Husqvarna Norden 901 - Η επίσημη παρουσίαση, τεχνικά χαρακτηριστικά
View attachment 38507View attachment 38508
Η Husqvarna παρουσίασε επίσημα το Norden 901 παραγωγής, μια Adventure μοτοσυκλέτα με πιο στρογγυλεμένη ρετρό εμφάνιση, 105 ίππους, πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο και κορυφαίο επίπεδο στάνταρ και aftermarket εξοπλισμού, έτοιμη να σας ταξιδέψει στα πέρατα του κόσμου και πίσω, τόσο από την άσφαλτο, όσο και από το χώμα.
Η "vintage" εμφάνιση του Norden 901 παραγωγής φέρνει στο μυαλό το θρυλικό KTM 990 Adventure ενώ είναι πολύ κοντά σε αυτή της πρωτότυπης μορφής της μοτοσυκλέτας.
View attachment 38509View attachment 38510
Η μοτοσυκλέτα έρχεται φορτωμένη με κορυφαίο εξοπλισμό από το εργοστάσιο, αν κάποιοι σχολίασαν το γεγονός πως για να κρατηθεί χαμηλότερα η τιμή η Husqvarna δεν εξόπλισε το Norden με το τοπ ανάποδο πιρούνι WP XPLOR 48mm που βρίσκουμε στο KTM 890 Adventure R.
Στην καρδιά τoυ Norden χτυπά ο Euro 5 δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 889 κ.εκ. που γνωρίζουμε από το KTM 890 Adventure, με 105 hp και 10.2 κιλά ροπής, ενώ στα ηλεκτρονικά βοηθήματα περιλαμβάνονται τρία Riding Modes (Street, Rain, Offroad) κι ένα ακόμα προαιρετικό (Explorer mode), δικάναλο Cornering ABS με Street & Offroad modes και δυνατότητα απενεργοποίησης, Cornering Traction Control, shifter και blipper. Ο συμπλέκτης είναι περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση.
View attachment 38511
Οι τροχοί είναι tubeless και ακτινωτοί, σε πραγματικές Adventure διαστάσεις (21 και 18 ίντσες), οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις είναι οι κορυφαίες WP APEX, στα φρένα μπροστά έχουμε δυο δίσκους 320 mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, ενώ το ρεζερβουάρ χωρά 19 λίτρα καυσίμου, για μέγιστη αυτονομία 400 χλμ. σε ιδανικές συνθήκες.
Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα διπλής χρήσης Pirelli Scorpion Rally STR, ενώ στα όργανα βρίσκουμε μια μεγάλη TFT έγχρωμη οθόνη με δυνατότητα συνδυασμού της με ενδείξεις από το smartphone του αναβάτη που μπορεί να τοποθετηθεί από πάνω της.
Η μοτοσυκλέτα έρχεται με δυνατότητες συνδεσιμότητας -στον aftermarket εξοπλισμό-, για χαρακτηριστικά πλοήγησης, τηλεφωνίας και μουσικής.
View attachment 38515
Το ατσάλινο πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρων τμήμα του, ενώ τα φαρδιά μαρσπιέ έχουν σχεδιαστεί για να μπορεί ο αναβάτης να οδηγεί άνετα όρθιος για πολλή ώρα. Τα ελαστικά παρεμβύσματα τους αφαιρούνται για λασπωμένες καταστάσεις.
Στάνταρ είναι οι προστασίες πλαισίου, που θα σας βοηθήσουν να βγείτε αλώβητοι σε κάποια πτώση.
Η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας έχει στόχο την ευέλικτη σπορ οδική συμπεριφορά, δίχως να θυσιάζει την άνεση στο ταξίδι, τόσο σε άσφαλτο όσο και offroad.
Συνεχιζεται.....
Πηγη
www.bikeit.gr