BMW R1200GS ADVENTURE 2018

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.416
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Δεν μπορώ να μιλήσω για τα 1250 αλλά στα 1200άρια αν κάνεις έναν προληπτικό έλεγχο στον άξονα κάθε 1-2 χρόνια (μισή ώρα δουλειά) δεν πρόκειται ποτέ να αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Δεν πουλάω φίλος.
Μαζεύω μόνο. Rolling
Τότε θα φροντίσεις πριν κλείσει η διετία, να το βγάλεις μια έξω να το πατήσεις εκεί μια καλή με το πιεστικό κανα δυο τρεις φορές να πάρει νερά για να στο αλλάξουν. Σιγά τον κόπο. eye
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.431
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δεν μπορώ να μιλήσω για τα 1250 αλλά στα 1200άρια αν κάνεις έναν προληπτικό έλεγχο στον άξονα κάθε 1-2 χρόνια (μισή ώρα δουλειά) δεν πρόκειται ποτέ να αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
Τον ίδιο κωδικό φοράνε.
Μια φορά το χρόνο λίπανση και είσαι οκ.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.175
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Κάθε δύο χρόνια εννοείς ότι θα αλλάζω άξονα;
Νταξ, ψοφάω για συνεργεία ξέρεις.
Ποιος το είπε αυτό;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.175
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ένας από το χωριό, δεν τον ξέρεις.
Στα πόσα χιλιόμετρα άλλαξες άξονα Μάνο;
5500 χλμ, αλλά επειδή έτυχε στο δικό μου δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας.
Έχω επίσημη διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να ξανασχοληθω.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
5500 χλμ, αλλά επειδή έτυχε στο δικό μου δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας.
Έχω επίσημη διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να ξανασχοληθω.
Ο Νότης ακόμη σκέφτεται σαν Γιαπωνέζοκάτοχος.
Με την πενφέ δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Όλα είναι κομπλέ. eye
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Πολύ ωραίο και τούμπανο Κυριάκο, μόνο που εγώ το θελω HP style, μπλε λευκό.
Φιξεντ

* για να ταιριάζει με τα κύματα
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.156
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Κάτσε ρε συ Αποστόλη γιατί ένα ένα μου τα ξεφουρνιζουν. Rolling
Δλδ εγώ ασουμε που έχω πολλά μηχανάκια και παίζει να κάνω 3-4 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο με το καθένα, λογικά θα με βρει το κακό πολύ μετά τα δύο χρόνια και θα τον πιω κανονικά;
Δε βαρανε ολα ....το μυστικο ειναι στην φουσκα και στα πλυσιματα...περισσοτερα απο κοντά...

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.175
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δε βαρανε ολα ....το μυστικο ειναι στην φουσκα και στα πλυσιματα...περισσοτερα απο κοντά...

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
5500 χλμ, αλλά επειδή έτυχε στο δικό μου δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας.
Έχω επίσημη διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να ξανασχοληθω.
Πόσο πιο απλά πιά;
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.521
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Κάθε δύο χρόνια εννοείς ότι θα αλλάζω άξονα;
Νταξ, ψοφάω για συνεργεία ξέρεις.
Αναφέρομαι σε αυτόν που δεν συντηρεί τίποτε. Αν συντηρείς σωστά τότε δεν έχεις πρόβλημα για όσα χρόνια. Τι να πουν και εκείνοι που αλλάζουν αλυσίδες και γρανάζια. Εκεί να δεις κόστος, άσε κάθε τρεις και λίγο λάδωμα το αλυσιδάκι, τουλάχιστον στο Bmw θα είσαι μέσα στην εγγύηση σου κερνάνε και τον καφέ . Οπότε προχωρά βουρ για την Μέρκελ, άπαξ και την καβαλήσεις δεν θα ξανά κοιτάξεις πίσω !! Έρωτας σε λέω, με βελούδινη απόλαυση…
 
N

notakos600

Guest
Πάντως κατοχοι που πρόσεχαν στο πλύσιμο και στη λίπανση, πάλι είχαν πρόβλημα και πήγαν για αλλαγή.
Η σύγκριση άξονα με αλυσοδογραναζα, να μου επιτρέψετε να την θεωρήσω αστεία σαν επιχείρημα, καμία σχέση.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.317
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Όταν πλέον σύγχρονα μηχανάκια με πολύ πιο σοβαρές ιπποδυνάμεις χρησιμοποιούν αλυσίδα .... είναι από αστείο έως ξεπερασμένη επιμονή ο άξονας και το βάρος του. Εξάλλου σε κανένα άλλο high tech μοντέλο τους δεν τον χρησιμοποιούν , τα θεωρούν δευτεραντζες?
Αυτές οι επιμονές είναι που έκλεισαν τις ευρωπαϊκές εταιρείες πάντως ....!abcde
Εδώ κοντεύουν οι ιμάντες να ξεπεράσουν τις αλυσίδες ....! abcdefghgk
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.416
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Η χρήση άξονα στις τουριστικές μοτοσυκλέτες δεν έχει να κάνει με τη διαχείριση ιπποδυνάμεων ή φορτίων αλλά καθαρά για πρακτικούς λόγους συντήρησης.Δεν μπορείς να ξεκινήσεις ένα ταξίδι μερικών χιλιάδων χλμ και να θες έλεγχο-λάδωμα-σφίξιμο κάθε 500-1.000 χλμ.
Ούτε το επιπλέον βάρος παίζει μεγάλο ρόλο σαν αναρτώμενη μάζα,ειδικά στο πίσω μέρος που θεωρείται πιο 'ουδέτερο' εν σχέσει με το μπροστινό.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που όλοι οι κατασκευαστές Ιάπωνες και Ευρωπαίοι εφοδιάζουν με άξονα τα αντίστοιχα μοντέλα τους,Crosstourer,Super Tenere,Tiger Explorer,V85tt κλπ
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Είχα 6 τουριστικές μοτοσυκλέτες με άξονα... Γερμανικές και τζαπαν.
Δεν είχα ποτέ πρόβλημα, και δεν θαχα πρόβλημα να ξαναπάρω.
Είμαι φαν του αξονα ξεμπερδεύεις απ τη συντήρηση της αλυσίδας,...που είτε κάνεις μακρινά ταξίδια είτε όχι είναι μπελάς....
Όμως δε θα έπαιρνα ποτέ αυτά τα καινούρια πενφε... Γιατι να πάω γυρεύοντας για προβληματα?


Αυτή είναι η γνώμη μου.. Έχοντας μεγαλύτερη πείρα μάλλον από όλους σας εδώ μέσα όσο αφορά τους αξονες..... Γιατι κάποιοι νομίζουν αξονας=προβλήματα. Δεν ισχύει.
Μπραβο στην αντιπροσωπεία που καλύπτει δωρεάν τις αλλαγές... Αλλα μέχρι πότε θα το κανει αυτό?
Μακάρι να το συνεχίσει και όταν παλιωσουν τα μηχανακια. . Διαφορετικα αφήνει ξεκρεμαστους τους πελάτες της και αυτό είναι απαράδεκτο, μέχρι δικαστήριο σηκώνει.. . Το πρόβλημα είναι της bmw και είναι πολύ σοβαρό, δεν μπορεί να το φορτώνει στις πλάτες των πελατών της,
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Όταν πλέον σύγχρονα μηχανάκια με πολύ πιο σοβαρές ιπποδυνάμεις χρησιμοποιούν αλυσίδα .... είναι από αστείο έως ξεπερασμένη επιμονή ο άξονας και το βάρος του. Εξάλλου σε κανένα άλλο high tech μοντέλο τους δεν τον χρησιμοποιούν , τα θεωρούν δευτεραντζες?
Αυτές οι επιμονές είναι που έκλεισαν τις ευρωπαϊκές εταιρείες πάντως ....!abcde
Εδώ κοντεύουν οι ιμάντες να ξεπεράσουν τις αλυσίδες ....! abcdefghgk
Τα fjr, tenere, gtr, paneuropian, goldwing τζαπαν ειναι Στέλιο μου... Ποιες ευρωπαϊκές επιμονες λες?
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.317
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Η χρήση άξονα στις τουριστικές μοτοσυκλέτες δεν έχει να κάνει με τη διαχείριση ιπποδυνάμεων ή φορτίων αλλά καθαρά για πρακτικούς λόγους συντήρησης.Δεν μπορείς να ξεκινήσεις ένα ταξίδι μερικών χιλιάδων χλμ και να θες έλεγχο-λάδωμα-σφίξιμο κάθε 500-1.000 χλμ.
Ούτε το επιπλέον βάρος παίζει μεγάλο ρόλο σαν αναρτώμενη μάζα,ειδικά στο πίσω μέρος που θεωρείται πιο 'ουδέτερο' εν σχέσει με το μπροστινό.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που όλοι οι κατασκευαστές Ιάπωνες και Ευρωπαίοι εφοδιάζουν με άξονα τα αντίστοιχα μοντέλα τους,Crosstourer,Super Tenere,Tiger Explorer,V85tt κλπ

Θα ελεγα γενικα πως ενω στην σημαια του marketing πωλησεων για το "πρακτικοτερο της λιγοτερης συντηρησεως"...... εχουν θυσιασθει πολυ πιο αξιοπιστες και ποιοτικες λυσεις οπως π.χ. ....... η μεταδοση του εκκεντροφορου με αξονα ( Kawasaki W800 ) ή με γραναζια ( Ηonda VFR) κ.λ.π. ... παραδοξως εχει υιοθετηθει σχεδον απ΄ολους η "οικονομικοτερη φθηνη λυση" της κλασσικης αλυσιδιτσας ..... του αθανατου C-50 , που δεν ειχε και αξονα οπως το T-50 ......! abcdefghgk

kawasaki cam.jpg

d-gear.jpg
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.416
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Θα ελεγα γενικα πως ενω στην σημαια του marketing πωλησεων για το "πρακτικοτερο της λιγοτερης συντηρησεως"...... εχουν θυσιασθει πολυ πιο αξιοπιστες και ποιοτικες λυσεις οπως π.χ. ....... η μεταδοση του εκκεντροφορου με αξονα ( Kawasaki W800 ) ή με γραναζια ( Ηonda VFR) κ.λ.π. ... παραδοξως εχει υιοθετηθει σχεδον απ΄ολους η "οικονομικοτερη φθηνη λυση" της κλασσικης αλυσιδιτσας ..... του αθανατου C-50 , που δεν ειχε και αξονα οπως το T-50 ......! abcdefghgk
Δεν διαφωνώ, όμως οι παραπάνω 'αξιόπιστες και ποιοτικές λύσεις' απευθύνονταν σε μια λειτουργία πιο εξεζητημενη (κίνηση εκκεντροφορου) η οποία δεν εχριζε τόσο τακτικής συντήρησης, καμμιά καδενα δεν λασκάρει για πλάκα.
Ειδικά το cam gear train εγκατεστημένο σε high end μοτοσυκλετες ήταν απολύτως ακριβές και ακριβό. Για το τελευταίο (ακριβό) μπορεί να μας διαφωτίσει καλύτερα ο @Neos .
 
Top Bottom