Πριν καμία βδομάδα ανεβήκαμε Αθήνα με τον Γιώργο και κάναμε τεστ Ράιντ τα
Africa twin 1100 dct
και Triumph tiger 1200 rally pro , back to back
Θα γράψω αναγκάστηκα σε αυτό το τοπικ λίγα πράγματα και για τα δυο από ένα 30-40 λεπτό που τα οδήγησα .
Africa twin 1100 dct adventure sport
Στο παρελθόν το είχα ξανά κάνει μια μικρή βόλτα και είχα μια μικρή ιδέα περί τίνος πρόκειται .
Επίσης ως πρώην κάτοχος του 1000 θα πω ότι είναι διαφορετικες μηχανεσ τόσο στην θέση οδήγησης όσο στο στήσιμο-διαχείριση βάρους αλλά και στο δούλεμα του μοτέρ . Κάθεσε σχετικά χαμηλά και μέσα στην μηχανή , πατάς πολύ άνετα κάτω και το τιμόνι έρχεται σε ωραία θέση μπροστά σου πολύ άνετη για το δικό μου σώμα .
Μου έκανε εντύπωση ποσό μανιτζεβελο και εύκολο είναι μέσα στην πόλη στην κίνηση και στις μανούβρες ανάμεσα από τα αυτοκίνητα για να πιάσεις πρώτη θέση στο φανάρι , δεν σου μοιάζει για μηχανή 1100 κυβικά .
Έχει ροπή από χαμηλά , η δύναμη του δεν είναι για να βάλει φωτιά στην άσφαλτο ούτε τρομακτική , παρόλα αυτά μαζεύει τα χιλιόμετρα και δεν το καταλαβαίνεις , φτάνεις τα 120-130 και λες ποτέ τα πήγα ; Θα έλεγα ότι είναι μια διαχειρίσιμη δύναμη που μπορεί να γίνει και παιχνιδιάρικη , είτε στο χώμα είτε στο δρόμο . Όπως και έγινε που έπαιξα λίγο μαζί του , τσιτώνοντας λίγο την Δευτέρα σηκώθηκε για πλάκα .
Όσο αναφορά το DCT θα το αγόραζα άνετα για να το δουλεύω στην θέση manual . Εκεί μου αρέσει τρομερά να αλλάζω εγώ κατά αυτόν τον τρόπο τις ταχύτητες στο σασμάν , να μην σε νοιάζει αν κόψεις να πατήσεις συμπλέκτη να μην αφήνεις το γκάζι και να την πατάς ‘’καρφωτη’’.
Σηκωνόμουν όρθιος και έκανα εικόνα κατά αυτόν τον τρόπο το δούλεμα του στο χώμα και πραγματικά θα ήταν παιχνιδάκι .
Νομίζω ότι dct στο manual mode δεν βλέπει καμία μηχανή στο χώμα , μην πω και στην άσφαλτο …. Είναι κάτι μοναδικό
Όρθια θέση οδήγησης είναι καλή , στο τουαρεγκ είναι καλύτερη …
Στο αυτόματο δεν μου αρέσει τόσο γιατί αλλάζει όχι όποτε θα την άλλαζα εγώ , θα το χρησιμοποιούσα σε κάνα ταξίδι ή αν βαριόμουν … ξέρω εγώ :ha
Γενικα δεν με ξένισε κάτι και κατέβηκα κάτω με ένα χαμογελο , καθώς έπαιξα και λίγο στο δρόμο . Τώρα για τις αναρτήσεις δεν έχω σφαιρική γνώμη για να εκφέρω αποψη δεν μου άφησε αρνητική εντύπωση . Όπως και με την οθόνη και τις ρυθμίσεις δεν ασχολήθηκα …
Triumph tiger 1200 rally pro .
Πρωτη φορά οδηγάω 1200 κυβικά και 150 άλογα .
WTF , τι άγριογκαζο είναι αυτό
Με Τρίτη σχέση μισό γκάζι και κάπου κοντά στα 150 χλμ το έκλεισα γιατί φοβήθηκα .
Πραγματικα αυτή την δύναμη δεν ξέρω αν μπορώ να την διαχειριστώ εγώ … εκτός αν κάποια στιγμή το συνηθίσω .
Και εδώ δεν ασχολήθηκα με την οθόνη το μόνο που προσπάθησα ήταν να το βάλω εξαρχής στο sport και αυτό δεν ξέρω αν το κατάφερα .
Θεση οδήγησης διαφορετική τελείως απτό αφρικα
Πιο ψηλά πιο σπορ θέση και πιο σπορ οδήγηση γενικά , νόμιζα ότι οδηγάω street μοτοσυκλέτα ! Το μοτέρ όσο ανεβάζει στροφεσ σκυλιάζει λες και θα καταπιεί τον οπιοδιποτε σταθεί δίπλα του . Η σέλα παααρα πολύ αναπαυτική , αλλά νομίζω ήταν στην ψηλή θέση ; Γενικά η θέση ήταν ψηλή και η σελα φαρδιά δεν πάταγα κάτω όλο το πέλμα αλλά σχεδόν στις μύτες .
Και εδω μου έκανε εντύπωση η διαχείριση του βάρους . Πολύ καλά ζυγισμένο που δεν σου φαίνονται τα κιλά καθόλου ρε παιδί μου , περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα σαν σκούτερ …
Το χώμα νομίζω εδω δεν το σκέφτεσαι καθόλου . Θα το έλεγα ένα ψηλό street το tiger παρά τις διαστάσεις του σε ρόδες και αναρτήσεις .
και δεν εννοώ ότι δεν μπορεί να παει χώμα η μηχανή , αλλά η αίσθηση και η θέση οδήγησης είναι πολύ σπορ που σε προδιαθέτουν για αλλά πράγματα . Και εδώ δεν μπορώ να εκφέρω αποψη για τις αναρτήσεις μέσα στην πόλη αλλά θα έλεγα ότι ήταν πολύ καλές σε αίσθηση .
Επίσης τα φρένα του ήταν παρά πολύ καλά για να ανταπεξέλθουν σε αυτή την ιπποδύναμη .
είχαν καλύτερη αίσθηση απτου africa όσο αναφορά το δρόμο όπου έμοιαζαν με το 1000 που είχα , από τα οποία ναι μεν είναι αποδοτικά αλλά έχουν αυτήν την σπόγγοδη αίσθηση που θέλει πάτημα αρκετά το φρένο .
Αυτά εν ολίγης , Εάν εγώ διάλεγα σήμερα να πάρω μια από τις δυο αύτες μηχανές θα διάλεγα το αφρικα . Μου αρέσει και οπτικά περισσότερο αλλά ταιριάζει νομίζω στα δικά μου θέλω .