- Δημοσιεύσεις
- 26.671
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda CRF 250L-Rally 2021: Αλλη μια επιβεβαίωση
Επίσημο ντεμπούτο για τις δύο μικρές adventure μοτοσυκλέτες της Honda στην Ιαπωνία – Δείτε περισσότερα για το τι αλλάζει στα μοντέλα, εν όψει παρουσίασης και για την Ευρώπη.
Πριν αρκετό καιρό, δημοσιογράφοι του εξωτερικού είχαν κάνει λόγο για ανανέωση των Honda CRF 250L και CRF 250 Rally για το 2021 και τώρα, οι πληροφορίες ξανάρχονται και πιο επίσημα: Τα δύο μοντέλα παρουσιάστηκαν στην Ιαπωνική αγορά και οι πρώτες πληροφορίες για τις αλλαγές είναι εδώ.
Τα μοντέλα θα αποκτήσουν νέο εκκεντροφόρο εισαγωγής και κατά συνέπεια νέο χρονισμό βαλβίδων, έτσι ώστε περισσότερη ισχύς να είναι διαθέσιμη στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Νέες θα είναι και οι σχέσεις του κιβωτίου με τις πρώτες 5 να είναι κοντύτερες και η 6η μακρύτερη. Ακόμα, ο κινητήρας θα επωφεληθεί από νέο φίλτρο αέρα, σωλήνωση εξάτμισης και σιγαστήρα και νέο χρονισμό ανάφλεξης, προφανώς ώστε να συμμορφώνεται με τις Euro 5 προδιαγραφές.
Επιπλέον, τα μοντέλα θα είναι ελαφρύτερα κατά 4 κιλά με νέο ζύγισμα, ώστε η μάζα τους να συγκεντρωθεί ακόμα πιο κεντρικά. Ο κινητήρας θα τοποθετηθεί ελαφρώς ψηλότερα με την απόσταση από το έδαφος να δηλώνεται 30 χιλιοστά μεγαλύτερη, ενώ οι διαδρομές των αναρτήσεων αυξάνονται κατά 10 και 20 χιλιοστά εμπρός και πίσω αντίστοιχα. To CRF 250L έχει μικρότερο πλάτος για ευκολότερη πρόσβαση στην σέλα από τους αναβάτες, ενώ το τιμόνι θα είναι ρυθμισμένο για μια πιο «όρθια» θέση για τον αναβάτη.
Πρόκειται για τον γνωστό μονοκύλινδρο που με αλλαγή στην διαδρομή, από 76x55 γίνεται 76x63.047 αποδίδει 31 ίππους από 25. Στην οποία μάλιστα ιπποδύναμη παραμένει ο 250ρης παρά την αναβάθμισή του σε Euro5. Οι υπόλοιπες αλλαγές φαίνεται να παραμένουν ίδιες, είτε στο 250 Euro5 είτε στο νέο 300άρι που κυκλοφορεί αυτή την στιγμή στην Ταϊλάνδη. Μειωμένο βάρος δηλαδή από ένα πλαίσιο ίδιο σε εμφάνιση αλλά διαφορετικό ταυτόχρονα με νέο ψαλίδι και αναρτήσεις με μεγαλύτερη διαδρομή.
Από την άλλη, το CRF 250 Rally παίρνει μια νέα σέλα πλατύτερη κατά 20 χιλιοστά με ελαστικές βάσεις για μείωση των κραδασμών, ενώ το ρεζερβουάρ του θα είναι νέο χωρητικότητας 12 λίτρων. Και τα δύο μοντέλα θα εξοπλιστούν με LED νέο φωτιστικό σώμα εμπρός και φλας, ενώ η οθόνη LCD έχει επαναρυθμιστεί ώστε να είναι πιο ευανάγνωστη. Περιμένουμε και την επίσημη παρουσίαση τους για την Ευρώπη.
Στην έκδοση Rally η χωρητικότητα γίνεται 12.8 λίτρα, που εξαιτίας της μικρής κατανάλωσης υπόσχεται αρκετά καλή αυτονομία και θα κάνουμε την κίνηση να υποθέσουμε πως η αύξηση της διαδρομής των αναρτήσεων συνοδεύεται από ολική επαναδιαπραγμάτευση για την γραμμικότητα των αποσβέσεων και κυρίως της συμπίεσης που ήταν αρκετά ενδοτική προσανατολισμένη για το χώμα. Αφαιρώντας έτσι δυνατότητες από την γρήγορη οδήγηση στην άσφαλτο. Είναι πλέον πιο εύκολο από παλιά, μεταφράστε το αυτό στο κατασκευαστικό κόστος, να τα συνδυάσεις εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και τους δύο κόσμους, κι έτσι η αύξηση της διαδρομής που ήταν ήδη ικανοποιητική και στο άνω άκρο του ανταγωνισμού, μάλλον γίνεται προς αυτή την κατεύθυνση. Διότι αν και άψογο στο χώμα, η μεγάλη μεταβολή της γεωμετρίας στο δυνατό φρενάρισμα που σίγουρα κάνεις οδηγώντας γρήγορα στην άσφαλτο, χαρακτήριζε το προηγούμενο μοντέλο.
Επίσημο ντεμπούτο για τις δύο μικρές adventure μοτοσυκλέτες της Honda στην Ιαπωνία – Δείτε περισσότερα για το τι αλλάζει στα μοντέλα, εν όψει παρουσίασης και για την Ευρώπη.
Πριν αρκετό καιρό, δημοσιογράφοι του εξωτερικού είχαν κάνει λόγο για ανανέωση των Honda CRF 250L και CRF 250 Rally για το 2021 και τώρα, οι πληροφορίες ξανάρχονται και πιο επίσημα: Τα δύο μοντέλα παρουσιάστηκαν στην Ιαπωνική αγορά και οι πρώτες πληροφορίες για τις αλλαγές είναι εδώ.
Τα μοντέλα θα αποκτήσουν νέο εκκεντροφόρο εισαγωγής και κατά συνέπεια νέο χρονισμό βαλβίδων, έτσι ώστε περισσότερη ισχύς να είναι διαθέσιμη στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Νέες θα είναι και οι σχέσεις του κιβωτίου με τις πρώτες 5 να είναι κοντύτερες και η 6η μακρύτερη. Ακόμα, ο κινητήρας θα επωφεληθεί από νέο φίλτρο αέρα, σωλήνωση εξάτμισης και σιγαστήρα και νέο χρονισμό ανάφλεξης, προφανώς ώστε να συμμορφώνεται με τις Euro 5 προδιαγραφές.
Επιπλέον, τα μοντέλα θα είναι ελαφρύτερα κατά 4 κιλά με νέο ζύγισμα, ώστε η μάζα τους να συγκεντρωθεί ακόμα πιο κεντρικά. Ο κινητήρας θα τοποθετηθεί ελαφρώς ψηλότερα με την απόσταση από το έδαφος να δηλώνεται 30 χιλιοστά μεγαλύτερη, ενώ οι διαδρομές των αναρτήσεων αυξάνονται κατά 10 και 20 χιλιοστά εμπρός και πίσω αντίστοιχα. To CRF 250L έχει μικρότερο πλάτος για ευκολότερη πρόσβαση στην σέλα από τους αναβάτες, ενώ το τιμόνι θα είναι ρυθμισμένο για μια πιο «όρθια» θέση για τον αναβάτη.
Πρόκειται για τον γνωστό μονοκύλινδρο που με αλλαγή στην διαδρομή, από 76x55 γίνεται 76x63.047 αποδίδει 31 ίππους από 25. Στην οποία μάλιστα ιπποδύναμη παραμένει ο 250ρης παρά την αναβάθμισή του σε Euro5. Οι υπόλοιπες αλλαγές φαίνεται να παραμένουν ίδιες, είτε στο 250 Euro5 είτε στο νέο 300άρι που κυκλοφορεί αυτή την στιγμή στην Ταϊλάνδη. Μειωμένο βάρος δηλαδή από ένα πλαίσιο ίδιο σε εμφάνιση αλλά διαφορετικό ταυτόχρονα με νέο ψαλίδι και αναρτήσεις με μεγαλύτερη διαδρομή.
Από την άλλη, το CRF 250 Rally παίρνει μια νέα σέλα πλατύτερη κατά 20 χιλιοστά με ελαστικές βάσεις για μείωση των κραδασμών, ενώ το ρεζερβουάρ του θα είναι νέο χωρητικότητας 12 λίτρων. Και τα δύο μοντέλα θα εξοπλιστούν με LED νέο φωτιστικό σώμα εμπρός και φλας, ενώ η οθόνη LCD έχει επαναρυθμιστεί ώστε να είναι πιο ευανάγνωστη. Περιμένουμε και την επίσημη παρουσίαση τους για την Ευρώπη.
Στην έκδοση Rally η χωρητικότητα γίνεται 12.8 λίτρα, που εξαιτίας της μικρής κατανάλωσης υπόσχεται αρκετά καλή αυτονομία και θα κάνουμε την κίνηση να υποθέσουμε πως η αύξηση της διαδρομής των αναρτήσεων συνοδεύεται από ολική επαναδιαπραγμάτευση για την γραμμικότητα των αποσβέσεων και κυρίως της συμπίεσης που ήταν αρκετά ενδοτική προσανατολισμένη για το χώμα. Αφαιρώντας έτσι δυνατότητες από την γρήγορη οδήγηση στην άσφαλτο. Είναι πλέον πιο εύκολο από παλιά, μεταφράστε το αυτό στο κατασκευαστικό κόστος, να τα συνδυάσεις εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και τους δύο κόσμους, κι έτσι η αύξηση της διαδρομής που ήταν ήδη ικανοποιητική και στο άνω άκρο του ανταγωνισμού, μάλλον γίνεται προς αυτή την κατεύθυνση. Διότι αν και άψογο στο χώμα, η μεγάλη μεταβολή της γεωμετρίας στο δυνατό φρενάρισμα που σίγουρα κάνεις οδηγώντας γρήγορα στην άσφαλτο, χαρακτήριζε το προηγούμενο μοντέλο.