Φίλε όταν βγήκε αυτό το integral ll ήταν καταπληκτική ιδέα ,δενεισμενη από τα Ι.Χ της.
Κορυφαία πραγματικά ακόμη και σήμερα.
Πέρασαν όμως και 20 χρόνια ,οι ζημιές πρωτοακουστηκαν στη δεκαετία.
Περισσότερο είναι θέμα ασχετοσυνης και αμέλειας συντήρησης.
Επίσης θέλει αποκλειστικά dot4 με προδιαγραφή LV.
Βασικότατο.
Τώρα αν δεν τα αλλάζεις κάθε τουλάχιστον 2 χρόνια ή κανείς τσιγκουνιες γιατί το λίτρο που θες για να γίνει σωστά η δουλειά και κάνει 25 ευρώ και πας και παίρνεις ότι να ναι υγρά ,δε σε φταίει το μηχανάκι.
Το δικό μου δεκαπενταετίας είναι και το πονάω γι'αυτό και τ'αλλαζω κάθε χρόνο
Έχω δοκιμάσει δύο διαφορετικές μάρκες ,αλλά τα καλύτερα υγρά είναι αυτά που δίνει η μάνα του.
Ένας άλλος ανασταλτικός παράγοντας είναι και το ότι έξω αν σε κάνουν δουλειά σου ζητάνε από 120 -80€.
Μην πείτε ότι είναι πολλά ,γιατί είναι πάνω από δυωρο δουλειά οπότε ο νοων νοειτω.
Και κάτι ακόμα ,στα πεμφε η ζημιά δεν έρχεται μπαμ και έξω ,προειδοποιεί.
Να μην μπω σε λεπτομέρειες ,οπότε ένας που βλέπει και το ακούει το μηχανάκι του δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.
Το καλύτερο είναι να κάνει στην άκρη και να καλέσει οδική.
Μονο έτσι έχει κάποιες ελπίδες να κρατήσει το κόστος της ζημιάς χαμηλά.
Επειδή ανέφερες για χοντα ,να σου πω πως και αρκετά βαραντερια τα δουλεύουν χαλασμένα χωρίς αμπε-ες .
Μk2 .
Σωστός Γιάννη.
Δεν ξέρω τι είναι φίλε μου το <<integral l>>.
Γενικά δεν έχω ιδέα από Μπεμβέ, ότι διαβάζω δεξιά - αριστερά, ρωτώ κανά φίλο και τέτοια.
Κολοκύθια τούμπανα δηλαδή γιατί όσα ξέρει ο κάτοχος δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.
Γι' αυτό και πέρα από τα καλαμπούρια περί περιπτέρων και κολοκύθια ρωτώ.
Θα ακολουθήσουν και άλλες απορίες και όποιος ξέρει απαντά. Απορίες πούχουν προκύψει κυρίως ψάχνοντας διαδικτυακά κλπ. μιας και ιδία αντίληψη δεν υπάρχει.
Στην πράξη ξέρω από καλούς φίλους που βολτάρω παρέα ότι αναλόγως με τα χέρια του αναβάτη πάνε σφαίρα και πανέμορφα!
Στα άλλα συμφωνώ απολύτως και προσωπικά εφόσον είναι έτσι τα πράγματα θάβαζα μάνα υγρά φρένων όπως είπα για τα Χόντα παραπάνω και το αντιπηκτικό. Και ναι δύο ώρες, όσο πρέπει ή αλλιώς συνεργείο και πληρώνεις, έτσι είναι και δεν ζητούν αδίκως τα συνεργεία. Και ναι κάθε χρόνο για να προλάβω καταστάσεις. Απλά μια πικρία - μομφή μου μένει γιατί να μην προβλέπεται αυτό στο επίσημο χρονοδιάγραμμα συντηρήσεως. Να το θεωρήσω κουτοπονηριά της εταιρείας στα πλαίσια του marketing ? Δεν ξέρω.
Τέλος πώς να το θέσω το θέμα, είσαι ο μόνος που αναφέρει σαφέστατα, πλήρως και κατανοητά τι συμβαίνει να καταλάβουμε.
Την προηγούμενη φορά που ρώτησα έμεινα με την εντύπωση ότι δίνεις και 10 ευρώ παραπάνω για τα υγρά και όλα εντάξει και τι έγινε?
Από τα Χοντίσια η εμπειρία μου με ABS είναι με δύο μόνο ήτοι το προηγούμενο SH 300 CBS/ABS το οποίο μάλιστα είχε ιδιαίτερο τρόπο εξαέρωσης λόγο CBS και από αυτό πούχω τώρα. Το γεροντότερο SH στα χέρια φίλου τώρα, μια χαρά είναι στα 11 του χρόνια και όλα δουλεύουν μια χαρά! Χρόνος μισάωρο βαριά και νωχελικά και κόστος 8-10 ευρώ και μάλιστα για MOTUL 5.1 υγρά. Και κουταμάρα που ασχολιέμαι δηλαδή αλλά περνώ ευχάριστα και την ώρα μου και εποικοδομητικά ! Καρεκλάκι μαζί και καθιστός, άραγμα, χαζολόγημα κλπ