manos
new member
- Δημοσιεύσεις
- 39
- Ηλικία
- 46
- Περιοχή
- Αθήνα
- Μοτοσυκλέτα
-
CB500
Vstrom 650
Aprilia Caponord
BMG 1200 GS
- Όνομα
- Μάνος
- Περιοχή
- Αθήνα, Χαλάνδρι
Μετά από λαϊκή απαίτηση (του Drake ναι ναι) ανοίγω το νήμα αυτό περισσότερο για να γίνει χαμός :)
Έχοντας κάνει χιλιομετράκια με το Κάπο και έχοντας στην κατοχή μου πολύ πρόσφατα το gs1200 του 07 καταθέτω τα παρακάτω για να γίνει τζέρτζελο :)
Ξεκινάω ανάποδα: εάν το Κάπο το είχαν φροντίσει λιγάκι και δεν σταματούσε (το 6 αν θυμάμαι καλά;) θα ήταν η υπερμηχανή του αιώνα.
Στα πιο ειδικά:
Με το κάπο είχα μεγαλύτερη κατανάλωση, ΑΛΛΑ είναι πολύ πιο πολεμικό, δίνει μεγαλύτερη ασφάλεια στις στροφές αλλά (παραδόξως και πολύ υποκειμενική άποψη) στις στροφές σου δίνει την αίσθηση πιο "βαριάς" μηχανής σε σχέση με το gs.
Ο διαμοιρασμός του βάρους στο GS φαίνεται μαγικός, πραγματικά οι γερμανοί το κατάφεραν σε αυτό τον τομέα.
Με έναν πολύ πρόχειρο απολογισμό σε κατηγορίες, οι νικητές (ξαναλέω, αυστηρά υποκειμενικά και με την ενδιάμεση μεταβλητή της νεότητας χρήσης στο GS):
Θέση οδήγησης: Κάπο. Πιο πολεμικό, όπως γράφω πιο πάνω, σε προκαλεί να μην κάτσεις φρόνιμα...
Άνεση και το αίσθημα "νομίζω πάω με 80 αλλά πάω με 130": GS
Φρένα: Ελάχιστα καλύτερα του GS. ΠΙο προοδευτικά, του κάπο σου δίνουν όμως την αίσθηση ότι τα φρένα έχουν πάρει σπιντ και ανυπομονούν να πατήσεις μανέτα
"Δέσιμο": Κάπο. Δίνει την αίσθηση λες και η μηχανή φτιάχτηκε μόνο από ένα κομμάτι
Κατανάλωση: GS
Διαχείριση βάρους: GS
Πόλη (ή σταματημένα αυτοκίνητα στην εθνική και περνάω ανάμεσα): Κάπο. Αυτά τα βυζουλίνια της GS προς το παρόν μου δημιουργούν άγχος.
Χαμηλά: ΚΑΠΟ ΚΑΠΟ ΚΑΠΟ. Μπορεί να είναι και ζήτημα ρύθμισης (θα το δω άμεσα), αλλά το GS (το δικό μου) μέχρι τις 2000 στροφές ειναι ανύπαρκτο
Ψηλά: Κάπο. Λυσσασμένο σκυλί του πολέμου
Μεσαία (3.000 με 7.000): GS. Τρομερή ποιότητα κύλισης ρε παιδιά...
Ανεμοκάλυψη: GS
Αυτά έχω σκεφτεί μέχρι τώρα. Και όλα υπό συζήτηση φυσικά :)
Έχοντας κάνει χιλιομετράκια με το Κάπο και έχοντας στην κατοχή μου πολύ πρόσφατα το gs1200 του 07 καταθέτω τα παρακάτω για να γίνει τζέρτζελο :)
Ξεκινάω ανάποδα: εάν το Κάπο το είχαν φροντίσει λιγάκι και δεν σταματούσε (το 6 αν θυμάμαι καλά;) θα ήταν η υπερμηχανή του αιώνα.
Στα πιο ειδικά:
Με το κάπο είχα μεγαλύτερη κατανάλωση, ΑΛΛΑ είναι πολύ πιο πολεμικό, δίνει μεγαλύτερη ασφάλεια στις στροφές αλλά (παραδόξως και πολύ υποκειμενική άποψη) στις στροφές σου δίνει την αίσθηση πιο "βαριάς" μηχανής σε σχέση με το gs.
Ο διαμοιρασμός του βάρους στο GS φαίνεται μαγικός, πραγματικά οι γερμανοί το κατάφεραν σε αυτό τον τομέα.
Με έναν πολύ πρόχειρο απολογισμό σε κατηγορίες, οι νικητές (ξαναλέω, αυστηρά υποκειμενικά και με την ενδιάμεση μεταβλητή της νεότητας χρήσης στο GS):
Θέση οδήγησης: Κάπο. Πιο πολεμικό, όπως γράφω πιο πάνω, σε προκαλεί να μην κάτσεις φρόνιμα...
Άνεση και το αίσθημα "νομίζω πάω με 80 αλλά πάω με 130": GS
Φρένα: Ελάχιστα καλύτερα του GS. ΠΙο προοδευτικά, του κάπο σου δίνουν όμως την αίσθηση ότι τα φρένα έχουν πάρει σπιντ και ανυπομονούν να πατήσεις μανέτα
"Δέσιμο": Κάπο. Δίνει την αίσθηση λες και η μηχανή φτιάχτηκε μόνο από ένα κομμάτι
Κατανάλωση: GS
Διαχείριση βάρους: GS
Πόλη (ή σταματημένα αυτοκίνητα στην εθνική και περνάω ανάμεσα): Κάπο. Αυτά τα βυζουλίνια της GS προς το παρόν μου δημιουργούν άγχος.
Χαμηλά: ΚΑΠΟ ΚΑΠΟ ΚΑΠΟ. Μπορεί να είναι και ζήτημα ρύθμισης (θα το δω άμεσα), αλλά το GS (το δικό μου) μέχρι τις 2000 στροφές ειναι ανύπαρκτο
Ψηλά: Κάπο. Λυσσασμένο σκυλί του πολέμου
Μεσαία (3.000 με 7.000): GS. Τρομερή ποιότητα κύλισης ρε παιδιά...
Ανεμοκάλυψη: GS
Αυτά έχω σκεφτεί μέχρι τώρα. Και όλα υπό συζήτηση φυσικά :)