dimitris777
new member
- Δημοσιεύσεις
- 173
- Ηλικία
- 52
- Περιοχή
- ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
- Μοτοσυκλέτα
- SUZUKI VSTROM DL 650 XT
- Όνομα
- ΔΗΜΗΤΡΗΣ
- Περιοχή
- Ν. ΧΗΛΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Η Ιστορια!
Τωρα που εγινε το στρωσιμο και δε μας πιανει το κακο το ματι!
Μετα απο 11 χρονια με το GSX 1400 ηρθε ο καιρος για αλλαγη.
Σκεφτηκα να το κρατησω αλλα ειχα δοκιμασει και στο παρελθον και δε δουλεψε.
Ηθελα ενα ομορφο, απο την δικη μου οπτικη γωνια, αξιοπιστο, οικονομικο, On/Of, 80/20, 70/30, 600cc εως 900cc, 70 αλογα και πανω , δικυλινδρο, με ξεκουραστη σελα ωστε να μπορεις να ταξιδευεις ολοκληρες μερες χωρις θεματα, να φορτωνεται με δυο ατομα και τα μπαγαζια τους χωρις προβλημα. Ακτινες για μια καποια παραπανω ανοχη σε χτυπηματα και tubles λαστιχα για ευνοητους λογους.
Μεγαλη αυτονομια.
Απο τον Νοεμβριο που εβαλα τη μηχανη για πουλημα εψαξα οτι υπηρχε στο Internet, σε καταστηματα με καινουριες μηχανες και καπου καπου χαζευα και κανενα μεταχειρισμενο με 5-10.000 χλμ.
Εδω ειμαστε λοιπον!
Γιατι Suzuki V Strom?
Ειχα ενα του 2004 αγορασμενο το 2007 μεταχειρισμενο, και οταν πηγα να το δωσω, (ειχε καποια χλμ) να παρω κατι αλλο εβγαλε η SUZUKI προσφορα το 2008 στα 7300 το ματ με το ABS και το πηρα. Το κρατησα 1 χρονο, εκανα 20000 και λογο καποιας επαγγελματικης δυσκολιας τοτε το εκανα ταληρα σε χρονο μηδεν και πηρα 6300!
Εχει ολα τα παραπανω που ηθελα. Ειναι ομορφο, πιο μαζεμενο απο το παλιο. Ωραια θεση οδηγησης, ομορφα οργανα με αρκετες πληροφοριες, abs που το βγαζεις αν θελεις. Στριβει πολυ ευχαριστα.
Χωρις τα πολλα πλαστικα στο ντεποζιτο. Το ντεποζιτο παιρνει 20 λιτρα και το πρωτο γεμισμα μου εβγαλε με ταχυτητες 90-110 εως τις 5000 στροφες ανεβασε/κατεβασε για το πρωτο στρωσιμο εως 5000, 470χλμ!!!! Μολις εχω χρονο θα το τεσταρω με 120-130. Τωρα ειμαι στα 1600 (δευτερο στρωσιμο εως 7000 στρ.). Μεσα στην πολη εχω κανει 200+ και μου δινει αλλα τοσα οτι εχω αυτονομια!
Ανετη σελα για οδηγο συνοδηγο, καλη καλυψη απο αερα αν και κανω ενα κλικ κατω (1,80 υψος) πολυ ελαστικος κινητηρας, απο τις 2500 με 6 ανεβαζει σαν ηλεκτρικος χωρις τον παραμικρο δισταγμο. Μετραει σαν 2023 μοντελο και τα servis πλεον ειναι καθε 12.000 ή 1 φορα το χρονο, οτι ερθει πρωτο. Βαλιτσα και καγκελα κινητηρα δωρο απο την SUZUKI Θεσ/νικης, ποδια χουφτες ειναι στον στανταρ εξοπλισμο. Μονο τα καγκελα πισω εβαλα για τις βαλιτσες και μια βαση στη ζελατινα για gps!
Αυτα ηθελα να τα μοιραστω μαζι σας.
Α! και κατι ακομη.
Ιδανικη μοτοσυκλετα για τον καθενα ειναι αυτη που σε βγαζει στο δρομο, χωρις λογο, ετσι απλα για να καψεις βενζινη, για να περιφερεσαι στους δρομους πανω, κατω, δεξια και αριστερα με το χαμογελο μεσα απο το κρανος!
Τωρα που εγινε το στρωσιμο και δε μας πιανει το κακο το ματι!
Μετα απο 11 χρονια με το GSX 1400 ηρθε ο καιρος για αλλαγη.
Σκεφτηκα να το κρατησω αλλα ειχα δοκιμασει και στο παρελθον και δε δουλεψε.
Ηθελα ενα ομορφο, απο την δικη μου οπτικη γωνια, αξιοπιστο, οικονομικο, On/Of, 80/20, 70/30, 600cc εως 900cc, 70 αλογα και πανω , δικυλινδρο, με ξεκουραστη σελα ωστε να μπορεις να ταξιδευεις ολοκληρες μερες χωρις θεματα, να φορτωνεται με δυο ατομα και τα μπαγαζια τους χωρις προβλημα. Ακτινες για μια καποια παραπανω ανοχη σε χτυπηματα και tubles λαστιχα για ευνοητους λογους.
Μεγαλη αυτονομια.
Απο τον Νοεμβριο που εβαλα τη μηχανη για πουλημα εψαξα οτι υπηρχε στο Internet, σε καταστηματα με καινουριες μηχανες και καπου καπου χαζευα και κανενα μεταχειρισμενο με 5-10.000 χλμ.
Εδω ειμαστε λοιπον!
Γιατι Suzuki V Strom?
Ειχα ενα του 2004 αγορασμενο το 2007 μεταχειρισμενο, και οταν πηγα να το δωσω, (ειχε καποια χλμ) να παρω κατι αλλο εβγαλε η SUZUKI προσφορα το 2008 στα 7300 το ματ με το ABS και το πηρα. Το κρατησα 1 χρονο, εκανα 20000 και λογο καποιας επαγγελματικης δυσκολιας τοτε το εκανα ταληρα σε χρονο μηδεν και πηρα 6300!
Εχει ολα τα παραπανω που ηθελα. Ειναι ομορφο, πιο μαζεμενο απο το παλιο. Ωραια θεση οδηγησης, ομορφα οργανα με αρκετες πληροφοριες, abs που το βγαζεις αν θελεις. Στριβει πολυ ευχαριστα.
Χωρις τα πολλα πλαστικα στο ντεποζιτο. Το ντεποζιτο παιρνει 20 λιτρα και το πρωτο γεμισμα μου εβγαλε με ταχυτητες 90-110 εως τις 5000 στροφες ανεβασε/κατεβασε για το πρωτο στρωσιμο εως 5000, 470χλμ!!!! Μολις εχω χρονο θα το τεσταρω με 120-130. Τωρα ειμαι στα 1600 (δευτερο στρωσιμο εως 7000 στρ.). Μεσα στην πολη εχω κανει 200+ και μου δινει αλλα τοσα οτι εχω αυτονομια!
Ανετη σελα για οδηγο συνοδηγο, καλη καλυψη απο αερα αν και κανω ενα κλικ κατω (1,80 υψος) πολυ ελαστικος κινητηρας, απο τις 2500 με 6 ανεβαζει σαν ηλεκτρικος χωρις τον παραμικρο δισταγμο. Μετραει σαν 2023 μοντελο και τα servis πλεον ειναι καθε 12.000 ή 1 φορα το χρονο, οτι ερθει πρωτο. Βαλιτσα και καγκελα κινητηρα δωρο απο την SUZUKI Θεσ/νικης, ποδια χουφτες ειναι στον στανταρ εξοπλισμο. Μονο τα καγκελα πισω εβαλα για τις βαλιτσες και μια βαση στη ζελατινα για gps!
Αυτα ηθελα να τα μοιραστω μαζι σας.
Α! και κατι ακομη.
Ιδανικη μοτοσυκλετα για τον καθενα ειναι αυτη που σε βγαζει στο δρομο, χωρις λογο, ετσι απλα για να καψεις βενζινη, για να περιφερεσαι στους δρομους πανω, κατω, δεξια και αριστερα με το χαμογελο μεσα απο το κρανος!
Τελευταία επεξεργασία: