πυξιδας990
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 2.946
- Ηλικία
- 47
- Περιοχή
- λεωνιδιο τσακωνιας
- Μοτοσυκλέτα
- aprilia DORSODURO RED
- Όνομα
- Μανωλης
Ετοιμάζεται να το πάρει φίλος......θα δώσει ένα gsr που έχει και θα πάρει το zontes
Βασικά είναι λίγο στη φάση του...εγώ του λέω το μπενελι,αλλά για zontes έχει ψιλοκλειδωσει...Για να πάρει αυτό; Τρελός είναι;
Για να πάρει αυτό; Τρελός είναι;
Ας μπει στο zontes club και να διαβάσει, εδώ λιώνουν τα πλαστικά στην καλωδίωση κάτω από την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, το Benelli να πάρει πες του ειδάλλως θα βαράει το κεφάλι του στα βράχια και έχετε άσχημα βράχια εκεί κάτου....Βασικά είναι λίγο στη φάση του...εγώ του λέω το μπενελι,αλλά για zontes έχει ψιλοκλειδωσει...
Ας μπει στο zontes club και να διαβάσει, εδώ λιώνουν τα πλαστικά στην καλωδίωση κάτω από την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, το Benelli να πάρει πες του ειδάλλως θα βαράει το κεφάλι του στα βράχια και έχετε άσχημα βράχια εκεί κάτου....
Βασικά είναι λίγο στη φάση του...εγώ του λέω το μπενελι,αλλά για zontes έχει ψιλοκλειδωσει...
Αυτό σου λέω. Λύθηκε επειδή μάθανε το γιατί.Λύση δεν έχει δωθεί ακόμη μιας και δεν ξέρανε το γιατί....
Ναι εντάξει την διάβασα και εγώ αυτήν την εκδοχή, εσύ το πιστεύεις;Αυτό σου λέω. Λύθηκε επειδή μάθανε το γιατί.
Το λιώσιμο νομίζανε πως γινόταν από κάποια καλωδίωση, ενώ γινόταν από την διάθλαση του φωτός από την ζελατίνα και μονο υπο συνθηκες παρατεταμένης απόθεσης στατικά (παρκαρισμένο) κάτω απο τον ήλιο. Πολλοί έχουν τοποθετήσει 25% φιμέ ζελατίνα που έχουν φτιάξει κατα παραγγελία σαν κλαμπ σε τοπικό κατασκευαστή (πιο ψηλή και πιο φαρδιά) και άλλοι που δεν ήθελαν να αλλάξουν την μαμα ζελατίνα απλά έβαλαν ένα κομμάτι φιλμ σαν αυτά που βάζουμε στα τζάμια για να γίνουν φυμέ με κόστος 2-3 ευρώ.
Το προβλημα λύθηκε εντελώς όπως έμαθα στην δεύτερη παρτίδα που δεν ξαναπαρουσιάστηκε. Ή άλλαξαν υλικό ζελατίνας και δεν συγκεντρώνει το φως, ή έκαναν πιο ανθεκτικά τα πλαστικα. Όπως και να έχει δεν συμβαίνει άλλο.
Το θέμα με τα προβλήματα στα μηχανάκια είναι πως πρέπει να έχεις συνεχές update. Οκ, υπάρχουν προβληματικά. Αλλοτε φτιάχνονται απο την εταιρία και άλλοτε απο τους χρήστες. Αλλά αν μείνεις στην πρώτη εντύπωση απλά μιλάς για άλλο μηχανάκι.
Δεν θα ξεχάσω το post ενός παλικαριού στο mybike παλιά, για το Caponord που ήταν απο τους πρώτους που το πήραν του έβγαλε όλους τους πολλαπλασιαστές σε σύντομο διάστημα, ενώ παράλληλα του έσταζε και ο πλαστικός ταχυσύνδεσμος που έσπασε. Ήταν και πολυγραφότατος στο φόρουμ και πολύ αγαπητός, οπότε ο λόγος είχε και μια βαρύτητα. Βλάβες μιλάμε που όλες μαζί είναι 200 ευρώ υπόθεση κατεστρεψαν ένα μηχανακι στην Ελλαδα εμπορικά. Θεωρώ ότι η μισή αποτυχία του μοντέλου (στην χώρα μας), οφείλεται σε εκείνο το ποστ. Ενώ η μετέπειτα επιτυχία του σαν μεταχειρισμένο που τώρα τα ψάχνουμε και δεν βρίσκουμε οφείλεται σε κάποιους απο εμάς που πρώτοι δώσαμε λύσεις στα φορουμ για αυτά τα προβλήματα και ο κόσμος "ξεκόλλησε" σιγά σιγά και τα εμπιστεύτηκε.
Μια χαρά ειναι το Τ310 για αυτό που είναι. Απλά μην του ζητάς να είναι Tracer.
Φυσικά το πιστευω. Συμβαίνει κατα καιρούς σε πολλά μοντέλα και μάρκες. Ακόμη και σε BMW έχω δει φωτογραφίες να έχει κάψει απο πίσω.Ναι εντάξει την διάβασα και εγώ αυτήν την εκδοχή, εσύ το πιστεύεις;
Εεεμμμμ.Τώρα από την άλλη στο παλιό tracer είχα το συνήθειο να αφήνω το κράνος στο τεποζιτο κοντά στην ζελατίνα και αυτό που παρατήρησα είναι ότι στο πλαίσιο της οθόνης του καντράν ένα σημείο είχε λιώσει και είχε κάνει λακουβιτσα σαν να το είχες θερμάνει με μεγενθυτικο φακό, επειδή καπνίζω στην αρχή νόμισα ότι ήταν καφτρα από τσιγάρο, αλλά μαυρίλα δεν υπήρχε πουθενά, τότε κατάλαβα ότι το τζάμι του κράνους και υπό ορισμένες συνθήκες έκανε κάτοπτρο με αποτέλεσμα να ψιλολιωσει το πλαστικό.
Ναι οκ, αλλά τι γίνεται με την τάπα βενζίνης, το sleepmode που μένει για πάντα για ύπνο, την άρνηση εκκίνησης και πόσα άλλα που δεν μπορώ να θυμηθώ;Φυσικά το πιστευω. Συμβαίνει κατα καιρούς σε πολλά μοντέλα και μάρκες. Ακόμη και σε BMW έχω δει φωτογραφίες να έχει κάψει απο πίσω.
Μάλιστα στο zontes σσυμβαίνει μόνο στους ψηλούς. Σε αυτούς που έχυν δηλαδή την ζελατίνα μονιμα ψηλά και την αφήνουν εκει παρκαρισμένη. Στην ψηλή θέση κάνει την κατάλληλη γωνία για διάθλαση. Στην χαμηλή όχι.
Τέλοσπαντων, είναι κάτι που λύνεται εύκολα. Δεν το θεωρώ τόσο σημαντικό πρόβλημα που θα γίνει ανασταλτικός παράγοντας για αγορά του μοντέλου. Ενα φυμέ φιλμ σε οποιοδήποτε παρμπριζά αυτοκινητων αν το περάσει όλο στην ζελατίνα πόσο θα κάνει; 20 ευρώ; Πάει, λύθηκε.
Αχ Μάνο μοοουυυυυ, βαριέμαι να γράφω τώρα, πήγε και αργά.Ναι οκ, αλλά τι γίνεται με την τάπα βενζίνης, το sleepmode που μένει για πάντα για ύπνο, την άρνηση εκκίνησης και πόσα άλλα που δεν μπορώ να θυμηθώ;
Καλά είσαι μλκς; Αν δεν βάλεις στο μηχανάκι σου και πέντε φωτάκια τι μηχανοβιος είσαι; Α και ο Γκοργκολης έχει λύση για τα πάντα, εγγύηση μην ζητάς, εδώ ήθελε να με πείσει ότι κατανάλωση λαδιού 200cc στα 1000 χλμ είναι φυσιολογικό, το γράφει και στο μεταφρασμένο κατά το δοκούν βιβλιαράκι που συνοδεύει το μηχανάκι, είχα στείλει mail στα κεντρικά στο τεχνικό τμήμα στην taiwan αλλά κρατούσαν σιγή ιχθύος, θα έβαζα τους δικηγόρους της εταιρείας αλλά αφού το είχα δώσει βαρέθηκα.Αχ Μάνο μοοουυυυυ, βαριέμαι να γράφω τώρα, πήγε και αργά.
Άν μπεις στο φόρουμ του κλαμπ τους έχουν δωθεί λύσεις για όσα απο αυτά ήταν προβλήματα, ενώ επισημάνθηκαν κάποια που δεν είναι προβλήματα αλλά features της τεχνολογίας του μοντέλου. Πχ αν το αφήσεις κάποιες μέρες μπαίνει σε υπνο η μπαταρία για προστασία και πρέπει να κάνεις μια διαδικασία για να ξεκινήσει. Επίσης πχ δεν ξεκινάει με σκαστή δευτέρα. Αν μείνεις απο μπαταρία, θέλει αλλαγή μπαταρίας. Δεν παίρνει σκαστό. Οκ, αυτά τα γνωρίζεις πριν το πάρεις.
Το μονο του πρόβλημα θεωρώ πως είναι η αδυναμία του να πάρει έξτρα ενεργοβόρες συσκευές πάνω στην μπαταρια του λόγω αυτών των ιδιαιτεροτήτων. Πχ έναν συναγερμό που ή θα πρέπει να έχει δική του μπαταρία ή να είναι συναγερμός δισκόφρενου, αλλιώς γονατίζει το σύστημα. Δεν σηκώνει πολλά μπλιμπλίκια.
Εσύ που το θες το μηχανάκι λουνα παρκ με φώτα πχ δεν σου κάνει.
Καλά είσαι μλκς; Αν δεν βάλεις στο μηχανάκι σου και πέντε φωτάκια τι μηχανοβιος είσαι;
Α και ο Γκοργκολης έχει λύση για τα πάντα, εγγύηση μην ζητάς, εδώ ήθελε να με πείσει ότι κατανάλωση λαδιού 200cc στα 1000 χλμ είναι φυσιολογικό, το γράφει και στο μεταφρασμένο κατά το δοκούν βιβλιαράκι που συνοδεύει το μηχανάκι, είχα στείλει mail στα κεντρικά στο τεχνικό τμήμα στην taiwan αλλά κρατούσαν σιγή ιχθύος, θα έβαζα τους δικηγόρους της εταιρείας αλλά αφού το είχα δώσει βαρέθηκα.
Όχι ρε φίλε, περιμένω να κάνει αυτό που πρέπει να κάνει ο οποιοσδήποτε αντιπρόσωπος....
Ομολογώ δεν τον χρειάστηκα ποτέ στο παπι. Δεν έχω ακουσει τα καλύτερα για το aftersales του, ειναι αλήθεια.
Κατα τα άλλα μια ανάκληση που έγινε στο δικό μου (για σταυρό) περάστηκε κανονικά στην εγγύηση και όλα κομπλέ.
Τα μοτέρια του πάντως (Daytona) αν τα ζορίσεις καίνε λαδάκι. Οχι τρελά πράγματα, αλλά αισθητά παραπάνω απο κάποιο Ιαπωνικό.
Αλλά ρε συ Μάνο, μισή τιμή απο άλλα μηχανακια σε όλη την γκάμα κυβικών. Τι περίμενες; Το τέλειο; Εδώ εταιριάρες και κάνουν την πάπια σε θέματα γνωστών βλαβών. Η honda για το ψυγειο του Τρανσαλπ 700 που έμαθα για 4 τουλάχιστον άτομα που έστειλαν γράμμα στα κεντρικά και δεν ακούς τίποτα! Κοβεται ολόκληρο ψυγείο κάθε λίγες χιλιάδες χλμ. Τι ψάχνεις;
Ρε Αποστόλη να σου πω και το άλλο; Γιατί στα Benelli δεν έχει ακουστεί το παραμικρό εκτός από τα πρώτα κομμάτια 3 χρόνια πριν και είχαν να κάνουν με τον διακόπτη;
Ομολογώ δεν τον χρειάστηκα ποτέ στο παπι. Δεν έχω ακουσει τα καλύτερα για το aftersales του, ειναι αλήθεια.
Κατα τα άλλα μια ανάκληση που έγινε στο δικό μου (για σταυρό) περάστηκε κανονικά στην εγγύηση και όλα κομπλέ.
Τα μοτέρια του πάντως (Daytona) αν τα ζορίσεις καίνε λαδάκι. Οχι τρελά πράγματα, αλλά αισθητά παραπάνω απο κάποιο Ιαπωνικό.
Αλλά ρε συ Μάνο, μισή τιμή απο άλλα μηχανακια σε όλη την γκάμα κυβικών. Τι περίμενες; Το τέλειο; Εδώ εταιριάρες και κάνουν την πάπια σε θέματα γνωστών βλαβών. Η honda για το ψυγειο του Τρανσαλπ 700 που έμαθα για 4 τουλάχιστον άτομα που έστειλαν γράμμα στα κεντρικά και δεν ακούς τίποτα! Κοβεται ολόκληρο ψυγείο κάθε λίγες χιλιάδες χλμ. Τι ψάχνεις;