Εσυ πηγαινε αρμεξε το, να παρεις κ ασβεστιο που κανει καλο στα γοναταΝαι ρε μηχανάκια είναι μόνο αυτά που παίρνεις εσύ....Στα διάλα νούμερο...
Εσυ πηγαινε αρμεξε το, να παρεις κ ασβεστιο που κανει καλο στα γοναταΝαι ρε μηχανάκια είναι μόνο αυτά που παίρνεις εσύ....Στα διάλα νούμερο...
Θάθελες να είχες την μπουμπούκα μου και να ήσουν και με ένα μάτι;Εσυ πηγαινε αρμεξε το, να παρεις κ ασβεστιο που κανει καλο στα γονατα
Γι αυτο οταν ειδε το ρτ η ΜΙΛΦΑΡΑ με τις μπουταρες και το σκυλακι κοντεψε να πεσει στη θαλασσαΘάθελες να είχες την μπουμπούκα μου και να ήσουν και με ένα μάτι;
Γιατί όμορφος σαν και μένα ούτε σε σενάριο δεν παίζει....
Σε γούσταρε η μουσταλευριά... Παραλίγο να πνιγεί...Γι αυτο οταν ειδε το ρτ η ΜΙΛΦΑΡΑ με τις μπουταρες και το σκυλακι κοντεψε να πεσει στη θαλασσα
Αχχχχχχχ
θα βοηθουσε αν μας ελεγε τις χρονιες καθε μοντελου.Σήμερα διάβασα κάτι πούπεσα από τα σύννεφα.
Αρχικά είπα καλά στην Κρήτη τι να περιμένει κάποιος σε νησί?
Αλλά στη συνέχεια απαντήθηκε και αυτό.
Η συζήτηση γίνεται στο γειτονικό και αγαπητό Moto.gr ΕΔΩ.
Γράφει λοιπόν κάτοχος :
<<Με το ΜΤ07 να έχει εμφανίσει (επιφανειακές μεν) σκουριές παντού (δισκόφρενα, πιρούνι, καλάμια, σκελετό, πίσω αμορτισέρ, κάλυμμα εξάτμισης κλπ) σκέφτομαι να το δώσω και να παώ στο επόμενο.
Δεν έχω ούτε το χρόνο ούτε την όρεξη να περιποιούμαι τα σίδερα.>>
Και εξηγεί ο ίδιος παρακάτω :
<<Το crypton μου με 70.000χλμ και το sh300 πάλι με 67.000
είχαν λιγότερη σκουριά στα 7 χρόνια απο το MT07 στους 3 μήνες.
Δεν φταίει η Κρήτη αλλά η yamaha.
Το ίδιο και το Hornet 600 που είναι 50 μέτρα απο το κύμα και κάθε μέρα το χειμώνα θέλει ξέπλυμα για να ανέβεις... (δεν έχει κανένα θέμα εκτός απο 1-2 βίδες)>>.
Τι να πει κανείς ?
Έτσι είναι .θα βοηθουσε αν μας ελεγε τις χρονιες καθε μοντελου.
Σε γενικες γραμμες, οσο παλιοτερο τοσο καλυτερες βαφες
Γι' αυτό σας έβαλα το λινκ της πηγής βρε Μπάμπη, τα λέει όλα ο σύντροχος.θα βοηθουσε αν μας ελεγε τις χρονιες καθε μοντελου.
Σε γενικες γραμμες, οσο παλιοτερο τοσο καλυτερες βαφες
Δεν ξέρω αν διαβάσατε τι άλλο λέει ο σύντροχος παραπάνω γιατί κάνει τις συγκρίσεις του και με άλλα κατεχόμενα.Έτσι είναι .
Έχοντας εικόνα από ένα τρανσαλπ 650 του '06 -το τελευταιο και πιο όμορφο ,με τις ακτίνες ηλεκτροστατικής βαφής και τους υπέροχους μαύρους τροχούς-που ήρθε από το νησί στα μέρη μου ,η απογοήτευση μου ήταν μεγαλη.
Εκτεταμένες σκουριές στον σκελετό ,τιμόνι/τιμόνι πλάκα ....
Νομίζω πως μόνο η κεραμική επίστρωση μπορεί να δώσει λύση ,αρκεί να γίνει από σωστό επαγγελματια.
Μπα ,δεν το διάβασα.Δεν ξέρω αν διαβάσατε τι άλλο λέει ο σύντροχος παραπάνω γιατί κάνει τις συγκρίσεις του και με άλλα κατεχόμενα.
Γιαυτό μούκανε εντύπωση ΄πως έγραψα εξαρχής.Μπα ,δεν το διάβασα.
Πονεμένη ιστορία πάντως ,τα νησιωτικά μηχανάκια όλα πάσχουν σε αυτό τον τομέα.
Όπως και πολλά που έρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Σήμερα διάβασα κάτι πούπεσα από τα σύννεφα.
Αρχικά είπα καλά στην Κρήτη τι να περιμένει κάποιος σε νησί?
Αλλά στη συνέχεια απαντήθηκε και αυτό.
Η συζήτηση γίνεται στο γειτονικό και αγαπητό Moto.gr ΕΔΩ.
Γράφει λοιπόν κάτοχος :
<<Με το ΜΤ07 να έχει εμφανίσει (επιφανειακές μεν) σκουριές παντού (δισκόφρενα, πιρούνι, καλάμια, σκελετό, πίσω αμορτισέρ, κάλυμμα εξάτμισης κλπ) σκέφτομαι να το δώσω και να παώ στο επόμενο.
Δεν έχω ούτε το χρόνο ούτε την όρεξη να περιποιούμαι τα σίδερα.>>
Και εξηγεί ο ίδιος παρακάτω :
<<Το crypton μου με 70.000χλμ και το sh300 πάλι με 67.000
είχαν λιγότερη σκουριά στα 7 χρόνια απο το MT07 στους 3 μήνες.
Δεν φταίει η Κρήτη αλλά η yamaha.
Το ίδιο και το Hornet 600 που είναι 50 μέτρα απο το κύμα και κάθε μέρα το χειμώνα θέλει ξέπλυμα για να ανέβεις... (δεν έχει κανένα θέμα εκτός απο 1-2 βίδες)>>.
Τι να πει κανείς ?
Μπα ,δεν το διάβασα.
Πονεμένη ιστορία πάντως ,τα νησιωτικά μηχανάκια όλα πάσχουν σε αυτό τον τομέα.
Όπως και πολλά που έρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Οπως τα λες ΝίκοΑυτό είναι βλάβη 100%.
Το είδα τις Απόκριες σε ένα Στρομ που μου δώσανε να τσεκάρω.Ίδια συμπτώματα ακριβώς.
Σε όλα ,ανεξάρτητου μάρκας ,αν θες να είσαι ήσυχος ,μια φορά τον χρόνο επιβάλεται.Οπως τα λες Νίκο
Όταν πέρσι έψαχνα να αγοράσω μτχ 2η μηχανή είδα 3 v-strom, μοντέλα 2008 - & 2009. Το συνεργειο που τα τσέκαρε απεφανθει πρόβλημα στην μονάδα abs. Τι κάνουμε τους λέω? Αν θυμάμαι καλά μου είπαν ανοιγμα της μονάδας & αλλαγή υγρών και αν επανέλθει επανήλθε. Γιαυτό το λόγο ασχέτως μάρκας μηχανής που κατέχω αλλάζω κάθε χρόνο τα υγρά των φρένων της και κάθε μήνα ένα καλό φρενάρισμα πανικού να λειτουργεί η μονάδα abs.
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα vstrom που είδα κι εγώ όταν έψαχνα, όσα ήταν πρώτης γενιάς με ABS είχαν θέμα. Οι ιδιοκτήτες έλεγαν πως με 200 ευρώ φτιάχνεται και να τα κόψουν απο την τιμή, αλλά ρώτησα συνεργείο και μου έδωσε τιμή στα 500 ευρώ για σιγουριά με αλλαγή ανταλλακτικού. Για λύση πατέντα ήταν τα 200 ευρώ που έλεγαν οι ιδιοκτήτες, που μπορεί να δουλέψει, μπορεί και όχι.Οπως τα λες Νίκο
Όταν πέρσι έψαχνα να αγοράσω μτχ 2η μηχανή είδα 3 v-strom, μοντέλα 2008 - & 2009. Το συνεργειο που τα τσέκαρε απεφανθει πρόβλημα στην μονάδα abs. Τι κάνουμε τους λέω? Αν θυμάμαι καλά μου είπαν ανοιγμα της μονάδας & αλλαγή υγρών και αν επανέλθει επανήλθε. Γιαυτό το λόγο ασχέτως μάρκας μηχανής που κατέχω αλλάζω κάθε χρόνο τα υγρά των φρένων της και κάθε μήνα ένα καλό φρενάρισμα πανικού να λειτουργεί η μονάδα abs.
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι πού να τα ξέρω Γιάννο μου?Εχουν θέματα και τα στρώματα δυστυχώς.
Το 1000 ,αυτό με το στρογγυλό φανάρι έχουν ακουστεί ότι κάμποσα άλλαξαν εγκέφαλο.
700αρια ευρώ είναι αυτα
Για τα πρώτα 1000 ξες ότι έβγαζαν κάτι καμπάνες κλπ;
Ακριβές ζημιές ,στο 1500plus .....