Νέος άνθρωπος είσαι, ελαφρύς είσαι, αθλητικός είσαι..... πάρε άνθρωπέ μου, μια ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ να οδηγήσεις, που δεν έχεις αφήσει τανκερ για τάνκερ
Θα σου απαντησω, για να το διαβασουνε και οι αλλοι, που νομιζουν οτι ειμαι εξωγηινος
Μου αρεσει η μοτοσυκλετα να εχει βαρος...... πανω απο 250 κιλα
Ξερουμε οτι μοτοσυκλετα να τα κανει ολα δεν υπαρχει, καπου κερδιζεις, καπου χανεις.
Οι πιο ελαφρες, με πιο γρηγορη γεωμετρια μοτοσυκλετες , δεν μου κανουν κλικ
Εχουν γρηγορο μπασιμο και ευλεξια μεσα στη στροφη,,,,,αλλα θα κουνησουν και πιο ευκολα
σε αερηδες
με βαλιτσα πισω
σε κατσαρη ασφαλτο
με λαθος επιλογη ελαστικων η με λαθος πιεσεις...
κλπ κλπ
Εγω την ψωνιζω με τις πιο βαριες μοτο..
1. εχουν μεγαλυτερο μεταξονιο αρα και χωρους...δηλ, ανεση
2. Δεν κουνανε..
Παραδειγμα...
Το 1100Rt που εχω εχει σχετικα μικρο μεταξονιο στα 1485 αλλα αργη γεωμετρια εμπρος , και ειναι και βαρυ..
Τα νεα υδροψυκτα 1200RT, εχουν ιδιο μεταξονιο αλλα λιγοτερο βαρος εμπρος, και γρηγορη γεωμετρια, σε σημειο να βαλουν σταμπιλιζατερ απ το εργοστασιο..
Διαβαζω λοιπον οτι στριβουν κατσε καλα....με τη σκεψη...
Ομως κατοχοι και των 2 μοντελων παραπονουνται οτι το καινουριο κουναει σε μη ιδανικες συνθηκες...Ας εχει σταμπιλιζατερ..Ενω το παλιο ηταν βραχος
Το ιδιο και η νεα honda st1300...σε σχεση με το παλιο st1100 (το ειχα)
Μικρυνε το μεταξονιο η χοντα......εγινε ευκολη κ πιο ευελικτη...παρε και κουνημα στα πολλα
Απ την αλλη βεβαια, αμα ειναι εντελως λυκος η μηχανη παλι δεν μ αρεσει
Ολη η ιστορια ειναι να με χωραει η μοτο ανετα , να εχει καλη αεροδυναμικη και προστασια απο αερα, , και να μου κανει ο συνδυασμος ευελιξιας-σταθεροτητας....
Το τελευταιο ειναι εντελως υποκειμενικο
Bασικα αυτα τα 3 εχω βρει στο 1100Rt ,για αυτο και δεν το δινω..
Βεβαια , δεν παει πανω 200...αρα ταξιδευεις με 160...γι αυτο κ ειναι σταθερο
Ψαχνω μπας και βρω το πακετο αυτο μαζι με 150 αλογα, να τρεχω και να γουσταρω..
Σε μηχανη με πιο ορθια θεση οδηγησης,,,,γιατι σε sportouring με πιο μικρη μετωπικη επιφανεια ολα αυτα ειναι λυμενα