N
notakos600
Guest
Δεν πουλάω φίλος.Μόλις πάρεις το 1250 θα τα δώσεις τα υπόλοιπα για σκραπ.
Θα έχεις ολοκληρωθεί σαν μοτοσυκλετιστής
Dibs για το ένα ΧΤ
Μαζεύω μόνο.
Δεν πουλάω φίλος.Μόλις πάρεις το 1250 θα τα δώσεις τα υπόλοιπα για σκραπ.
Θα έχεις ολοκληρωθεί σαν μοτοσυκλετιστής
Dibs για το ένα ΧΤ
Τότε θα φροντίσεις πριν κλείσει η διετία, να το βγάλεις μια έξω να το πατήσεις εκεί μια καλή με το πιεστικό κανα δυο τρεις φορές να πάρει νερά για να στο αλλάξουν. Σιγά τον κόπο.Δεν πουλάω φίλος.
Μαζεύω μόνο.
Τον ίδιο κωδικό φοράνε.Δεν μπορώ να μιλήσω για τα 1250 αλλά στα 1200άρια αν κάνεις έναν προληπτικό έλεγχο στον άξονα κάθε 1-2 χρόνια (μισή ώρα δουλειά) δεν πρόκειται ποτέ να αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
Ένας από το χωριό, δεν τον ξέρεις.Ποιος το είπε αυτό;
5500 χλμ, αλλά επειδή έτυχε στο δικό μου δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας.Ένας από το χωριό, δεν τον ξέρεις.
Στα πόσα χιλιόμετρα άλλαξες άξονα Μάνο;
Ο Νότης ακόμη σκέφτεται σαν Γιαπωνέζοκάτοχος.5500 χλμ, αλλά επειδή έτυχε στο δικό μου δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας.
Έχω επίσημη διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να ξανασχοληθω.
ΦιξεντΠολύ ωραίο και τούμπανο Κυριάκο, μόνο που εγώ το θελω HP style, μπλε λευκό.
Δε βαρανε ολα ....το μυστικο ειναι στην φουσκα και στα πλυσιματα...περισσοτερα απο κοντά...Κάτσε ρε συ Αποστόλη γιατί ένα ένα μου τα ξεφουρνιζουν.
Δλδ εγώ ασουμε που έχω πολλά μηχανάκια και παίζει να κάνω 3-4 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο με το καθένα, λογικά θα με βρει το κακό πολύ μετά τα δύο χρόνια και θα τον πιω κανονικά;
Δε βαρανε ολα ....το μυστικο ειναι στην φουσκα και στα πλυσιματα...περισσοτερα απο κοντά...
Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πόσο πιο απλά πιά;5500 χλμ, αλλά επειδή έτυχε στο δικό μου δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας.
Έχω επίσημη διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να ξανασχοληθω.
Αναφέρομαι σε αυτόν που δεν συντηρεί τίποτε. Αν συντηρείς σωστά τότε δεν έχεις πρόβλημα για όσα χρόνια. Τι να πουν και εκείνοι που αλλάζουν αλυσίδες και γρανάζια. Εκεί να δεις κόστος, άσε κάθε τρεις και λίγο λάδωμα το αλυσιδάκι, τουλάχιστον στο Bmw θα είσαι μέσα στην εγγύηση σου κερνάνε και τον καφέ . Οπότε προχωρά βουρ για την Μέρκελ, άπαξ και την καβαλήσεις δεν θα ξανά κοιτάξεις πίσω !! Έρωτας σε λέω, με βελούδινη απόλαυση…Κάθε δύο χρόνια εννοείς ότι θα αλλάζω άξονα;
Νταξ, ψοφάω για συνεργεία ξέρεις.
Τα fjr, tenere, gtr, paneuropian, goldwing τζαπαν ειναι Στέλιο μου... Ποιες ευρωπαϊκές επιμονες λες?Όταν πλέον σύγχρονα μηχανάκια με πολύ πιο σοβαρές ιπποδυνάμεις χρησιμοποιούν αλυσίδα .... είναι από αστείο έως ξεπερασμένη επιμονή ο άξονας και το βάρος του. Εξάλλου σε κανένα άλλο high tech μοντέλο τους δεν τον χρησιμοποιούν , τα θεωρούν δευτεραντζες?
Αυτές οι επιμονές είναι που έκλεισαν τις ευρωπαϊκές εταιρείες πάντως ....!
Εδώ κοντεύουν οι ιμάντες να ξεπεράσουν τις αλυσίδες ....!
Η χρήση άξονα στις τουριστικές μοτοσυκλέτες δεν έχει να κάνει με τη διαχείριση ιπποδυνάμεων ή φορτίων αλλά καθαρά για πρακτικούς λόγους συντήρησης.Δεν μπορείς να ξεκινήσεις ένα ταξίδι μερικών χιλιάδων χλμ και να θες έλεγχο-λάδωμα-σφίξιμο κάθε 500-1.000 χλμ.
Ούτε το επιπλέον βάρος παίζει μεγάλο ρόλο σαν αναρτώμενη μάζα,ειδικά στο πίσω μέρος που θεωρείται πιο 'ουδέτερο' εν σχέσει με το μπροστινό.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που όλοι οι κατασκευαστές Ιάπωνες και Ευρωπαίοι εφοδιάζουν με άξονα τα αντίστοιχα μοντέλα τους,Crosstourer,Super Tenere,Tiger Explorer,V85tt κλπ
Δεν διαφωνώ, όμως οι παραπάνω 'αξιόπιστες και ποιοτικές λύσεις' απευθύνονταν σε μια λειτουργία πιο εξεζητημενη (κίνηση εκκεντροφορου) η οποία δεν εχριζε τόσο τακτικής συντήρησης, καμμιά καδενα δεν λασκάρει για πλάκα.Θα ελεγα γενικα πως ενω στην σημαια του marketing πωλησεων για το "πρακτικοτερο της λιγοτερης συντηρησεως"...... εχουν θυσιασθει πολυ πιο αξιοπιστες και ποιοτικες λυσεις οπως π.χ. ....... η μεταδοση του εκκεντροφορου με αξονα ( Kawasaki W800 ) ή με γραναζια ( Ηonda VFR) κ.λ.π. ... παραδοξως εχει υιοθετηθει σχεδον απ΄ολους η "οικονομικοτερη φθηνη λυση" της κλασσικης αλυσιδιτσας ..... του αθανατου C-50 , που δεν ειχε και αξονα οπως το T-50 ......!