Aλλα Μοτερια.....

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

DATSUN Fairlady 1200 Roadster​


Η DATSUN είχε ξεκινήσει να πουλά ημιφορτηγά σε κάποιους ανεξάρτητους εισαγωγείς σε πολιτείες των ΗΠΑ από το 1958, όμως η επίσημη εξαγωγή του Ιαπωνικού εργοστασίου ξεκίνησε με το DATSUN Fairlady 1200 Roadster το 1960.





Η επιλογή του συγκεκριμένου μοντέλου για την πρώτη παρουσίαση της Nissan στις ΗΠΑ ήταν ο Yutaka Katayama που αργότερα έγινε γνωστός στους φίλους της εταιρείας στις ΗΠΑ σαν «Mr.K» αφού ήταν εκείνος που υποστήριξε με σθένος την δημιουργία και την εξέλιξη της εμβληματικής σήμερα σπορ σειράς Ζ.

Το όνομα Fairlady προέκυψε όταν ο Πρόεδρος της Nissan Motors ,Katsuji Kawamata είδε σε μια επίσκεψη του στις ΗΠΑ το Musical “My Fair Lady’’ στο Broadway musical και ενθουσιάστηκε τόσο πολύ ώστε αποφάσισε να χρησιμοποιήσει αυτό το όνομα όχι μόνο για το πρώτο μοντέλο της Datsun στις ΗΠΑ, αλλά για και να συνοδεύει όλα τα σπορ μοντέλα της εταιρείας.





Κάτω από το όμορφο ανοικτό αμάξωμα η πραγματικότητα ήταν λιγότερο glamour αφού τα μηχανικά μέρη του προέρχονταν από το μικρό ημιφορτηγό Datsun 223 και κάτω από φιλοξενούταν ο ίδιος αξιόπιστος τετρακύλινδρος κινητήρας 1200 κ.εκ που απέδιδε μόλις 59 ίππους.

Το μήκος του πλαισιου τύπου σκάλας επέτρεψε στους μηχανικούς να δημιουργήσουν ένα ανοιχτό μοντέλο με δυνατότητα να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες, όμως η αρχιτεκτονική του κληροδότησε επίσης και τα φύλλα σούστας στον πίσω άκαμπτο άξονα και τα ταμπούρα σε όλους τους τροχούς για να επιβραδύνουν όπως μπορούσαν την Fairlady.





Τόσο οι επιδόσεις όσο και η οδική συμπεριφορά δεν διέφεραν και πολύ από εκείνες του ημιφορτηγού, όμως η προσιτή τιμή και κυρίως ο όμορφος ρομαντικός σχεδιασμός του αμαξώματος δημιούργησε ένα ρεύμα στις ΗΠΑ που βοήθησε στην καθιέρωση της εταιρείας στην αγορά.
Αργότερα με την παρουσίαση του DATSUN Fairlady Ζ 1500 Roadster με τους 75 ίππους και την χρήση δισκοφρένων στους μπροστινούς τροχούς ξεκίνησε ουσιαστικά η ιστορία της θρυλικής και πολύ αγαπητής σήμερα σειράς Ζ της Nissan.

Ισμήνη Φαμπιάτου
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Απαράμιλλη νέα Alfa Romeo Giulia Super 240 ίππων! (+video)​

alfa-romeo-giulia-super-270-07.jpgalfa-romeo-giulia-super-270-06.jpgalfa-romeo-giulia-super-270-03.jpgalfa-romeo-giulia-super-270.jpgalfa-romeo-giulia-super-270-02.jpg

Η σύγχρονη Alfa Romeo Giulia μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, αλλά η πρώτη, η αρχέγονη, η γνωστή και ως «Super» είναι μια από τις πλέον εμβληματικές παρουσίες της αυτοκίνησης. Οι alfisti το ξέρουν, οι Alfaholics επίσης, εξ ου και η ανεπανάληπτη νέα Giulia Super που φέρνει τα 60’s στο σήμερα, με 240 ατμοσφαιρικούς ίππους!

Η γνωστή και αναγνωρισμένη εταιρία restomod, που τρελαίνει όλους τους φίλους της Alfa όποτε παρουσιάζει νέα δημιουργία, κατασκεύασε την Giulia Super R 270. Την τρόπον τινά οικογενειακή εκδοχή της GTA-R, μέσα από την οποία μας είχε συστηθεί η Alfaholics πριν 6 χρόνια. Οι δυο Ιταλίδες πατάνε στην ίδια πλατφόρμα και όπως η GTA-R, έτσι και η Super R διαθέτει πληθώρα αναβαθμίσεων κάτω από το αμάξωμα. Το πλαίσιο είναι ενισχυμένο, φιλοξενώντας ρυθμιζόμενη ανάρτηση με εξαρτήματα τιτανίου, ολοκαίνουργια φρένα, μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και κοντύτερες σχέσεις στο -επίσης ενισχυμένο- 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο.


Το εσωτερικό είναι ανακατασκευασμένο, προσφέροντας μέχρι σύγχρονες ανέσεις όπως θύρες USB και ασύρματη φόρτιση smartphone. Σε αντίθεση με την GTA-R η Super διατηρεί το μεγάλο εργοστασιακό ξύλινο τιμόνι, εκτοξεύοντας το ρετρό επίπεδο της καμπίνας μαζί με τα καθίσματα που ναι μεν κρατούν το παλιό ντιζάιν, αλλά είναι ολόφρεσκα τόσο σε σκελετό όσο και επενδύσεις.



Η καρδιά της Giulia Super είναι και ο μεγάλος πρωταγωνιστής όλης της κατασκευής, ούσα καλά κρυμμένη κάτω από το ανθρακονημάτινο καπό. Η restomodded Alfa μπορεί να γράφει «1.3» πίσω, αλλά στο μηχανοστάσιο υπάρχει ένας αλουμινένιος ατμοσφαιρικός 2.3 λίτρων με απόδοση 240 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. Ισχύς που καλείται να επιταχύνει μόλις 900 κιλά, χάρη ακριβώς στο ανθρακόνημα του καπό και το τιτάνιο της ανάρτησης.

Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά με ειδική σχέση βάρους-ισχύος στα 3,33 κιλά ανά ίππο η Giulia Super βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με τις σημερινές BMW M2 και Porsche 911 Carrera. Συνεπώς μόνο αργή δεν θα είναι, τουναντίον.

Ούτε φθηνή είναι, παρότι δεν ανακοινώνεται τιμή. Από τη στιγμή, όμως, που ο Henry Catchpole την χαρακτηρίζει ως «απογοητευτική», καταλαβαίνουμε.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Lamborghini 350GTV ή αλλιώς... η γέννηση του Tαύρου​

Σαν σήμερα, πριν από 59 χρόνια η Lamborghini 350GTV, σηματοδοτεί τη γέννηση της θρυλικής αυτοκινητοβιομηχανίας της Sant'Agata.​



Όταν ο Ferruccio Lamborghini παραπονέθηκε για κάποια ελαττώματα της Ferrari 250GT που είχε στην κατοχή του, οι φήμες υποστηρίζουν πως ο Commendatore απάντησε: «Τι ξέρει από σπορ αυτοκίνητα αυτός; Ένας κατασκευαστής τρακτέρ είναι!». Αλήθεια ή ψέματα, ο Ferruccio πείσμωσε και λίγο καιρό αργότερα, δημιουργεί το πρώτο του αυτοκίνητο: Τη Lamborghini 350GTV.
Η «Automobili Ferruccio Lamborghini S.p.A.» ιδρύθηκε την άνοιξη του 1963, στη Sant'Agata Bolognese, μια κωμόπολη μεταξύ της Modena και της Bologna, κοντά στο εργοστάσιο των αγροτικών μηχανημάτων του Ferruccio και στην γενέτειρα των Ferrari, Maserati και Ducati.

Ο Ferruccio εμπιστεύτηκε τη σχεδίαση της Lamborghini 350GTV στον πρώην σχεδιαστή του Bertone, Franco Scaglione, με την κατασκευή να αναλαμβάνει η τορινέζικη Carrozzeria Sargiotto​




Ο πρόδρομος του πρώτου μοντέλου παραγωγής της νέας εταιρείας παρουσιάστηκε επίσημα στο κοινό στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στο Τορίνο το 1963. Η κωδικοποίησή του, κατά τις συνήθειες της εποχής εκείνης και όχι μόνο, υποδήλωνε τα χαρακτηριστικά της ταυτότητάς του: GTV από τα ακρωνύμια των λέξεων Grand Turismo Veloce και 350 από τον κυβισμό του.
Ο V12 κινητήρας της 350GTV, καταπληκτικός τόσο σε εμφάνιση όσο και σε προδιαγραφές, ήταν ένα ακόμη έργο του Giotto Bizzarini (υπεύθυνος μεταξύ άλλων και για τις επιτυχίες της Ferrari 250GTO στους αγώνες), αν και πολλοί υποστηρίζουν ότι υπήρχε και μια κάποια ανάμιξη της Honda στην εξέλιξη του...



Όταν το πρωτότυπο αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Τορίνο το 1963, ο κινητήρας δεν είχε τοποθετηθεί ακόμη, με τον Lamborghini να ζητά συγνώμη που δεν άνοιγαν οι πόρτες και το καπό, λέγοντας τότε στους εκπροσώπους του Τύπου «Ο μηχανικός μου ξέχασε τα κλειδιά, ο ανόητος!».
Ο Lamborghini εμπιστεύτηκε τη σχεδίαση του πρώτου του μοντέλου στον πρώην σχεδιαστή του Bertone, τον Franco Scaglione με την κατασκευή να αναλαμβάνει η Carrozzeria Sargiotto στο Τορίνο. Ο Giorgio Neri και ο Luciano Bonacini ανέλαβαν το κτίσιμο του πλαισίου, στη Modena.



To σουλούπι φάτσμπακ είχε ένα πολύ γνώριμο εμπρός μέρος που σε πολλούς θύμιζε την Corvette Sting Ray της εποχής. Έπειτα μάλιστα από πολλά χρόνια ένας στενός φίλος του Lamborghini είχε παραδεχτεί ότι η έγκριση του σχεδίου κάθε άλλο παρά ομόφωνη ήταν.
Την τελική διαμόρφωση του αμαξώματος ανέλαβε τελικά η Carrozzeria Touring Superleggera, που ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημά του Lamborghini και παρενέβη δραστικά στον επανασχεδιασμό του μοντέλου, χωρίς όμως και να αλλάξει τη φυσιογνωμία του.



Όσο για τον 12κύλινδρο κινητήρα της έκδοσης παραγωγής, υπέστη εξορθολογισμό για την αρμονικότερη λειτουργία του, υιοθετώντας παράλληλα την ισχύ των 280 PS. Το αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν η 350GT, που παρουσιάστηκε στις 11 Μαΐου του 1964 ως το πρώτο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της ιταλικής εταιρείας και κατασκευάστηκε σε 120 μονάδες συνολικά.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Alfa Romeo 33 Stradale: Ας την γνωρίσουμε λίγο καλύτερα (video)​

To Top Gear δεν θα μπορούσε να μην βρεθεί κοντά στην ολοκαίνουργια Alfa Romeo 33 Stradale για να πάρει την πρώτη γεύση από ένα πανέμορφο ιταλικό supercar

alfa-romeo-33-stradale_77761_440246_type13028.jpg


Ηνέα Alfa Romeo 33 Stradale ήρθε να ικανοποιήσει την πολυετή αναμονή των Alfisti για ένα supercar με τον θυρεό και το σταυρόφιδο να στολίζει την μάσκα του. Κανείς δεν περίμενε στην πραγματικότητα ένα τόσο απόλυτα επικεντρωμένο σχέδιο στην αυθεντική Tipo 33 Stradale του 1967, αλλά και πάλι κανείς δεν ενοχλήθηκε γιατί μιλάμε για έναν εντυπωσιακό εκσυγχρονισμό ενός από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ.

dd32fb5a11684a73a1b24ca81c4efd24.jpg
Ο Jason Barlow βρέθηκε στην Ιταλία για να δει από κοντά το αυτοκίνητο και να εξετάσει τις γνήσιες ιταλικές γραμμές του, που δημιουργούν ένα νέο ιταλικό αριστούργημα. Οι νέες τεχνολογίες δίνουν τη δυνατότητα πλέον να γίνονται όλα πιο εύκολα και ίσως πιο εντυπωσιακά, καθώς τώρα πια τα φωτιστικά σώματα έχουν ακόμη πιο ενεργό ρόλο στη σιλουέτα, ενώ η αεροδυναμική παίζει το δικό της ρόλο.

6ceb727953214590ace8ce5c289ea67f.jpg

Πλασμένη για τον οδηγό​

Αυτό που διαπιστώνει κανείς παρατηρώντας την Alfa Romeo 33 Stradale μέσα από το video του Top Gear, αλλά ακούγοντας παράλληλα τον σχεδιαστή της να μιλά, είναι πως παραμένει ιταλική στην φιλοσοφία της παρά οποιεσδήποτε αλλαγές γίνονται στην σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό γιατί κάποια πράγματα πρέπει να είναι όμορφα και με υψηλή αισθητική και αυτό είναι το ίδιο σημαντικό, όσο και η σωστή τους λειτουργικότητα.

3413d15ed7c9457a9b93b583e742370c.jpg

Κάτι που φαίνεται μάλλον περισσότερο από οπουδήποτε αλλού στην καμπίνα των επιβατών. Ένα χώρο λιτό, που δημιουργεί τις συνθήκες ο οδηγός να απολαύσει το αυτοκίνητο όπως του αρμόζει και όπως αρμόζει και σε εκείνον. Δείτε για παράδειγμα το τιμόνι της Alfa Romeo 33 Stradale. Χωρίς κουμπιά και χειριστήρια. Ένα όργανο αυθεντικής ομορφιάς που βρίσκεται εκεί για πολύ συγκεκριμένη λειτουργία και μόνο.


abcdeabcdeabcdeabcdeabcdeShotShot
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Όποιος περάσει από γέφυρα Τεμπλας ας σταματήσει στον Άγγελο ( τελευταίο καφενείο πριν την γέφυρα) να πιεί ένα καφέ με θέα το εικονιζόμενο Escort.


Στάλθηκε από το M2006C3MNG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.412
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Όποιος περάσει από γέφυρα Τεμπλας ας σταματήσει στον Άγγελο ( τελευταίο καφενείο πριν την γέφυρα) να πιεί ένα καφέ με θέα το εικονιζόμενο Escort.


Στάλθηκε από το M2006C3MNG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χαρτί το χει !
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Χαρτί το χει !
Πριν 6-7 χρονια που ειχαμε γνωριστει και κουβεντα με την κουβεντα, τον εφερα στο αμην και φωναξε,
παρτο να παει να @αμηθει δωρο!! Και εχει και μια αποθηκη ανταλλακτικα, τα περισσ οτερα καινουργια.Smileys drinking beer EmoticonTooth
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.167
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Πριν 6-7 χρονια που ειχαμε γνωριστει και κουβεντα με την κουβεντα, τον εφερα στο αμην και φωναξε,
παρτο να παει να @αμηθει δωρο!! Και εχει και μια αποθηκη ανταλλακτικα, τα περισσ οτερα καινουργια.Smileys drinking beer EmoticonTooth
Και δεν το πήρες;;;;;

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Φροντίζοντας μια σπάνια Mercedes-Benz 190 SL του 1955 μετά από 6 δεκαετίες εγκατάλειψης (video)​

1698066946532.png

Η Mercedes-Benz 190 SL του 1955 ήταν ένα από τα πιο όμορφα και κομψά αυτοκίνητα της εποχής, συνεχίζοντας να γοητεύει ακόμα και σήμερα με την εμφάνισή της.
Ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα της Mercedes-Benz 190 SL που κατασκευάστηκαν, μόλις το όγδοο από την αρχή της παραγωγής της, όπως μαρτυρά το ταμπελάκι της, βρέθηκε σε έναν αχυρώνα σε άσχημη κατάσταση από τους κατόχους του καναλιού WD Detailing στο YouTube.

Οι άνθρωποι αυτοί έχουν εξειδίκευση στον καθαρισμό αυτοκινήτων και ανέλαβαν αυτό το δύσκολο έργο. Να φέρουν σε καλή κατάσταση, ένα αυτοκίνητο που ήταν παρατημένο για περίπου 60 χρόνια σε έναν αχυρώνα.
Mercedes-Benz 190 SL 1955

Με πολύ λεπτομερή δουλειά, όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί, έκαναν ένα μικρό θαύμα, όσον αφορά την εικόνα του αυτοκινήτου. Ξεκινώντας με σκούπα και ακολούθως με το πλυστικό μηχάνημα, κατάφεραν να απομακρύνουν αρχικά τις ακαθαρσίες και μετά τη σκόνη που είχε κολλήσει στο αμάξωμα και είχε γίνει ένα σώμα μ’ αυτό.

Στο τέλος ένα γυάλισμα έδωσε λάμψη στο χρώμα, το οποίο ήταν ιδιαίτερα ταλαιπωρημένο. Εδώ κάπου σταματάει το έργο τους, καθώς και οι γνώσεις τους, με την ανακατασκευή του αυτοκινήτου να είναι μια άλλη υπόθεση που απαιτεί εξειδικευμένα άτομα. Ακόμα και έτσι η Mercedes-Benz SL 190 δείχνει όμορφη.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Lancia Beta 1300 – Ιστορία​

By Ismini Fabiatou


Η Lancia Beta (Type 828) παρουσιάστηκε το 1972 κα και ήταν το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε η εταιρεία μετά από την εξαγορά της από την Fiat το 1969.
Σε όλη την διάρκεια της ιστορίας της και μέχρι το 1984 που έμεινε στην παραγωγή, η Lancia Beta ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που μπόρεσε να φέρει μαζικά τον κόσμο του Ευρωπαικού Νότου κοντά στις αρχές και τα χαρίσματα της Lancia,


Το γνωστότερο μοντέλο στους δρόμους μας ήταν αυτό στις φωτογραφίες, η Beta Berlina που παράχθηκε από το 1972 μέχρι το 1981, που διέθετε ένα τετράπορτο fastback αμάξωμα το οποίο όμως είχε ξεχωριστό χώρο αποσκευών όπως εκείνον ενός σεντάν.

Το αρχικό μοντέλο (Series I) δέχθηκε σύντομα μια σχεδιαστική ανανέωση το 1975 την όποια μάλιστα επιμελήθηκε ο Pininfarina κάνοντας το πίσω παράθυρο πιο κάθετο προκειμένου να βελτιωθεί η ορατότητα προς τα πίσω, τα παράθυρα στις πόρτες μεγάλωσαν ενώ υπήρξαν και μικροδιαφορές στα πίσω φωτιστικά σώματα.

Η Lancia Beta Berlina Series II που παρουσιάστηκε το 1980 είχε εντελώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, μια ξεχωριστή μάσκα καθώς και ένα πολύ πλήρες και ιδιαίτερο σχεδιαστικά πίνακα οργάνων με δεκάδες στρογγυλές τρύπες στο ταμπλό που διατηρηθήκαν και στην Trevi που βασίζεται απόλυτα στην Beta και παράχθηκε από το 1980 μέχρι το 1984 και ήταν ένα πιο κλασσικό σεντάν 3 όγκων με αρκετά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

Η Lancia Beta Coupe ήταν μια δίπορτή παραλλαγή της Type 828 που παράχθηκε από το 1973-1984 και είχε ακριβώς τα ίδια μηχανιά μέρη με την Berlina αλλά το κομψό δίπορτο τετραθέσιο Coupe αμάξωμα και το πολυτελές εσωτερικό της την έκανε ποθητή σε όσους έψαχναν κάτι πιο ξεχωριστό.

Ακόμη πιο ξεχωριστές παραλλαγές ήταν βεβαία και η HPE ( High Performance Estate) που είχε ένα τρίπορτο «Shooting Βreak» αμάξωμα και φυσικά η σπάνια κεντρομήχανη Beta Montecarlo που πειράχθηκε από το 1975-1980.

Μηχανικά μέρη


Όλες οι εκδόσεις της Lancia Beta είχαν ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων (μια αυτόματη επιλογή υπήρξε το 1978) με το κινητήρα τοποθετημένο εγκάρσια σε σειρά με το κιβώτιο πάνω σε ένα υποπλαίσιο που βίδωνε πάνω στο αμάξωμα- και με εξαίρεση την Beta Montecarlo που ήταν πισωκίνητη, όλες οι εκδόσεις ήταν φυσικά προσθιοκίνητες.

Οι κινητήρες που χρησιμοποιήθηκαν ήταν οι θρυλικοί τετρακύλινδροι οκταβάλβιδοι με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής με κυβισμούς 1300κ.εκ και 82 ίππους στις 6,200 σαλ, 1600κ.εκ και 100 ίππους στις 5,800 σαλ και 2000 κ.εκ με 122 ίππους στις 5,700 σαλ.

Υπήρξε και μία έκδοση της Trevia Volumex και της Beta Coupe Volmex το 1982 που με την βοήθεια ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή ανέβασαν την ροπή και την απόδοση του δίλιτρου κινητήρα στους 136 ίππους, ενώ ο ίδιος κινητήρας λίγα μερικά χρόνια αργότερα με οκταβάλβιδο ή δεκαεξαβάλβιδο καπάκι, τούρμπο και ψεκασμό εξόπλιζε και τις Delta HF και Deltona HF που έγραψαν υπέρλαμπρη ιστορία στο WRC.

Ανάρτηση

Η ανάρτηση σε όλους τους τροχούς ήταν ανεξάρτητη με γόνατα McPherson μπροστά και πίσω , ενώ όλα τα μοντέλα είχαν δίσκους σε όλους τους τροχούς με εξαιρετική απόδοση και διάρκεια στο φρενάρισμα.

Στον δρόμο



Η θέση οδήγησης είναι καλή ενώ το ταμπλό ακόμη και σήμερα μοιάζει εργονομικό και πλήρες με τους δείκτες όμως του στροφόμετρου και του ταχυμέτρου να τρεμοπαίζουν στην επιτάχυνση ολοκληρώνοντας την ρετρό ατμόσφαιρα..

Ο μικρός κινητήρας «υποφέρει» από έλλειψη ροπής στις χαμηλές στροφές και η αψυχολόγητα μακριά 1η δεν βοηθά υποχρεώνοντας τον οδηγό να πατινάρει πολύ τον συμπλέκτη με τον κινητήρα να γυρνά με πάνω από 3.500σαλ για να ξεκινήσει ακόμη και σε μια ελαφριά ανωφέρεια.


Όταν όμως ξεκινήσει και περάσει τις 4.000 σαλ ο γνωστός για τον ήχο του κινητήρας της FIAT μεταμορφώνεται σε θηριάκι γεμίζοντας μέχρι τις 6.500 και σκορπίζοντας το κροτάλισμα που λατρέψαμε στην φύση ταξιδεύοντας το μυαλό σε άλλες ανυποψίαστες εποχές.

Στην ευθεία ο μικρός κινητήρας μπορεί να έχει 5η και να ταξιδεύει με ησυχία στα 120 χλμ/ω, ωστόσο με το που θα παρουσιαστεί μια ανωφέρεια θα χρειαστεί μια χαμηλότερη σχέση έτσι ώστε ο κινητήρας να δουλέψει κοντά στον κόφτη όπου αποδίδει και την μέγιστη ιπποδύναμη.

Στις στροφές και πάλι ο ήχος του κινητήρα κλέβει την παράσταση με το αμάξωμα όμως να γέρνει υπερβολικά για τα σημερινά δεδομένα και την υποστροφή να καραδοκεί σε κάθε λάθος εκτίμηση.
FB_IMG_1691601960116
FB_IMG_1691601947185
FB_IMG_1691601952517
FB_IMG_1691601963516
FB_IMG_1691601942137
FB_IMG_1691601944635
FB_IMG_1691601911716
FB_IMG_1691601955034
FB_IMG_1691601949670
Το τιμόνι δεν έχει υποβοήθηση, αλλά στο καλοδιατηρημένο μηχανικά beta που οδήγησα είχε πολύ καλή αίσθηση στον δρόμο χωρίς τζόγο, ενώ και η ανάρτηση εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης που προσφέρει κάνοντας το βελούδινο εσωτερικό του να εκπέμπει μια πολυτέλεια που υπερκαλύπτει τους δεκάδες τριγμούς που υπήρχαν στην καμπίνα.

Αν υπάρχει κάτι που θα κάνει πολλά σημερινά αυτοκίνητα να ντραπούν, αυτό είναι τα φρένα που πραγματικά με εντυπωσίασαν με την αίσθηση, την δύναμη και την διάρκεια τους χωρίς κανένα αστερίσκο σχετικά με τα 45 χρόνια που είχε στην πλάτη του το αυτοκίνητο.

Lancia Beta Berlina

Η παραγωγή της Lancia Beta Berlina σταμάτησε τον Δεκέμβριο του 1981 και συνολικά παράχθηκαν 194.914 αυτοκίνητα και με τους τρεις προσφερόμενους κινητήρες-ένας αριθμός που δεν ανταποκρίνεται στην επιτυχία που θα έπρεπε να είχε το μοντέλο βασιζόμενο στα κορυφαία για την εποχή τεχνικά χαρακτηριστικά του.


Η αλήθεια είναι ότι πράγματι στις πρώτες γενιές πράγματι η επεξεργασία του χάλυβα ήταν ανεπαρκής, ενώ η διακοπή της γραμμής παραγωγής για μήνες λόγω των απεργιών που γινόντουσαν εκείνη της εποχή στην FIAT, άφηνε τα «κρατικά» αμαξώματα εκτιθέμενα στις καιρικές συνθήκες επιδεινώνοντας το πρόβλημα και τις φήμες που δεν έσβησαν ακόμη και όταν η Beta Series II είχε νικήσει το πρόβλημα.

Η Lancia Beta Berlina είναι ένα πρωτοποριακό αυτοκίνητο σε χώρους, σχεδιασμό, πολυτέλεια στην καμπίνα που ξεχώρισε με τον δυνατό κινητήρα- φορολογικό ατού- των 1,300 κ.εκ και στην αγορά του Φορολογιστάν δίνοντας την δυνατότητα σε πολλούς Έλληνες να οδηγήσουν ένα ασφαλές και απολαυστικό στην οδήγηση αυτοκίνητο, σε μια εποχή που αρκετά από τα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού είχαν ακόμη σούστες…
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Σας παρουσιάζω το "καινούριο" μου αμάξι. Παιδευτηκα λίγο με τα μερεμετια αλλά πραγματικά με εντυπωσίασε πως στέκεται στο δρόμο. Σασί Audi quattro, το γνωστό που διέπρεψε στο αείμνηστο Group B. Τιμόνι μηχανικό χωρίς τζόγους χώροι τεράστιοι, δυστυχώς είναι το πρόσθιοκινητό και θέλει πολύ κόψε ραψε το σασί για να χωρέσει τα διαφορικά. Δεν σας κρύβω ότι μου έχουν περάσει διαφορά από το μυαλό αλλά προς το παρόν θα μείνει ως έχει.


Sent from my X19 using Tapatalk
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Πάρτε και ολίγον τι μπορεί να γίνει το συγκεκριμένο...


Μοτέρ πάντως υπάρχει για να μπει το γνωστό 5κυλθνδρο 2200 με ήχο που ανασταινει και πεθαμενους


Sent from my X19 using Tapatalk
 

Lakisss

new member
Δημοσιεύσεις
50
Ηλικία
46
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Πάρτε και ολίγον τι μπορεί να γίνει το συγκεκριμένο...


Μοτέρ πάντως υπάρχει για να μπει το γνωστό 5κυλθνδρο 2200 με ήχο που ανασταινει και πεθαμενους


Sent from my X19 using Tapatalk

LCE Performance. Εφηβικό όνειρο όπως και μια Martini Integrale.

 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.288
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Το πολυ μελάνι προσφάτως για boxerατα μοτέρ ... μου έφερε εναν τυχαιο συνειρμό.Tooth

Panhard PL24 1963-1967​

Η 24, ένα πανέμορφο και μοντέρνο κουπέ, απετέλεσε το κύκνειο άσμα της Panhard, της πιο παλιάς γαλλικής φίρμας αυτοκινήτου -Panhard et Levassor​


panhard_pl24_ct2_1965_1.jpg

Όταν σχεδιάζανε οι Γάλλοι αμαξώματα με boxer κινητηρα .... όπου τελικά απορροφηθηκε από την Citroen και e.t.c

panhard_pl24_ct2_1965_27.jpg

 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.414
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ήταν Boxer ή Flat twin Στέλιο;
Παρότι είναι επίπεδοι και οι δύο υπάρχει μια διαφορά μεταξύ τους και αφορά στα κομβία που δένουν οι μπιέλες.οι κινητήρες της Πόρσε ή της Subaru πχ δεν είναι boxer.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Subaru WRX S4 STI: Πρέπει να κερδίσεις το λαχείο (κυριολεκτικά) για να το αποκτήσεις​

Χρειάζεσαι και χρήμα και τύχη για να αποκτήσεις ένα από τα 500


Έχεις να διαθέσεις 40.000 ευρώ για να αποκτήσεις το εντυπωσιακό Subaru WRX S4 STI; Δεν φτάνουν, καθώς εκτός από αυτά, θα χρειαστεί να έχεις και αρκετή τύχη, ώστε να καταφέρεις να κάνεις δικό σου το εντυπωσιακό μοντέλο.

Πιο συγκεκριμένα, η ιαπωνική φίρμα θα κατασκευάσει μόλις 500 μονάδες, όλες θα διατεθούν στην ιαπωνική αγορά και για να μπορέσει κάποιος να το αποκτήσει θα πρέπει πρώτα να κληρωθεί το όνομα του και μετά να πληρώσει.

Πιο συγκεκριμένα, η κλήρωση για το νέο WRX S4 STI Sport θα διαρκέσει από 12 έως 28 Ιανουαρίου, ενώ τα ονόματα των νικητών θα ανακοινωθούν την 1η Φεβρουαρίου.

Τί το ιδιαίτερο θα έχει αυτό το σπάνιο Subaru;
Βαμμένο σε Offshore Blue Metallic, δανεισμένο από το Levorg STI Sport wagon, το σπορ σεντάν πατάει σε ελαστικά Michelin Pilot Sport 5 διαστάσεων 245/35 R19 και ξεχωρίζει οπτικά με διάφορες μαύρες πινελιές στη μάσκα, τα καλύμματα των πλαϊνών καθρεπτών και το σπόιλερ. Το πιο επιθετικό κιτ αμαξώματος συμπληρώνεται από νέες σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών της BBS και στους δύο άξονες.

Στο εσωτερικό, υπάρχει δερμάτινο τιμόνι, ασημένιες ραφές σε πολλά σημεία, κόκκινα κεντημένα λογότυπα STI στα προσκέφαλα, και καθίσματα Recaro. Το σουέτ υλικό των καθισμάτων έχει εφαρμοστεί επίσης στην κεντρική κονσόλα, τα υποβραχιόνια και το ταμπλό. Η Subaru σημειώνει ότι το εσωτερικό είναι πλέον πιο ήσυχο, χάρη στην προσθήκη επιπλέον υλικού απόσβεσης στο χώρο του ρεζερβουάρ.

Η ισχύς παρέχεται από τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 271 ίππους και 375 Nm ροπής, που διοχετεύονται και στους τέσσερις τροχούς.

Οι πελάτες στην Ιαπωνία, όπου διατίθεται αποκλειστικά το S4 STI Sport, μπορούν να προμηθευτούν ένα λαχνό από σήμερα έως τις 28 του μήνα.

 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Τελικά το audi δεν τράβηξε είχαμε θέματα με κληρονομιές κλπ, άσε που στο μεταφορών είναι δηλωμενο... Isuzu...κρίμα και το έκανα πολύ αξιοπρεπές και σχετικά καλά λειτουργικο....


Οπότε με 1100 ευρώ πήρα ετουτο το αγριουτσικο


Sent from my X19 using Tapatalk
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Μηχανικά είναι πολύ καλό, μέσα τώρα το έχω ψιλοσυνεφερει, κόλλημα το κάθισμα, νέα καλύμματα τύπου custom, νέο ανεμιστήρα καμπίνας, νερά στο ψυγείο καμπίνας, κλειδαριές, γρύλο παραθύρου, μερεμετια εδώ και εκεί.

Ένα ράδιο μένει να αγοράσω και καταλυτη. Έχει και a/c αλλά ακόμα δεν το έχω πιάσει, είπα να έχουμε προς το παρόν μόνο καλοριφέρ που είναι χειμωνας

Sent from my X19 using Tapatalk
 
Top Bottom