πυξιδας990
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 2.946
- Ηλικία
- 47
- Περιοχή
- λεωνιδιο τσακωνιας
- Μοτοσυκλέτα
- aprilia DORSODURO RED
- Όνομα
- Μανωλης
Απορώ αν υπάρχει ένας που μόλις το είδε,είπε τι καβλα μηχανάκι...
ο παναβουρΑπορώ αν υπάρχει ένας που μόλις το είδε,είπε τι καβλα μηχανάκι...
Αν είχε και άξονα θα έδενε απόλυτα το γλυκό.Σοβαρη μηχανή,για λίγο σιτεμενους κύριους σαν εμεναο παναβουρ
Απορώ αν υπάρχει ένας που μόλις το είδε,είπε τι καβλα μηχανάκι...
Γιατί αυτό και όχι το Forza 750 μισό?Εμένα μου έκανε πολύ θετικό κλικ πάντως. Κι είχα πολύ καιρό να δω μηχανάκι που θα το κάνει αυτό.
Για αυτό που προορίζεται (φορτωμένα ασφάλτινα άνετα και σβέλτα ταξίδια), είναι μια χαρά. Αν αποδειχτεί πως είναι και αξιόπιστο ακόμη καλύτερα.
Δεν ξέρω για ποιον λόγο δεν θα το προτιμούσε κάποιος που δεν πάει χώμα, απο ένα GS πχ ή απο ένα Africa ή όποιο άλλο της κατηγορίας, σκεπτόμενος με αντικειμενικά κριτήρια.
Δεν ψάχνουν όλοι ούτε το πιο γρήγορο, ούτε το πιο στριφτερό, ούτε το πιο αθλητικό μηχανάκι. Μάλιστα θα έλεγα πως το ψάχνουν οι λιγότεροι. Γι' αυτό και το Τρανσαλπ 650 έχει πουλήσει μέχρι και στο τελευταίο χωριό ενώ το ίδια εποχής ΚΤΜ 640 adventure παρότι καλύτερο παντού δεν πούλησε ούτε το 5% απο ότι το άχρωμο, άοσμο και μέτριο honda.
Για μετεξέλιξη του Deauville που λέει το άρθρο, αλλά και των crossrunner και crosstourer θα συμπληρώσω, είναι πολύ καλό. Επίσης αν το δει κάποιος σαν τον μεγάλο αδερφό του NC είναι επίσης πολύ καλό.
Δεν νομίζω πως όταν το σχεδίαζαν είχαν στο μυαλό τους το πελατολόγιο των tracer ή των TDM που είναι μηχανάκια για πιο κανίβαλους, ή το πελατολόγιο των GS ή των KTM που σαν κύριο στοιχείο του μάρκετινγκ τους έχουν και την χρήση στο χώμα (άσχετα που ελάχιστοι τα βάζουν όντως).
Μάλλον είχαν στο μυαλό τους το πελατολόγιο των κατόχων Varadero, Caponord, ΧΤΖ1200 και άλλων μαστόδοντων κατ' όνομα on off.
Σαν μεταχειρισμένο μετά απο κάποια χρόνια δεν θα είχα κανέναν ενδοιασμό να το αγοράσω (αν αποδειχτεί αξιόπιστο). Για καινούριο δεν θα έδινα αυτά τα ποσά που ακούγονται για κανένα μηχανάκι.
Άνετα έπαιρνα και το Forza 750. Δεν είμαι κατα των σκουτερ.Γιατί αυτό και όχι το Forza 750 μισό?
νομίζω κάτι ξέχασες.Εμένα μου έκανε πολύ θετικό κλικ πάντως. Κι είχα πολύ καιρό να δω μηχανάκι που θα το κάνει αυτό.
Για αυτό που προορίζεται (φορτωμένα ασφάλτινα άνετα και σβέλτα ταξίδια), είναι μια χαρά. Αν αποδειχτεί πως είναι και αξιόπιστο ακόμη καλύτερα.
Δεν ξέρω για ποιον λόγο δεν θα το προτιμούσε κάποιος που δεν πάει χώμα, απο ένα GS πχ ή απο ένα Africa ή όποιο άλλο της κατηγορίας, σκεπτόμενος με αντικειμενικά κριτήρια.
Δεν ψάχνουν όλοι ούτε το πιο γρήγορο, ούτε το πιο στριφτερό, ούτε το πιο αθλητικό μηχανάκι. Μάλιστα θα έλεγα πως το ψάχνουν οι λιγότεροι. Γι' αυτό και το Τρανσαλπ 650 έχει πουλήσει μέχρι και στο τελευταίο χωριό ενώ το ίδια εποχής ΚΤΜ 640 adventure παρότι καλύτερο παντού δεν πούλησε ούτε το 5% απο ότι το άχρωμο, άοσμο και μέτριο honda.
Για μετεξέλιξη του Deauville που λέει το άρθρο, αλλά και των crossrunner και crosstourer θα συμπληρώσω, είναι πολύ καλό. Επίσης αν το δει κάποιος σαν τον μεγάλο αδερφό του NC είναι επίσης πολύ καλό.
Δεν νομίζω πως όταν το σχεδίαζαν είχαν στο μυαλό τους το πελατολόγιο των tracer ή των TDM που είναι μηχανάκια για πιο κανίβαλους, ή το πελατολόγιο των GS ή των KTM που σαν κύριο στοιχείο του μάρκετινγκ τους έχουν και την χρήση στο χώμα (άσχετα που ελάχιστοι τα βάζουν όντως).
Μάλλον είχαν στο μυαλό τους το πελατολόγιο των κατόχων Varadero, Caponord, ΧΤΖ1200 και άλλων μαστόδοντων κατ' όνομα on off.
Σαν μεταχειρισμένο μετά απο κάποια χρόνια δεν θα είχα κανέναν ενδοιασμό να το αγοράσω (αν αποδειχτεί αξιόπιστο). Για καινούριο δεν θα έδινα αυτά τα ποσά που ακούγονται για κανένα μηχανάκι...
Που το ξέρεις;Aυτο το χοντα , θαναι αχρωμο αγευστο, μια βαρεμαρα.
Οκ..Που το ξέρεις;
Κάτσε να το δούμε πρώτα
Εμεις εδω ειμαστε γκλαβλιαρηδες και πουλμουρ..Ολη η Ευρωπη αγορασε και τιμησε με τρελλες πωλησεις CBF 600 & 1000.
Κατι αντιστοιχο θα γινει παλι οχι στην Ελλαδα, αλλα στην Ευρωπη.
Το επιασες το νοημα γατε!Εμεις εδω ειμαστε γκλαβλιαρηδες και πουλμουρ..
Απατο θα παει, δεν εχει τιποτα απ τα 2
Και το τρανσάλπ το πήρα δις. Και deauville 700 θα αγόραζα άνετα. Το NC δεν με πείραζε σαν μοτοσυκλέτα, αλλά δεν μου παρείχε την άνεση στην σέλα και την ανεμοκάλυψη που ήθελα. CBF ομοίως μικρό εργονομικά.Οκ..
Τρανσαλπ, ντοβιλ, cbf, nc...
Μια σκουτερομηχανη θα ειναι.
Εσυ εισαι περιπτωση παντως, πηρες capo δις...και τωρα γλυκοκοιτας μπανιερες
Μανώλη κάπου στα 14000 λένε κοντός ψαλμός αλληλούια χαχαχά θα δούμεΈχω την αίσθηση ότι θα πάει άπατο, αν είναι κοντά στην τιμή της λαίλαπας είναι χαμένη από χέρι...