Πιστεύω ότι όταν ο κατασκευαστής προτείνει διαστήματα αλλαγής λαδιών έχει υπόψη του την μέση χρήση για την οποία προορίζεται το κάθε όχημα και υπολογίζει τα χλμ που χρειάζονται για να συμπληρωθούν οι
ώρες λειτουργίας στις οποίες απαιτείται να γίνει η αλλαγή.
Παράδειγμα: Αν η Suzuki έχει υπολογίσει ότι το Vstrom θα κινείται, έστω πανευρωπαϊκά, με πραγματική μέση ωριαία ταχύτητα τα 80 χλμ/ώρα (λογική ταχύτητα νομίζω για το χαρακτήρα της μοτ/τας), τότε, στα 6.000 χλμ που προτείνει την αλλαγή λαδιών, ο κινητήρας θα έχει 4.500 ώρες λειτουργίας.
Αν τώρα το Vstrom το έχει αγοράσει ο μέσος Έλληνας, ο οποίος συνήθως το χρησιμοποιεί καθημερινά εντός πόλης σαν παπί, οπότε η πραγματική μέση ωριαία ταχύτητα πιθανόν να είναι κάτι πιο κοντά στα 40 χλμ/ώρα, τότε, στα 6.000 χλμ που προτείνεται η αλλαγή λαδιών, ο κινητήρας θα έχει 9.000 ώρες λειτουργίας, άρα μάλλον δεν θα ήταν παράλογο να αλλαχτούν τα λάδια στα μισά χλμ.
Ελπίζω να μην σας φαίνεται πολύ ανόητη η θεωρία μου!