Χρόνος προσαρμογης

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Έστω ότι καβαλαμε ένα νεο μηχανακι
Μπορούμε να σχηματίσουμε άποψη απ την πρώτη βόλτα, αν μας κανει η όχι;
Τη στιγμή που το δοκιμαζουμε, μοιραία το συγκρίνουμε με το προηγούμενο μηχανάκι μας..η και με το σύνολο των μηχανών που είχαμε..
Πιστεύετε ότι χρειάζεται κάποιος χρόνος προσαρμογής; μέχρι να σχηματίσουμε άποψη;
Πόσος νομίζεται ότι μπορεί να είναι;
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.447
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Για να το μαθεις πραγματικα θα χρειαστουν μερες και πολλα χλμ...ισως μηνες...

αλλα σε μια 2ωρη βολτα νομιζω σχηματιζεις μια αξιοπιστη εικονα, αρκει να εναλλασεται το τοπιο/περιβαλλον/συνθηκες.
δλδ ανοικτος δρομος/πολη/στροφιλικι
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.426
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όχι δεν μπορείς.
Αν πας μία Ζωγράφου-Παγκράτι θα πεις 'α ωραίο,ευκίνητο,έχει γκάζια' και μετά θα βγεις εθνική και θα σε απογοητεύσει.
Ό,τι είπαν απο πάνω τα ομορφόπαιδα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.178
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Βρε λες να το έχω αδικήσει το GS επειδή το οδήγησα για λίγο μόνο; cdefghigi
Ε μα... Ρώτα και εμένα που δεν το έχω οδηγήσει ακόμα...
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.460
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ε μα... Ρώτα και εμένα που δεν το έχω οδηγήσει ακόμα...
Εσύ θα πάθεις σοκ , άσε.
Με τα τσικρικια που οδηγούσες όλα αυτά τα χρόνια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Έστω ότι παίρνεις μηχανή μτχ.
Σε 500 χλμ το μόνο που θα καταλάβω είναι αν με βολεύει σωματoμετρικα..
Θέλω πολύ χρόνο να καταλάβω αν με βολεύει οδηγικα...μηνες
Τα αμορτισέρ πιθανόν να έχουν πέσει..
Αλλά και οι αποσβέσεις να δουλεύουν, θα πρέπει να ρυθμιστούν στα κιλά σου, να ισορροπήσει το εμπρός με το πίσω μέρος,,
Μέχρι να γίνει αυτό, δεν έχω πάρει χαμπάρι τι παίζει με το μηχανάκι,
Μόνο αυτό θέλει πολύ χρόνο..
2..o τύπος της μηχανής.. Αν είσαι συνηθισμένος σε μηχανές τύπου βαραντερο, και πάρεις gsxr, τι θα καταλάβεις σε 500χλμ?
3..Αν καβαλας 30 χρόνια μηχανές με συμβατικα μπροστινά η ανεστραμμενα... Και πάρεις telelever, θα έχεις άποψη σε 500χλμ.?
 
Τελευταία επεξεργασία:

thimiospoul

member
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
46
Περιοχή
ΚΟΖΑΝΗ
Μοτοσυκλέτα
fz6 s2 2007
Όνομα
ΘΥΜΙΟΣ
Οπως και με τα στρωματα κρεβατιου.Κοιτας προδιαγραφες,πας στο μαγαζι,καθεσαι,ξαπλωνεις(για 20"),σκας 1500 ευρω και στο διμηνο διαπιστωνεις οτι δεν ειναι και τοσο σπεσιαλ τελικα.Αλλα ειναι πλεον αργα...
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Οπως και με τα στρωματα κρεβατιου.Κοιτας προδιαγραφες,πας στο μαγαζι,καθεσαι,ξαπλωνεις(για 20"),σκας 1500 ευρω και στο διμηνο διαπιστωνεις οτι δεν ειναι και τοσο σπεσιαλ τελικα.Αλλα ειναι πλεον αργα...
Ακριβώς!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Έστω ότι παίρνεις μηχανή μτχ.
Σε 500 χλμ το μόνο που θα καταλάβω είναι αν με βολεύει σωματoμετρικα..
Θέλω πολύ χρόνο να καταλάβω αν με βολεύει οδηγικα...μηνες
Τα αμορτισέρ πιθανόν να έχουν πέσει..
Αλλά και οι αποσβέσεις να δουλεύουν, θα πρέπει να ρυθμιστούν στα κιλά σου, να ισορροπήσει το εμπρός με το πίσω μέρος,,
Μέχρι να γίνει αυτό, δεν έχω πάρει χαμπάρι τι παίζει με το μηχανάκι,
Μόνο αυτό θέλει πολύ χρόνο..
2..o τύπος της μηχανής.. Αν είσαι συνηθισμένος σε μηχανές τύπου βαραντερο, και πάρεις gsxr, τι θα καταλάβεις σε 500χλμ?
3..Αν καβαλας 30 χρόνια μηχανές με συμβατικα μπροστινά η ανεστραμμενα... Και πάρεις telelever, θα έχεις άποψη σε 500χλμ. Really?

1.a) Σε 500 χλμ μπορείς να σχηματίσεις άποψη για το αν σε βολεύει ή όχι και αν σου αρέσει η γενικότερη αίσθηση της μηχανής. Θέλει πολύ περισσότερο χρόνο για να δεις τις σε ενοχλεί και τι μπορεί να διορθωθεί. Αλλά τα 500 χλμ είναι καλός χρόνος. Πχ όταν πήρα το bandit το έκανα μεγάλη βόλτα για αγορά απο ιδιώτη (+πως είχα καβαλήσει και κάποια ακόμη bandit υποψήφια προς αγορά). Μισή ώρα και βάλε το είχα. Πάνω- κάτω, γκάζια, στροφές κλπ, όλα οκ. Και απο κούραση δεν ένιωθα πως θα με κουράσει. Και μόλις το πήρα πήγα μια συνάντηση λίμνη Πλαστήρα 500+ χλμ και τα είδα όλα! Εκεί κατάλαβα πως το μηχανάκι δεν κάνει για εμένα. Με ψόφαγε στην κούραση.
b) Από εκει και μετά για αποσβέσεις, ανεμοκάλυψείς, ύψος τιμονιού και άλλα, ναι δεν φτάνουν τα 500 χλμ. Στην πορεία και αφου έχεις δει πως σου κάνει σιγά σιγά ανακαλύπτεις τι θέλεις να φέρεις στα μέτρα σου.
2. Θα καταλάβεις αν μπορείς να ζήσεις με μια τέτοια μηχανή. Μπορεί πχ να θες να μεταπηδήσεις σε τέτοια κατηγορία και να σου φαίνεται στο μισάωρο πως όλα είναι οκ, αλλά στα 500 χλμ βλέπεις πως η αγορά σου αξίζει μόνο αν την πάρεις για πίστα. Βλέπε 1α (αν και όχι σε ΄τέτοιο βαθμό).
3. Για πάνω απο 500 χλμ δεν ξέρω αν θα υπάρξει κάποιος να σου δώσει GS να δοκιμάσεις για να φτάσεις στο επίπεδο άποψης που θεωρείς που πρέπει να έχεις. Αρα πρέπει να το πληρώσεις για να δεις τι κάνει το telelever; Χμμ...ακριβή δοκιμή.cdefghigi
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
1.a) Σε 500 χλμ μπορείς
3. Για πάνω απο 500 χλμ δεν ξέρω αν θα υπάρξει κάποιος να σου δώσει GS να δοκιμάσεις για να φτάσεις στο επίπεδο άποψης που θεωρείς που πρέπει να έχεις. Αρα πρέπει να το πληρώσεις για να δεις τι κάνει το telelever; Χμμ...ακριβή δοκιμή.cdefghigi
Το τελελεβερ διαχωρίζει τη διεύθυνση απ την ανάρτηση.
Στο φρενάρισμα το βύθισμα είναι μικρο, και δε βυθίζεται μόνο το μπροστινό, αλλά το σύνολο της μηχανης, γιατί το αμορτισέρ πιάνει στο πλαίσιο.
Αυτό εχει πλεονεκτήματα, γιατί δε μεταβάλλετε εύκολα η γεωμετρία της μηχανής στη στροφή , και υπάρχει διαθέσιμη διαδρομή στα πηρουνια εμπρος εφόσον συμπιέζεται λιγότερο. Οι ανωμαλίες στη στροφή δεν επηρεάζουν όπως με ένα συμβατικο
..

Όταν ένα συμβατικο βυθίζεται, η Κάστερ και το ίχνος μειώνονται, και η μοτοσυκλέτα στρίβει πιο εύκολα..
Όταν βυθίζεται το τελελεβερ, το ίχνος αυξάνει.. Αυτό κάνει πιο σταθερή τη μοτο πλαγιασμενη,
Όμως μετά από 30 χρόνια με συμβατικά, ο εγκέφαλος μου έχει μάθει να αντιδρα με συγκεκριμένο τρόπο..
Έχω 8000χλμ με το τελελεβερ και σε συγκεκριμένες στιγμές ψαρωνω ασχημα.
Βεβαια βιωνω τα χαρακτηριστικά του τελελεβερ πολύ έντονα, αφενως γιατί το rt 1100 έχει 122 ίχνος, ( το 1200gs έχει 100)...αφετερου το εμπρός αμορτισέρ εχει κάτσει, με αποτέλεσμα να αυξάνει κι άλλο το ιχνος .. Και δεν έχω καρατιμονα gs να πλαγιασω εύκολα.

Με καλό αμορτισέρ θα είχα αποψη
 
Τελευταία επεξεργασία:

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.174
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
εγω παντως οταν εδωσα το κ και πηγα σε gs τον πρωτο μηνα εβριζα απ το πρωι μεχρι το βραδυ .....
τωρα που το εχω μαθει κατα 70% εχω ενα διαρκες χαμογελο.....
αν λεει κατι αυτο
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.426
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Αν προέρχεσαι από ίδια συνομοταξία μηχανής πχ από ον-οφ μίας μάρκας πας σε ον οφ άλλης τότε δεν θέλεις πολύ καιρό προσαρμογής,ειδικά,μάλιστα,αν είναι παραπλησίων κυβικών.
Αν όμως αλλάξεις εντελώς ρότα και πας σε ss τότε ναι,τα πράγματα μακραίνουν.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το τελελεβερ διαχωρίζει τη διεύθυνση απ την ανάρτηση.
Στο φρενάρισμα το βύθισμα είναι μικρο, και δε βυθίζεται μόνο το μπροστινό, αλλά το σύνολο της μηχανης, γιατί το αμορτισέρ πιάνει στο πλαίσιο.
Αυτό εχει πλεονεκτήματα, γιατί δε μεταβάλλετε εύκολα η γεωμετρία της μηχανής στη στροφή , και υπάρχει διαθέσιμη διαδρομή στα πηρουνια εμπρος εφόσον συμπιέζεται λιγότερο. Οι ανωμαλίες στη στροφή δεν επηρεάζουν όπως με ένα συμβατικο
..

Όταν ένα συμβατικο βυθίζεται, η Κάστερ και το ίχνος μειώνονται, και η μοτοσυκλέτα στρίβει πιο εύκολα..
Όταν βυθίζεται το τελελεβερ, το ίχνος αυξάνει.. Αυτό κάνει πιο σταθερή τη μοτο πλαγιασμενη,
Όμως μετά από 30 χρόνια με συμβατικά, ο εγκέφαλος μου έχει μάθει να αντιδρα με συγκεκριμένο τρόπο..
Έχω 8000χλμ με το τελελεβερ και σε συγκεκριμένες στιγμές ψαρωνω ασχημα.
Βεβαια βιωνω τα χαρακτηριστικά του τελελεβερ πολύ έντονα, αφενως γιατί το rt 1100 έχει 122 ίχνος, ( το 1200gs έχει 100)...αφετερου το εμπρός αμορτισέρ εχει κάτσει, με αποτέλεσμα υπό πίεση να αυξάνει το ίχνος πολύ.. .. Και δεν έχω καρατιμονα gs να πλαγιασω εύκολα.

Με καλό αμορτισέρ θα είχα αποψη
Το λίγο που οδήγησα με τέτοιο σύστημα, εμένα δεν με κέρδισε.
Μεγάλωσα κιόλας για τόσο δραστικές αλλαγές στον τρόπο οδήγησης.
Οπότε το θεωρώ λίγο απίθανο κάποια στιγμή να πάρω μοτοσυκλέτα με τέτοιο σύστημα, μιας και δεν έχει αυτό το κάτι (για εμένα) που θα με κάνει να παραβλέψω το γεγονός πως θα πρέπει να "ξεμάθω" και να "ξαναμάθω" απο την αρχή.

Αν είχε κάποιο χαρακτηριστικό που να μου έκανε κλικ σε προσωπικό επίπεδο, ή αν ήταν πραγματικά οικονομικό σε κτήση και συντήρηση, ίσως να έμπαινα σε διαδικασία αγοράς και εκμάθησης.

Πιο πιθανό το κόβω για κάποιο GS 650/700/800 μελλοντικά, με συμβατικό σύστημα ανάρτησης, παρά boxer με τελε-παραλελε.
Τα θεωρώ και πιο "διακριτικά" BMW, κάτι που το προτιμώ σαφώς περισσότερο.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος

Το λίγο που οδήγησα με τέτοιο σύστημα, εμένα δεν με κέρδισε.
Μεγάλωσα κιόλας για τόσο δραστικές αλλαγές στον τρόπο οδήγησης.
Οπότε το θεωρώ λίγο απίθανο κάποια στιγμή να πάρω μοτοσυκλέτα με τέτοιο σύστημα, μιας και δεν έχει αυτό το κάτι (για εμένα) που θα με κάνει να παραβλέψω το γεγονός πως θα πρέπει να "ξεμάθω" και να "ξαναμάθω" απο την αρχή.

Αν είχε κάποιο χαρακτηριστικό που να μου έκανε κλικ σε προσωπικό επίπεδο, ή αν ήταν πραγματικά οικονομικό σε κτήση και συντήρηση, ίσως να έμπαινα σε διαδικασία αγοράς και εκμάθησης.

Πιο πιθανό το κόβω για κάποιο GS 650/700/800 μελλοντικά, με συμβατικό σύστημα ανάρτησης, παρά boxer με τελε-παραλελε.
Τα θεωρώ και πιο "διακριτικά" BMW, κάτι που το προτιμώ σαφώς περισσότερο.
Ο boxer είναι φανταστικός., δε χρειάζεται καμία εξοικείωση..
Μιλάω για το χαμηλό κέντρο βαρους.. Praising.
Όχι για απόδοση... Banging head
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ο boxer είναι φανταστικός., δε χρειάζεται καμία εξοικείωση..
Μιλάω για το χαμηλό κέντρο βαρους.. Praising.
Όχι για απόδοση..
Banging head
Κι εγώ δεν μιλάω για απόδοση. Απλά ανεφερα τον μποξερ επειδή όλες οι μοτο με μποξερ έρχονται με σύστημα τελε-παραλελε.

Υπάρχει μοτο της BMW με μπόξερ και συμβατικό; Δεν γνωρίζω.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.334
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
... και χρόνια θα έλεγα για να το εκτιμήσεις ώριμα και σφαιρικά από όλες τις απόψεις ... σε σύγκριση με τ'αλλα που θα έχεις αγοράσει και θα έχεις πουλήσει όλο αυτόν τον καιρό .....! Tooth
 
Top Bottom