sakis_texnikos
new member
Γειά και χαρά σε όλους τους αναβάτες του motoparea.
Μετα απο σχεδον δύο χρόνια συμβίωσης με την μηχανη, ηρθε η ώρα να παρουσιασω τα παντα σχετικα με την μηχανη.
Ας ξεκινήσουμε με τα πλαστικα μέρη όπου εδω εχουμε μετρια προς καλη ποιότητα αλλα με πολυ καλη βαφη και συναρμογη με αποτελεσμα ελαχιστοι τριγμοι να ακούγονται μετά τα 150χλμ.
Στα μεταλλικά μερη η ποιότητα η βαφη και η συναρμογή ειναι παρα πολυ καλη.
Πάμε στον φωτισμό.
Ολα τα φώτα είναι led με τον εμπρόσθιο led προβολεα και οχι led λάμπα να ειναι καταπληκτικος. Η νυχτα γίνεται μερα και θα ανεβασω καποια στιγμη και βραδινες φωτο.
Η οθονη των οργάνων είναι παρα πολυ καλη και εμφανής ακομα και απευθειας στον ήλιο.
Παμε στα φρενα.
Το πισω φρένο είναι μέτριο σε αίσθηση και σε αποτελεσματικοτητα.
Το μπροστινο φρενο απο την αλλη ειναι εξαιρετικό και σε αίσθηση και σε αποτελεσματικοτητα με το abs να επεμβαίνει όπου χρειαστεί. Το abs δυστυχως η ευτυχως δεν βγαίνει.
Παμε στην θεση οδηγησης.
Η θεση οδηγησης για ατομα απο 1,75 υψος μεχρι 1,85 ειναι το ιδανικότερο. Εγω ειμαι 1,80 και παταω και με τα δυο ποδια κατω και φτανω το τιμονι χωρις κόπο με την σωστη κλιση των χεριων χωρις να κουράζονται οι καρποί μετα απο πολύωρες βολτες.
Η ζελατινα η εργοστασιακή ειναι μετρια και μετα τα 130 εχεις αρκετό αέρα ακομα και στην τερμα επανω θέση. Εγω την αλλαξα με μια μεγαλύτερη και ειναι καταπληκτική. Μπορεις να πηγαίνεις με 160χλμ και δεν καταλαβαίνεις κανέναν αερα. Τα πόδια ερχονται και αγκαλιαζουν την μηχανη με παρα πολυ καλη προστασία απο τον αερα.
Η σελα ειναι παρα πολυ καλη με πλουσιο αφρωδες υλικο εσωτερικά. εξωτερικά εχει πολυ καλη ποιότητα ταπετσαριας με αποτελεσμα να μην γλιστρας απο την θεση σου.
Παμε στης αναρτησεις. Οι αναρτησεις ειναι και μπρος και πισω ρυθμιζομενες. Γενικως οι αναρτησεις του ειναι *****ες και Αυτο εχει σαν αποτελεσμα ναι μεν να απορροφά ολες τις λακουβες και τα σαμαρακια πολυ ωραια αλλά να χανεις αρκετα οταν θελεις να οδηγήσεις γρηγορα και ολιγον επιθετικά σε στροφές.
Τα λαστιχα που φοραει απο την μάνα του είναι Metzeler tourance αρκετα καλά μεχρι τις 6000χλμ, μετα άρχισε ειδικα το πισω να γλιστράει ολο και πιο πολύ απο μηνα σε μηνα.
Παμε στον κινητήρα.
Ο κινητηρας ειναι αδερφακι του kawasaki ern6 με τα 70 αλογα. Ειναι εξαιρετικός με άφθονη δυναμη απο τα χαμηλα μεχρι τα ψηλα με αποτελεσμα να μην σε κρεμάει πουθενα ακομα και με δυο άτομα επανω μαζι με αποσκευές. Δεν σκορτσαρει σε κανενα σημειο χαμηλα.
Η αλλαγη ταχυτήτων ειναι επισης κατι που δεν το περιμενα. Το κιβώτιο ταχύτητων είναι παρα πολυ καλο με αποτελεσμα να αλλαζεις ταχύτητες παρα πολυ ευκολα και γρήγορα.
Η καταναλωση του με τσιτα τα γκάζια δεν ξεπερνάει τα 7 λιτρα στα 100 χλμ.
με οδηγηση μεσα στην πολη αλλα και εθνικη με 140 με 150χλμ κυμαίνεται στα 5,5 με 6 λιτρα στα 100χλμ.
με οδηγηση 100 με 120 η μεση τιμη πέφτει στα 4 με 5 λιτρα τα 100χλμ.
Παμε τωρα στα προβλήματα και στις αντιπροσωπειες.
Μεχρι τωρα μου εχει βγάλει 2 προβλήματα.
1ον: τον Οκτώβριο που μας περασε παρατήρησα οτι δεν αναβε πισω οταν παταγα το μπροστινο φρενο.
Ειχε χαλασει το micro switch που βρισκεται κατω απο την μανετα του μπροστινού φρενου. Πηρα τηλ στην τεο μοτο και τους ενημέρωσα αλλά μου ειπαν οτι πλεον αντιπροσωπία ειναι η muvus και να απευθυνθώ σε αυτους. Πηρα τηλ και τους ειπα τι συμβαίνει, τους εδωσα το vin αριθμο για να παραγγείλουν καινουργιο και μου ειπαν σε 2 εβδομάδες με 3 θα ερθει.
Μετα απο 1 μηνα πηρα εγω τηλ γιατι δεν ειχαν πάρει και μου ειπαν οι 3 βδομάδες γινανε αλλες 3. Ε λοιπον παιδια έκτοτε ακομα το περιμένω.
2 πρόβλημα τελη Γενάρη φετος.
Τρομπα βενζινης δεν λειτουργει σωστά και το ειχα παει και το ειδαν και αρχες Φεβρουάριου εγινε παραγγελία και της τρομπας.
Αποτέλεσμα ακομα περιμένω και για τα δύο.
Τους έβρισα πριν ενα μήνα οσον αφορα το micro switch αλλα τωρα για την τρομπα εχουν αλλοθι λογω κορονοιου.
Γενικως η muvus απο τι είδα με μηχανες δεν εχει καμία σχεση αλλα μονο με atv.
Αυτα παιδιά ειχα να πω και ελπιζω να μην σας κούρασα.
Αν ξέχασα να αναφερω κατι παρακαλω ρωτηστε με.
Σας ευχαριστώ ολους.
Μετα απο σχεδον δύο χρόνια συμβίωσης με την μηχανη, ηρθε η ώρα να παρουσιασω τα παντα σχετικα με την μηχανη.
Ας ξεκινήσουμε με τα πλαστικα μέρη όπου εδω εχουμε μετρια προς καλη ποιότητα αλλα με πολυ καλη βαφη και συναρμογη με αποτελεσμα ελαχιστοι τριγμοι να ακούγονται μετά τα 150χλμ.
Στα μεταλλικά μερη η ποιότητα η βαφη και η συναρμογή ειναι παρα πολυ καλη.
Πάμε στον φωτισμό.
Ολα τα φώτα είναι led με τον εμπρόσθιο led προβολεα και οχι led λάμπα να ειναι καταπληκτικος. Η νυχτα γίνεται μερα και θα ανεβασω καποια στιγμη και βραδινες φωτο.
Η οθονη των οργάνων είναι παρα πολυ καλη και εμφανής ακομα και απευθειας στον ήλιο.
Παμε στα φρενα.
Το πισω φρένο είναι μέτριο σε αίσθηση και σε αποτελεσματικοτητα.
Το μπροστινο φρενο απο την αλλη ειναι εξαιρετικό και σε αίσθηση και σε αποτελεσματικοτητα με το abs να επεμβαίνει όπου χρειαστεί. Το abs δυστυχως η ευτυχως δεν βγαίνει.
Παμε στην θεση οδηγησης.
Η θεση οδηγησης για ατομα απο 1,75 υψος μεχρι 1,85 ειναι το ιδανικότερο. Εγω ειμαι 1,80 και παταω και με τα δυο ποδια κατω και φτανω το τιμονι χωρις κόπο με την σωστη κλιση των χεριων χωρις να κουράζονται οι καρποί μετα απο πολύωρες βολτες.
Η ζελατινα η εργοστασιακή ειναι μετρια και μετα τα 130 εχεις αρκετό αέρα ακομα και στην τερμα επανω θέση. Εγω την αλλαξα με μια μεγαλύτερη και ειναι καταπληκτική. Μπορεις να πηγαίνεις με 160χλμ και δεν καταλαβαίνεις κανέναν αερα. Τα πόδια ερχονται και αγκαλιαζουν την μηχανη με παρα πολυ καλη προστασία απο τον αερα.
Η σελα ειναι παρα πολυ καλη με πλουσιο αφρωδες υλικο εσωτερικά. εξωτερικά εχει πολυ καλη ποιότητα ταπετσαριας με αποτελεσμα να μην γλιστρας απο την θεση σου.
Παμε στης αναρτησεις. Οι αναρτησεις ειναι και μπρος και πισω ρυθμιζομενες. Γενικως οι αναρτησεις του ειναι *****ες και Αυτο εχει σαν αποτελεσμα ναι μεν να απορροφά ολες τις λακουβες και τα σαμαρακια πολυ ωραια αλλά να χανεις αρκετα οταν θελεις να οδηγήσεις γρηγορα και ολιγον επιθετικά σε στροφές.
Τα λαστιχα που φοραει απο την μάνα του είναι Metzeler tourance αρκετα καλά μεχρι τις 6000χλμ, μετα άρχισε ειδικα το πισω να γλιστράει ολο και πιο πολύ απο μηνα σε μηνα.
Παμε στον κινητήρα.
Ο κινητηρας ειναι αδερφακι του kawasaki ern6 με τα 70 αλογα. Ειναι εξαιρετικός με άφθονη δυναμη απο τα χαμηλα μεχρι τα ψηλα με αποτελεσμα να μην σε κρεμάει πουθενα ακομα και με δυο άτομα επανω μαζι με αποσκευές. Δεν σκορτσαρει σε κανενα σημειο χαμηλα.
Η αλλαγη ταχυτήτων ειναι επισης κατι που δεν το περιμενα. Το κιβώτιο ταχύτητων είναι παρα πολυ καλο με αποτελεσμα να αλλαζεις ταχύτητες παρα πολυ ευκολα και γρήγορα.
Η καταναλωση του με τσιτα τα γκάζια δεν ξεπερνάει τα 7 λιτρα στα 100 χλμ.
με οδηγηση μεσα στην πολη αλλα και εθνικη με 140 με 150χλμ κυμαίνεται στα 5,5 με 6 λιτρα στα 100χλμ.
με οδηγηση 100 με 120 η μεση τιμη πέφτει στα 4 με 5 λιτρα τα 100χλμ.
Παμε τωρα στα προβλήματα και στις αντιπροσωπειες.
Μεχρι τωρα μου εχει βγάλει 2 προβλήματα.
1ον: τον Οκτώβριο που μας περασε παρατήρησα οτι δεν αναβε πισω οταν παταγα το μπροστινο φρενο.
Ειχε χαλασει το micro switch που βρισκεται κατω απο την μανετα του μπροστινού φρενου. Πηρα τηλ στην τεο μοτο και τους ενημέρωσα αλλά μου ειπαν οτι πλεον αντιπροσωπία ειναι η muvus και να απευθυνθώ σε αυτους. Πηρα τηλ και τους ειπα τι συμβαίνει, τους εδωσα το vin αριθμο για να παραγγείλουν καινουργιο και μου ειπαν σε 2 εβδομάδες με 3 θα ερθει.
Μετα απο 1 μηνα πηρα εγω τηλ γιατι δεν ειχαν πάρει και μου ειπαν οι 3 βδομάδες γινανε αλλες 3. Ε λοιπον παιδια έκτοτε ακομα το περιμένω.
2 πρόβλημα τελη Γενάρη φετος.
Τρομπα βενζινης δεν λειτουργει σωστά και το ειχα παει και το ειδαν και αρχες Φεβρουάριου εγινε παραγγελία και της τρομπας.
Αποτέλεσμα ακομα περιμένω και για τα δύο.
Τους έβρισα πριν ενα μήνα οσον αφορα το micro switch αλλα τωρα για την τρομπα εχουν αλλοθι λογω κορονοιου.
Γενικως η muvus απο τι είδα με μηχανες δεν εχει καμία σχεση αλλα μονο με atv.
Αυτα παιδιά ειχα να πω και ελπιζω να μην σας κούρασα.
Αν ξέχασα να αναφερω κατι παρακαλω ρωτηστε με.
Σας ευχαριστώ ολους.