BMW R1150GS.Κριτική ενός Ιαπωνεζόφιλου..

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Όπως μου έρχονται...


Όλα ξεκίνησαν από εκείνη τη μ@λ@κι@ που μας πιανει... να αλλάξουμε μηχανάκι.
Άλλος απλά για αλλαγή... Άλλος για αναβάθμιση... Άλλος για κατηγορία άλλη.. κλπ.

Εγώ,δεν ξέρω τι κάλο είχα.abcdefgh Ήθελα πιο γρήγορο... πιο στριφτερό... πιο "ινδιάνικο"..

Δε θα γράψω τι κοιτούσα και σε ποια είχα βάλει Χ από την αρχή.

Γράφω ότι τελικά βρέθηκα με αυτό που είχα παρκάρει... έτσι... και δεν υπήρχε σαν επιλογη στο οπτικό μου πεδίο.

ΒΜW μοτοσυκλέτα... abcdefgh
Πιο παλιό από το CBF.. abcdefgh
Πιο αργό σε τελικές απο το CBF..Samurai suicide

Αν μη τι άλλο. Αναβαθμίστηκα!! Rolling


Πρώτες εντυπώσεις..
Ποιοτικότατη κατασκευή!!!Πλαστικά... Μέταλλα... Φινίρισμα...

Γ@μώ τα μέταλλα που ακούγονται όταν παίρνει μπροστά... abcdefgh
Χαλασμένο είναι και δουλεύει έτσι;
Να το ανοίξω στο δρόμο ή θα πάρω τα πιστόνια στο χέρι; cdefghigi
Μήπως έκανα μ@λ@κία; cdefghigik
Ποιος ακούει τη Σοφία... abcdefghgk

Πιο ψύχραιμα...
Η μοτοσυκλέτα έχει ωραία καβάλα,όμως ξενίζουν για λίγο καιρό οι κύλινδροι που εξέχουν.Θα τα φας τα καλάμια μερικές φορές..

Σε προδιαθέτει για πιο κυριλέ συμπεριφορά στο δρόμο σε σχέση με άλλες
.Η λειτουργία του μοτέρ(και ότι είχα διαβάσει) με απέτρεπαν να τη χαρώ για ένα διάστημα.
Επίσης η αποθηκευμένες στο μυαλό πληροφορίες για τη μονάδα servo.

Τελικά:
Τα φρένα του είναι κορυφαία και συγχωρούν λάθος..
Δεν υπάρχει το μούριασμα των "συμβατικών/κλασσικών" κατασκευών λόγω telelever,το οποίο δεν με ξένισε καθόλου.
Το μοτέρ έχει ,χαμηλά ειδικά
,μια τραχύτητα στην λειτουργία.Ένα "τρακτεροειδές" πράγμα.
Έχει δύναμη στην ροπή του αλλά ΌΧΙ ανάλογη των κυβικών του.
Μετά την αναβάθμιση έγινε πιο γλυκό στη λειτουργία,πιο ροπάτο χαμηλά κι ανεβάζει ψηλά με θέληση!!!

Η 6η του(απλό GS) σαν απλωτηηηηηηηηη over drive δεν είναι λειτουργική όπως σε άλλα μοτέρ που κουμπώνεις χαμηλά και πας.Στη μαμά χαρτογράφηση ειδικά θέλει την υπομονή της..

Η μοτοσυκλέτα διαβάζει καλά το δρόμο..
Φορτώνεται σαν μουλάρι και δε λέει κιχ.
Θα κουράσει σε κλειστές ανηφορικές γ φουρκετες για 1η ταχύτητατα όπου θα φανεί το βάρος του και θέλει προσοχή.Μαλλον όλες θέλουν εκεί..
Δεν είναι μοτέρ για συνθήκες πόλης.Θέλει δρόμο για να ψύχεται ανάλογα..

Αν το "έχεις" και θελήσεις να ακολουθήσεις/παίξεις με ίδιας ή άλλης κατηγορίας κατασκευές,σε κλειστό συνεχόμενο κομμάτι ή πιο ανοιχτό με ταχύτητες μέχρι 180χλμ θα ανταποκριθεί η μοτοσυκλέτα.Μοτερ/πλαίσιο/αναρτήσεις σε αρμονία...
Θα εκπλαγεί κόσμος με τη "γριούλα"..

Δεν είναι για απανωτά κατεβάσματα στα κόκκινα.

Λέγεται (ισχύει με ότι διαβάζω) ότι με αφαίρεση καταλύτη,πιο ελεύθερη εξάτμιση και νέο chip από τον John Gemi πάει γ@μ.....ς.
Αυτό το σενάριο ίσως το δω στο μέλλον γιατί έχω φίλους που με σκέφτονται..

Κατανάλωση της τάξης των ~6λτ/100χλμ με ταχύτητα 120 φουλ φορτωμένος.Η ανώτερη ταχύτητα δεν επηρεάζει δραματικά την κατανάλωση λόγω μακριάς 6ης και κατ'επέκταση χαμηλών στροφών.

Τα μείον:
Δεν είναι "Ιαπωνέζικο" παλιότερης κοπής... ξέχασα να αλλάξω λάδια,υγρά φρένων κλπ αλλαγές αναλώσιμων.

Αν είσαι "τσαπατσούλης" κοιτάς αλλού..

Ακριβά ανταλλακτικά και δέσιμο με αντιπροσωπεία σε μεγάλο βαθμό... μην τύχει και..

Η παθητική μονάδα servo ενώ προσφέρει κορυφαίο φρενάρισμα μπορεί και κάποια στιγμή θα χαλάσει.ΔΕΝ παίζεις... Το φορτώνεις μπας και τη σώσεις σε Έλληνα γκουρού που τις φτιάχνει.
Άνευ servo δεν έχει αίσθηση/φρένο η μηχανή.Δουλεύει σαν σβήστο αυτοκίνητο..

Δεν είναι παπί για άναψε σβήσε ανά 2 χιλιόμετρα..

Ενώ είναι σταθερότατο στο δρόμο(τρένο) θα φας αέρα από δεξιά αριστερά του ταμπλό καθώς και μέσα από άνοιγμα του τιμονιού..

Στο βρεγμένο δρόμο,καλάμια ποδιού και παπούτσια θα φάνε νερό..

Λόγω τις ιδιαιτερότητας της κατασκευής,αν και απλό μοτέρ,δεν είναι για αρπακολατζίδες μηχανικούς η συντήρησή του.
Όποιος έχει σχολαστικό μηχανικό με @ρχ...@ δεν έχει να φοβάται τίποτα.Αυτός θα ψαχτεί 100% και θα πάει by the book.

Ακριβά αξεσουάρ για το κάθε τι. Εταιρείες επένδυσαν στην ψυχολογία των ιδιοκτητών και πέρασαν το : πάρε κι αυτό,πάρε κι εκείνο,πάρε και το άλλο..χρειάζεται.
Αποτέλεσμα; Κινητά Περίπτερα με αξεσουάρ χιλιάδων ευρώ.
H μηχανή είναι έτοιμη για πολλαααααααα χιλιόμετρα χωρίς τόσες προσθήκες..

Μερικοί ιδιοκτήτες,λόγω BMW,νομίζουν ότι έχουν το super duper μηχανάκι κι όταν πουλούν ζητάνε δυσανάλογα με τα χρόνια και την τεχνολογία της λεφτά.


Μην την πάρεις:
Αν δεν έχεις διαδρομές να τη χαρείς..

Απλά για το σήμα της..

Αν είσαι κανίβαλος στην οδήγηση..

Αν νομιζεις ότι μόνο η BMW είναι adve κατάσταση. Ο Adve αναβάτης κάνει τη μηχανή,όχι η μηχανή τον αναβάτη.

Αν δεν είσαι σχολαστικός στη συντήρηση.. Αν έχεις μηχανικό τον μπάρμπα Χ... που φτιάχνει τα πάντα φτηνά... κι όλα τα ίδια θέλουν..

Αυτά.
Για όποια συμπλήρωση στοιχείων παρακαλώ τους φίλους ιδιοκτήτες να προσθέσουν τις δικές τους εμπειρίες/εκτιμήσεις καθώς και διαφωνίες για τα παραπανω ώστε να σκιαγραφηθεί το μηχανάκι καλύτερα..
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Με βοήθησες πολύ Ω...να δω πως μάλλον τα BMW με boxer, telele και parale δεν είναι για εμένα. Θα οδηγήσω αν βρω κάποιο για να σφραγίσω την υποψία μου, βέβαια.
Κοίτα..
Μη βάζεις όλα τα boxer στην ίδια μοίρα.
Μέχρι και το 1150 ήταν πιο σκληροπυρινικοί και Σπαρτιάτες οι Γερμανοί.
Με το 1200 κάτι άλλαξε.
Δεν θα πω αν είναι ποιοτικά καλύτερο του 1150. Σίγουρα όμως είναι πιο πολιτισμένο και κοντά σε αυτά που είχαμε συνηθίσει.

Δεν το βρίσκω τυχαίο ότι συνήθως καταλήγεις σε BMW ή ότι αν μια φορά πάρεις BMW,συνέχεια BMW..


Με μεγάλη μου ευχαρίστηση όταν ανέβω να σου το δώσω για βόλτα αν δεν έχεις βρει άλλο και δεν έχεις καταλήξει..
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Κοίτα..
Μη βάζεις όλα τα boxer στην ίδια μοίρα.
Μέχρι και το 1150 ήταν πιο σκληροπυρινικοί και Σπαρτιάτες οι Γερμανοί.
Με το 1200 κάτι άλλαξε.
Δεν θα πω αν είναι ποιοτικά καλύτερο του 1150. Σίγουρα όμως είναι πιο πολιτισμένο και κοντά σε αυτά που είχαμε συνηθίσει.

Δεν το βρίσκω τυχαίο ότι συνήθως καταλήγεις σε BMW ή ότι αν μια φορά πάρεις BMW,συνέχεια BMW..


Με μεγάλη μου ευχαρίστηση όταν ανέβω να σου το δώσω για βόλτα αν δεν έχεις βρει άλλο και δεν έχεις καταλήξει..

Δεν φτάνει η τσέπη μου ως το 1200 έτσι κι αλλιώς.

Άλλα όμως ήταν τα πράγματα που ανέφερες και δεν μου άρεσαν. Όχι η ποιότητα ή η πολιτισμένη λειτουργία.
-Ανεμοκάλυψη
-Προστασία απο βροχή
-Πρακτικά ακινητοποίηση απο servo και φόρτωμα σε οδική αν είσαι σε ταξίδι
-"Δέσιμο" με αντιπροσωπεία και "γκουρού".

από εμένα δυστυχώς είναι no go.
 
Δημοσιεύσεις
686
Ηλικία
54
Μοτοσυκλέτα
R1150gs
Όνομα
Konstantinos Hatziangelou
Περιοχή
Χαλκιδική
Όπως μου έρχονται...


Όλα ξεκίνησαν από εκείνη τη μ@λ@κι@ που μας πιανει... να αλλάξουμε μηχανάκι.
Άλλος απλά για αλλαγή... Άλλος για αναβάθμιση... Άλλος για κατηγορία άλλη.. κλπ.

Εγώ,δεν ξέρω τι κάλο είχα.abcdefgh Ήθελα πιο γρήγορο... πιο στριφτερό... πιο "ινδιάνικο"..

Δε θα γράψω τι κοιτούσα και σε ποια είχα βάλει Χ από την αρχή.

Γράφω ότι τελικά βρέθηκα με αυτό που είχα παρκάρει... έτσι... και δεν υπήρχε σαν επιλογη στο οπτικό μου πεδίο.

ΒΜW μοτοσυκλέτα... abcdefgh
Πιο παλιό από το CBF.. abcdefgh
Πιο αργό σε τελικές απο το CBF..Samurai suicide

Αν μη τι άλλο. Αναβαθμίστηκα!! Rolling


Πρώτες εντυπώσεις..
Ποιοτικότατη κατασκευή!!!Πλαστικά... Μέταλλα... Φινίρισμα...

Γ@μώ τα μέταλλα που ακούγονται όταν παίρνει μπροστά... abcdefgh
Χαλασμένο είναι και δουλεύει έτσι;
Να το ανοίξω στο δρόμο ή θα πάρω τα πιστόνια στο χέρι; cdefghigi
Μήπως έκανα μ@λ@κία; cdefghigik
Ποιος ακούει τη Σοφία... abcdefghgk

Πιο ψύχραιμα...
Η μοτοσυκλέτα έχει ωραία καβάλα,όμως ξενίζουν για λίγο καιρό οι κύλινδροι που εξέχουν.Θα τα φας τα καλάμια μερικές φορές..

Σε προδιαθέτει για πιο κυριλέ συμπεριφορά στο δρόμο σε σχέση με άλλες
.Η λειτουργία του μοτέρ(και ότι είχα διαβάσει) με απέτρεπαν να τη χαρώ για ένα διάστημα.
Επίσης η αποθηκευμένες στο μυαλό πληροφορίες για τη μονάδα servo.

Τελικά:
Τα φρένα του είναι κορυφαία και συγχωρούν λάθος..
Δεν υπάρχει το μούριασμα των "συμβατικών/κλασσικών" κατασκευών λόγω telelever,το οποίο δεν με ξένισε καθόλου.
Το μοτέρ έχει ,χαμηλά ειδικά
,μια τραχύτητα στην λειτουργία.Ένα "τρακτεροειδές" πράγμα.
Έχει δύναμη στην ροπή του αλλά ΌΧΙ ανάλογη των κυβικών του.
Μετά την αναβάθμιση έγινε πιο γλυκό στη λειτουργία,πιο ροπάτο χαμηλά κι ανεβάζει ψηλά με θέληση!!!

Η 6η του(απλό GS) σαν απλωτηηηηηηηηη over drive δεν είναι λειτουργική όπως σε άλλα μοτέρ που κουμπώνεις χαμηλά και πας.Στη μαμά χαρτογράφηση ειδικά θέλει την υπομονή της..

Η μοτοσυκλέτα διαβάζει καλά το δρόμο..
Φορτώνεται σαν μουλάρι και δε λέει κιχ.
Θα κουράσει σε κλειστές ανηφορικές γ φουρκετες για 1η ταχύτητατα όπου θα φανεί το βάρος του και θέλει προσοχή.Μαλλον όλες θέλουν εκεί..
Δεν είναι μοτέρ για συνθήκες πόλης.Θέλει δρόμο για να ψύχεται ανάλογα..

Αν το "έχεις" και θελήσεις να ακολουθήσεις/παίξεις με ίδιας ή άλλης κατηγορίας κατασκευές,σε κλειστό συνεχόμενο κομμάτι ή πιο ανοιχτό με ταχύτητες μέχρι 180χλμ θα ανταποκριθεί η μοτοσυκλέτα.Μοτερ/πλαίσιο/αναρτήσεις σε αρμονία...
Θα εκπλαγεί κόσμος με τη "γριούλα"..

Δεν είναι για απανωτά κατεβάσματα στα κόκκινα.

Λέγεται (ισχύει με ότι διαβάζω) ότι με αφαίρεση καταλύτη,πιο ελεύθερη εξάτμιση και νέο chip από τον John Gemi πάει γ@μ.....ς.
Αυτό το σενάριο ίσως το δω στο μέλλον γιατί έχω φίλους που με σκέφτονται..

Κατανάλωση της τάξης των ~6λτ/100χλμ με ταχύτητα 120 φουλ φορτωμένος.Η ανώτερη ταχύτητα δεν επηρεάζει δραματικά την κατανάλωση λόγω μακριάς 6ης και κατ'επέκταση χαμηλών στροφών.

Τα μείον:
Δεν είναι "Ιαπωνέζικο" παλιότερης κοπής... ξέχασα να αλλάξω λάδια,υγρά φρένων κλπ αλλαγές αναλώσιμων.

Αν είσαι "τσαπατσούλης" κοιτάς αλλού..

Ακριβά ανταλλακτικά και δέσιμο με αντιπροσωπεία σε μεγάλο βαθμό... μην τύχει και..

Η παθητική μονάδα servo ενώ προσφέρει κορυφαίο φρενάρισμα μπορεί και κάποια στιγμή θα χαλάσει.ΔΕΝ παίζεις... Το φορτώνεις μπας και τη σώσεις σε Έλληνα γκουρού που τις φτιάχνει.
Άνευ servo δεν έχει αίσθηση/φρένο η μηχανή.Δουλεύει σαν σβήστο αυτοκίνητο..

Δεν είναι παπί για άναψε σβήσε ανά 2 χιλιόμετρα..

Ενώ είναι σταθερότατο στο δρόμο(τρένο) θα φας αέρα από δεξιά αριστερά του ταμπλό καθώς και μέσα από άνοιγμα του τιμονιού..

Στο βρεγμένο δρόμο,καλάμια ποδιού και παπούτσια θα φάνε νερό..

Λόγω τις ιδιαιτερότητας της κατασκευής,αν και απλό μοτέρ,δεν είναι για αρπακολατζίδες μηχανικούς η συντήρησή του.
Όποιος έχει σχολαστικό μηχανικό με @ρχ...@ δεν έχει να φοβάται τίποτα.Αυτός θα ψαχτεί 100% και θα πάει by the book.

Ακριβά αξεσουάρ για το κάθε τι. Εταιρείες επένδυσαν στην ψυχολογία των ιδιοκτητών και πέρασαν το : πάρε κι αυτό,πάρε κι εκείνο,πάρε και το άλλο..χρειάζεται.
Αποτέλεσμα; Κινητά Περίπτερα με αξεσουάρ χιλιάδων ευρώ.
H μηχανή είναι έτοιμη για πολλαααααααα χιλιόμετρα χωρίς τόσες προσθήκες..

Μερικοί ιδιοκτήτες,λόγω BMW,νομίζουν ότι έχουν το super duper μηχανάκι κι όταν πουλούν ζητάνε δυσανάλογα με τα χρόνια και την τεχνολογία της λεφτά.


Μην την πάρεις:
Αν δεν έχεις διαδρομές να τη χαρείς..

Απλά για το σήμα της..

Αν είσαι κανίβαλος στην οδήγηση..

Αν νομιζεις ότι μόνο η BMW είναι adve κατάσταση. Ο Adve αναβάτης κάνει τη μηχανή,όχι η μηχανή τον αναβάτη.

Αν δεν είσαι σχολαστικός στη συντήρηση.. Αν έχεις μηχανικό τον μπάρμπα Χ... που φτιάχνει τα πάντα φτηνά... κι όλα τα ίδια θέλουν..

Αυτά.
Για όποια συμπλήρωση στοιχείων παρακαλώ τους φίλους ιδιοκτήτες να προσθέσουν τις δικές τους εμπειρίες/εκτιμήσεις καθώς και διαφωνίες για τα παραπανω ώστε να σκιαγραφηθεί το μηχανάκι καλύτερα..
Δημήτρη αν και μου χει φάει την ψυχή τη λατρεύω τη ρουφιάνα!!!




μετά τις αναβαθμίσεις που έχω κάνει σε φίλτρο εξάτμιση και τσιπάκι το μηχανάκι είναι υπέροχο!!!

κανόνισε να έρθεις καμιά βόλτα προς τα πάνω πάρε το τσιπάκι από τον Γιάννη και έλα να στο ρυθμίσω!!!


Πάντως αν θες για συμπαράσταση να γράψουμε και οι δύο τιμωρία δεν ξανα αγοράζω BMW 1150 φορές



kostas r1150gs
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Δεν φτάνει η τσέπη μου ως το 1200 έτσι κι αλλιώς.
Αυτά που λέγαμε για τις τιμές..
Άλλα όμως ήταν τα πράγματα που ανέφερες και δεν μου άρεσαν. Όχι η ποιότητα ή η πολιτισμένη λειτουργία.

-Ανεμοκάλυψη
Εξτρά ζελατίνες,πρόσθετα φλάπς,προεκτάσεις.
Είσαι και Νταμάρι!!!


-Προστασία απο βροχή
Μέχρι και λασπωτήρες για κάτω από τους κυλίνδρους πουλάνε...

-Πρακτικά ακινητοποίηση απο servo και φόρτωμα σε οδική αν είσαι σε ταξίδι
Το φόρτωμα είναι το λιγότερο Απόστολε.
Εμένα το αν θα σταματήσω.. και που μου έχει φωλιάσει στο κεφάλι..

"Δέσιμο" με αντιπροσωπεία και "γκουρού".
Το "δέσιμο" είναι επιλογή ανάγκης για αρκετούς ιδιοκτήτες που δεν ασχολούνται.
Υπάρχουν άλλοι που το παλεύουν ως ένα βαθμό μόνοι τους και κατόπιν σε γνώστη.

Η μονάδα έχει 1700€ λένε.Ο "γκουρού" αν το ακινητοποιήσεις αμέσως είναι αναπόφευκτος..


από εμένα δυστυχώς είναι no go.
Εγώ όφειλα να γράψω ότι είδα/βλέπω χωρίς φόβο και πάθος.
Σε καταλαβαίνω απόλυτα.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Δημήτρη αν και μου χει φάει την ψυχή τη λατρεύω τη ρουφιάνα!!!
......
.....
.....

kostas r1150gs
Ξεκαβαλάω από τη θεια στο δρόμο για Πλαταριά και πέρνω ένα 1000άρι V από αυτά που είχα πει όχι.
Το μηχανάκι καλοσυντηρημένο,σωστές αναρτήσεις για άτομο στα κιλά μου,ανατομικά βελτιωμένη σέλα,ψηλή ζελατίνα,καλά λάστιχα..

Εεεεε.... :rolleyes: έλεγα πότε θα το δώσω να πάρω το δικό μου κι ας με βαράει αέρας... ας άνοιγε αλλιώς το γκάζι του V μοτέρ.. ας φαινόταν πανάλαφρο το 1000άρι εν κίνηση.

Το ίδιο βέβαια μπορεί να γράψει κάποιος αντίστροφα. Οφείλω να το γράψω..
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ξεκαβαλάω από τη θεια στο δρόμο για Πλαταριά και πέρνω ένα 1000άρι V από αυτά που είχα πει όχι.
Το μηχανάκι καλοσυντηρημένο,σωστές αναρτήσεις για άτομο στα κιλά μου,ανατομικά βελτιωμένη σέλα,ψηλή ζελατίνα,καλά λάστιχα..

Εεεεε.... :rolleyes: έλεγα πότε θα το δώσω να πάρω το δικό μου κι ας με βαράει αέρας... ας άνοιγε αλλιώς το γκάζι του V μοτέρ.. ας φαινόταν πανάλαφρο το 1000άρι εν κίνηση.

Το ίδιο βέβαια μπορεί να γράψει κάποιος αντίστροφα. Οφείλω να το γράψω..
Πάντα όταν συνηθίζουμε ένα μηχανάκι, με τον καιρό "συγχωνεύεται" με το οδηγικό μας στυλ. Για να ξεκλειδώσει ο εγκέφαλος και να "διαβάζει" τις ιδιαιτερότητες της κάθε μηχανής θα πρέπει ή
-να οδηγάμε κάθε βδομάδα άλλη μηχανή (να είμαστε συντάκτες σε περιοδικό πχ)
ή
-να έχουμε το προς δοκιμή δίκυκλο για ικανό αριθμό χλμ και ημερών (πχ 1000 χλμ ή 15 μέρες).

Αλλιώς τα βλέπουμε πάντα λίγο υποκειμενικά τα πράγματα.
Π.χ τόσο καιρό που δεν έχω μηχανή και είμαι με τον πάπιο, έχω αποκτήσει άλλη αντίληψη για τα μηχανάκια που παίρνω απο φίλους για βόλτες. Έχω μια πολύ πιο αντικειμενική ματιά, που όμως μόλις αγοράσω καποιο, θα ξαναγίνει σε κάποιο βαθμό υποκειμενική.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.496
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Τις μηχανες για να τις ευχαριστηθουμε τις οδηγαμε με την ψυχη και οχι το μυαλο.Σκεφτεσαι πολυ και χανεις την απολαυση.

Gs 1150 adv παραλληλη εισαγωγη με εργοστασιακο abs,ολα τα λεφτα.


Υ.Γ.Περιμενω να την βαρεθει ο Λευτερης.:D
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Πάντα όταν συνηθίζουμε ένα μηχανάκι, με τον καιρό "συγχωνεύεται" με το οδηγικό μας στυλ. Για να ξεκλειδώσει ο εγκέφλαος και να "διαβάζει" τις ιδιαιτερότητες της κάθε μηχανής θα πρέπει ή
-να οδηγάμε κάθε βδομάδα άλλη μηχανή (να είμαστε συντάκτες σε περιοδικό πχ)
ή
-να έχουμε το προς δοκιμή δίκυκλο για ικανό αριθμό χλμ και ημερών (πχ 1000 χλμ ή 15 μέρες).

Αλλιώς τα βλέπουμε πάντα λίγο υποκειμενικά τα πράγματα.
Π.χ τόσο καιρό που δεν έχω μηχανή και είμαι με τον πάπιο, έχω αποκτήσει άλλη αντίληψη για τα μηχανάκια που παίρνω απο φίλους για βόλτες. Έχω μια πολύ πιο αντικειμενική ματιά, που όμως μόλις αγοράσω καποιο, θα ξαναγίνει σε κάποιο βαθμό υποκειμενική.
Έτσι είναι... Bcdefghg
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Όπως μου έρχονται...


Όλα ξεκίνησαν από εκείνη τη μ@λ@κι@ που μας πιανει... να αλλάξουμε μηχανάκι.
Άλλος απλά για αλλαγή... Άλλος για αναβάθμιση... Άλλος για κατηγορία άλλη.. κλπ.

Εγώ,δεν ξέρω τι κάλο είχα.abcdefgh Ήθελα πιο γρήγορο... πιο στριφτερό... πιο "ινδιάνικο"..

Δε θα γράψω τι κοιτούσα και σε ποια είχα βάλει Χ από την αρχή.

Γράφω ότι τελικά βρέθηκα με αυτό που είχα παρκάρει... έτσι... και δεν υπήρχε σαν επιλογη στο οπτικό μου πεδίο.

ΒΜW μοτοσυκλέτα... abcdefgh
Πιο παλιό από το CBF.. abcdefgh
Πιο αργό σε τελικές απο το CBF..Samurai suicide

Αν μη τι άλλο. Αναβαθμίστηκα!! Rolling


Πρώτες εντυπώσεις..
Ποιοτικότατη κατασκευή!!!Πλαστικά... Μέταλλα... Φινίρισμα...

Γ@μώ τα μέταλλα που ακούγονται όταν παίρνει μπροστά... abcdefgh
Χαλασμένο είναι και δουλεύει έτσι;
Να το ανοίξω στο δρόμο ή θα πάρω τα πιστόνια στο χέρι; cdefghigi
Μήπως έκανα μ@λ@κία; cdefghigik
Ποιος ακούει τη Σοφία... abcdefghgk

Πιο ψύχραιμα...
Η μοτοσυκλέτα έχει ωραία καβάλα,όμως ξενίζουν για λίγο καιρό οι κύλινδροι που εξέχουν.Θα τα φας τα καλάμια μερικές φορές..

Σε προδιαθέτει για πιο κυριλέ συμπεριφορά στο δρόμο σε σχέση με άλλες
.Η λειτουργία του μοτέρ(και ότι είχα διαβάσει) με απέτρεπαν να τη χαρώ για ένα διάστημα.
Επίσης η αποθηκευμένες στο μυαλό πληροφορίες για τη μονάδα servo.

Τελικά:
Τα φρένα του είναι κορυφαία και συγχωρούν λάθος..
Δεν υπάρχει το μούριασμα των "συμβατικών/κλασσικών" κατασκευών λόγω telelever,το οποίο δεν με ξένισε καθόλου.
Το μοτέρ έχει ,χαμηλά ειδικά
,μια τραχύτητα στην λειτουργία.Ένα "τρακτεροειδές" πράγμα.
Έχει δύναμη στην ροπή του αλλά ΌΧΙ ανάλογη των κυβικών του.
Μετά την αναβάθμιση έγινε πιο γλυκό στη λειτουργία,πιο ροπάτο χαμηλά κι ανεβάζει ψηλά με θέληση!!!

Η 6η του(απλό GS) σαν απλωτηηηηηηηηη over drive δεν είναι λειτουργική όπως σε άλλα μοτέρ που κουμπώνεις χαμηλά και πας.Στη μαμά χαρτογράφηση ειδικά θέλει την υπομονή της..

Η μοτοσυκλέτα διαβάζει καλά το δρόμο..
Φορτώνεται σαν μουλάρι και δε λέει κιχ.
Θα κουράσει σε κλειστές ανηφορικές γ φουρκετες για 1η ταχύτητατα όπου θα φανεί το βάρος του και θέλει προσοχή.Μαλλον όλες θέλουν εκεί..
Δεν είναι μοτέρ για συνθήκες πόλης.Θέλει δρόμο για να ψύχεται ανάλογα..

Αν το "έχεις" και θελήσεις να ακολουθήσεις/παίξεις με ίδιας ή άλλης κατηγορίας κατασκευές,σε κλειστό συνεχόμενο κομμάτι ή πιο ανοιχτό με ταχύτητες μέχρι 180χλμ θα ανταποκριθεί η μοτοσυκλέτα.Μοτερ/πλαίσιο/αναρτήσεις σε αρμονία...
Θα εκπλαγεί κόσμος με τη "γριούλα"..

Δεν είναι για απανωτά κατεβάσματα στα κόκκινα.

Λέγεται (ισχύει με ότι διαβάζω) ότι με αφαίρεση καταλύτη,πιο ελεύθερη εξάτμιση και νέο chip από τον John Gemi πάει γ@μ.....ς.
Αυτό το σενάριο ίσως το δω στο μέλλον γιατί έχω φίλους που με σκέφτονται..

Κατανάλωση της τάξης των ~6λτ/100χλμ με ταχύτητα 120 φουλ φορτωμένος.Η ανώτερη ταχύτητα δεν επηρεάζει δραματικά την κατανάλωση λόγω μακριάς 6ης και κατ'επέκταση χαμηλών στροφών.

Τα μείον:
Δεν είναι "Ιαπωνέζικο" παλιότερης κοπής... ξέχασα να αλλάξω λάδια,υγρά φρένων κλπ αλλαγές αναλώσιμων.

Αν είσαι "τσαπατσούλης" κοιτάς αλλού..

Ακριβά ανταλλακτικά και δέσιμο με αντιπροσωπεία σε μεγάλο βαθμό... μην τύχει και..

Η παθητική μονάδα servo ενώ προσφέρει κορυφαίο φρενάρισμα μπορεί και κάποια στιγμή θα χαλάσει.ΔΕΝ παίζεις... Το φορτώνεις μπας και τη σώσεις σε Έλληνα γκουρού που τις φτιάχνει.
Άνευ servo δεν έχει αίσθηση/φρένο η μηχανή.Δουλεύει σαν σβήστο αυτοκίνητο..

Δεν είναι παπί για άναψε σβήσε ανά 2 χιλιόμετρα..

Ενώ είναι σταθερότατο στο δρόμο(τρένο) θα φας αέρα από δεξιά αριστερά του ταμπλό καθώς και μέσα από άνοιγμα του τιμονιού..

Στο βρεγμένο δρόμο,καλάμια ποδιού και παπούτσια θα φάνε νερό..

Λόγω τις ιδιαιτερότητας της κατασκευής,αν και απλό μοτέρ,δεν είναι για αρπακολατζίδες μηχανικούς η συντήρησή του.
Όποιος έχει σχολαστικό μηχανικό με @ρχ...@ δεν έχει να φοβάται τίποτα.Αυτός θα ψαχτεί 100% και θα πάει by the book.

Ακριβά αξεσουάρ για το κάθε τι. Εταιρείες επένδυσαν στην ψυχολογία των ιδιοκτητών και πέρασαν το : πάρε κι αυτό,πάρε κι εκείνο,πάρε και το άλλο..χρειάζεται.
Αποτέλεσμα; Κινητά Περίπτερα με αξεσουάρ χιλιάδων ευρώ.
H μηχανή είναι έτοιμη για πολλαααααααα χιλιόμετρα χωρίς τόσες προσθήκες..

Μερικοί ιδιοκτήτες,λόγω BMW,νομίζουν ότι έχουν το super duper μηχανάκι κι όταν πουλούν ζητάνε δυσανάλογα με τα χρόνια και την τεχνολογία της λεφτά.


Μην την πάρεις:
Αν δεν έχεις διαδρομές να τη χαρείς..

Απλά για το σήμα της..

Αν είσαι κανίβαλος στην οδήγηση..

Αν νομιζεις ότι μόνο η BMW είναι adve κατάσταση. Ο Adve αναβάτης κάνει τη μηχανή,όχι η μηχανή τον αναβάτη.

Αν δεν είσαι σχολαστικός στη συντήρηση.. Αν έχεις μηχανικό τον μπάρμπα Χ... που φτιάχνει τα πάντα φτηνά... κι όλα τα ίδια θέλουν..

Αυτά.
Για όποια συμπλήρωση στοιχείων παρακαλώ τους φίλους ιδιοκτήτες να προσθέσουν τις δικές τους εμπειρίες/εκτιμήσεις καθώς και διαφωνίες για τα παραπανω ώστε να σκιαγραφηθεί το μηχανάκι καλύτερα..
Πέρα από την πλάκα που σου κάνω, το 1150 είναι ΜΗΧΑΝΑΡΑ Μήτσο μου, έπαθα πλάκα όταν την πρωτοκαβαλησα το 2002,αν ρωτήσεις τους απανταχού real adventurers ξέρεις αυτοί που πάνε Μογγολίες, ανεβαίνουν Θιβέτ για πλάκα και πετάγονται για καφέ στην έρημο Yunnan στην Β.Κινα, αν τους ρωτήσεις επαναλαμβάνω πιο είναι το μηχανάκι της καρδιάς σας ,θα σου απαντήσουν το 1150 , ούτε το 1200, ούτε το 1250 ούτε κανένα, ΤΟ 1150 ΤΕΛΟΣ,να το χαίρεσαι Μητσαρα μου και να ξέρεις ότι σε ζηλεύω πολλές φορές (φωνή Ψινάκη) με την καλή έννοια...
 
N

notakos600

Guest
Όπως μου έρχονται...


Όλα ξεκίνησαν από εκείνη τη μ@λ@κι@ που μας πιανει... να αλλάξουμε μηχανάκι.
Άλλος απλά για αλλαγή... Άλλος για αναβάθμιση... Άλλος για κατηγορία άλλη.. κλπ.

Εγώ,δεν ξέρω τι κάλο είχα.abcdefgh Ήθελα πιο γρήγορο... πιο στριφτερό... πιο "ινδιάνικο"..

Δε θα γράψω τι κοιτούσα και σε ποια είχα βάλει Χ από την αρχή.

Γράφω ότι τελικά βρέθηκα με αυτό που είχα παρκάρει... έτσι... και δεν υπήρχε σαν επιλογη στο οπτικό μου πεδίο.

ΒΜW μοτοσυκλέτα... abcdefgh
Πιο παλιό από το CBF.. abcdefgh
Πιο αργό σε τελικές απο το CBF..Samurai suicide

Αν μη τι άλλο. Αναβαθμίστηκα!! Rolling


Πρώτες εντυπώσεις..
Ποιοτικότατη κατασκευή!!!Πλαστικά... Μέταλλα... Φινίρισμα...

Γ@μώ τα μέταλλα που ακούγονται όταν παίρνει μπροστά... abcdefgh
Χαλασμένο είναι και δουλεύει έτσι;
Να το ανοίξω στο δρόμο ή θα πάρω τα πιστόνια στο χέρι; cdefghigi
Μήπως έκανα μ@λ@κία; cdefghigik
Ποιος ακούει τη Σοφία... abcdefghgk

Πιο ψύχραιμα...
Η μοτοσυκλέτα έχει ωραία καβάλα,όμως ξενίζουν για λίγο καιρό οι κύλινδροι που εξέχουν.Θα τα φας τα καλάμια μερικές φορές..

Σε προδιαθέτει για πιο κυριλέ συμπεριφορά στο δρόμο σε σχέση με άλλες
.Η λειτουργία του μοτέρ(και ότι είχα διαβάσει) με απέτρεπαν να τη χαρώ για ένα διάστημα.
Επίσης η αποθηκευμένες στο μυαλό πληροφορίες για τη μονάδα servo.

Τελικά:
Τα φρένα του είναι κορυφαία και συγχωρούν λάθος..
Δεν υπάρχει το μούριασμα των "συμβατικών/κλασσικών" κατασκευών λόγω telelever,το οποίο δεν με ξένισε καθόλου.
Το μοτέρ έχει ,χαμηλά ειδικά
,μια τραχύτητα στην λειτουργία.Ένα "τρακτεροειδές" πράγμα.
Έχει δύναμη στην ροπή του αλλά ΌΧΙ ανάλογη των κυβικών του.
Μετά την αναβάθμιση έγινε πιο γλυκό στη λειτουργία,πιο ροπάτο χαμηλά κι ανεβάζει ψηλά με θέληση!!!

Η 6η του(απλό GS) σαν απλωτηηηηηηηηη over drive δεν είναι λειτουργική όπως σε άλλα μοτέρ που κουμπώνεις χαμηλά και πας.Στη μαμά χαρτογράφηση ειδικά θέλει την υπομονή της..

Η μοτοσυκλέτα διαβάζει καλά το δρόμο..
Φορτώνεται σαν μουλάρι και δε λέει κιχ.
Θα κουράσει σε κλειστές ανηφορικές γ φουρκετες για 1η ταχύτητατα όπου θα φανεί το βάρος του και θέλει προσοχή.Μαλλον όλες θέλουν εκεί..
Δεν είναι μοτέρ για συνθήκες πόλης.Θέλει δρόμο για να ψύχεται ανάλογα..

Αν το "έχεις" και θελήσεις να ακολουθήσεις/παίξεις με ίδιας ή άλλης κατηγορίας κατασκευές,σε κλειστό συνεχόμενο κομμάτι ή πιο ανοιχτό με ταχύτητες μέχρι 180χλμ θα ανταποκριθεί η μοτοσυκλέτα.Μοτερ/πλαίσιο/αναρτήσεις σε αρμονία...
Θα εκπλαγεί κόσμος με τη "γριούλα"..

Δεν είναι για απανωτά κατεβάσματα στα κόκκινα.

Λέγεται (ισχύει με ότι διαβάζω) ότι με αφαίρεση καταλύτη,πιο ελεύθερη εξάτμιση και νέο chip από τον John Gemi πάει γ@μ.....ς.
Αυτό το σενάριο ίσως το δω στο μέλλον γιατί έχω φίλους που με σκέφτονται..

Κατανάλωση της τάξης των ~6λτ/100χλμ με ταχύτητα 120 φουλ φορτωμένος.Η ανώτερη ταχύτητα δεν επηρεάζει δραματικά την κατανάλωση λόγω μακριάς 6ης και κατ'επέκταση χαμηλών στροφών.

Τα μείον:
Δεν είναι "Ιαπωνέζικο" παλιότερης κοπής... ξέχασα να αλλάξω λάδια,υγρά φρένων κλπ αλλαγές αναλώσιμων.

Αν είσαι "τσαπατσούλης" κοιτάς αλλού..

Ακριβά ανταλλακτικά και δέσιμο με αντιπροσωπεία σε μεγάλο βαθμό... μην τύχει και..

Η παθητική μονάδα servo ενώ προσφέρει κορυφαίο φρενάρισμα μπορεί και κάποια στιγμή θα χαλάσει.ΔΕΝ παίζεις... Το φορτώνεις μπας και τη σώσεις σε Έλληνα γκουρού που τις φτιάχνει.
Άνευ servo δεν έχει αίσθηση/φρένο η μηχανή.Δουλεύει σαν σβήστο αυτοκίνητο..

Δεν είναι παπί για άναψε σβήσε ανά 2 χιλιόμετρα..

Ενώ είναι σταθερότατο στο δρόμο(τρένο) θα φας αέρα από δεξιά αριστερά του ταμπλό καθώς και μέσα από άνοιγμα του τιμονιού..

Στο βρεγμένο δρόμο,καλάμια ποδιού και παπούτσια θα φάνε νερό..

Λόγω τις ιδιαιτερότητας της κατασκευής,αν και απλό μοτέρ,δεν είναι για αρπακολατζίδες μηχανικούς η συντήρησή του.
Όποιος έχει σχολαστικό μηχανικό με @ρχ...@ δεν έχει να φοβάται τίποτα.Αυτός θα ψαχτεί 100% και θα πάει by the book.

Ακριβά αξεσουάρ για το κάθε τι. Εταιρείες επένδυσαν στην ψυχολογία των ιδιοκτητών και πέρασαν το : πάρε κι αυτό,πάρε κι εκείνο,πάρε και το άλλο..χρειάζεται.
Αποτέλεσμα; Κινητά Περίπτερα με αξεσουάρ χιλιάδων ευρώ.
H μηχανή είναι έτοιμη για πολλαααααααα χιλιόμετρα χωρίς τόσες προσθήκες..

Μερικοί ιδιοκτήτες,λόγω BMW,νομίζουν ότι έχουν το super duper μηχανάκι κι όταν πουλούν ζητάνε δυσανάλογα με τα χρόνια και την τεχνολογία της λεφτά.


Μην την πάρεις:
Αν δεν έχεις διαδρομές να τη χαρείς..

Απλά για το σήμα της..

Αν είσαι κανίβαλος στην οδήγηση..

Αν νομιζεις ότι μόνο η BMW είναι adve κατάσταση. Ο Adve αναβάτης κάνει τη μηχανή,όχι η μηχανή τον αναβάτη.

Αν δεν είσαι σχολαστικός στη συντήρηση.. Αν έχεις μηχανικό τον μπάρμπα Χ... που φτιάχνει τα πάντα φτηνά... κι όλα τα ίδια θέλουν..

Αυτά.
Για όποια συμπλήρωση στοιχείων παρακαλώ τους φίλους ιδιοκτήτες να προσθέσουν τις δικές τους εμπειρίες/εκτιμήσεις καθώς και διαφωνίες για τα παραπανω ώστε να σκιαγραφηθεί το μηχανάκι καλύτερα..
Δημήτρη respect φίλε!
Ότι πιο πλήρες έχω διαβάσει τελευταία...άσε που στο τέλος σου αφήνει αυτή τη γεύση (να ψάχνεις να την αγοράσεις...).
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Τις μηχανες για να τις ευχαριστηθουμε τις οδηγαμε με την ψυχη και οχι το μυαλο.Σκεφτεσαι πολυ και χανεις την απολαυση.

Gs 1150 adv παραλληλη εισαγωγη με εργοστασιακο abs,ολα τα λεφτα.


Υ.Γ.Περιμενω να την βαρεθει ο Λευτερης.:D

Και έτσι πρέπει να τις αγοράζουμε κιόλας. Με την καρδιά. Αλλά έλα που η καρδιά θέλει πολλές φορές τα πιο μη χρηστικά.
Αν αγόραζα με την καρδιά θα πήγαινα κατευθείαν σε classic muscle bike. XJR 1300, CB1300, Zephyr 1100 κλπ, όλα με καρμπ, όλα τέλεια και όλα απολύτως ακατάλληλα για να κάνεις ταξίδι. Αλλά η καρδιά θέλει αυτό που θέλει.

Για την ώρα καρδιά με μυαλό βρίσκονται σε πόλεμο. Θα δείξει ποιο θα κερδίσει...
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Οφείλω να γράψω ότι:
Το δικό μου R1150GS είναι εργοστασιακό 11/2002 κι από τα πρώτα που φοράει την παθητική μονάδα servo.

Τα προ του δικού μου δεν τη φορούσαν κι αρκετοί τα προτιμούσαν γι'αυτό ακριβώς..
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Πέρα από την πλάκα που σου κάνω, το 1150 είναι ΜΗΧΑΝΑΡΑ Μήτσο μου, έπαθα πλάκα όταν την πρωτοκαβαλησα το 2002,αν ρωτήσεις τους απανταχού real adventurers ξέρεις αυτοί που πάνε Μογγολίες, ανεβαίνουν Θιβέτ για πλάκα και πετάγονται για καφέ στην έρημο Yunnan στην Β.Κινα, αν τους ρωτήσεις επαναλαμβάνω πιο είναι το μηχανάκι της καρδιάς σας ,θα σου απαντήσουν το 1150 , ούτε το 1200, ούτε το 1250 ούτε κανένα, ΤΟ 1150 ΤΕΛΟΣ,να το χαίρεσαι Μητσαρα μου και να ξέρεις ότι σε ζηλεύω πολλές φορές (φωνή Ψινάκη) με την καλή έννοια...

εσύ και τραίνο να οδηγούσες πάλι θα κουνούσε για ευνόητους λόγους Dancing... άσε τις bmw για πλούσιους Κατερινιώτες ( giamar) ιδιοκτήτες σκαφών ,παραλιακών, 12 παπιών ,25 ποδηλάτων και δεν ξέρω πόσων αυτοκινήτων....
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Πιο ψύχραιμα...
ξενίζουν για λίγο καιρό οι κύλινδροι που εξέχουν.Θα τα φας τα καλάμια μερικές φορές.. όλοι μακελεμένα τα΄χετε


Σε προδιαθέτει για πιο κυριλέ συμπεριφορά στο δρόμο σε σχέση με άλλες όπως οι κοστουμάτοι οδηγοί νεκροφόρας


Η λειτουργία του μοτέρ(και ότι είχα διαβάσει) με απέτρεπαν να τη χαρώ για ένα διάστημα. cdef


Επίσης η αποθηκευμένες στο μυαλό πληροφορίες για τη μονάδα servo. όχι παθητικό, αλλά pathetic (αξιοθρήνητο) servo



δέσιμο με αντιπροσωπεία . δέσιμο =σαν ξόρκι ένα πράμα


Η παθητική μονάδα servo ενώ προσφέρει κορυφαίο φρενάρισμα μπορεί και κάποια στιγμή θα χαλάσει.ΔΕΝ παίζεις... cdefghi






Όποιος έχει σχολαστικό μηχανικό με @ρχ...@ δεν έχει να φοβάται τίποτα. abcdefghgk
 
Top Bottom