Bmw R 1100 RT '01 - Car.gr
Αγορα απο τον Παναγιωτόπουλο ,ολα τα σερβις σε αυτον ,κ ειναι εκει οποιος θελει να την δει.
www.car.gr
Ο μεσος πωλητης δεν ασχολειται να κατεβαζει κοντερ..Ειδικα στην Αθηνα με 40 ευρω κρυβεις ακομη και την Ακροπολη.
Ο μεσος πωλητης δεν ασχολειται να κατεβαζει κοντερ..
Καποιοι μαντραδες μονο και αυτοι παλιοτερα
Ετσι τα πενφε με πανω απο 100.000χλμ ειναι μπολικα στο car....τα τζαπαν με τον 5ψηφιο χλμετρητη οχι
Οχι μην πας στις ακρες.Μπαμπη ο σοβαρος μεσος πωλητης δεν τα κατεβαζει και σου λεει ποτε εχει αλλαξει και την τελευταια βιδα.Ολοι οι μεσοι πωλητες ομως δεν ειναι σοβαροι.
Έτσι. Ο μέσος πωλητής θα φτάσει μέχρι εκεί που μπορεί να περάσει απαρατήρητο.Οχι μην πας στις ακρες.
Αυτος που στα πει ΟΛΑ πραγματι σπανιζει..Οι περισσοτεροι θα προσπαθησουν να χρυσωσουν το χαπι για να την παρεις..
Ομως δε θα φτασουν στο σημειο να ψαξουν να βρουν το ταδε μουτρο.
...να δωσουν πενηνταρι να κατεβασει τα χλμ..
Αυτο θα το κανουν ελαχιστοι...κυριως οι επαγγελματιες
Και οι μοτο που παιζουν στην πιατσα με γυρισμενο κοντερ....ηταν καποτε σε εκθεση.
Το 2013 δεν εγινε must το κτεο για μοτο?Έτσι. Ο μέσος πωλητής θα φτάσει μέχρι εκεί που μπορεί να περάσει απαρατήρητο.
Πχ στα κοντέρ με τα 5 ψηφία και πριν γίνουν υποχρεωτικά τα ΚΤΕΔ, έβλεπες μοντέλα εικοσαετίας με 17000 χλμ και σημεία πάνω τους με φθορά 100.000 χλμ
Το κοντέρ γύριζε μόνο του και ο πωλητής έκανε την πάπια. Ειδικά σε μοντέλα που καλογερνούσαν όπως πχ τα Άφρικα.
Σήμερα κοιτάω μόνο μοντέλα πρώτης άδειας στην Ελλάδα και μετά την καθιέρωση των ΚΤΕΔ (2008) . Ένας ακόμη παράγοντας αγοραστικής ασφάλειας.
Το συγκεκριμενο, επειδη εχω μιλησει με τον ανθρωπο πριν 2 χρονια που το χε ξαναβγαλει αγγελια...ολα τα χλμ μεσα στην αθηνα τα κανει...πωλητης ειναι.Ο Παναγιωτόπουλος είναι εγγύηση.
Για βόρεια Ελλάδα ο Ντολλας.
Δεν βάζουν ότι να ναι μηχανάκια στα μαγαζιά τους
Τα πληρώνεις όμως .
Οπότε διαλέγεις και παίρνεις.
2008 ξεκίνησαν, αλλα όχι υποχρεωτικά, μιας και σε πολλές περιοχές τα τοπικά ΚΤΕΟ δεν είχαν έτοιμες γραμμές για μοτο. Η υποχρεωτικότητα είχε να κάνει με το που είχε βγάλει άδεια η μοτο.Το 2013 δεν εγινε must το κτεο για μοτο?
Παντως οτι κτεο ειχα που γραφουν τα προηγουμενα χλμ..απο το 13 η το 15 το ξεκινανε
Το χαρτι του κτεο παντως για την πομονα, με πρωτη αδεια το 2006, ξεκιναει να αναγραφει ενδειξεις χλμετρητη απο το 2015.2008 ξεκίνησαν, αλλα όχι υποχρεωτικά, μιας και σε πολλές περιοχές τα τοπικά ΚΤΕΟ δεν είχαν έτοιμες γραμμές για μοτο. Η υποχρεωτικότητα είχε να κάνει με το που είχε βγάλει άδεια η μοτο.
Αλλά ήδη απο το 2009 είχαν δημιουργηθεί σε πολλές περιοχές.
Πρακτικά μοτοσυκλέτες του 2004 και έπειτα έχουν ξεκινήσει να περνάνε ΚΤΕΟ μετά απο μια τετραετία, δηλαδή το 2008. Και είναι καλό επειδή σε 4 χρόνια είναι ψιλοαπίθανο ένα μοντέλο του 2004 πχ να έχει κάνει 99.999 χλμ στο πενταψήφιο κοντέρ του και να πρόλαβε να κρύψει χλμ
Ενω μια μοτό του 1996 πχ είχε 12 χρόνια κυκλοφορία στον δρόμο μέχρι τα πρώτα ΚΤΕΟ. Άνετα θα μπορούσε να γράψει 140.000 χλμ και στο πρώτο της ΚΤΕΟ το 2008 να φανούν μόνο τα 40.000 αν είχε πενταψήφιο κοντέρ.