Αν και εχω κανει μολις 700χλμ, θα γραψω τις πρωτες μου εντυπωσεις απ το μηχανακι..
Καταρχην , να δουμε λιγο το ιστορικο, γιατι νομιζω χωρις παρελθον, δεν μπορουμε να κατανοησουμε το παρον.
.
Η πενφε το 1969 εκανε ριζικη ανανεωση, παρουσιαζοντας νεα μοντελα,
Η σειρα αυτη ..70 μεχρι και 96 που τελειωσε η παραγωγη των 2βαλβιδων μποξερ, ονομαζεται αγγλιστι....airheads
Τα μηχανακια αυτης της περιοδου, μοιραζονται ιδια μοτερ πλαισιο κιβωτιο....με διαφορες σε σημεια...
Kιβωτια 4αρια κ 5αρια, dellorto k bing..., αλλες δαγκανες, μπροστινα, μονομπρατσα ψαλιδια κλπ...
Καπου στο 87 νομιζω... μειωθηκε η ιποδυναμη στα 1000αρια απο 70 στους 60 ιππους...και το βαρυ βολαν,(προφανως καταλοιπο απο τα side car) δινει τη θεση του σε ελαφρυτερο.
Oμως τα μηχανακια κατα βαση ειναι παρομοια
Εξου και το haynes manual ειναι για μοντελα 70-96....ειναι σαν να λεμε....africa-transalp.
Το 1983..η πενφε κανει βημα εκσυγχρονισμου, παρουσιαζοντας τη σειρα Κ.
4κυλινδρα με υδροψυξη και ψεκασμο, με επικεφαλης εκκεντροφορους..
το 86 ανακοινωνει τη διακοπη του Boxer...
Ομως ...φωνη λαου οργη θεου....το κοινο της αντιδρα...... και η πενφε συνεχιζει την παραγωγη του κλασικου boxer
Το 93 παρουσιαζει τον νεο boxer!
Τωρα πια ειναι 4βαλβιδα, ψεκαστα με επικεφαλης εκκεντροφορους, δεν υπαρχει το κλασικο πλαισιο..
.και λανσαρεται πρωτη φορα το ψαλιδι με αμορτισερ εμπρος..αντι του κλασικου πηρουνιου
Παρολα αυτα, η πενφε συνεχιζει να βγαζει τα κλασσικα r80 κ r100.
H παραγωγη σταματαει το 1996, μαλλον λογω νομοθεσιας ρυπων..
Και κλεινει η αυλαια ενος μοτερ με ιστορια 70+ ετων
Υσ ..γραφω απο μνημης...Τυχον μικρολαθακια-παραλειψεις, δεν νομιζω οτι επηρεαζουν το νοημα..
συνεχιζεται
Καταρχην , να δουμε λιγο το ιστορικο, γιατι νομιζω χωρις παρελθον, δεν μπορουμε να κατανοησουμε το παρον.
.
Η πενφε το 1969 εκανε ριζικη ανανεωση, παρουσιαζοντας νεα μοντελα,
Η σειρα αυτη ..70 μεχρι και 96 που τελειωσε η παραγωγη των 2βαλβιδων μποξερ, ονομαζεται αγγλιστι....airheads
Τα μηχανακια αυτης της περιοδου, μοιραζονται ιδια μοτερ πλαισιο κιβωτιο....με διαφορες σε σημεια...
Kιβωτια 4αρια κ 5αρια, dellorto k bing..., αλλες δαγκανες, μπροστινα, μονομπρατσα ψαλιδια κλπ...
Καπου στο 87 νομιζω... μειωθηκε η ιποδυναμη στα 1000αρια απο 70 στους 60 ιππους...και το βαρυ βολαν,(προφανως καταλοιπο απο τα side car) δινει τη θεση του σε ελαφρυτερο.
Oμως τα μηχανακια κατα βαση ειναι παρομοια
Εξου και το haynes manual ειναι για μοντελα 70-96....ειναι σαν να λεμε....africa-transalp.
Το 1983..η πενφε κανει βημα εκσυγχρονισμου, παρουσιαζοντας τη σειρα Κ.
4κυλινδρα με υδροψυξη και ψεκασμο, με επικεφαλης εκκεντροφορους..
το 86 ανακοινωνει τη διακοπη του Boxer...
Ομως ...φωνη λαου οργη θεου....το κοινο της αντιδρα...... και η πενφε συνεχιζει την παραγωγη του κλασικου boxer
Το 93 παρουσιαζει τον νεο boxer!
Τωρα πια ειναι 4βαλβιδα, ψεκαστα με επικεφαλης εκκεντροφορους, δεν υπαρχει το κλασικο πλαισιο..
.και λανσαρεται πρωτη φορα το ψαλιδι με αμορτισερ εμπρος..αντι του κλασικου πηρουνιου
Παρολα αυτα, η πενφε συνεχιζει να βγαζει τα κλασσικα r80 κ r100.
H παραγωγη σταματαει το 1996, μαλλον λογω νομοθεσιας ρυπων..
Και κλεινει η αυλαια ενος μοτερ με ιστορια 70+ ετων
Υσ ..γραφω απο μνημης...Τυχον μικρολαθακια-παραλειψεις, δεν νομιζω οτι επηρεαζουν το νοημα..
συνεχιζεται
Τελευταία επεξεργασία: