Πριν κάποια χρόνια είχα ένα 636 και χρειάστηκε να φέρω ένα Varadero φίλου από Αθήνα στη Φωκίδα και από Φωκίδα στην Πάτρα συν κάτι βολτίτσες, συνολικά 400+ χλμ περίπου σε λιγότερο από μία εβδομάδα.
Πραγματικά δε μου άρεσε καθόλου!
Το έκραζα όπου στεκόμουν και βρισκόμουν, ειδικά για τον κινητήρα του που σκόρτσαρε χαμηλά και στα ψηλά δεν έδινε αυτό που εγώ θα περίμενα.
Κάποια στιγμή, επειδή το 636 είχε πολλά χλμ και δε μπορούσα να το δώσω εύκολα, αποφάσισα να το ανταλλάξω με το συγκεκριμένο Vara, το οποίο ήταν τότε αρκετά εμπορικό και θα μπορούσα να το δώσω ευκολότερα, ώστε μετά να πάρω το μηχανάκι που θέλω.
Λοιπόν... το συγκεκριμένο Vara έμεινε στα χέρια μου για 12 χρόνια!
Μάλιστα, τα πρώτα χρόνια το είχα χωρίς ούτε καν μπαγκαζιέρα, αλλά χρησιμοποιούσα μία τσάντα πλάτης, όπως και με το 636. Ο λόγος λοιπόν που το κράτησα δεν ήταν ότι άλλαξα πεδίο χρήσης (πχ ταξίδια), απλά δόθηκε ο μεταξύ μας χρόνος ώστε να καταλάβω πόσο πολύ μου ταιριάζει και ο λόγος που το έδωσα ήταν ότι άρχισα να αλλάζω πεδίο χρήσης, δηλαδή περισσότερη περιέργεια για το τι μπορεί να βρίσκεται στο τέλος του χωματόδρομου, όπου λόγω ύψους μου πολλές φορές τα έβρισκα σκούρα.