- Δημοσιεύσεις
- 26.962
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Η Aprilia είναι Ιταλός κατασκευαστής μοτοσικλετών που ιδρύθηκε αμέσως μετά τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο στο Noale της Ιταλίας από τον Alberto Beggio. Η εταιρεία ξεκίνησε ως κατασκευαστής ποδηλάτων και προχώρησε στην κατασκευή σκούτερ και μοτοσικλετών μικρής χωρητικότητας. Τον τελευταίο καιρό η Aprilia έχει κατασκευάσει μεγάλες σπορ μοτοσικλέτες , όπως το RSV Mille 1000-cc V-twin και το V4 RSV4 .
Η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Piaggio το 2004.
Ιστορικό
Η Aprilia ιδρύθηκε μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο από τον Cavaliere Alberto Beggio ως εργοστάσιο παραγωγής ποδηλάτων στο Noale της Ιταλίας στην επαρχία της Βενετίας . Ο γιος του Alberto, Ivano Beggio , ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας το 1968 και κατασκεύασε ένα 50 cc «μοτοσικλέτα» Η πρώτη παραγωγή της Aprilia μοτοποδήλατα ονομάστηκε Colibrì, Daniela και Packi. Η Aprilia παρήγαγε αργότερα μια μοτοσικλέτα το 1970 που ονομάζεται Scarabeo. Παράγεται μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1970, το Scarabeo κυκλοφόρησε σε εκδόσεις 50 και 125 cc.
Το 1977 ο Ivan Alborghetti από το Μιλάνο, η Ιταλία κέρδισε το ιταλικό πρωτάθλημα μοτοκρός 125 και 250 κ.εκ. στην Απρίλια. Το 1978 η Alborghetti έκλεισε τη σεζόν με δύο τρίτες θέσεις σε μεμονωμένους αγώνες και έκτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Στη δεκαετία του 1980 η Aprilia πρόσθεσε enduro, δοκιμές και ποδήλατα δρόμου μεταξύ 50 και 600 cc. Το 1981 η Aprilia παρουσίασε τη δοκιμαστική μηχανή TL320. Το 1983 η Aprilia κυκλοφόρησε τη μοτοσυκλέτα δρόμου St 125. Το 1984 η Aprilia ξεκίνησε ένα μοντέλο που ονομάζεται STX και ένα enduro, που ονομάζεται ET 50.
Το 1985, η Aprilia ξεκίνησε την εξωτερική ανάθεση κινητήρων για ορισμένα μοντέλα στην αυστριακή εταιρεία Rotax . Το 1985 η Aprilia παρουσίασε 125 STX και 350 STX. Το 1986 η Aprilia ξεκίνησε το AF1. ένα μοντέλο το Tuareg για αφρικανικά ράλι όπως το Ράλι Ντακάρ . Ο αναβάτης του εργοστασίου της Aprilia Philippe Berlatier διεκδίκησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα δοκιμών που έφτασε στην πέμπτη θέση και ο Loris Reggiani οδήγησε το Aprilia GP 250 με τον κινητήρα Rotax στην έκτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αγώνων δρόμου. Δύο σεζόν αργότερα, στις 30 Αυγούστου 1987, στο Grand Prix του Αγίου Μαρίνου στο Misano Loris Reggiani, το AF1 κέρδισε το πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.
Το 1990 η Aprilia ξεκίνησε το Pegaso 600, Αργότερα, το 1992 ο αναβάτης της Aprilia, Alessandro Gramigni, κέρδισε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αγώνων 125. Επίσης το 1992, ο Tommy Ahvala κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Δοκιμών σε Aprilia Climber. Από τότε, η Aprilia έχει κερδίσει 124 φορές Grand Prix κατηγορίας 125 και 250 κ.εκ., 15 τίτλους Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Road Racing και 16 ευρωπαϊκούς τίτλους ταχύτητας. Πολλοί παγκόσμιοι πρωταθλητές ξεκίνησαν την Aprilia, όπως Biaggi , Capirossi , Gramigni, Locatelli, Sakata και Rossi .
Επίσης τη δεκαετία του 1990, η Aprilia εισήλθε στην αγορά σκούτερ ξεκινώντας το 1990 με το πρώτο σκούτερ της Ιταλίας, το Amico. Το 1992, η Aprilia παρουσίασε το Amico LK και το δίχρονο Pegaso 125, και τα δύο με καταλυτικούς μετατροπείς . Το 1993 η Aprilia ξεκίνησε ένα σκούτερ τροχού μεγάλης διαμέτρου, επαναχρησιμοποιώντας το όνομα Scarabeo με έναν τετράχρονο, τετρα βαλβίδα. Αργότερα η Aprilia ξεκίνησε περισσότερα σκούτερ όπως το Leonardo, το SR και το Gulliver.
Το 1995, η Aprilia ανέθεσε στον Philippe Starck να σχεδιάσει το Motò που παρουσιάστηκε στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης . Επίσης, το 1995 η Aprilia κυκλοφόρησε τα δίχρονα σπορ RS 125 και RS 250. Το 1998 η Aprilia ξεκίνησε το RSV Mille , ένα 1000cc V-Twin Superbike και το Falco , ένα 1000cc V-Twin sport tourer με έμφαση στον αθλητισμό. Και οι δύο μοτοσυκλέτες χρησιμοποίησαν μια παραλλαγή ενός κινητήρα Rotax 1000cc.
Το 1999 η Aprilia μπήκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike αγωνιστικά με το RSV Mille, και κατά τη διάρκεια του 2000, η Aprilia απέκτησε το Moto-Guzzi και το Laverda, και τα δύο ιστορικά κληρονομιά ιταλικών μαρκών. Το 2000 η Aprilia κυκλοφόρησε τον δίχρονο κινητήρα DiTech (Direct Injection Technology) 50 στροφών για σκούτερ που παρέχει υψηλή απόσταση σε μίλια και χαμηλές εκπομπές, καθώς και το RST Futura τουρίστα, και το ETV 1000 Caponord μοτοσικλέτα περιοδείας . Και οι δύο τελευταίες δύο μοτοσικλέτες χρησιμοποίησαν μια παραλλαγή του Rotax 1000 cc V-Twin.
Πιο πρόσφατα, το 2003, η Aprilia κυκλοφόρησε το RSV Mille Tuono, Τα περισσότερα από τα μεγάλα περιοδικά μοτοσικλετών το επέλεξαν για το καλύτερη μοτό της χρονιάς. Το 2004 η Aprilia εξαγοράστηκε από την Piaggio & C. SpA, για να δημιουργήσει τον τέταρτο μεγαλύτερο όμιλο μοτοσικλετών στον κόσμο με πωλήσεις 1,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, ετήσια παραγωγική ικανότητα άνω των 600.000 οχημάτων και παρουσία σε 50 χώρες.
Με την εξαγορά από τον Piaggio, ο νέος Πρόεδρος της Aprilia είναι ο Roberto Colaninno (Πρόεδρος της Piaggio & C.) και ο Διευθύνων Σύμβουλος είναι ο Rocco Sabelli. Ο γιος του ιδρυτή, Ivano Beggio, ήταν ο Επίτιμος Πρόεδρος και πέθανε στις 13 Μαρτίου 2018. Στις 15 Αυγούστου 2010, η Aprilia έγινε η πιο επιτυχημένη μάρκα αγωνιστικών μοτοσικλετών στην ιστορία, ξεπερνώντας τους συναδέλφους Ιταλούς MV Agusta με 276η νίκη.
Τελευταία επεξεργασία: