χλωμο να παω χαλκιδα..
δεν παω στον πειραια καλυτερα...
ε αποστολε τι λες?
Μηχανή που φυλάσεται σε κλειστό χώρο στάθμευσης, ουσιαστικά αδούλευτη. Τα χιλιόμετρα που έχει πρα...
www.car.gr
Δεν θα πήγαινα να το δω καν
-Ο δείκτης της στάθμης είναι πάνω απο το max. Αυτό δείχνει ότι στις αλλαγές λαδιών βασίζεται στο σωληνάκι/δείκτη και όχι σε ότι λέει ο κατασκευαστής και το γεμίζει μέχρι max με αποτέλεσμα όταν ζεσταθεί να πηγαίνει πάνω απο το max με κίνδυνο να σκάσει η τάπα ή ακόμη χειρότερα να εκτονωθεί σε άλλο σημείο.
-Ο προβολέας αλλά και κενά μεταξύ των οργάνων στο ταμπλο είναι κιτρινισμένα στο κενό που κάνουν. Το αν είναι σκόνη ή κιτρίνισμα απο τον ήλιο λίγη σημασία έχει. Δείχνει ελλιπή επιμέλεια
-οι ακτίνες πίσω στα καψούλια τους, το σουστάκι του σταντ και πολλές βίδες που βλέπω με γυμνό μάτι είναι τίγκα στην σκουριά. Μου δείχνει πως δεν φυλασσόταν σε εσωτερικό χώρο
-Αν βλέπω σωστά λείπουν δύο ακτίνες απο τον εμπρός τροχό. Ουδέν σχόλιο!
- Αν κρίνω απο την εξωτερική εικόνα και υποθέσω πως ήταν συνέχεια έξω, όλα τα σωληνάκια μέσα πρέπει να είναι κατάξερα.
-Δεν έχει προίκα. Δεν έχει έξτρα. Τίποτα σχεδόν! Δυσεύρετα πχ πλέον τα πίσω κάγκελα αν παρακολουθούσες πόσος καιρός πέρασε μέχρι να βρω εγώ σετ.
Αν κάτι σκιαγραφεί τους μερακλήδες ιδιοκτήτες Caponord είναι η προσοχή στην λεπτομέρεια και η επιμέλεια στην συντήρηση. Επίσης το καλό προίκισμα. Το παραπάνω δεν μου δείχνει κάτι τέτοιο απο τις εικόνες.
Στα Caponord δεν ψάχνεις το φτηνό . Φτηνά είναι ήδη. Ψάχνεις το καλό
Αν ενδιαφέρεσαι όντως στέλνε μου τα υπο εξέταση και θα σου πω τι να προσέξεις.
Κι αν είναι κάποιο κοντά σε εμένα πάω να το δω κιόλας. (όταν μας ξεκαραντινιάσουν και κάνω το εμβόλιο)