.

Υπάρχει και έξτρα ψηλότερη ζελατίνα, μαζί με βαλίτσες και θερμαινόμενα γκριπ για όσους το επιθυμούν. Είναι μέρος του πακέτου Touring.

Με τα κιτ Performance και Touring η Kawasaki προσφέρει χρήσιμα πακέτα εξοπλισμού σε προσιτές τιμές που σου δίνουν την ευκαιρία να τονίσεις περισσότερο τη sport ή την touring πλευρά της μοτοσυκλέτας.



Η Kawasaki της χρονιάς

Το αποτέλεσμα της δοκιμής για μας είναι απλό: αυτή είναι η Kawasaki της χρονιάς. Μπορεί τα φώτα της δημοσιότητας να πέφτουν σε μοντέλα όπως η υπερτροφοδοτούμενη Ζ Η2, αλλά αυτή εδώ η μοτοσυκλέτα συνδυάζει σπουδαίες αρετές: είναι ευκολοδήγητη, δυνατή και δε βρίσκεις τίποτε πάνω της που ζητούσε βελτίωση.

Όποιος αγοράσει την Kawasaki Ninja 1000SX πιθανότατα δεν θα ξανακοιτάξει άλλη μοτοσυκλέτα για τουλάχιστον μια πενταετία!



Tεχνικά Χαρακτηριστικά

Κατασκευαστής Kawasaki
Μοντέλο Ninja 1000SX
Αντιπρόσωπος ΤΕΟΜΟΤΟ ΑΕ
Τιμή (€) Αναμένεται
Εγγύηση 2 χρόνια

Κινητήρας
Τύπος 4Τ, 4K σε σειρά, Υ/Ψ, 2EEK, 16 βαλβίδες
Κυβισμός (cc) 1,043
Διάμετρος x διαδρομή (mm) 77 x 56
Σχέση συμπίεσης 11.8:1
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός, σώματα 38 mm
Καταλύτης / Εξάτμιση 4 σε 1
Τύπος συμπλέκτη Μηχανικός πολύδισκος, assist & slipper
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων

Πλαίσιο
Τύπος Αλουμινένιο δύο δοκών
Μήκος (mm) 2,100
Πλάτος (mm) 825
Υψος (mm) 1,190 (1,235 - στάνταρ ζελατίνα στην πάνω θέση)
Ύψος σέλας (mm) 835
Ίχνος (mm) 98
Γωνία κάστερ (μοίρες) Δ.Α.
Μεταξόνιο (mm) 1,440
Βάρος (kg) 235 (πλήρες)
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (l) 19

Αναρτήσεις
Μπροστά Ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm, πλήρως ρυθμιζόμενo
Πίσω Ένα αμορτισέρ, ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς

Φρένα
Μπροστά Δύο δίσκοι 300 mm, ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων, ABS
Πίσω Δίσκος διαμέτρου 250 mm, δαγκάνα 1 εμβόλου, ABS
Ελαστικά
Μπροστά Bridgestone Battlax S22 - 120/70 ZR17 (58W)
Πίσω Bridgestone Battlax S22 - 190/50 ZR 17 (73W)

Επιδόσεις
Ισχύς εργοστασίου (hp / rpm) 142 / 10,000
Ροπή εργοστασίου (kg.m / rpm) 11.3 / 8.000
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.336
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Γυμνό είναι καύλ@...τι? όχι?

..... αλλος δροσιζεται, αλλος ...... ο δευτεροτοκος γιος του Ιουδα εγγονος του Ιακωβ , Αυναν......!

2020-kawasaki-ninja-1000sx-first-look-fast-facts-6.jpg
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.520
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Γυμνό είναι καύλ@...τι? όχι?

ΟΧΙ...αλλα γουστα ειναι αυταSmileys drinking beer Emoticon
Βαλε μου 2 λιτρα ακομα στο ντεποζιτο ρε Καβασο (οχι πως τα υπολοιπα ειναι ασχημα) και θα το τσιμπαγα ανευ συζητησεως Giving
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.672
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki Ninja H2 SX – Αναβάθμιση με ραντάρ​

Kawasaki-Ninja-H2-SX-Erlkoenig-169Gallery-1f423e60-1769348.jpg

Άλλη μια εταιρεία ετοιμάζεται να μπει στο ολιγομελές κλαμπ που διαθέτει μοτοσυκλέτες με ραντάρ στον εξοπλισμό ασφαλείας τους.
Η είδηση δημοσιεύεται στο Γερμανικό περιοδικό Motorrad και αφορά μια συλλογή φωτογραφιών που απεικονίζουν υπό εξέλιξη τη sport touring εκδοχή Η2 SX του 2022.
Kawasaki-Ninja-H2-SX-Erlkoenig-169Gallery-53978dbc-1769346.jpg
Το ενδιαφέρον εστιάζει κυρίως στο μπροστινό μέρος και δη ακριβώς κάτω από τον μικροσκοπικό προβολέα, όπου διακρίνεται καθαρά το ραντάρ της Bosch. Προφανέστατα η ενσωμάτωσή του αποβλέπει στην υποστήριξη Adaptive Cruise Control και ενδεχομένως ειδοποιήσεις ασφαλείας που, σύμφωνα με τη δημοσίευση, αφορά έλεγχο ταχύτητας, προειδοποίηση σύγκρουσης και κάλυψη τυφλών σημείων.

Αυτό το τελευταίο λογικά θα προϋποθέτει και ραντάρ στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, κάτι που στις εικόνες δεν φαίνεται.

Η ενσωμάτωση του ραντάρ φέρνει και νέα μεγάλη TFT οθόνη στη θέση των πιο παραδοσιακών οργάνων του H2 SX.
Kawasaki-Ninja-H2-SX-Erlkoenig-169Gallery-efb826e0-1769350.jpg
Η ενσωμάτωση ραντάρ στο H2 SX είναι μια κίνηση που είχε προαναγγελθεί από την Kawasaki από το 2019 και φαίνεται πως η εξέλιξη του μοντέλου ακολουθεί πιστά στο χρονοδιάγραμμα των Ιαπώνων, σύμφωνα με το οποίο η παρουσίασή του ανεμένεται το Φθινόπωρο του 2021.

Πηγή φωτογραφιών: Motorrad, φωτογράφος Stefan Baldauf (με αρκετές ακόμη φωτογραφίες)
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.336
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τελειωσαμε παιδες ... και μετα το ρανταρ θα συνδεθει με το matrix για πληροφοριες απο τ΄αλλα οχηματα ... και μετα για το καλο μας ....!police
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.520
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Τελειωσαμε παιδες ... και μετα το ρανταρ θα συνδεθει με το matrix για πληροφοριες απο τ΄αλλα οχηματα ... και μετα για το καλο μας ....!police
Θες να μένεις πίσω στη τεχνολογία; δεν νομίζω Rolling
 
Top Bottom