Daytona T310

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ρε Αποστόλη να σου πω και το άλλο; Γιατί στα Benelli δεν έχει ακουστεί το παραμικρό εκτός από τα πρώτα κομμάτια 3 χρόνια πριν και είχαν να κάνουν με τον διακόπτη;
Επειδή είναι καλύτερα, ακριβότερα, και με "βαρύτερο" όνομα. Και όλα αυτά σημαίνουν καλύτερο ποιοτικό έλεγχο.
Τα Benelli είναι άλλη φάση. Όλη η τεχνογνωσία είναι Ιταλική και τα κεφάλαια και τα εργατικά χέρια Κινέζικα.
Τα Zontes είναι μια αυτόνομη, νέα εταιρία που τώρα ακόμη μαθαίνει.

Το Benelli TRK 251 πχ που είναι ο άμεσος ανταγωνιστής σε κυβικά αλλά και σε τιμή, είναι ποιοτικότερο, αλλά ακριβότερο, με λιγότερα κυβικά και 1/3 λιγότερα άλογα! Τϊμιο μεν και μια υπολογίσιμη επιλογή, αλλά όχι VFM.

Επίσης στα 250-300 κυβικά η Zontes σαρώνει τις πωλήσεις στην χώρα, αλλά και στην Ευρώπη σε κάποιες χώρες, ενώ κάτι CF Moto250 και Benelli 251 ούτε που ακούγονται. Αρα λογικό να ακους προβλήματα για το 2% σε κ;aτι χιλιάδες πωλήσεις και όχι για το 2% σε κάτι δεκάδες πωλήσεις που χάνονται σε έναν ωκεανό μοντέλων. ;)

Το Benelli TRK 502 δεν το αναφέρω επειδή είναι άλλη φάση. Σχεδόν 7000 ευρώ μηχανή. Καμία σχέση με τις κατηγορίες που κοιτάμε.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Επειδή είναι καλύτερα, ακριβότερα, και με "βαρύτερο" όνομα. Και όλα αυτά σημαίνουν καλύτερο ποιοτικό έλεγχο.
Τα Benelli είναι άλλη φάση. Όλη η τεχνογνωσία είναι Ιταλική και τα κεφάλαια και τα εργατικά χέρια Κινέζικα.
Τα Zontes είναι μια αυτόνομη, νέα εταιρία που τώρα ακόμη μαθαίνει.

Το Benelli TRK 251 πχ που είναι ο άμεσος ανταγωνιστής σε κυβικά αλλά και σε τιμή, είναι ποιοτικότερο, αλλά ακριβότερο, με λιγότερα κυβικά και 1/3 λιγότερα άλογα! Τϊμιο μεν και μια υπολογίσιμη επιλογή, αλλά όχι VFM.

Επίσης στα 250-300 κυβικά η Zontes σαρώνει τις πωλήσεις στην χώρα, αλλά και στην Ευρώπη σε κάποιες χώρες, ενώ κάτι CF Moto250 και Benelli 251 ούτε που ακούγονται. Αρα λογικό να ακους προβλήματα για το 2% σε κ;aτι χιλιάδες πωλήσεις και όχι για το 2% σε κάτι δεκάδες πωλήσεις που χάνονται σε έναν ωκεανό μοντέλων. ;)

Το Benelli TRK 502 δεν το αναφέρω επειδή είναι άλλη φάση. Σχεδόν 7000 ευρώ μηχανή. Καμία σχέση με τις κατηγορίες που κοιτάμε.
Ρε συ αν δεις ποιος άνοιξε το thread θα δεις ότι είναι η αφεντομουτσουναρα μου περισυ που έψαχνα για υπηρέτρια και εντάξει εγώ, η αντιπροσωπεία είναι 10 λεπτά από το σπίτι μου, που θα πήγαινα κάθε μέρα, εσύ στην Πτολεμαΐδα πως θα πήγαινες σε κάθε θέμα που θα σου έβγαζε; Και εντάξει εσύ, ο άλλος από το Λεωνίδιο θέλει να το πάρει,που για να πας σε εξουσιοδοτημένο ειδικά τον χειμώνα είναι σαν να πηγαίνεις από Stika στο Αnchorage στην Αλάσκα με χασκι στο έλκηθρο... άντε να δω...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ρε συ αν δεις ποιος άνοιξε το thread θα δεις ότι είναι η αφεντομουτσουναρα μου περισυ που έψαχνα για υπηρέτρια και εντάξει εγώ, η αντιπροσωπεία είναι 10 λεπτά από το σπίτι μου, που θα πήγαινα κάθε μέρα, εσύ στην Πτολεμαΐδα πως θα πήγαινες σε κάθε θέμα που θα σου έβγαζε; Και εντάξει εσύ, ο άλλος από το Λεωνίδιο θέλει να το πάρει, άντε να δω...

Καλά, εγώ δεν σκέφτομαι να το πάρω. Μην τα μπερδεύουμε τα πράγματα επειδή με βλέπεις να το υπερασπίζομαι και να παίρνω πληροφορίες. Απλά θέλω να είμαι ενημερωμένος και να έχω γνώση για όταν κάνουν βημα στα 600 κυβικά ή και παραπάνω. Αν ήταν 500 κυβικά και 50 άλογα (σαν το Benelli πχ) θα το συζητούσαμε αλλιώς. Όπως έχει είναι μικρό.

Από εκεί και πέρα εδώ σε εμάς έχουμε δραστήριο αντιπροσωπο του Γκοργκόλη, με συνεργείο που δίνει λύσεις ακόμη και σε αστοχίες της αντιπροσωπείας, οπότε δεν θα είχα θέμα αν έκανα την κίνηση. Εϊναι και 5 λεπτά απο το σπίτι μου. Για το Λεωνίδιο αν έχουν αντιπρόσωπο δεν το βλέπω πρόβλημα. Απλό μονοκυλινδράκι είναι.
Απο την άλλη θα δίσταζα πολύ να πάρω πχ Ducati ή MotoGuzzi ή BMW μεγάλο εδω πάνω, επειδή δεν!....κανένας.
Ακόμη και όσοι έχουν τα πηγαίνουν για σέρβις Θεσ/νίκη ή Λάρισα ή τα μαστορεύουν μόνοι τους.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Καλά, εγώ δεν σκέφτομαι να το πάρω. Μην τα μπερδεύουμε τα πράγματα επειδή με βλέπεις να το υπερασπίζομαι και να παίρνω πληροφορίες. Απλά θέλω να είμαι ενημερωμένος και να έχω γνώση για όταν κάνουν βημα στα 600 κυβικά ή και παραπάνω. Αν ήταν 500 κυβικά και 50 άλογα (σαν το Benelli πχ) θα το συζητούσαμε αλλιώς. Όπως έχει είναι μικρό.

Από εκεί και πέρα εδώ σε εμάς έχουμε δραστήριο αντιπροσωπο του Γκοργκόλη, με συνεργείο που δίνει λύσεις ακόμη και σε αστοχίες της αντιπροσωπείας, οπότε δεν θα είχα θέμα αν έκανα την κίνηση. Εϊναι και 5 λεπτά απο το σπίτι μου. Για το Λεωνίδιο αν έχουν αντιπρόσωπο δεν το βλέπω πρόβλημα. Απλό μονοκυλινδράκι είναι.
Απο την άλλη θα δίσταζα πολύ να πάρω πχ Ducati ή MotoGuzzi ή BMW μεγάλο εδω πάνω, επειδή δεν!....κανένας.
Ακόμη και όσοι έχουν τα πηγαίνουν για σέρβις Θεσ/νίκη ή Λάρισα ή τα μαστορεύουν μόνοι τους.
ΟΚ Whatever
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
.
Εσύ που το θες το μηχανάκι λουνα παρκ με φώτα πχ δεν σου κάνει. abcdefghgk





Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
κατανάλωση λαδιού 200cc στα 1000 χλμ είναι φυσιολογικό

Ναι,αν το κυνηγάς με το πόδι στο λαιμό σε εθνική για δεκάδες χλμ (όπως εγώ στο Beverly.) Μέσα στην πόλη τέτοια κατανάλωση δεν εχω,αλλά σε ταξίδια καίει πολύ,και 250 ml (χωρίς βλάβη βέβαια!).

Για μονοκύλινδρο πάντα..


Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Καλά, εγώ δεν σκέφτομαι να το πάρω. Μην τα μπερδεύουμε τα πράγματα επειδή με βλέπεις να το υπερασπίζομαι και να παίρνω πληροφορίες. Απλά θέλω να είμαι ενημερωμένος και να έχω γνώση για όταν κάνουν βημα στα 600 κυβικά ή και παραπάνω. Αν ήταν 500 κυβικά και 50 άλογα (σαν το Benelli πχ) θα το συζητούσαμε αλλιώς. Όπως έχει είναι μικρό.

Από εκεί και πέρα εδώ σε εμάς έχουμε δραστήριο αντιπροσωπο του Γκοργκόλη, με συνεργείο που δίνει λύσεις ακόμη και σε αστοχίες της αντιπροσωπείας, οπότε δεν θα είχα θέμα αν έκανα την κίνηση. Εϊναι και 5 λεπτά απο το σπίτι μου. Για το Λεωνίδιο αν έχουν αντιπρόσωπο δεν το βλέπω πρόβλημα. Απλό μονοκυλινδράκι είναι.
Απο την άλλη θα δίσταζα πολύ να πάρω πχ Ducati ή MotoGuzzi ή BMW μεγάλο εδω πάνω, επειδή δεν!....κανένας.
Ακόμη και όσοι έχουν τα πηγαίνουν για σέρβις Θεσ/νίκη ή Λάρισα ή τα μαστορεύουν μόνοι τους.
αντιπροσωπο πωλησεων εχουμε,οχι συνεργειο,αλλα ενα εξουδιοτημενο π.χ στην αθηνα δεν ειναι προβλημα...ανεβοκατεβαινει ο ανθρωπος,λαικη δουλευει
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πρωινός προβληματισμός:
Τι παραπάνω θα μου δώσει σαν εργάτης από το ΧΤ600Ε μου?

Κοιτα, αν το κοιτάς σε τέτοια βάση, δεν νομίζω πως σαν εργάτης θα σου κάνει κάποια τρελή διαφορά. Το μόνο σημαντικό θα έλεγα πως είναι η ύπαρξη ABS και η ανεμοπροστασία.

Απο εκει και πέρα παίζει ρόλο σε τι κατάσταση είναι το ΧΤ σου. Το Τ310 είναι ένα καινούριο μηχανάκι. Αν το ΧΤ σου έχει αρχίσει και ζητάει και είσαι για αλλαγή έτσι κι αλλιώς, είναι μια καλή επιλογή.
 
N

notakos600

Guest
Κοιτα, αν το κοιτάς σε τέτοια βάση, δεν νομίζω πως σαν εργάτης θα σου κάνει κάποια τρελή διαφορά. Το μόνο σημαντικό θα έλεγα πως είναι η ύπαρξη ABS και η ανεμοπροστασία.

Απο εκει και πέρα παίζει ρόλο σε τι κατάσταση είναι το ΧΤ σου. Το Τ310 είναι ένα καινούριο μηχανάκι. Αν το ΧΤ σου έχει αρχίσει και ζητάει και είσαι για αλλαγή έτσι κι αλλιώς, είναι μια καλή επιλογή.
Είναι χαρτί το ΧΤ μου, γι αυτό και ο προβληματισμός...
 
Top Bottom