User V
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 12.090
Πηγή:https://2wo.gr/news/nea-montela/421...lD6ydFCt0B-3N3KI4spqKlmBTss95HwFuoZT44pqYgHwI
Η επιβεβαίωση έρχεται από τους ιθύνοντες της Honda Ινδονησίας, όπου διατίθεται ήδη το ADV 150
Η Honda έχει έτοιμη και μια μεγαλύτερη έκδοση που θα γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ 150 και 750 κ.εκ. Τo ADV 300 θα κάνει το ντεμπούτο του μέσα στο 2020. Αυτό βέβαια σημαίνει πως μπορεί να το δούμε και στην EICMA στα τέλη επόμενου έτους.
Το «μεσαίο» adventure scooter θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Forza 300. Τι σημαίνει αυτό;
Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας με 279,1 κ.εκ., ισχύ 25,2 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 2,7 Kgm στις 5.750 σ.α.λ. Το βάρος του αναμένεται να είναι αυξημένο κοντά στα 190 κιλά με υγρά, αφού το Forza ζυγίζει 182.
Η απόσταση από το έδαφος σίγουρα θα είναι μεγαλύτερη από τα 135 χλστ. του Forza με ανάλογη αύξηση και στο ύψος σέλας.
Οι τροχοί θα είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω με ελαστικά διττού χαρακτήρα. Στις αναρτήσεις περιμένουμε ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω με αυξημένες διαδρομές από αυτές του Forza.
Αν κρίνουμε από την τιμή του Forza, τότε το ADV300 θα κοστίζει λίγο πάνω από 6.000€.
Η επιβεβαίωση έρχεται από τους ιθύνοντες της Honda Ινδονησίας, όπου διατίθεται ήδη το ADV 150
Η Honda έχει έτοιμη και μια μεγαλύτερη έκδοση που θα γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ 150 και 750 κ.εκ. Τo ADV 300 θα κάνει το ντεμπούτο του μέσα στο 2020. Αυτό βέβαια σημαίνει πως μπορεί να το δούμε και στην EICMA στα τέλη επόμενου έτους.
Το «μεσαίο» adventure scooter θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Forza 300. Τι σημαίνει αυτό;
Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας με 279,1 κ.εκ., ισχύ 25,2 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 2,7 Kgm στις 5.750 σ.α.λ. Το βάρος του αναμένεται να είναι αυξημένο κοντά στα 190 κιλά με υγρά, αφού το Forza ζυγίζει 182.
Η απόσταση από το έδαφος σίγουρα θα είναι μεγαλύτερη από τα 135 χλστ. του Forza με ανάλογη αύξηση και στο ύψος σέλας.
Οι τροχοί θα είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω με ελαστικά διττού χαρακτήρα. Στις αναρτήσεις περιμένουμε ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω με αυξημένες διαδρομές από αυτές του Forza.
Αν κρίνουμε από την τιμή του Forza, τότε το ADV300 θα κοστίζει λίγο πάνω από 6.000€.